Automotor Sweden

Segersbyvägen 7, 145 63 Norsborg — Visa karta

Välkommen till Automotor Sweden!

Vi säljer, köper och byter begagnade bilar av massor av olika bilmärken. De bilar vi får in till oss går vi igenom grundligt och rekondar tills de är i toppskick. Allt för att våra kunder ska bli så nöjda som möjligt.

Med oss kan du räkna med att alltid få den bästa avbetalningsplanen och en bilförsäkring som passar just dig och din ekonomi. Självklart hjälper vi dig med varje steg genom bilköpet. Kontakta oss eller kom förbi vårt billager i Norsborg så berättar vi mer och hjälper dig till drömbilen.

Läs vad 207 kunder tycker om Automotor Sweden

• 2020-11-26

Määttä A skrev om Automotor Sweden
    Köpte en nyare bil!!Blev bemött bra!!Hade inga förväntningar!!Företaget har hittild levt upp till dom!!Blev också en snabb affär!! Upplevelse::Rekommenderas!! Läs mer
  • Tim R

2020-11-25

Tim R skrev om Automotor Sweden
    Köpte en skåpbil av en duktig och trevlig säljare. Väldigt bekvämt med att byta in min befintliga bil också. Skulle inte tveka att köpa bil här igen. Läs mer
  • 2020-11-24

Håkan H skrev om Automotor Sweden
    Jag köpte 2018 års modell Volkswagen Tiguan. Servicen och informationen var utmärkt från deras sida. Jag fick bilen hemlevererad till Haparanda för en mycket billig penning. Läs mer
  • Benga B

2020-11-18

Benga B skrev om Automotor Sweden
    Väldigt trevligt bemötande..Kändes tryggt å seriöst att köpa bil där ... Läs mer
  • Michael P

2020-11-13

Michael P skrev om Automotor Sweden
    Väldigt bra service man känner sig verkligen välkommen Läs mer
  • Saad E

2020-11-11

Saad E skrev om Automotor Sweden
    Tack för en trevlig äffar, väldigt seriös företag. Kommer säkert tillbaka vid nästa bilköp. Läs mer
  • 2020-11-09

Michael D skrev om Automotor Sweden
    Bilaffärer är alltid nervösa och jag blev rädd att jag gått på en nit när motorlampan började lysa i min nyköpta bil på vägen hem. Skrev ett klumpigt meddelande till Automotor där säljaren, förståeligt, tolkade det som att jag insinuerade att de visste om att det var ett fel på bilen när de sålde den. Trots min taskiga attityd var de oerhört kundorienterade, kom med råd och försäkrade att eventuella bestående fel naturligvis åtgärdades utan kostnad för mig.

Uppenbart en väldigt seriös bilhandlare som är mån om sina kunder och lever på ett gott renommé.

Bra affärer görs med ett ömsesidigt förtroende där jag som kund inte levde upp till det vilket jag igen vill be om ursäkt för, men där Automotor levererade. Läs mer
  • George B

2020-10-31

George B skrev om Automotor Sweden
    Jag köpte GLE 350 d och dom var trevliga människor och bilen var som dom sa i telefon
    Jag är jätte nöjd Läs mer
  • 2020-10-29

JOSEFINE S skrev om Automotor Sweden
    Lämnade in min sommarbil till försäljning hos Automotor nu på hösten och kände väl att den kommer kanske inte sälja förrän till våren då det är en renodlad sommarbil.
    Men Basel som jag gjorde upp försäljningen med lyckades sälja den nästan direkt och ordnade med transport åt kunden som bodde långt från Stockholm. Snabbt smidigt och jag fick dem pengar jag önskade för bilen.
    Så hatten av för deras proffsiga, trevliga, informativa kunnande och bemötande.
    Tack Automotor! Läs mer
  • 2020-10-29

Myroslav K skrev om Automotor Sweden
    Hej ! Jag ar riktigt nojd med all service hos Auto Motor ! Special thanks till Basel ! Hela kadjan bestallning - betalning - leverans gick super smidigt och i tid. Basel hanterade allt pappersarbete noga och prickt, som undeletade riktigt for mig hela deal:t. Fantastiskt trevliga personal hos firman. Jag skulle hogst rekomendera AutoMotol till bekanta ! Samt dess leverantor firman - EuroTransport, perfekt frakt ! Tack, Miroslav Läs mer
  • Jamina M

2020-10-29

Jamina M skrev om Automotor Sweden
    Dom,var proffsiga och snälla med fokus på affären. Läs mer
  • Nibras P

