Alla kategorier Begagnade bilar Skåne Malmö Audi Malmö

Pilotgatan 2, 212 39 Malmö — Visa karta

Florettgatan 15A, 25467, HELSINGBORG
Bilförmedlingen Helsingborg
Bengt B:
Ett mycket possitivt bemötande. Har ingenting att anmärka på Tvärtom, kan varmt rekomendera era tjänster till andra. ***** Femstjärnigt. ...

Läs vad 4 kunder tycker om Audi Malmö

• Lars C
    Lars C skrev om Audi Malmö
    Har byt til Mercedes, då jag inte önskar att handla med Din Bil Syd.
    Fick byt kamrrem og fick fuldservat bilen, men dom upptäcker inte at det är fel på Turbo'n. Här kör man rundt och tror att allt är bra men sedan uptäcker en annan Audi värkstad at det fel på båda Turbo och servo.
    En kostsam historia - 25000 spänd.

Om du vill ha bra service på din bil använd din lokala värkstad - då prater du med en teknikar, istället för en sekreterare
  • Lars T
    Lars T skrev om Audi Malmö
    Bästa service man kan tänka sig. Fri lånebil vid garantireparation. Upptäcker fel som jag inte tänkt på och åtgärdar utan kostnad.
    Rentvättad bil när jag hämtar. Och allt fungerar bara.....
  • Johan
    Johan skrev om Audi Malmö
    Inte serviceminded för fem öre. Köpte en Audi för nästan 300 000 kr som efter någon månad visade sig sluka olja vilket säljaren visste men aldrig informerade om. Din Bil ber en att "komma in för att titta på det" men gör absolut inget annat än att erbjuda en att *köpa* en flaska olja. De kan inte ens fylla på oljan som en trevlig gest, än mindre dela med sig av en liten flaska för 290 kr. Åk till Mekonomen istället! De är betydligt billigare, mer måna om sina kunder och har oljedunkar av storlekar (4 liter) som Din Bil påstår inte finns!
  • Anders
    Anders   skrev om Audi Malmö
    Fin visningshall med många olika modeller framme.
    Tyvärr är deras säljare helt ointresserade av att sälja bilar. De verkar mest vara besvärade av att ha en kund som vill köpa bil av dem.

Pilotgatan 2, 212 39 Malmö