Åskluft

Åskluft

• BadgeThreeYears

Med en ozongenerator från Åskluft så sanerar du snabbt, enkelt och effektivt bort dåligt lukt såväl i bostaden som i bilen eller båten. Våra ozongeneratorer är mycket effektiva mot många olika typer av luktbesvär, vare sig det handlar om exempelvis mögel, rök, kemiska dofter eller dålig lukt efter husdjur. Ozon är även mycket...

76 omdömen om Åskluft

Sedan starten hos Reco 2021

Anders B
Skrev om Åskluft

Extremt snabb leverans och har använt produkten och är väldigt nöjd.

Hej Anders, kul att du gillar din ozongenerator 😊

Robin E
Skrev om Åskluft

bra service trevlig säljare och snabb leverans

Svar från Åskluft

Tack Robin, hoppas att ni blir nöjda med era nya produkter nu.

Helene A
Skrev om Åskluft

Topp av kunnighet. Trevliga, behjälpliga och snabb service.

Svar från Åskluft

Kul att du blev nöjd Helena, har du några frågor är du varmt välkommen att höra av dig. Mvh Magnus

Nicklas B
Skrev om Åskluft

Kunnig personal som förklarar sina produkter på ett bra sätt.

Håkan H
Skrev om Åskluft

Jättesmidigt att handla. Riktigt snabb leverans. Bra produkt till bra pris.

Svar från Åskluft

Hej Håkan! Väldigt roligt att höra att du blivit nöjd! Med vänlig hälsning, Mikael på Åskluft

Rasmus N
Skrev om Åskluft

Snabb Leverans, väldigt trevligt bemötande och bra produkter

Svar från Åskluft

Hej Rasmus, jättekul att höra att blev nöjd!

Lars-Åke D
Skrev om Åskluft

En ozonmaskin blev bemött på ett mycket bra sätt, snabb leverans mycket bra service. Eftersom jag själv har ett företag som lämnar mycket bra service så är man tacksam om man får tillbaka det ibland

Svar från Åskluft

Kul att höra att du är nöjd, hoppas att ozongeneratorn kommer vara till stor nytta för er. Med vänlig hälsning, Magnus

Stefan H
Skrev om Åskluft

Efter besök av Magnus Däckfors tog vi snabbt beslut om att köpa produkten. Vi har inte hunnit köra produkten på så många bilar, men de bilar vi har kört har givit ett mycket bra resultat. Lättanvänd, snabb och effektiv

Svar från Åskluft

Hej Stefan, kul att höra att du är nöjd med resultatet! Att luktsanera och fräscha upp bilar invändigt är som du märkt både snabbt och effektivt. Med vänlig hälsning, Mikael Åskluft

Marcus J
Skrev om Åskluft

Den tog bort lukten i källaren. Vet inte hur länge det håller.

Svar från Åskluft

Kul att det blev bra för dig Marcus, ozon neutralisera det som finns i luften och på alla ytskikt men det hindrar inte att ny lukt kan uppstå. Så man bör även åtgärda grundproblemet till varför lukten uppstår. Har du frågor får du gärna ringa. 0706424311

Emil E
Skrev om Åskluft

Köpte storm, vettig produkt med bra inställning och schyst med fjärrkontroll. Bra säljare som var trevlig och kunnig i sin sak. Har använt några gånger och fått okej resultat, inte så bra vi hade hoppats på men det går ju inte utöva magi

Henrik D
Skrev om Åskluft

Kanon bra produkt som jag varmt kan rekommendera

Svar från Åskluft

Hej Henrik, kul att du gillar vår ozongenerator !

Fares K
Skrev om Åskluft

Maskinen funkar utmärkt 10/10 Professionell kundservice !!!!

Svar från Åskluft

Superkul att du blev nöjd, Fares!

Joakim P

Mycket bra trevlig. Bra visning av maskiner Hjälpsam

Bertil B
Skrev om Åskluft

Verkar att fungera Vi får se

Svar från Åskluft

Kul att du är nöjd! Hör gärna av dig om du undrar över något ytterligare kring ozonbehandling längre fram! Med vänlig hälsning, Mikael Åskluft

Faramarz S
Skrev om Åskluft

Hej, jag blev bemött väldigt bra, produkten är jätte bra och uppfyllde mina förväntningar, tack!

Svar från Åskluft

Hej Faramarz, verkligen kul att du är nöjd och att det fungerar som du hoppades! Med vänlig hälsning, Mikael Åskluft

Pino C
Skrev om Åskluft

Fick klara svar från försäljaren.Maskinen har varit i drift i 2 omgångar och motsvarar helt mina förväntningar.Känns som att kliva in en nybyggd rum

Emelie S
Skrev om Åskluft

Perfekt bemötande! Mycket snabbt skickat!

Daniel J
Skrev om Åskluft

Trevligt bemötande. Snabb leverans.

Torbjörn J
Skrev om Åskluft

Kanon. Kunnig och snabb service samt bra priser!

Svar från Åskluft

Hej Torbjörn, tack för de fina orden. Kul att du blev nöjd!

Alex N
Skrev om Åskluft

Har genom tiderna haft flera joniseringsmaskiner och måste säga att denna var outstanding. Mer effekt än jag räknat med och 2 timmar så var all dålig lukt helt borta.

Svar från Åskluft

Hej Alex, kul att du uppskattar den höga effekten i våra ozongeneratorer, tanken är ju att det ska gå snabbt och vara effektivt. Med vänlig hälsning, Magnus

Victor B
Skrev om Åskluft

Bra och smidigt bemötande och bra kundservice. Trevlig säljare. Vi köpte en ozonrengörare till vår rekondavdelning som fungerar riktigt bra! Vi är väldigt nöjda med den :)

Svar från Åskluft

Hej Victor, superkul att höra att ni blev nöjda!

