ArtySwede.se

Arty Swede grundades 2017 och erbjuder unik fotokonst och målningar som posters. Alla motiv är exklusivt framtaget för Arty Swede av professionella konstnärer. Vår målsättning är att konst ska bli tillgängligt för flera.

10% av vårt överskott går till etablera välgörenhetsorganisationer - så när du handlar konst från oss så är du med och bidrar till något bättre samtidigt.

Vi är mycket tacksamma för att du vill lämna en recension om oss!

Varmt välkommen till oss på ArtySwede.se
www.artyswede.se

Läs vad 10 kunder tycker om ArtySwede.se

• 2020-10-29

Britt-marie L skrev om ArtySwede.se
    Snabb leverans! Tavlorna var bra förpackade och pryder nu sin plats. Läs mer
  • 2020-10-27

Margaretta E skrev om ArtySwede.se
    Utmärkt utbud, till bra pris och snabb leverans. Läs mer
  • 2020-10-19

Camilla Z skrev om ArtySwede.se
    Köpte posters och små kort, dom var i bra kvalitet. Varorna var väl paketerade och leveransen snabb. Kommer garanterat göra fler inköp. Läs mer
  • 2020-10-18

Pernilla H skrev om ArtySwede.se
    Hej! Jag beställde en poster som tyvärr var skadad vid leverans. Jag fick supersnabbt och trevligt svar när jag anmälde skadan.
    Fantastisk kundservice!!!
    Mvh Pernilla Höög Läs mer
  • 2020-10-11

Annelie T skrev om ArtySwede.se
    Köpte 3 posters, fotoprints, samt 3 ramar. Beställde via internet. Enkelt. I efterhand hade det varit bra om jag hade vetat storleken på bilderna i den sammansättning som fanns i resp posters bild-spel, jag trodde inte att det var den allra största - och beställde därför mindre storlekar än vad jag eg hade tänkt!
    Det var hyfsat bökigt att få i postern i ramen - och när jag fått i den första ser jag den lilla lappen på framsidan om att ta av skyddsplasten, på både in- och utsida : ) - det hade varit skönt att ha sluppit! Hade gärna betalat ett par kr extra för att ha fått dem i ramarna!!
    Totalt sett ändå nöjd, det är vackra prints och fina ramar - och de levererades snabbt och smidigt! Läs mer
  • 2020-10-08

Annika Å skrev om ArtySwede.se
    Hej
    Fick postern o den var fin. Gick snabbt o lätt att beställa. Läs mer
  • 2020-10-06

Julia N skrev om ArtySwede.se
    Köpte en plansch. Trodde att den var med ram. Dålig info på hemsidan. Planschen är fin så vi behöll den. Läs mer
  • 2020-09-30

Birgitta Z skrev om ArtySwede.se
    beställde 7 posters och ramar. Det var lätt att beställa och leveransen gick mycket snabbt. Posterna var outstanding och vi är så nöjda. Här kommer vi att återkomma och köpa och även rekommendera! Läs mer
    2020-09-30 Tim @artyswde.se svarar Birgitta Z
    Hej Birgitta,

Vad roligt att höra dina positiva ord och att du var så nöjd. Varmt välkommen tillbaka!

Med vänlig hälsning,
    Arty Swede AB
  • 2020-09-20

Ulla P skrev om ArtySwede.se
    Köpte en poster och den kom inom ett par dar. Förpackad i rejält papper och bilden var av fin kvalitet. Mycket nöjd. Läs mer
    2020-09-21 Tim @artyswde.se svarar Ulla P
    Tack Ulla, vad roligt att höra att du är nöjd och tack för ditt fina betyg!

Med vänlig hälsning,
    Arty Swede AB
  • 2020-09-18

Sara S skrev om ArtySwede.se
    Snabb leverans och snygga posters. Rekommenderas. Läs mer
    2020-09-18 Tim @artyswde.se svarar Sara S
    Hej Sara,

Tack för dina fina ord, vad roligt att höra!

Allt gott,
    Arty Swede