Atlantis Sängspecialisten Kungens Kurva Heron City

Dialoggatan 2, 141 75 Kungens kurva — Visa karta

3.0 i betyg av av 2 omdömen
Atlantis Sängspecialisten, vi vil. hjälpa människor att sova skönare och bättre. Sedan vi startade har vi haft den missionen. Det är en väldigt stor skillnad mellan att se god sömn som sin produkt jämfört med att sälja sängar, som de flesta andra i branschen gör. Vår kompetens och kunskap är din garanti för en skönare sömn. Vi förstår sömn, och dess betydelse för dig som människa. Vi som jobbar på Atlantis Sängspecialisten är utbildade vid Karolinska Institutet i ämnen såsom sömnvetenskap, ryggvetenskap, anatomi, smärta, muskelfysiologi, hormonsystemet, kroppens temperaturreglering och arbetsfysiologi. dessutom har vi sedan många år bedrivit en egen omfattande sömnforskning vilket är en kompetens vi är ensamma om i sängbranschen!

Vi erbjuder även ett dataanalysprogram som heter ErgoCheck, den läser av din kroppsprofil med hjälp av över 800 sensorer som visar precis hur mycket stöd varje kroppsdel behöver. Vi erbjuder ErgoCheck på två olika nivåer. En enklare version om du är ute efter en säng i standardnivå, och en mer avancerad vetenskaplig analys som mynnar ut i ett helt eget, unikt säng-ID om du väljer ErgoBed.

Vi tror på att en god nattsömn ger en ökad livskvalitet. Om du sover bra om nätterna vaknar du utvilad vilket leder till att chansen för ett bra liv ökar. Vi ser fram emot att hjälpa dig och se till att du för många sköna nätter framöver!

Läs vad 2 kunder tycker om Atlantis Sängspecialisten Kungens Kurva Heron City

• 2020-08-24

MAX Å skrev om Atlantis Sängspecialisten Kungens Kurva Heron City
    Ett av dem mest oseriösa bolag jag köpt en produkt av.
    Beställde en säng 24/5 som vi ej har sett maken till (13 veckor har gått), säljarna sa att ordern skulle ta ungefär 6 veckor.
    Med rådande situation kan självfallet saker försenas, det har jag förståelighet för. Detta togs dock inte alls upp vid ordertillfället samt har inte nämnt förrän för 2 veckor sen.
    Har varit i kontakt med vet inte hur många säljare som oftast bara säger att dem inte vet som är fel, ringer aldrig tillbaka och höftar ur datum då den möjligtvis är klar och ber om ursäkt.
    För ca 2 veckor sen hörde vi av oss, för ingen hör ju av sig till oss. Där dem informerar oss att order har fått problem och kommer nu ta 12 veckor, detta har ni alltså inte kunna informera oss på 5 veckor.
    Vi får lite kompensation och eftersom det endast är en vecka kvar accepterar vi detta samt får 2 nya datum.
    Möjligtvis 21/8 annars GARANTERAT 26/8.
    21/8 kommer och ingen form av kommunikation från er del alls, inte ens ett mail om att det visst inte gick.
    Vi jagar såklart er idag och tro mig f*n har ni ingen aning igen och säger att ni inte har saker i systemet. Ni höftar ut ett nytt datum trots ingen koll och ber om ursäkt igen.
    Jag har inget förtroende för att den kommer på detta datum heller.
    Jag har aldrig varit med om ett krångligare köp och osäkrare mottagning någonsin och skulle aldrig i mitt liv kunna rekommendera er till någon.

Kommer inte sängen detta nya datum ni nu har lovat kan jag lova att ni inte kommer höra av oss på något sett alls och kommer anse denna order helt avbruten. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Go to Bed
    4.8 / 5 i betyg — 238 omdömen
    Badge2020
    "Köpte en kontinentalsäng. Ärlig och personlig service hela vägen. Grabbarna på Go go Bed förmedlar trygghet och har som mål att bemöta kunde"
    Sanharib M
  • 2019-04-11

Rukiyye E skrev om Atlantis Sängspecialisten Kungens Kurva Heron City
    Fick väldigt bra service, säljaren var väldigt kunnig och inte de minsta påstridig.Hon var väldigt kompetent! Det bästa var även att hon var kunnig gällande konkurrenternas sängar och kunde ge bra guidning med relevant information för mig som ej var så beläst inom sängar. Dem var väldigt tillmötesgående och hjälpsamma även när jag gjorde lite ändringar i ordern. Sängen är underbart skön! De enda minuset är att den luktade väldigt starkt av antagligen lim och annat som använts vid tillverkningen av sängen. Det skulle varit skönt om tillverkaren kunnat vädra sängen en del innan dem packat in den för en extra trevlig upplevelse för köparen. Sängen är jätte bra kvalitet vad jag kan bedöma dock så lite stark doft får man stå ut med! Är super nöjd med Atlantis sängspecialisten! Läs mer

Bästa Sängaffärerna nära Atlantis Sängspecialisten Kungens Kurva Heron City:

Go to Bed (775m)