Alla kategorier Guldsmed Stockholms län Stockholm Norrmalm Atelier Ajour

Engelbrektsgatan 3, 114 32 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Atelier Ajour

• Adam A
    Adam A skrev om Atelier Ajour
    Utmärkt, gediget och magiskt arbete. Vi ringde runt och kikade förbi flertal av guldsmederna i stockholm tills vi bestämde att Stig skall tillverka förlovningsringen med ädelsten och diamanter. Kan inte beskriva med ord hur nöjda vi är. Det var en komplicerad/speciell ring och Stig utförde arbetet exceptionellt, drömringen blev från teori till praktik!
    Förutom att han tidigare har utnämnts till Sveriges främsta guldsmed (googla) så är han oerhört serviceinriktad och lyssnade tålmodigt på våra förslag. Ärlig och erfaren! Marknadsmässiga priser så inte alls överpris som på vissa andra ställen i stockholm, som enligt min bedömning gav oss sämre förslag till samma/högre pris.
    Om ni inte kikar förbi atelje ajour innan ni bestämt er så går ni miste om något! Läs mer
  • Lena C
    Lena C skrev om Atelier Ajour
    Den här lilla atelien erbjuder en genuin kunskap i guldsmide och gör otroligt fina och klassiska smycken. Vill man gravera något samarbetar de med en person som har den absolut elegantaste och snyggaste handstil man kan tänka sig att få på ett smycke. Ägaren är lite speciell, men kan man bortse från det och se den enorma kunskapen bakom glasögonen tycker jag absolut att det är värt ett besök. Läs mer

Bästa guldsmederna i Stockholm:

Carina W Carina W tycker:
“Jag köpte en enstensring och g...” Läs mer