2020-10-26

Nibras P skrev om Automotor Sweden
    Det ge förslag till kunder på bästa sätt.
    Stor tack Läs mer
  • 2020-10-25

Mazen S skrev om Automotor Sweden
    Jag rekommenderar Auto Motor Sweden AB.
    Super bra bemötande.
    Jag varit nöjda från början.
    Kände mig tryggt när jag köpte min bil.
    ⭐⭐⭐⭐⭐ Läs mer
  • Miladin R

2020-10-21

Miladin R skrev om Automotor Sweden
    Jättetrevliga killar. Köpte en kanon fin Porsche till överkomligt pris.
    Allt gick smidigt till från början till slutet.
    Ärliga och punktliga. REKOMMENDERAR!

Mvh Miladin Läs mer
  • 2020-10-20

Sara W skrev om Automotor Sweden
    Åkte från Skåne för att titta på en bil hos Auto Motor.
    Fick bra service från telefonsamtal till köp av bil. Ärliga, hjälpsamma och väldigt trevliga!
    Ångar inte en sekund resan upp och köp av bil. Super nöjd! Läs mer
  • 2020-10-17

Kent Å skrev om Automotor Sweden
    Bra service med trevlig personal Läs mer
  • 2020-10-13

Erik J skrev om Automotor Sweden
    Riktig seriösa och trevliga säljare, Rekommenderar de starkt :) Läs mer
  • 2020-10-12

Jonas D skrev om Automotor Sweden
    Mycket bra och trevlig personal bilar i varierande priser så det finns bilar för alla tack för ett lyckat bil köp Läs mer
  • 2020-10-10

Dahls Stefan M skrev om Automotor Sweden
    Köpte mig en audi a4

Redan från första telefonsamtal till avslutadaffär var de väldigt bra.

Rekomenderar 👌👌 Läs mer
  • 2020-10-09

Eva Helene S skrev om Automotor Sweden
    Köpte bil och fick den servad direkt. Trevligt bemötande och proffsiga. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-10-01

Per Martin S skrev om Automotor Sweden
    Snabbt å bra service enkla å ha med å göra Läs mer
  • 2020-09-29

Anne-lise D skrev om Automotor Sweden
    Super trevlig bemötandet, fin bil. Det var bara att komma, provköra och köpa, helt trygg. Läs mer
  • 2020-09-29

Gunilla B skrev om Automotor Sweden
    Lämnade en bil och köpte en annan
    Vänligt och professionellt bemötande
    Kunnig och förtroendegivande försäljare
    Pålitlig när det gäller överenskommelse Läs mer
  • 2020-09-27

Josefine S skrev om Automotor Sweden
    Vi var för att titta på en ny (begagnad) bil och möttes av Basil som ingav stort förtroende direkt. Så efter lite provkörning och mycket mycket bra information så valde vi att köpa bilen.
    Vi kan varmt rekommendera Auto motor och kommer självklart vända oss till Basil om vi vill sälja eller köpa Bil eller motorcykel i framtiden.
    //Josefine 😀 Läs mer
  • 2020-09-27

Bo Roger M skrev om Automotor Sweden
    Jag köpte en välbehållen Golf SC tdi DSG -17, kunniga säljare och en smidig affär.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-09-19

Sanna H skrev om Automotor Sweden
    Köpte en bil från denna firma och det gick smidigt och lätt!! Bra försäljare med en gnista av humor 😀 Läs mer
  • 2020-09-14

Yasmine S skrev om Automotor Sweden
    Super bra bemötande från säljaren! Köpte en Kia venga och den höll alla våra förväntningar! Rekommenderar absolut detta företag. Läs mer
  • Fakhreddine O

2020-09-07

Fakhreddine O skrev om Automotor Sweden
    Jag köpte en audi A6! Jag fick uppleva ett bra köp upplevelse med en utmärkt säljare som heter Basel! Väldigt bra service, jag starkt rekommenderar auto motor ab Läs mer
  • 2020-08-31

Mohamed A skrev om Automotor Sweden
    Mycket bra siljara bra pris med bil Läs mer
  • 2020-08-30

Ibrahim J skrev om Automotor Sweden
    Jag har köpt en Toyota Yaris
    Det var trevlig att köpa en bil från Auto Motor :) Läs mer
  • 2020-08-29

Rickard S skrev om Automotor Sweden
    Vänligt och tillitsfullt bemötande - professionellt in i minsta detalj. Mitt första bilköp och en god erfarenhet. Tacksam för det. Läs mer
  • 2020-08-27

Marie N skrev om Automotor Sweden
    Superbra bemötande av säljare Läs mer
  • 2020-08-25

Hans C skrev om Automotor Sweden
    Köp av en familjebil. Proffsig och ödmjuk personal som ger ett gott bemötande hela vägen från start till slut. Rekommenderas starkt.

