AS Inredningsinstallationer

AS Inredningsinstallationer

Ring 076-295 55 32 asinredning.se

Vi på AS Inredning är specialister på att montera möbler och kök. Vi kan även tillverka enklare inredning på plats och leverera måttbeställda möbler. Vi lägger också golv i trä och laminat samt kan bistå dig i andra ombyggnationer inomhus. Våra tjänster är vanligtvis ROT-avdrags berättigade. Det innebär en skattereduktion...

4 omdömen om AS Inredningsinstallationer

Anders L
Skrev om AS Inredningsinstallationer

Vi har under flera år i olika byggprojekt använt bolaget med mkt tillfredställande resultatl. Iderikt, problemlösare och proffsigt. Har också hållit uppgjorda tidplaner!!!

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 41 omdömen 4.8 av 41 omdömen

Anders E
Skrev om AS Inredningsinstallationer

Proffsiga, noggranna, pålitliga och initiativrika hantverkare som klarar det mesta. Inget är omöjligt och de är lyhörda för våra önskemål. Mycket hög kvalitet på utfört arbete.

Aramya H
Skrev om AS Inredningsinstallationer

Alar och hans män var proffsiga i sitt bemötande och otroligt duktiga i snickeri. De var i tid, skötte sig galant, gjorde ett bra jobb och lämnade en ren yta efter sig. Kommer definitivt att kontakta dem för nya uppdrag och kan varmt rekommendera dem. A. Hanna

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Ruth L
Skrev om AS Inredningsinstallationer

1. installation av ett kök skapade första kontakten vilket fick till följd att vi 2. tog hjälp av AS I far att totalrenovera en lägenhet vilket fick till följd att vi 3. tog hjälp att totalrenovera det hus på Lidingö vi bor i idag, som fick till följd att 4. flera grannar som såg resultatet anlitade företaget