ArtySwede.se

ArtySwede.se

Arty Swede grundades 2017 och erbjuder unik fotokonst och målningar som posters. Alla motiv är exklusivt framtaget för Arty Swede av professionella konstnärer. Vår målsättning är att konst ska bli tillgängligt för flera. 10% av vårt överskott går till etablera välgörenhetsorganisationer - så när du handlar konst från oss så...

43 omdömen om ArtySwede.se

Ulrika Ö
Skrev om ArtySwede.se

Fina motiv, fina ramar, snabb leverans. Hade ingen personlig kontakt. Känns seriösa. Bra priser då jag handlade på erbjudande.

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Sandra B
Skrev om ArtySwede.se

Snabb leverans av grymt snygg poster!

Annina L
Skrev om ArtySwede.se

Köpte en poster på nätet och fick den inom några dagar. Är mycket nöjd med kvalitén på postern.

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Cecilia W
Skrev om ArtySwede.se

Postern var tryggt och säkert förpackad och levererades otroligt snabbt.

Marie S
Skrev om ArtySwede.se

Snabb och smidig leverans, snyggt motiv och ram. Köpte en stor ram 100x70 där listen var i klenaste laget med glapp glas/ram, så vi fick komplettera med en egen lösning på baksidan för att hålla ihop ramen för att inte glaset skulle lossna ur falsen.

Helena L
Skrev om ArtySwede.se

Köpte en väldigt fin o prisvärd poster. Bra papperskvalitet.Den levererades på ett par dagar trots efterdyningarna av julruschen .Jag betalade via Klarna vilket känns tryggt. Jag är jättenöjd.

Lilian Gunilla F
Skrev om ArtySwede.se

Snabb service Postern såg ut precis som jag önskade! Bra packad jag är Super nöjd!

Eva-karin N

Bra kontakt. Snabb leverans. Kommer absolut beställa mer. Jättefina planscher 😍

Carina M
Skrev om ArtySwede.se

Köpte en otroligt fin fjärilstavla i svart och vitt. Är jättenöjd med köpet.

Catharina R
Skrev om ArtySwede.se

Det var klockrent att handla från ArtySwede, snabb leverans! Helt nöjd som kund!

Anna-lena E
Skrev om ArtySwede.se

Jag köpte en bild på ett fiskeläge på Fårö. Jag hade velat ha namnet på fiskeläget också. Jag hade velat ha bättre kvalité på ramarna. Annars tycker jag bilderna är jättefina!

Maria B
Skrev om ArtySwede.se

Fin poster och snabb leverans.

Hanna M
Skrev om ArtySwede.se

Snabbt smidigt och fantastiska bilder. Så nöjd!

Erica N
Skrev om ArtySwede.se

Snabb leverans och vacker bild.

Alex Z
Skrev om ArtySwede.se

Art och foton i världsklass!👌

Helena K
Skrev om ArtySwede.se

Köpte två tryck. Jättefina. Snabb respons på mejl. Fiffigt förpackade. Jag fastnade för sidan eftersom det var motiv från svensk landsbygd, och motiv jag inte sett som tryck förut.

Stefan L
Skrev om ArtySwede.se

Bra service och bemötande även när det blev fel vara så tog de fulla ansvar från order till leverans. Rekommenderas varmt, rätt vara var toppen!/ Stefan

Petra A
Skrev om ArtySwede.se

Mycket bra bemötande och jättefina bilder.

Åke L
Skrev om ArtySwede.se

Köpte en posters " Misty Pier " med en svart ram. Mycket snygg och väl packat paket, snabb leverans. Andra posters som jag beställde därifrån.

Catharina R
Skrev om ArtySwede.se

Jag har köpt 2 underbara illustrationer av orchidéer och mossor till min son som pluggar till biolog, mycket uppskattat! Till min dotter hittade jag härliga foton på Karl Johansvampar, maskros och tulpaner som hon har i sitt kök, så jättefint! Har fått mycket bra service av ArtySwede och paketen kom redan efter ett par dagar. Rekommenderar dem varmt! Mvh Catharina

Lena F
Skrev om ArtySwede.se

Vackra skolplanscher och posterlister! Snabb service och gott professionellt bemötande.

Sanna L
Skrev om ArtySwede.se

Vackra bilder i underbar kvalitet.