Christoffer Läs mer
  • 2020-08-25

DAVID A skrev om Automotor Sweden
    Kan varmt rekommendera att köpa bil här. Väldigt tillmötesgående och trevliga, bra känsla helt enkelt! Läs mer
  • 2020-08-11

Agnes G skrev om Automotor Sweden
    Jätte bra bemötande och trevlig personal! Köpte en Peugeot 2008 Suv som jag blev mycket nöjd med. Rekommenderar verkligen att åka till AutoMotor för att köpa bil, dit kommer jag åka nästa gång också! Läs mer
  • 2020-08-06

Balagowry R skrev om Automotor Sweden
    Jag köpte en audi A1 och jag är nöjd. Jättetrevligt bemötande Läs mer
  • 2020-08-06

Nenad C skrev om Automotor Sweden
    Ni är bästa, så trevliga, serviceinrikes..
    Rekomenderar 100% Läs mer
  • 2020-07-28

Fouad A skrev om Automotor Sweden
    Var intresserad av en Audi A6 som jag så på nätet. När jag såg bilen i hallen så var den över förväntan, riktigt fräsch. Efter provkörning så bestämde jag mig för att köpa bilen men fann att den behövde göras en framvagnsinställning som de åtgärdade innan leverans.
    Mycket proffsigt och trevlig bemötande hela vägen genom affären. Fick även hjälp med lackförsegling till leveransdagen till en bra pris. Kan rekommendera dessa schyssta grabbar till andra som går i köpartankar!

Hälsn.
    Hwass Läs mer
  • 2020-07-26

Shram H skrev om Automotor Sweden
    Snabb smidig och underbar service tack Läs mer
  • 2020-07-23

Robin T skrev om Automotor Sweden
    Riktigt trevliga vi hade en bra upplevelse. Läs mer
  • Rauf J

2020-07-22

Rauf J skrev om Automotor Sweden
    Bästa bilfirman!!! Grym personal och grymt bra service!! Läs mer
  • 2020-07-20

Magnus J skrev om Automotor Sweden
    Riktgt bra på alla sätt, inga konstigheter! Hittar du en bil du är intresserad av så rulla dit och snacka med dem. Rekommenderas! /m Läs mer
  • 2020-07-18

Mikael V skrev om Automotor Sweden
    Trevlig säljare. Rekommenderas Läs mer
  • 2020-07-18

Siri Elisabeth E skrev om Automotor Sweden
    Jag köpte en Kia Rio. Hittade annonsen tidigt en morgon och den tickade alla boxar. Så vi ringde och boka provkörning. Väl framme så fick vi bra och trevligt bemötande av seviceinriktad personal. Snabb och bra affär, fick även hjälp med bilförsäkringen. Kan starkt rekommendera Automotor Sweden. Läs mer
  • 2020-07-13

Jan P skrev om Automotor Sweden
    Sålde min motorcykel, affären gick snabbt och smidigt! Läs mer
  • 2020-07-06

Magnus G skrev om Automotor Sweden
    Jag köpte en Peugeot 207 1,4 HDI årsmodell 2012 som hade gått 8600 mil. Jag blev positivt och seriöst bemött samt de uppgifter jag fick av Automotor motsvarade mina förväntningar. Jag kan rekommendera Automotor. Läs mer
  • 2020-07-06

Lena Kristina K skrev om Automotor Sweden
    Trevligt bemötande från början till slut. Läs mer
  • 2020-07-05

Leif Åke B skrev om Automotor Sweden
    Trots att säljaren var ensam klarade han av allt som att flytta bilar, berätta om bilen som vi var intresserade av, svara på telefon, skriva handlingar, värdera inbytesbil m m på ett helt fantastiskt sätt ( lördagen den 4 juni 2020). Mycket bra bemötande från säljaren. Läs mer
  • 2020-07-04

Anita E skrev om Automotor Sweden
    Har köpt bil, vänligt, ärligt o proffesionellt bemötande . Känner mig trygg på att detta blir bra! Läs mer
  • 2020-07-03

Lars G skrev om Automotor Sweden
    Fint bemötande och leverade den produkt som jag förväntat mig Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte