Atlantis Sängspecialisten Kungens Kurva Heron City

3.0 i betyg av av 2 omdömen
Atlantis Sängspecialisten, vi vil. hjälpa människor att sova skönare och bättre. Sedan vi startade har vi haft den missionen. Det är en väldigt stor skillnad mellan att se god sömn som sin produkt jämfört med att sälja sängar, som de flesta andra i branschen gör. Vår kompetens och kunskap är din garanti för en skönare sömn. Vi förstår sömn, och dess betydelse för dig som människa. Vi som jobbar på Atlantis Sängspecialisten är utbildade vid Karolinska Institutet i ämnen såsom sömnvetenskap, ryggvetenskap, anatomi, smärta, muskelfysiologi, hormonsystemet, kroppens temperaturreglering och arbetsfysiologi. dessutom har vi sedan många år bedrivit en egen omfattande sömnforskning vilket är en kompetens vi är ensamma om i sängbranschen!

Vi erbjuder även ett dataanalysprogram som heter ErgoCheck, den läser av din kroppsprofil med hjälp av över 800 sensorer som visar precis hur mycket stöd varje kroppsdel behöver. Vi erbjuder ErgoCheck på två olika nivåer. En enklare version om du är ute efter en säng i standardnivå, och en mer avancerad vetenskaplig analys som mynnar ut i ett helt eget, unikt säng-ID om du väljer ErgoBed.

Vi tror på att en god nattsömn ger en ökad livskvalitet. Om du sover bra om nätterna vaknar du utvilad vilket leder till att chansen för ett bra liv ökar. Vi ser fram emot att hjälpa dig och se till att du för många sköna nätter framöver!

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 2 kunder tycker om Atlantis Sängspecialisten Kungens Kurva Heron City