Auto Göteborg AB

Auto Göteborg AB

autogoteborg.se
  • Badge2023

Välkommen till Auto Göteborg AB! Din pålitliga partner inom bilhandel och service. Vi är stolta över att erbjuda en omfattande upplevelse för alla dina bilbehov. Med vår passion för bilar och vår dedikation till kundnöjdhet strävar vi alltid efter att överträffa dina förväntningar. Vi ser till att guida dig genom hela köp...

40 omdömen om Auto Göteborg AB

Johan S
Skrev om Auto Göteborg AB

Blir lite förvirrad nu. Jag köpte bilen av Motorgruppen? Gäller detta köpet där så får säljare Hampus riktigt bra betyg. Kan återkoppla när han fixat nyckel som inte var med!

Clas Göran B

Trevliga killar och vi kände oss nöjda med vårt köp. Mvh Classe Bramstång

Motorgruppen Svea A
Skrev om Auto Göteborg AB

Väldigt bra killar som kämpar ordentligt

Stefan S
Skrev om Auto Göteborg AB

Jag var skeptisk först , nystartad firma unga grabbar. i annan stad långt bort. Men shit vilka proffs med snabb schysst service. Betala 370000 i förskott. Galet och läskigt. Hämta mig på flygplatsen. Bilen stämde exakt med annonsen, inga överaskningar.. Alla frågor löste sig exakt som Kenan beskrev. Glad att jag inte pruta - dom är värda varenda krona. Mina bästa rekommendationer.

Emma L
Skrev om Auto Göteborg AB

Mycket trevlig och tillmötesgående säljare. Inte påstridig eller ”säljande” utan gav oss utrymme att testa och prata på egen hand. Vi köpte bilen!

Sasha A
Skrev om Auto Göteborg AB

Väldigt trevlig säljare, kändes som att man träffats förut. Bilen vi tittade på var exakt som i beskrivningen och precis vad vi förväntade oss. Allt gick smidigt och vi är tacksamma för hjälpen vi fick, rekommenderar starkt

Bengt Georg K
Skrev om Auto Göteborg AB

Vår inbytesbil stod vi kvar som ägare till första mars, affären gjordes den 27feb. Vi ringde 2 gånger innan ägarbytet blev klart. Om det firman eller transportstyrelsen som felat vet vi inte. Så får det inte gå till. Det drar ner betyget Den bilen vi köpte gick ägarbytet på en dag. Vi är nöjda med nya bilen.

Nicklas A

Trevlig , hjälpsam och flexibel

Klodjan V
Skrev om Auto Göteborg AB

mycket trevlig och artig personal affären gick så smidigt och fick hjälp av allt, säljaren var jättebra och bilen som jag blev lovad.⭐️⭐️

Hanna S
Skrev om Auto Göteborg AB

Pris skulle diskuteras på plats men några tusen skulle inte vara något problem, när väl på plats fanns inte möjligheten kvar. Finansieringen skulle ha en ränta på 7,99 % visade sig vara över 13%. Bilen stod ute så ingen möjlighet att titta på den ordentligt. Allmänt stressat intryck.

Pontus B

Väldigt smidig och bra affär, rekommenderar starkt Auto Göteborg

Lisa L
Skrev om Auto Göteborg AB

Mycket bra och informativ information. Blev trevligt bemött per telefon och på Messenger. Fick upphämtning vid tågstationen då jag är långväga bilköpate. Kan bara rekommendera så här långt.

Gunnhildur P
Skrev om Auto Göteborg AB

Köpte en bil och blev väldigt bra bemött av säljaren. Dom levde upp till alla mina förväntningar, bytte till vinterdäck fort och allt gick smidigt.

Ernest V
Skrev om Auto Göteborg AB

Allt gick som man önskade att det skulle göra.Trevlig personal 👍

Carita Yvonne R
Skrev om Auto Göteborg AB

Den va väldigt bra. De va väldigt tillmötesgående. Fick t.o.m. låna hem bilen för provkörning.

Katarina F
Skrev om Auto Göteborg AB

Min upplevelse var super bra👌

Anders S
Skrev om Auto Göteborg AB

Trevligt tillmötesgående, provkörde en bil och köpte som jag bytte ut mot en annan efter ca 2 v utan bekymmer. Kan varmt rekommendera Auto Göteborg och Kenan till alla som är ute efter ett tryggt bilköp. Mvh Anders

Ida B
Skrev om Auto Göteborg AB

Personligt bemötande av professionell personal. Tack

Carl L
Skrev om Auto Göteborg AB

VÄRLDSKLASS! Över alla förväntningar! Fantastisk service, bemötande, tillmötesgående för våra särskilda önskemål som uppfylldes. Vi är återkommande kunder och kommer rekommendera er till alla!

