Åström Bygg & Kaminer AB

Åström Bygg & Kaminer AB

Ring 072-251 93 61 astrombygg.se
4.5

Företaget arbetar med byggnation och skorstensarbeten, såväl nytt som renovering. Vi installerar och säljer nya och begagnade vedeldade kaminer, öppna spisar och kakelugnar. I alla förekommande fall samarbetar vi med specialister i branschen såsom elektriker, rörmokare mm. Företaget är godkänt för FA-skatt och har erforderliga försäkringar för att du som anlitar oss ska känna dig trygg och säker.

13 omdömen om Åström Bygg & Kaminer AB

Leif b
Skrev om Åström Bygg & Kaminer AB

Vi har valt speciallösningar i vårt badrum och kan konstatera att Ulf och Lars, Åström Bygg & Kaminer, varit mycket tillmötesgående och gjort sitt bästa för att tillgodose våra önskemål. Resultatet är bra och vi är nöjda.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Christina B
Skrev om Åström Bygg & Kaminer AB

Vi har valt speciallösningar i vårt badrum och kan konstatera att Ulf och Lars, Åström Bygg & Kaminer, varit mycket tillmötesgående och gjort sitt bästa för att tillmötesgå våra önskemål. Resultatet har blivit bra och vi är nöjda.

charlotte K
Skrev om Åström Bygg & Kaminer AB

De har installerat en kamin hos oss och vi är mycket nöjda! Supertrevliga hantverkare och mycket pålitliga! De var ett litet målarjobb som var lite halvslarvligt men jag är rätt petig och det var ingen stor grej. Rekomenderas!

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
david Å
Skrev om Åström Bygg & Kaminer AB

Proffsigt bemötande. Trevliga och hjälpsamma. Slutresultatet blev så extremt bra och då känner sig ännu mer nöjd att man valt en firma som vet vad dom pysslar med.

Martin S
Skrev om Åström Bygg & Kaminer AB

Jag har under 2013 anlitat Aströms Bygg&Kaminer för tre olika jobb vid min sommarstuga på en skärgårdsö. Det här lilla företaget är precis så som man vill att hantverkare ska vara, trevliga, kunniga och håller det som de har lovat till 100%. Utöver de jobb jag beställde fick jag flera andra användbara tips på köpet. Jag kan varm rekommendera dem och är säker på att andra som framöver kommer att anlita dem för kaminstallationer, våtrumsspackling och annat, också kommer att bli mycket nöjda. /Martin

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Mohammad S
Skrev om Åström Bygg & Kaminer AB

De är väldigt professionella, planerar och genomför jobbet mycket noggrant. Allt levererades enligt planen och vi är mycket nöjda med resultatet. Jag ger Åström Bygg & Kaminer min allra bästa rekommendationer.

christer a
Skrev om Åström Bygg & Kaminer AB

Seriösa, noggranna och med yrkesstolthet.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Jenny H
Skrev om Åström Bygg & Kaminer AB

Bra dialog i samband med offert. Väl genomfört arbete snabbt och smidigt. Vi är mycket nöjda med vår kamin. Rekommenderas!

Ulf Å gillar detta
Kerstin T
Skrev om Åström Bygg & Kaminer AB

Personligt och bra bemötande. Väl genomfört arbete inom överenskomna tidsramar. Tydliga och bra offerter och fakturor. Mycket nöjd. Håller med Marianne C till 100%

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Janna P
Skrev om Åström Bygg & Kaminer AB

Trevliga och duktiga hantverkare som jag rekommenderar varmt!

Cajsa J gillar detta
Lars S

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Annika S

Marianne C
Skrev om Åström Bygg & Kaminer AB

Åström Bygg och Kaminer har varit proffsiga på alla sätt i vår kontakt. Från offertlämnande till fakturering. Strålande bemötande från personalen. De har varit lyhörda, hjälpsamma och kommit med bra förslag. Dessutom väldigt trevliga. Under själva bygget stämde vi av kontinuerligt att arbetet gick enligt plan och vi hade en god dialog när det uppstod något oväntat. Vi har inget att anmärka på gällande själva arbetet heller. Det utfördes proffsigt, enligt våra krav, önskemål och tidplan och till överenskommen kostnad. Vi är väldigt nöjda med slutresultatet.

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 181 omdömen 4.8 av 181 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L