Areada

Optimusv. 12, 194 34 Upplands väsby — Visa karta

Hör av dig för att ta reda på mer om vad vi kan hjälpa er med!
Linnégatan 64, 11454, STOCKHOLM
BFB Gruppen
Vibeke P:
BFB Gruppen totalrenoverade vår lägenhet under december 2015-januari 2016. Såväl vår kontaktperson som hantverkarna var otroligt service-min...

Snickare nära Areada:

Lövängsvägen 10, UPPLANDS VÄSBY
Vi anpassar tjänster efter dina behov; Långsiktigt samarbete, Vi växer med uppdr... Läs mer ›
Mikael A:
Ordning och reda. Hakade på grannens offert på ommålning av vårt hus och kände mig väldigt nöjd efteråt.

Viggebyvägen 22, ROSERSBERG
Sjöströms entreprenad håller alltid en hög servicenivå! Kontakta oss gärna. Läs mer ›
Håkan B:
Mycket nöjd med ommålningen av vårt hus. Bra från början till slut!

HÖSTVÄGEN 2, VALLENTUNA
Har du frågor eller vill anlita oss? Kontakta oss för ett kostnadsfritt prisförs... Läs mer ›
Bertil E:
Vi tog in fem offerter för ombyggnad av vårt badrum. Alla såg snarlika ut. Då kom vi på den briljanta idén att fråga ortens populäraste hårf...

Läs vad 15 kunder tycker om Areada

• JC C
    JC C skrev om Areada
    Utefter mina erfarenheter av Areada gör jag bedömning att de är ytters kompetenta och professionella i sina åtaganden.

Bolaget har utfört en större renovering hos mig, valet föll på dem på grund av deras kunskap och det första intryck jag fick. Tog även in offerter samt hade möten med flertalet andra byggbolag som helt enkelt inte matcha mina kriterier.

Genom hela renoveringsprocessen har kommunikation och arbetsledning fungerat klanderfritt från Areadas sida. Som kund har jag känt att de fokuserat på att göra mig nöjd samtidigt som slutresultatet även har motsvara konstens alla regler.

Jag kan inget annat än att starkt rekommendera Areada ifall ni går i om-/tillbyggnadstankar. De har helhetslösningar på allt och sätter kunden främst, något jag värdesätter.
  • John B
    John B skrev om Areada
    Trevligt och seriöst bemötande.

Som kund känner man sig 100% med dess kunskap samt service.

Rekomenderar starkt detta företag.
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Areada
    Badrumsrenovering hösten 2012. Proffsig och trevlig personal. Resultatet över förväntan.
  • Jimmy B
    Jimmy B skrev om Areada
    Kan varmt rekommendera Areada..
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Areada
    Jag är mycket nöjd med Areada och den målning som de utförde åt mig i december 2012.
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Areada
    Om Areada tycker jag inte
    Dom fixade mitt badrum förra året
    Det tog 4 timmar att byta handfat och toastol
    men dom debiterade mig 10 timmar
    Inte kul alls
    När jag påpekade att jag varit hemma då lärlingen gjorde jobbet blev Pekka tämligen irriterad och inte speciellt trevlig
    Hälsningar
    Camilla
  • Linda G
    Linda G skrev om Areada
    Trevliga och under rådande förutsättningar bra arbete.
  • Camilla W
    Camilla W skrev om Areada
    Renoveringen av badrummet tog betydligt längre tid än vad som utlovats. Golvet sluttar åt fel håll så att vatten rinner in bakom toalettstolen. Fel färg på fogmassan. Tvättmaskin och torktumlare monterades så att endast den ena kunde användas samtidigt. Välj ett annat företag!
  • Rebecca L
    Rebecca L skrev om Areada
    Areada utförde total badrumsrenovering åt oss. Vi valde dem på rekommendation av vår BRF styrelse, men kan inte rekommendera dem vidare tyvärr. Det var alltid svårt att komma i kontakt med dem, de höll inga tider, kom inte på bestämda möten, trots att de var medvetna om att vi tagit semester från jobbet för att kunna träffa dem. Vidare så är vi tyvärr inte nöjda med kvaliteten på renoveringen. Så här 1,5 år efter att badrummet färdigställdes är det redan flera saker som behövts åtgärdas, och det finns både rost och flagor i färgen som de målade taket med.
  • Ingegerd A
    Ingegerd A skrev om Areada
    Gjort ett mycket bra arbete. Enda felet var att vi inte fick de blanka kakelplattor som vi beställt flera månader i förväg. Om vi skulle få dem skulle det redan påbörjade arbetet skjutas upp flera veckor så vi accepterade de vita matta som redan fanns.
  • Francesco F
    Francesco F skrev om Areada
    Utmärkt bemötande. Väldigt positiv upplevelse. Toppbetyg för
    produkter och tjänster
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Areada
    Areada hjälp mig med renovering av båda badrum och wc. Arbetet är väl utfört och vi har alltid haft bra kontakt med både hantverkarna och arbetsledning. Skulle gärna ta hjälp av dessa igen.
  • Beatrice B
    Beatrice B skrev om Areada
    Lite besviken på deras service känsla. Bad de komma tillbaka för att åtgärda vissa saker i badrummet som de hade renoverat men de kom inte.
  • Björg K
    Björg K skrev om Areada
    Jag har konsulterat flera ansvariga inom Areada under perioden nov 2011 till nov 2013. Jag hade anlitat annan entreprenör för min badrumsrenovering och drabbades av stora problem.
    Trots att Areada inte tjänade några pengar på mig, ställde de alltid upp och hjälpte mig; såväl praktiskt som med goda råd.
    Jag kan därför ge mina varmaste rekommendationer till Areada som en mycket seriös och serviceminded entreprenör.
    Jag vet att de grannar som anlitade företaget är mycket nöjda med Areadas punktlighet och utomordentligt utförda arbete.
  • Claes Göran J
    Claes Göran J skrev om Areada
    Bra betyg. Tydlig offert och slutfaktura stämde med överenskommelse. Kvalité i utförandet mkt bra och intyg levererades Tidplan hölls nästan bra och kontakter under arbetet var inte perfekta men acceptabla. mvh Claes Göran Johansson

Optimusv. 12, 194 34 Upplands väsby