Alla kategorier Bilförsäljning Halland Kungsbacka AutoHouse AB
Rekommenderat företag 2016 - AutoHouse AB

AutoHouse AB

Almedalsvägen 147, 439 63 Frillesås — Visa karta

Att köpa bil ska vara enkelt! Vi på Autohouse sätter dig som kund i fokus, vi är flexibla och brinner för det vi gör. Vi drog igång 2014 med flera års erfarenhet från de stora svenska bilförsäljarna i bagaget och nu strävar vi mot att ge dig som kund en så trygg och smidig bilaffär som möjligt. Vi kontrollerar varje bil noggrant och säkerställer att dokumentation och historik stämmer för att kunna erbjuda dig en bil du kan lita på.

I våra nya lokaler i Frillesås hjälper vi dig med allt från val av extra tillbehör till finansiering. Ni hittar oss ungefär 25 min söder om Göteborg och knappt 20 minuter norr om Varberg.

Hör av dig så kan vi prata om din nästa bilaffär!
Öppet just nu
Lör: 11:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 25 kunder tycker om AutoHouse AB

• Mats Arne Jörgen L
    Mats Arne Jörgen L skrev om AutoHouse AB
    Tack så mycket AutoHouse AB! Jag hittade min pärla hos er efter många månaders letande en fin och tuff bil. Snabbt och enkelt! Trevligt bemötande utan krusiduller.
  • Arbenita S
    Arbenita S skrev om AutoHouse AB
    Jag var intresserad av en bil och fick svar väldigt snabbt. Jag blev mkt bra bemött av säljaren både per telefon och när vi var där och hämtade bilen. Jag är jättenöjd med bilen och ni gjorde ett suveränt jobb. Mkt bra service. Jag kommer att rekommendera er :)

En mkt nöjd kund.
    2017-02-24 Elöd L svarar Arbenita S
    Tack för den vänliga recensionen och vi önskar dig många härliga mil i framtiden med nya pärlan!
  • Börje A
    Börje A skrev om AutoHouse AB
    Mycket positiv, trevlig personal och fräsch lokal.
  • Teres S
    Teres S skrev om AutoHouse AB
    Snabbt och enkelt! Trevligt bemötande utan krusiduller och överdrivet försäljarsnack
  • Per H
    Per H skrev om AutoHouse AB
    Professionell bilfirma med trevlig lokal & bra bemötande.
  • Horatiu Z
    Horatiu Z skrev om AutoHouse AB
    Tack så mycket AutoHouse AB! Jag letade efter en fin och kraftig bil och det hittade jag i eran butik. Jag är tacksam av bilen. Det var ett nöje för mig att köpa från er.
  • Henrik C
    Henrik C skrev om AutoHouse AB
    Elöd var en mycket trevlig säljare och lätt att ha med att göra.Alla förväntningar infriades inte men på det stora hela en bra affär.
  • Camilla G
    Camilla G skrev om AutoHouse AB
    Ni är bara helt toppen! Klara och tydliga och tillmötesgående!
  • Kestan E
    Kestan E skrev om AutoHouse AB
    Fantastiskt. Den bästa och mest seriösa bilhandlare jag har gjort affär med. Finns inget dåligt att nämna. De har en fantastisk lokal och en grymt bra service och kundbemötande

Mvh Röda civicen
  • Dimce K
    Dimce K skrev om AutoHouse AB
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Supernöjd med vårbil affär. Jag kan varmt rekommendera AutoHouse AB.
  • Lars-Åke E
    Lars-Åke E skrev om AutoHouse AB
    Bra mottagande och kunnighet !
  • Ikbal U
    Ikbal U skrev om AutoHouse AB
    Mycket bra kundbemötande med det lilla extra. Jag kommer garanterat tillbaka!
  • Madeleine Christina G
    Madeleine Christina G skrev om AutoHouse AB
    Ett mycket gott och snabbt bemötande från Autohouse. De gav ett väldigt seriöst intryck trots att de var unga (kanske inte så förstörda som många andra bilhandlare?).

Det som drar ner något är två saker;
    Vi hade en bit att köra för att titta på bilen och jag bad om en uppriktig åsikt om bilens skick. Fick till svar att det inte var något alls. När vi tittade på bilen var en fälg lite parkeringsskadad. Inte hela världen men tittar man på en bil för att sälja kan man säga till om det.

Andra saken var att vi körde därifrån på bensinångorna i princip. Kanske inte helt ovanligt men när vi köpte annan bil hos auktoriserad bilverkstad fyllde de upp i samband med leverans. Kanske något för framtiden!

I övrigt nöjd, seriösa som sagt.
  • Kenneth E
    Kenneth E skrev om AutoHouse AB
    Kanon service, hoppas det inte var min sista affär med Autohouse!!
  • Maria B
    Maria B skrev om AutoHouse AB
    Bra service, trevlig personal, dock låg det ganska långt utanför stan, svårt att ta sig dit utan bil
  • Susanna R
    Susanna R skrev om AutoHouse AB
    Mkt trevlig personal och bra service
  • Gunnar H
    Gunnar H skrev om AutoHouse AB
    Det blev en snabb och bra bilaffär. Man förberedde så allt var klart när vi kom dit. Man visste lire lite om bilmodellen jag köpte. Trevliga och hjälpsamma ägare. Jag behövde kompletter bilen efter köpet. Skickade fakturan & MSN betalade denna samma DSG utan några problem. Kan rekommendera företaget!!
  • Elias L
    Elias L skrev om AutoHouse AB
    Snabb service och smidig hantering av affären
  • Sasan M
    Sasan M skrev om AutoHouse AB
    Mycket duktiga och trevliga, en riktig seriös firma!
    Mycket nöjd med hela bilköpet och de fina garantier ni skickade med bilen.
  • Martin P
    Martin P skrev om AutoHouse AB
    Köpte en Audi S6 i somras - kanonbil
  • Filip S
    Filip S skrev om AutoHouse AB
    Fem av fem möjliga, känon nöjd!!!!
  • Karl Mattias G
    Karl Mattias G skrev om AutoHouse AB
    Bästa bilförsäljare jag haft att göra med !
    2016-11-29 Elöd L svarar Karl Mattias G
    Kul att höra Mattias! Alltid lika kul med glada och trevliga kunder som dig. Hoppas allt flyter på med bilen, och att vi hörs igen framöver när det är dags för byte nästa gång! /AutoHouse AB, Martin J
  • Josef F
    Josef F skrev om AutoHouse AB
    Professionella och med personlig service. Kommer definitivt vända mig till AutoHouse nästa gång jag skall köpa begagnad bil.
  • Thomas B
    Thomas B skrev om AutoHouse AB
    Jag är supernöjd med mitt bilköp! Kanonbra service, Martin och Elöd vet verkligen hur man tar hand om sina kunder, rekommenderas varmt! Blir garanterat fler bilaffärer hos dom :)
  • Stefan Lars B
    Stefan Lars B skrev om AutoHouse AB
    Mycket bra bemötande av Elöd på AutoHouse.
    Seriös och fräsch bilfirma, svårt att hitta bland dagens bilhandlare.
    Tillmötesgående och en trevlig atmosfär.
    Bilarna i deras sortiment sticker ut i mängden när det gäller skick och klass.
    Rekommenderar starkt denna bilhandlare.

Almedalsvägen 147, 439 63 Frillesås