AutoHouse AB

Almedalsvägen 147, 439 63 Frillesås — Visa karta

Att köpa bil ska vara enkelt! Vi på Autohouse sätter dig som kund i fokus, vi är flexibla och brinner för det vi gör. Vi drog igång 2014 med flera års erfarenhet från de stora svenska bilförsäljarna i bagaget och nu strävar vi mot att ge dig som kund en så trygg och smidig bilaffär som möjligt. Vi kontrollerar varje bil noggrant och säkerställer att dokumentation och historik stämmer för att kunna erbjuda dig en bil du kan lita på.

I våra nya lokaler i Frillesås hjälper vi dig med allt från val av extra tillbehör till finansiering. Ni hittar oss ungefär 25 min söder om Göteborg och knappt 20 minuter norr om Varberg.

Hör av dig så kan vi prata om din nästa bilaffär!
Lör: 11:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 166 kunder tycker om AutoHouse AB

• 2020-06-01

Joao D skrev om AutoHouse AB
    Personlig och professionell service. Läs mer

Christian W skrev om AutoHouse AB
    Kanonservice, bra och snabb leverans! Absolut inget att anmärka på! Läs mer

Magnus O skrev om AutoHouse AB
    Super fin bil och jätte trevliga säljare Läs mer

Petra L skrev om AutoHouse AB
    Bra bemötande när jag köpte bil hos Autohouse. Snabb och smidig affär. Läs mer

Morgan B skrev om AutoHouse AB
    Snabba och raka besked schyssta priser och goa gubbar Läs mer

Kristina N skrev om AutoHouse AB
    Trevligt bemötande av personalen, bra info om försäkringar å garantier inför köpet, allt var inte klart med bilen när den hämtades, men det löste dig ändå ganska smidigt. Läs mer

Gabriela S skrev om AutoHouse AB
    Jag köpte en begagnad bil. Försäljaren presenterade varan precis som det var och hade ett mycket trevligt bemötande. Hen svarade på alla mina frågor, förklarade tydligt allt som jag behövde veta ochvar mycket hjälpsam med alla pappersarbete. Det var mycket lättare än förväntat. Det var en underbar upplevelse. Läs mer
  • 2020-04-16

Admir O skrev om AutoHouse AB
    Jag köpte en bil, kollade inte sommar däck som följde med och bilen var på vinterdäck, nu skulle byta till sommar däck och då var det punktering på 2 däck och då fick jag inte som det var lovat. Annars bemötande var bra Läs mer

Leif Erik J skrev om AutoHouse AB
    Köpte en Tesla P100D
    Bra bemötande av en duktig säljare.
    Saknade lite information angående bilen men kanske inte så konstigt då det inte är varje dag dom säljer den modellen.
    Fick snabb hjälp med att få en inloggning hos Tesla då detta var helt omöjligt när vi kontaktade Tesla själva. Läs mer

Johnny Y skrev om AutoHouse AB
    Jag köpte en BME 530 2016 och fick väldigt bra service av trevlig personal, som ställer upp vid ev fel som upptäcks efter affären. Läs mer

Stefan I skrev om AutoHouse AB
    Köpte en Porsche
    Var extremt nöjd med min affär och ett proffsigt köp o byte av bilar.
    Garanti villkor mm var glasklart Läs mer

Magnus J skrev om AutoHouse AB
    Köpte bil hos autohouse och fick ett fantastiskt bra bemötande. Trevlig, hjälpsam och mänsklig säljare som genomförde affären så smidigt det var möjligt. Läs mer

Albert D skrev om AutoHouse AB
    Jag köpte en Tesla bil per telefon , jag är mycket nöjd både bil och deras trevliga bemötande samt allt hanteringar med telefon ,mail och bil finanserng med lägre ränta. Jag har god förtroende på företaget . Jag rekommenderar till alla kunder . Läs mer

Ulf Johan Börje N skrev om AutoHouse AB
    Mycket trevlig och serviceinriktad personal. Mycket plats runt bilen så man kan känna och klämma. Våra förväntningar var höga efter man läst recensioner om detta företag, och dem uppfyller dessa. Helt klart värt att åka från Örebro för att titta på bilen. Vi är nöjda och kommer rekommendera Autohouse.

