Automotor Sweden

Automotor Sweden

www.automotor.se
  • BadgeEightYears

Välkommen till Automotor Sweden! Vi säljer, köper och byter begagnade bilar av massor av olika bilmärken. De bilar vi får in till oss går vi igenom grundligt och rekondar tills de är i toppskick. Allt för att våra kunder ska bli så nöjda som möjligt. Med oss kan du räkna med att alltid få den bästa avbetalningsplanen och en...

530 omdömen om Automotor Sweden

Sedan starten hos Reco 2017

Magnus N
Skrev om Automotor Sweden

Svarade snabbt på min förfrågan och var ärliga med att påpeka de få små brister som fanns på bilen jag var intresserad av. Vid överenskommen tid var bilen klar för provkörning. Affären gick snabbt och smidigt och jag körde iväg med min nya bil glad och nöjd. Proffsigt och vänligt bemötande och jag kan med gott samvete rekommendera Automotor Sweden.

Gustav B
Skrev om Automotor Sweden

Genuint trevlig personal! Fick fullt förtroende för Raffe som var proffsig, trevlig och hjälpsam. Ovanligt nöjd med min bilaffär hos Auto Motor.

Mufasa Q
Skrev om Automotor Sweden

En toppen bemötande redan vid första telefonkontakten. Det fick mig att lita på Auto Motor (Raffe) och direkt betala hela handpenningen på en bil utan fysisk möte. Jag kände mig värd som kund och fick svar på mina frågor jag ställde. Jag uppskattar den hjälpen jag fick via Raffe och hur lösningsorienterat han är. Toppen kille 👍🏽

Pernilla T
Skrev om Automotor Sweden

Så otroligt proffsigt bemötande vid köp av våran mc Och kommer absolut rekommendera Auromotor till alla som ska köpa bil el mc tack än en.gång för allt ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Eva T
Skrev om Automotor Sweden

Vi fick ett trevligt och fint bemötande Stannade en lång stund och hade en intressant och roligt möte Allt välorganiserat och allt ordnades på bästa sätt Vi rekommenderar verkligen detta företag och hoppas att det kanske kan bli fler turer dit framöver Vem vet? hälsningar Eva&Janne från Götet

Jimmy S
Skrev om Automotor Sweden

Mycket trevliga från provkörning till köp av bil. Rekommenderar varmt Automotor Sweden när du ska köpa bil!

Robert A
Skrev om Automotor Sweden

Sveriges trevligaste bilhandel? Superproffsiga killar som verkligen visar intresse för dig som kund. Inget jobbigt säljsnack utan ett besök utvecklar sig gärna till ett avspänt snack om allt möjligt. Mycket fina och ärliga bilar. Kan verkligen alla dessa 5 stjärnor betyg stämma? Jo,jag kan bara instämma med alla andra nöjda kunder.

Lukas P

Trevligt bemötande. Fina bilar

Julia Cecilia Birgitta E

Proffsigt och vänligt bemötande - vi är supernöjda med vårt köp! Flexibla och tydliga i hur bilköprocessen gick till och vad som är viktigt att tänka på.

Håkan B
Skrev om Automotor Sweden

Mycket trevligt bemötande både i telefon och i bilhallen. Värt resan från Ystad. Så här vill man att det ska vara! / Håkan .

Dimche T
Skrev om Automotor Sweden

Mycket bra bemötande av samtliga på Automotor vid inköp av bilen först av främst, Tredje dagen efter köpet började lysa lampa som indikerade att något fel är det med avgassystemet, Jag kan verkligen inte säga något annat än positivt för samtliga anställda vid Automotor säljare, timanställde, mekaniker (genomsnäll människa) och deras chef alla verkligen ställde upp på alla sätt och vis vilket blev stor lättnad för mig och min fru, helt fantastiskt 🙌 Stor eloge för Automotor och fortsätt vara exempel för andra företag, Bra jobbat 👍 Dimche

Martin S
Skrev om Automotor Sweden

Vi blev väldigt bra bemötta och dem hjälpte oss fixa just den bilen vi ville ha. Vi är väldigt nöjda med deras service

Fethi E
Skrev om Automotor Sweden

Jag blev bemött med utmärkt service som matchade mina behov och beskrivningar. Mina förväntningar var att genomgå ett köp till bra pris och en bil i gott skick. De levde helt och hållet upp till mina förväntningar och jag gick därifrån mycket nöjd och glad.

Mattias B
Skrev om Automotor Sweden

Efter en tids letande hittade vi en bil som vi tyckte var intressant. Redan vid första samtalet med Automotor Sweden fick vi ett otroligt vänligt bemötande. Säljaren förklarade vad som behövdes om man ville reservera bilen samt hur bilen såg ut. Andra samtalet med säljare var lika trevligt och professionellt. Extra bilder skickade. Efter att vi bestämt att åka och titta på bilen så fick vi ett sådant välkomnande som vi sällan skådat. Bilen var framkörd och säljaren tog sig tid och såg till att vi hela tiden fick den hjälp...

Tania T
Skrev om Automotor Sweden

Trevligt bemötande. Väldigt nöjda med våran Opel Insignia.

Linus Daniel Väinö L
Skrev om Automotor Sweden

undivik dessa filurer och gå till någon annan…

Joakim P
Skrev om Automotor Sweden

Snabbt och smidigt med trevligt bemötande. Ordning och reda .