Anna Britta W
Skrev om ArtySwede.se

Har beställt ett flertal tavlor från ArtSweden och alltid varit nöjd med både dessa vänliga människor och snabba lev. Har fått julhälsningar flera gånger och det känns som Goa vänner. Kommer att beställa fler gånger allt eftersom barnbarnen växer och bildar egna fam.

Ulrica B
Skrev om ArtySwede.se

Snabb leverans och prisvärt. Vackra motiv. Speciellt de från Fårö.

Anna-carin Maria B

Köpte två posters med tillhörande ramar. Snabb leverans och jag var nöjd med mina inköp.

Lena L
Skrev om ArtySwede.se

Bra produkter och snabb leverans.

Marie D
Skrev om ArtySwede.se

Enkelt att beställa och snabb leverans 🚚

Lena B
Skrev om ArtySwede.se

Toppen! Enkel hemsida och snabbt i brevlådan.👍

Gunilla C
Skrev om ArtySwede.se

Absolut nöjd !!snabb leverans, o varan till belåtenhet. !!!

Malin G
Skrev om ArtySwede.se

Köpte 3st poster och supersnabb leverans och trevligt bemötande inget att klaga på

Sanaz S
Skrev om ArtySwede.se

Tavlorna kom inom några dagar som utlovat och var lika fina som på bilderna. Tyvärr hade posten råkat skada kartongen de kom i och det hade blivit skador på bilderna. Jag tog då kontakt med kundtjänst som svarade och hjälpte till omgående med ny leverans. Kommer definitivt handla mer härifrån. Fantastisk service och fina posters och tillhörande ramar.

Aleris A
Skrev om ArtySwede.se

Handlade online, super smidigt!

Britt-marie L
Skrev om ArtySwede.se

Snabb leverans! Tavlorna var bra förpackade och pryder nu sin plats.

Ulla-carin P
Skrev om ArtySwede.se

Köpte ett tryck av ett foto. Svar och leverans gick snabbt. Nöjd med helheten.

Margaretta E
Skrev om ArtySwede.se

Utmärkt utbud, till bra pris och snabb leverans.

Camilla Z
Skrev om ArtySwede.se

Köpte posters och små kort, dom var i bra kvalitet. Varorna var väl paketerade och leveransen snabb. Kommer garanterat göra fler inköp.

Pernilla H
Skrev om ArtySwede.se

Hej! Jag beställde en poster som tyvärr var skadad vid leverans. Jag fick supersnabbt och trevligt svar när jag anmälde skadan. Fantastisk kundservice!!! Mvh Pernilla Höög

Annelie T
Skrev om ArtySwede.se

Köpte 3 posters, fotoprints, samt 3 ramar. Beställde via internet. Enkelt. I efterhand hade det varit bra om jag hade vetat storleken på bilderna i den sammansättning som fanns i resp posters bild-spel, jag trodde inte att det var den allra största - och beställde därför mindre storlekar än vad jag eg hade tänkt! Det var hyfsat bökigt att få i postern i ramen - och när jag fått i den första ser jag den lilla lappen på framsidan om att ta av skyddsplasten, på både in- och utsida : ) - det hade varit skönt att ha sluppit!...

Annika Å
Skrev om ArtySwede.se

Hej Fick postern o den var fin. Gick snabbt o lätt att beställa.

Julia N
Skrev om ArtySwede.se

Köpte en plansch. Trodde att den var med ram. Dålig info på hemsidan. Planschen är fin så vi behöll den.

Birgitta Z
Skrev om ArtySwede.se

beställde 7 posters och ramar. Det var lätt att beställa och leveransen gick mycket snabbt. Posterna var outstanding och vi är så nöjda. Här kommer vi att återkomma och köpa och även rekommendera!

Svar från ArtySwede.se

Hej Birgitta, Vad roligt att höra dina positiva ord och att du var så nöjd. Varmt välkommen tillbaka! Med vänlig hälsning, Tim Arty Swede AB

Ulla P
Skrev om ArtySwede.se

Köpte en poster och den kom inom ett par dar. Förpackad i rejält papper och bilden var av fin kvalitet. Mycket nöjd.

Svar från ArtySwede.se

Tack Ulla, vad roligt att höra att du är nöjd och tack för ditt fina betyg! Med vänlig hälsning, Tim Arty Swede AB

Sara S
Skrev om ArtySwede.se

Snabb leverans och snygga posters. Rekommenderas.

Svar från ArtySwede.se

Hej Sara, Tack för dina fina ord, vad roligt att höra! Allt gott, Tim Arty Swede