Atlantis Sängspecialisten Kungens Kurva Heron City

Atlantis Sängspecialisten Kungens Kurva Heron City

About company

Atlantis Sängspecialisten, vi vil. hjälpa människor att sova skönare och bättre. Sedan vi startade har vi haft den missionen. Det är en väldigt stor skillnad mellan att se god sömn som sin produkt jämfört med att sälja sängar, som de flesta andra i branschen gör. Vår kompetens och kunskap är din garanti för en skönare sömn....

15 omdömen om Atlantis Sängspecialisten Kungens Kurva Heron City

Humam R
Escreveu sobre Atlantis Sängspecialisten Kungens Kurva Heron City

Ghaib Akrawi är en säljare som kan verkligen sitt jobb ☆☆☆☆☆ Service och trevlig bemötande.

Johan P
Escreveu sobre Atlantis Sängspecialisten Kungens Kurva Heron City

Jag och min sambo letade ny säng och hade bestämt oss för att lägga lite mer pengar än den IKEA-säng vi haft (och varit nöjda med) tidigare. Vi åkte till Heron City egentligen för att kolla matsalsmöbler på Mio, men såg att Atlantis låg där och tänkte att vi ska vart fall testa. Vi fick snabbt hjälp av Ghaib Akrawi som var vänlig och tog gott om tid med oss. Han hjälpte oss hitta en säng som passade både mig och min sambo. Min sambo behövde en justering och önskade förstärkt ram, något Ghaib rekommenderade utan att det...

Kani H
Escreveu sobre Atlantis Sängspecialisten Kungens Kurva Heron City

Helt fantastisk säng och service! Upplevelsen att handla säng från Atlantis var något utöver det vanliga. Jag fick hjälp av butikssäljaren Sanna Sardar att hitta den perfekta sängen för mig. Allt från komfort till färg på tyget. Hon var otroligt tillmötesgående, lyhörd och kunnig. Numera sover jag som en stock och är utvilad på morgonen. Med andra ord, värt varenda krona. Rekommenderar starkt säng från Atlantis Sängspecialisten och vill du ha förstklassig service ska du absolut besöka butiken i Kungens Kurva.

Ghanim R
Escreveu sobre Atlantis Sängspecialisten Kungens Kurva Heron City

Ojojoj exceptionell kundbemötande, jag trodde inte mina ögon sättet som ghaib hjälpte oss att hitta den perfekta sängen. Väldigt klok person

MIKAEL T
Escreveu sobre Atlantis Sängspecialisten Kungens Kurva Heron City

Väldigt bra bemötande och service av Ghaib! Mycket trevlig och hjälpsam som hjälpte oss att hitta en riktigt bra säng!

RIMA H
Escreveu sobre Atlantis Sängspecialisten Kungens Kurva Heron City

Sjukt nöjd med servicen! Ghaib har varit otroligt hjälpsam, kan varmt rekommendera!

BOTROS K
Escreveu sobre Atlantis Sängspecialisten Kungens Kurva Heron City

Mycket skön säng. Kunnig och serviceminded personal som hjälpte oss från början till slut.

KRISTINA K
Escreveu sobre Atlantis Sängspecialisten Kungens Kurva Heron City

Fantastisk service och bemötande, rekommenderar starkt. Personal hjälpte mig hitta säng efter behov och önskemål! Fem stjärnor!

BRITT-MARI Å
Escreveu sobre Atlantis Sängspecialisten Kungens Kurva Heron City

Besökte sängspecialisten i Kungens kurva och blev så väl bemötta. Blev omhändertagna av Ghaib Akrawi som gav oss all information vi behövde för att göra rätt val av säng. Vi är övertygade om att vi köpt rätt säng hos er. Tack

SAEID F
Escreveu sobre Atlantis Sängspecialisten Kungens Kurva Heron City

They truly are professionals. You see it not only on their products but on how you are being treated. The level of information I received from staff was insane. Find "Sanna Sardar" I repeat find her since she made our experience the best possible ever.

CARLOS R
Escreveu sobre Atlantis Sängspecialisten Kungens Kurva Heron City

Service was exceptional! Ghaib Akrawi helped us to decide as we had many doubts about which bed will fit us the better. We are now just waiting for the delivery to sleep better.

AMARYLLIS S
Escreveu sobre Atlantis Sängspecialisten Kungens Kurva Heron City

Så nöjd. Otroligt trevlig kille som hjälpte oss hela vägen. Rekommenderas starkt 👍👍

Kadiatou Claudine H
Escreveu sobre Atlantis Sängspecialisten Kungens Kurva Heron City

Fick ett sånt otroligt bemötande av er anställda Gahib! Är så himla nöjd med köpet! Jag och min sambo kom in till er butik och visste inte riktigt vad vi vill ha, han hjälpte oss med allt! Gav oss både för och nackdelar och jämförde och förklarade, han lyssnade på vad vi kände och tyckte och vi kände oss väldigt bekväma! Sällan man får sån här bra service om ni frågar mig! Riktigt proffsigt!

MAX Å
Escreveu sobre Atlantis Sängspecialisten Kungens Kurva Heron City

Ett av dem mest oseriösa bolag jag köpt en produkt av. Beställde en säng 24/5 som vi ej har sett maken till (13 veckor har gått), säljarna sa att ordern skulle ta ungefär 6 veckor. Med rådande situation kan självfallet saker försenas, det har jag förståelighet för. Detta togs dock inte alls upp vid ordertillfället samt har inte nämnt förrän för 2 veckor sen. Har varit i kontakt med vet inte hur många säljare som oftast bara säger att dem inte vet som är fel, ringer aldrig tillbaka och höftar ur datum då den möjligtvis...

Rukiyye E
Escreveu sobre Atlantis Sängspecialisten Kungens Kurva Heron City

Fick väldigt bra service, säljaren var väldigt kunnig och inte de minsta påstridig.Hon var väldigt kompetent! Det bästa var även att hon var kunnig gällande konkurrenternas sängar och kunde ge bra guidning med relevant information för mig som ej var så beläst inom sängar. Dem var väldigt tillmötesgående och hjälpsamma även när jag gjorde lite ändringar i ordern. Sängen är underbart skön! De enda minuset är att den luktade väldigt starkt av antagligen lim och annat som använts vid tillverkningen av sängen. Det skulle varit...