Ramazan D
Skrev om Automotor Sweden

Underbart, personalen var mycket kunniga och verkligen hjälpsamma

Anastasios D
Skrev om Automotor Sweden

Väl bemötande personal som hjälper mycket med information och svarade till alla våra frågor! Vi hade en mycket bra och snabbt affär! Jag rekomenderar varmt AutoMotor Sweden om du söker din nästa bil! Stort tack till Raffe!

Alexis Z
Skrev om Automotor Sweden

Jätte trevligt bemötande och utmärkt service med ärliga råd och hjälp för att hitta rätt bil för mig

Carl-Gustav M
Skrev om Automotor Sweden

Utomordentligt! Jag blev väl bemött av säljare Rauf och hans kollega. Båda herrarna är väldigt trevliga, serviceinriktade, ärliga och glada. Rauf visade mig min nya bil samtliga kosmetiska brister, blessyrer och liknande. Inga dolda fel har upptäckts med bilen, utan allt fungerar precis som vi kom överens om. Bilen levererades även ny servad och besiktigad! Betyget ovan är följaktligen ett mycket välförtjänt sammanfattnings betyg.

Rörjouren S
Skrev om Automotor Sweden

Trevliga och hjälpsamma killar. Hoppas att bilen är lika bra som deras service.

Sidar Y

Trevlig personal & jag fick 1 års garanti medföljande utan kostnad

Henrik B
Skrev om Automotor Sweden

Snabba, trevliga! Kan amerikanska bilar.

Pamela H
Skrev om Automotor Sweden

Vi blev Väldigt bra bemötta Uppställningen där försäljningen skedde gav ett gott intryck. Även verkstaden. Dör alla däck förvaradesvar det ordning o reda. Ingormstkring bmw lån var utförligt och nogrant

Peter J
Skrev om Automotor Sweden

Trevlig personal o bra service !

Eli G
Skrev om Automotor Sweden

Utmärkt bemötande och bara glada miner, trevlig och hjälpande personal 👍 bilen var i topp skick!

Ida B
Skrev om Automotor Sweden

Automotor gav ett jättebra bemötande och hjälp med bilköpet! Vi är super nöjda med våran nya xc60 Tack så mycket!

Gudrun J
Skrev om Automotor Sweden

Jag kan bara sammanfatta min upplevelse som utmärkt. Trevligt bemötande och utförlig information. Bilen jag köpte är en Peugeot 3008 1,6 Turbo.

Besim A

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Eva O
Skrev om Automotor Sweden

Bra bemötande. Ville köpa en bil, det gick fint. Köpte min bil, blev nöjd och glad. Vänligen

Mikael G
Skrev om Automotor Sweden

Bra bemötande av trevlig säljare som sålde en Audi Q2 Super nöjd med affären Kan verkligen rekommendera Automotor om du ska köpa bil

Jan O
Skrev om Automotor Sweden

Supertrevliga och väldigt service minded. Har servat, lagat och nu köpt en bil. Alltid lika bra bemötande oavsett vem man pratar med.

Rozbeh S
Skrev om Automotor Sweden

Blev rekommenderad att köpa en bil hos dem. Blev bra bemött, de var smidiga och riktigt trevliga. Är supernöjd med köpet

Arvid S
Skrev om Automotor Sweden

Ödmjuka och proffsiga! Raffe tog hand om oss genom hela processen i bilköpet på ett tryggt och schysst sätt. Grymt bra gäng!

Joel R
Skrev om Automotor Sweden

Bra service, informativa och tålmodiga.

Daniel W
Skrev om Automotor Sweden

Köpte bilen på distans och fick ett bra förtroende för dem. Bilen var som utlovat i skick bortsett från några grejer dem missat. Väldigt bra bemötande och otroligt trevliga. Bara det där extra som att hämta upp mig när jag kom med tåg betydde väldigt mycket. Kan varmt rekommendera dessa herrar.🙂

Bassel H
Skrev om Automotor Sweden

Blev jättebra bemött av en mycket trevlig säljare, Är supernöjd med mitt köp!! Ville tacka Rami för en jätte trevlig bemötande. Ditt ska jag igen. Rekommenderar stark

Jasmine Ö
Skrev om Automotor Sweden

Fick hjälp att fixa med bromsar och besiktning inför och efter försäljningen av min Mazda. Är jättenöjd och kommer återkomma! Tack!

Tommy O
Skrev om Automotor Sweden

Jag fick ett ärlig och uppriktig upplevelse av automotor. Bilen var i det strålande skicket som försäljaren beskrev.

Tobias K
Skrev om Automotor Sweden

Väldigt trevlig och väl bemötande personal!! Ett ställe jag absolut gör fler affärer på!

Ibrahim S
Skrev om Automotor Sweden

Trevliga grabbar som underlättar bilköp och hjälper alltid till oavsett frågor!

Fadi A
Skrev om Automotor Sweden

Jättebra service och mycket trevliga personal som hjälper till på bästa sätt.

Björn V

Supertrevliga och bra service

Catarina R
Skrev om Automotor Sweden

Blev vänligt och proffsigt bemött. Kunde svara på alla frågor och var serviceminded. Jag rekommenderar!

Devran C
Skrev om Automotor Sweden

Rekommenderar att köpa bil av Rafe, en kille som vet vad han håller på med.

Bassam K
Skrev om Automotor Sweden

Det var väldigt bra och dem var jätte trevliga och allt gick bra

Viktoria V
Skrev om Automotor Sweden

Bra bemötande och trevlig personal. Snabb och smidig affär.

Maria L
Skrev om Automotor Sweden

Bra service, enkel och smidig affär och trevligt bemötande

Javad R
Skrev om Automotor Sweden

Väldigt trevligt bemötande och super nöjd med bilköpet!