Dan Å

Verkar bra än så länge Mvh Dan

Mattias W
Skrev om Åskluft

Jag köpte Åsklufts Bris-renare. Snabb leverans och kvalitativ produkt! Har kört två omgångar i en äldre husvagn som haft fuktskada. Nu sanerad men med en lite unken doft kvar. Gjorde susen med Bris och skönt att veta att den renar ”på djupet”.

Svar från Åskluft

Hej Mattias, det är roligt att höra att du blev nöjd med resultatet! Nu när du fått bort lukten i husvagnen så kan det vara en bra idé att köra någon gång om året strax innan säsongen kör igång så den är riktigt fräsch när den ska användas! Lycka till och tveka inte att höra av dig om du har några frågor. Med vänlig hälsning, Mikael på Åskluft

Pierre B
Skrev om Åskluft

Snabb och bra info och leverans- funkar toppenbra

Svar från Åskluft

Hej Pierre, kul att du blev nöjd! Skulle det dyka upp några frågor så tveka inte att höra av dig. Titta gärna in på vår sajt, https://askluft.com eller titta på någon av våra videor på https://www.youtube.com/channel/UCRX6LF7Dw48DGTBJ3ejNw3A Med vänlig hälsning, Mikael på Åskluft

Eva P
Skrev om Åskluft

Snabb leverans 👍😀 och lätt att söka på sidan .

Niklas O

Bra och kunniga ! Köpte en Ozongenerator som verka funka' kanon

Lars-Olof N
Skrev om Åskluft

Är mycket nöjd med åskluft, lättanvänd , hög kvalite och effektivt miljöresultat.

Jenny A
Skrev om Åskluft

Bra & snabb service och snabb leverans

Glenn D
Skrev om Åskluft

Väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Svarade väldigt lättförståeligt på mina frågor. Köpte ozongeneratorn kuling hämtade den igår på posten. Så har inte hunnit prova den ännu men har stora förväntningar.

Tomas L
Skrev om Åskluft

Hej Har inte så mycket erfarenhet har bara träffats vid ett säljmöte och det var bra köpte 1st

Thomas H
Skrev om Åskluft

Blev väldigt bra bemött av företaget och blev mycket positivt överraskad av utrustningen. Köpte aggregaten Bris och Storm

Peter K
Skrev om Åskluft

Trevlig uppsökande säljare som hade en produkt som behövdes på vårt företag. Hjälpsam via telefon och mail ang de funderingar vi hade innan beställningen. Extremt snabb leverans

Christoffer E

Trevligt och proffsigt! :) utförlig beskrivning av produkten

Garaget36 G
Skrev om Åskluft

Kanon, jag köpte en ozonmaskin och allt fungerade kanon

Tony B
Skrev om Åskluft

Bra bemötande när jag ringde om funktioner på inhandlade detaljer

Svar från Åskluft

Hej Tony, det är väldigt roligt att höra att du blev nöjd med din ozongenerator och att vi lyckades svara på dina frågor. Tveka inte att höra av dig om du skulle ha fler funderingar!

Kristoffer S

Fantastisk produkt, bra service👍

Christian Ö

Proffsisig och kunnig personal som vet vad dom pratar pratar om och finns där för konsultation när det behövs. Vi använder nu Åskluft storm och är mer än nöjda 3-4 jobb och maskinen har betalat sig.

David S
Skrev om Åskluft

Snabb respons och bra kundbemötande!

Jacob E
Skrev om Åskluft

Bra presentation och marknadsföring utanför boxen. Framför allt bra maskin!

Johan T
Skrev om Åskluft

Åskluft kom på planerat besök, visade snabbt och smidigt upp sina maskiner, verkade väldigt kunniga inom området. Också praktiskt att dom även kunde leverera maskinerna samtidigt. Vi köpte 4 st Ozonaggregat. Johan Trybom, Ocab Sydost AB

Mimmi J
Skrev om Åskluft

Bra och informativ service samt en bra produkt för borttagning av oönskade dofter.

Christoffer S

väldigt trevlig säljare som sålde in en ozonmaskin bra

Mattias C
Skrev om Åskluft

Va precis så effektiv och enkel att använda som utlovat!

Patrik N
Skrev om Åskluft

En väldigt kunnig och trevlig säljare kom in på firman och presenterade sina produkter. Vi köpte en storm och är väldigt nöjda

Muthanna  A
Skrev om Åskluft

Toppen produkt! Proffesionellt bemötande av Magnus. Rekommenderar starkt.

Sebastian N
Skrev om Åskluft

Väldigt kraftfull och effektiv!

Linus M
Skrev om Åskluft

Proffesionellt bemötande av säljaren som demonstrerade produkten. Vi beslutade för att köpa Storm. Än så länge är vi väldigt nöjda med prestationen. Levererar det den ska med gott resultat. Snabbare och smidigare än traditionella ozonmaskiner. Rekommenderar starkt! Vi använder den i professionellt bruk i rekond-företag.

Robert H
Skrev om Åskluft

Trevlig säljare. Vi hade mycket höga förväntningar och den levde upp till den också. Vi har provat 3 gånger och vi är super nöjda. Vi köpte en modell storm vi kan varmt rekommendera denna vara

Benny L
Skrev om Åskluft

Bra bemötande, har ännu inte prövat maskinen.

Erik S
Skrev om Åskluft

Vi har köpt Storm och den har uppfyllt våra förväntningar. 5 minuter har räckte för att kunna lämna ut en fräsch bil till kunden.