Kreshnik B
Skrev om Auto Göteborg AB

Jag kan inte med ord beskriva hur fantastisk denna firma bemött mig! Detta är min andra bil från Auto Göteborg kan inget annat än tacka ägaren Kenan för hans otroliga service och behjälplighet, tack för att ni finns!

Henrik A
Skrev om Auto Göteborg AB

En ägare och säljare som gjorde allt för att kunden ska vara så nöjd som möjligt med köpet av Volvo v60 som vi köpte.

Amelita S
Skrev om Auto Göteborg AB

Väldigt nöjd med köpet av bilen som gjordes via telefon, från första kontakten med säljaren tills jag fick bilen levererad.

Lilja R
Skrev om Auto Göteborg AB

En väldigt trevlig och bra bilfirma. Kanonbra service. Rekommenderas varmt. // Lilja Röyrås

Malin H
Skrev om Auto Göteborg AB

Vi bör väldigt nöjda med servicen och bemötandet på Auto Göteborg och kan varm rekommendera detta företag ⭐️

Elma H
Skrev om Auto Göteborg AB

Min upplevelse hos Auto Göteborg AB var positiv. Säljaren var vänlig och kunnig, och hjälpte mig att hitta rätt bil baserat på mina behov. Jag fick en bra genomgång av bilens funktioner och fick även möjlighet att göra en provkörning. Processen var smidig och jag kände mig väl omhändertagen genom hela köpet.

Abubakar D
Skrev om Auto Göteborg AB

Fantastiskt upplevelse! Riktigt bra medarbetare. Proffesionellt och respektfullt. Det kändes väldigt naturligt. På återseende.

Saad Maki M
Skrev om Auto Göteborg AB

Mycket bra upplevelse och kund mottagande

Nader N
Skrev om Auto Göteborg AB

Hej, när har fått bilen från Auto Göteborg AB den bilen var avställd han har inte sagt till mig bilen är avställd jag har kört bilen från göteborg till stockholm avställd efter som vi har pratat om ränta han sade till mig ränta är 7,90 men ränta är 9,90 nu

Svar från Auto Göteborg AB

Hej Nader! Vad tråkigt att det blivit ett sånt stort missförstånd, vi ber så hemskt mycket om att vi inte vara tydliga nog i våran förklaring till hur ägarbyte fungerar. Det tar alltid 3-5 dagar innan du kan se bilen i mina fordon, då vi jobbar med Bilvison skrev ägarbytet 19:30. Vad det gäller räntat så är det absolut inget vi kan påverka i dagens läge.

Emma L
Skrev om Auto Göteborg AB

Trevligt bemötande Bra service, avslappnat Rekommenderar alla dagar i veckan!!

Irma Ajla M
Skrev om Auto Göteborg AB

Super trevlig personal, bra bemötande och väldigt hjälpsamma, sålde min bil och fick hjälp med att hitta ny rätt bil för rätt pris! Kommer definitivt köpa hos dem igen! 😀

Sasho C
Skrev om Auto Göteborg AB

Perfect cars perfect crew perfect boss!

Linda A
Skrev om Auto Göteborg AB

Bra service! Trevligt besök och nöjd med mitt köp!

Oleksander T
Skrev om Auto Göteborg AB

Good afternoon! I'm very happy with the car. Thank you! I had a positive experience buying a car at your dealership. I will recommend you.

Johan F
Skrev om Auto Göteborg AB

Smidig affär! Bra och trevlig bemötande....

Irma Ajla M
Skrev om Auto Göteborg AB

Jag sålde min bil till killarna på Auto Göteborg vilket härligt gäng! Oerhört proffsiga och sätter kund i fokus! Kommer definitivt köpa min nya bil här inom kort!

Kenan K gillar detta
Andreas W
Skrev om Auto Göteborg AB

Fantastiskt trevlig och seriös firma

Rejhan K
Skrev om Auto Göteborg AB

Hade inga högre förväntningar med tanke på att jag besökte tre större bilhandlare innan Auto Göteborg AB och det var en besvikelse. Dock måste jag säga att allt ifrån bemötandet till kontraktet var professionellt, transparent och smidigt hos Auto Göteborg AB, ett stort tack till Kenan som alltid är tillgänglig och lösningsorienterad!

Zainab S
Skrev om Auto Göteborg AB

Jätte duktig personal som både tog emot en och tog hand om en. Hjälpsamma när det kommer till upplägg av finansiering samt annat.

Per N
Skrev om Auto Göteborg AB

Professionellt och trevligt bemötande med mig som kund i centrum.

Christine E
Skrev om Auto Göteborg AB

Mycket bra bemötande. Upplevs eftersträva god kontakt med sina kunder och erbjuder flera olika skräddarsydda lösningar av ditt köp.