Mvh Fam Nolte Läs mer

Yngve Lennart Erik E skrev om AutoHouse AB
    Fick i så fall för lite betalt för bilen vi lämnade i byte Läs mer

Terje D skrev om AutoHouse AB
    Seriösa, personligt och professionellt bemötande👍 Läs mer
  • 2019-10-28

Andreas E skrev om AutoHouse AB
    Väldigt bra säljare. Hittade lösningar för allt jag behövde/ville ha. Fick ett bra bud på min inbytesbil redan över telefon, vilket sedan höjdes under själva affären. Lämnade samma dag med min nya bil. Väldigt snabb och trygg affär. Läs mer
  • 2019-10-16

Johan K skrev om AutoHouse AB
    Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • Alan Arslan M

2019-10-09

Alan Arslan M skrev om AutoHouse AB
    Köpte en BMW i3 och min upplevelse var på topp. Alla mina önskningar samt förväntningar möttes.
    Blev välmött, bilen var väl förberedd och iordning gjord. Tiden togs för mig av säljaren. Kan lätt tänka mig köpa bil av samma säljare. Läs mer

Iamshidy A skrev om AutoHouse AB
    Riktigt trevligt Elöd och jag är super nöjd med servicen Läs mer

Leif A skrev om AutoHouse AB
    BMW 430 Jag blev väldigt bra bemött Jag hade inga förväntningar men blev mycket positivt överraskad. Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
  • Robin H

2019-10-08

Robin H skrev om AutoHouse AB
    Köpte en volvo v90 av dom och bytte in min skoda, ett underbart bemötande, trevliga och dom vet vad kundservice är. Nästa bil jag köper åker jag gärna tillbaka till dom trots att jag hade 25 mil enkel resa för att komma dit.

Rekommenderar absolut denna firma, bra utbud av bilar och bilarna är i kanon skick. Läs mer

Katarina J skrev om AutoHouse AB
    Härligt bemötande och enkelt att handla bil.
    Bilen levde upp till säljarens beskrivning. Läs mer
  • 2019-08-10

Robert B skrev om AutoHouse AB
    Mycket god service alltid tillgängligt personligt engagemang. Läs mer
  • 2019-08-08

Livaja E skrev om AutoHouse AB
    Välkomnande personal som ger ett intryck av att vara ärlig. Andra bilfirmor har jag vänt i dörren när jag pratat med personalen, redan på bemötande så gav de ett oseriöst intryck Läs mer
  • 2019-04-25

Markus W skrev om AutoHouse AB
    Köpte en BMW i3 REX. Servicen var från första samtalet fram till affär på högsta nivå. Läs mer
  • 2019-04-16

Magnus S skrev om AutoHouse AB
    Var hos dem igår och fick ett fantastiskt bra bemötande, så bra att det blev ett köp:)
    Supernöjd med bilen och med servicen dem gav! Läs mer
  • 2019-04-13

Pontus C skrev om AutoHouse AB
    Trevligt bemött och fick tid att kolla ordentligt på bilen innan köp. Bra hjälp med allt det praktiska. Toppen! Kan rekommendera! Läs mer
  • Anne-Catherine J

2019-04-12

Anne-Catherine J skrev om AutoHouse AB
    Köpte en begagnad BMW X3 och sålde en begagnad BMW X3. Utmärkt bemötande, trevligt och kunnigt och förtroendeingivande. Snabba affärer. Hoppas få hjälp med BMW:s problem dvs att aktivera nyckeln till motorvärmaren Läs mer
  • 2019-04-11

Mattias E skrev om AutoHouse AB
    Köpte en bil ifrån autohouse som jag hittade på blocket. Fick ett mycket trevligt bemötande på såväl Mail, telefon och när jag väl kom ditt.

Det blev en riktigt snabb och smidig affär. Super trevliga killar, rekommenderas! Läs mer
  • 2019-04-11

Patrik A skrev om AutoHouse AB
    Bra service, snabbt svar men bilen motsvarade inte exakt vad som utannonserades. Lite småfel såsom helt slut bromsar både fram och bak, bör vara åtgärdat på en 2 år gammal bil för relativt högt värde samt lite andra saker. Men som sagt trevlig service av säljaren. Läs mer
  • Robert S

2019-03-31

Robert S skrev om AutoHouse AB
    Själva köpet var vi nöjda med. Men tycker att rekorden på bilen kunde utförts betydligt bättre med tanke på att man köper en bil i halvmiljon segmentet. Rekond var inte alls proffsigt utförd. Autohouse killarna borde se över detta. Läs mer
  • 2019-03-17

