Alla kategorier Snickare Stockholms län Upplands Väsby Åström Bygg & Kaminer AB

Åström Bygg & Kaminer AB

Kedjevägen 2, 194 39 Upplands väsby — Visa karta

Företaget arbetar med byggnation och skorstensarbeten, såväl nytt som renovering. Vi installerar och säljer nya och begagnade vedeldade kaminer, öppna spisar och kakelugnar.

I alla förekommande fall samarbetar vi med specialister i branschen såsom elektriker, rörmokare mm.

Företaget är godkänt för FA-skatt och har erforderliga försäkringar för att du som anlitar oss ska känna dig trygg och säker.
Spjutvägen 5B, 17561, JÄRFÄLLA
Sthlm Kakel & Byggdesign AB
Martin H:
SKBD flytspackla, la tätskikt och klinka golv i en tvättstuga. Kommunikationen var enledningvist lite trög men när arbetet väl kom igång gic...

Snickare nära Åström Bygg & Kaminer AB:

Lövängsvägen 10, UPPLANDS VÄSBY
Vi anpassar tjänster efter dina behov; Långsiktigt samarbete, Vi växer med uppdr... Läs mer ›
Mikael A:
Ordning och reda. Hakade på grannens offert på ommålning av vårt hus och kände mig väldigt nöjd efteråt.

Viggebyvägen 22, ROSERSBERG
Sjöströms entreprenad håller alltid en hög servicenivå! Kontakta oss gärna. Läs mer ›
Håkan B:
Mycket nöjd med ommålningen av vårt hus. Bra från början till slut!

HÖSTVÄGEN 2, VALLENTUNA
Har du frågor eller vill anlita oss? Kontakta oss för ett kostnadsfritt prisförs... Läs mer ›
Bertil E:
Vi tog in fem offerter för ombyggnad av vårt badrum. Alla såg snarlika ut. Då kom vi på den briljanta idén att fråga ortens populäraste hårf...

Läs vad 13 kunder tycker om Åström Bygg & Kaminer AB

• Leif b
    Leif b skrev om Åström Bygg & Kaminer AB
    Vi har valt speciallösningar i vårt badrum och kan konstatera att Ulf och Lars, Åström Bygg & Kaminer, varit mycket tillmötesgående och gjort sitt bästa för att tillgodose våra önskemål. Resultatet är bra och vi är nöjda.
  • Christina B
    Christina B skrev om Åström Bygg & Kaminer AB
    Vi har valt speciallösningar i vårt badrum och kan konstatera att Ulf och Lars, Åström Bygg & Kaminer, varit mycket tillmötesgående och gjort sitt bästa för att tillmötesgå våra önskemål. Resultatet har blivit bra och vi är nöjda.
  • charlotte K
    charlotte K skrev om Åström Bygg & Kaminer AB
    De har installerat en kamin hos oss och vi är mycket nöjda! Supertrevliga hantverkare och mycket pålitliga! De var ett litet målarjobb som var lite halvslarvligt men jag är rätt petig och det var ingen stor grej. Rekomenderas!
  • david Å
    david Å skrev om Åström Bygg & Kaminer AB
    Proffsigt bemötande. Trevliga och hjälpsamma. Slutresultatet blev så extremt bra och då känner sig ännu mer nöjd att man valt en firma som vet vad dom pysslar med.
  • Martin S
    Martin S skrev om Åström Bygg & Kaminer AB
    Jag har under 2013 anlitat Aströms Bygg&Kaminer för tre olika jobb vid min sommarstuga på en skärgårdsö. Det här lilla företaget är precis så som man vill att hantverkare ska vara, trevliga, kunniga och håller det som de har lovat till 100%. Utöver de jobb jag beställde fick jag flera andra användbara tips på köpet. Jag kan varm rekommendera dem och är säker på att andra som framöver kommer att anlita dem för kaminstallationer, våtrumsspackling och annat, också kommer att bli mycket nöjda. /Martin
  • Mohammad S
    Mohammad S skrev om Åström Bygg & Kaminer AB
    De är väldigt professionella, planerar och genomför jobbet mycket noggrant. Allt levererades enligt planen och vi är mycket nöjda med resultatet. Jag ger Åström Bygg & Kaminer min allra bästa rekommendationer.
    2013-03-04 Ulf Å svarar Mohammad S
    Hej Mohammad,

Jag vill tacka dig för ditt fina omdöme om vårt arbete i ert hus.

Med hälsningar till dig och din familj
    Ulf Åström
    Åström Bygg & Kaminer AB
  • christer a
    christer a skrev om Åström Bygg & Kaminer AB
    Seriösa, noggranna och med yrkesstolthet.
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Åström Bygg & Kaminer AB
    Bra dialog i samband med offert. Väl genomfört arbete snabbt och smidigt. Vi är mycket nöjda med vår kamin. Rekommenderas!
    Ulf Å gillar detta
  • Kerstin T
    Kerstin T skrev om Åström Bygg & Kaminer AB
    Personligt och bra bemötande. Väl genomfört arbete inom överenskomna tidsramar. Tydliga och bra offerter och fakturor. Mycket nöjd.
    Håller med Marianne C till 100%
  • Janna P
    Janna P skrev om Åström Bygg & Kaminer AB
    Trevliga och duktiga hantverkare som jag rekommenderar varmt!
    Cajsa J gillar detta
  • Lars S
    Lars S skrev om Åström Bygg & Kaminer AB
  • Annika S
    Annika S skrev om Åström Bygg & Kaminer AB
  • Marianne C
    Marianne C skrev om Åström Bygg & Kaminer AB
    Åström Bygg och Kaminer har varit proffsiga på alla sätt i vår kontakt. Från offertlämnande till fakturering. Strålande bemötande från personalen. De har varit lyhörda, hjälpsamma och kommit med bra förslag. Dessutom väldigt trevliga. Under själva bygget stämde vi av kontinuerligt att arbetet gick enligt plan och vi hade en god dialog när det uppstod något oväntat. Vi har inget att anmärka på gällande själva arbetet heller. Det utfördes proffsigt, enligt våra krav, önskemål och tidplan och till överenskommen kostnad. Vi är väldigt nöjda med slutresultatet.

Kedjevägen 2, 194 39 Upplands väsby