Jacques E skrev om AutoHouse AB
    Köpte en bil på autohouse, blev bra bemött o bilen motsvarade mina förväntningar. Läs mer
  • Christopher F

2019-03-16

Christopher F skrev om AutoHouse AB
    Gjorde ett inbyte och fick ett kanonpris på min dåvarande bil samt en bra deal på bilen jag köpte, allting gick snabbt och smidigt utan några krångligheter överhuvudtaget.
    Fick ett riktigt härligt bemötande av säljarna och ett underbart helhetsintryck.
    Jag rekommenderar de starkt! Läs mer
  • 2019-02-21

Edin S skrev om AutoHouse AB
    Extremt duktiga och trevliga. Rekomenderas starkt👌 Läs mer
  • 2019-01-26

Jakub P skrev om AutoHouse AB
    Bought a car, helpful and friendly staff. Läs mer
  • Robert S

2019-01-26

Robert S skrev om AutoHouse AB
    Säljaren stannade över en timme efter stängning och sålde oss en bil som vi njuter av att köra idag. Vi är supernöjda med bemötande och skick på bilen! Läs mer
  • Tord J

2019-01-24

Tord J skrev om AutoHouse AB
    Köpt en MINi och upplevelsen att köpa av Autohouse var exemplarisk. Precis så som man önskar av ett bilföretag. Läs mer
  • 2018-12-31

Kurt D skrev om AutoHouse AB
    Köpte en bil fick ett trevligt bemötande
    Och bra info om bilen
    Skulle gärna köpa bil igen om det skulle bli aktuellt. Läs mer
  • 2018-12-30

Miljan S skrev om AutoHouse AB
    Tycker att killar som jobbar där har lämnat ett positiv motagning, Än så länge jätte nöjd :) Läs mer
  • 2018-12-30

Rikard G skrev om AutoHouse AB
    Mycket bra säljare trevlig ock kunnig
    Bra intryck är mycket nöjd Läs mer
  • 2018-12-22

Sven-Uno K skrev om AutoHouse AB
    Jag köpte en bil.
    Blev bra bemött. God service. Kan tänkas handla där igen. Läs mer
  • 2018-12-20

Joachim J skrev om AutoHouse AB
    Var där för ett tag sedan och köpte en xc60. Ringde dom på förmiddagen och fick ett väldigt trevligt bemötande och korrekt beskrivning av bilen som jag var intresserad av så vi åkte dit på eftermiddagen och fick även då ett mkt trevligt och proffsigt bemötande. Allt var mkt väl förberett vid köpet och som sagt väldigt bra företag med väldigt trevlig personal! Rekommenderas stark! Läs mer
  • 2018-12-05

Lisbeth J skrev om AutoHouse AB
    Bästa upplevelsen när jag köpt bil!
    Kanonservice av Martin o Elöd, ordnade allt! Rekommenderas varmt! Tack! Läs mer

Inga
    Bara positivt Läs mer
  • 2018-12-03

Caspar A skrev om AutoHouse AB
    Professionellt bemötande med högsta kundfokus! Läs mer
  • Agneta J

2018-12-02

Agneta J skrev om AutoHouse AB
    Den här firman hade de jag sökte. En peaugot 308cc. Är så nöjd med köpet och bemötandet. Allt gick så lugnt tillväga inget påfluget utan allt va bara bra. Kan rekomendera denna firma. Och är supernöjd med min pärla. Mvh Agneta Läs mer
  • 2018-11-24

Johan K skrev om AutoHouse AB
    Grym service & grymt bemötande från första stund. Slutade med att vi köpte två bilar och kommer garanterat att återvända till autohouse när det är dags att byta igen. Läs mer
  • Viktor N

2018-11-24

Viktor N skrev om AutoHouse AB
    Fick hjälp att sälja min BMW. Superenkelt. Bra betalt. Väldigt proffsigt. Och framförallt väldigt snabbt!

Supernöjd! Läs mer
  • Alexander R

2018-11-23

Alexander R skrev om AutoHouse AB
    Sålde begagnad bil. Mycket smidig affär och väldigt professionell service. Affären var klar på minuter. Kan verkligen rekommendera AutoHouse! Läs mer

Almedalsvägen 147, 439 63 Frillesås