AutoHouse AB

AutoHouse AB

Att köpa bil ska vara enkelt! Vi på Autohouse sätter dig som kund i fokus, vi är flexibla och brinner för det vi gör. Vi drog igång 2014 med flera års erfarenhet från de stora svenska bilförsäljarna i bagaget och nu strävar vi mot att ge dig som kund en så trygg och smidig bilaffär som möjligt. Vi kontrollerar varje bil noggrant och säkerställer att dokumentation och historik stämmer för att kunna erbjuda dig en bil du kan lita på.

I våra nya lokaler i Frillesås hjälper vi dig med allt från val av extra tillbehör till finansiering. Ni hittar oss ungefär 25 min söder om Göteborg och knappt 20 minuter norr om Varberg.

Hör av dig så kan vi prata om din nästa bilaffär!

Läs vad 267 kunder tycker om AutoHouse AB 2

2022-08-18 Verifierad kund
    Hej på Er!
    Köpet gick helt okej till! 😊
  • Ann-Kristin K
    2022-08-14 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig personal. Rekommenderar detta
    2022-08-14 Verifierad kund
    Isac har skött affären på ett väldigt bra sätt! Även när jag va lite tveksam så förklarade han på ett enkelt sätt. Så jag är väldigt nöjd!
    2022-08-06 Verifierad kund
    Härligt bemötande, professionellt sätt att hjälpa min som kund och aldrig några problem, oavsett tid på dygnet.

Vi åkte dit för att få en ide om vad vår dåvarande bil var värd. 22h senare var affären för en ny bil klar.

Bilen vi köpte mötte alla våra förväntningar. Ren, hel och går helt fantastiskt.

De är helt fantastiska!
    2022-08-04 Verifierad kund
    jag o carina tycker att ni sköter företaget bra med riktiga genomgångar o service på bilarna.

Service o kvalite Säljer ! fortsätt med det så får
    företaget ett bra rykte på marknaden

Sett alldeles för många skit bil firmor med
    Allah Akbar försäljare

Ha de !
    2022-08-03 Spontant omdöme
    Supertrevlig personal och strålande service. Väldigt professionella!
    2022-07-31 Verifierad kund
    Trevligt, smidigt och bra.Köpte en fin bil.
    2022-07-31 Verifierad kund
    Jättebra bemötande och trevliga personer .
  • 2022-07-06 Spontant omdöme
    professionella, trevliga och snabba. återkommer gärna.
    2022-07-04 Verifierad kund
    Mycket trevligt, kunnigt och förtroendefullt bemötande.
    2022-07-01 Verifierad kund
    Bra bemötande och väl beskrivet av affären.
  • Åsa K
    2022-06-24 Verifierad kund
    Trevlig personal och man blev väl omhändertagen. De gjorde det lilla extra för att affären skulle gå bra!
    2022-06-22 Verifierad kund
    Strålande service! Strålande service!
    2022-06-20 Verifierad kund
    Proffsig försäljare. Snabbt och enkelt!
    2022-05-18 Verifierad kund
    Enkel affär. Seriös verksamhet.
    2022-05-17 Verifierad kund
    Everything perfect. Precise, kind and helpful seller. Car as described. For sure we will buy again.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Trevliga grabbar som kan sina saker
    2022-05-04 Verifierad kund
    Helt fantastiskt bemötande av kunniga säljare. Nästa gång jag ska göra bilaffär kommer dessa att kontaktas.
    Köpte min drömbil Camaro❤️
    2022-05-04 Verifierad kund
    Den basta foretaget jag har mott pa lange, trevlig personal hjalpsamma.
  • Anders A
    2022-04-19 Verifierad kund
    Det man upplever är genuin omsorg om hela processen och att jag skall få mina frågor och förväntningar uppfyllda och detta utan att vara PÅ , som man annars ibland fått erfarenhet av.
    Rent generellt känns kunskapen om olika bilar och förutsättningar väldigt gedigen och de blev sällan svaret skyldig.
    Detta sammantaget ger mig förtroende och trygget i köpet. Jag är mycket nöjd med Autohouse och det kommer bli fler bilar igenom dem.
    Anders
    2022-04-03 Verifierad kund
    Smidigt och trevligt!
    Mycket bra bemötande av Isak.
    2022-03-28 Verifierad kund
    Bra bemötande av trevlig personal. Dock dras betyget kraftigt ned av att bilen som jag köpte visade sig ha stora brister vad gäller funktionerna på säkerhetsutrustningen. Hade det slarvats vid servicen? Farthållaren fungerar inte, panikbromsen fungerar inte heller,dessutom lyser "motorlampan". Tyvärr måste jag tre dagar efter att ha köpt bilen köra den till en verkstad för att få alla felen åtgärdade. Inget som man förväntar sig av en bil som man fått muntliga garantier att den är felfri. Nu kan jag bara hoppas att nybilsgarantin gäller.

Vill berömma AotuHouse för deras uppföljning. Jag kände att företaget var mån om att allt skulle rättas till utan kostnader för mig, vilket också skedde. Fick dessutom en ekonomisk kompensation för de besvär jag haft med tidsåtgång för verkstadsbesök o.dyl. Försäljaren, Isac, stod hela tiden i kontakt med mig för att kolla att allt gick bra och att jag var nöjd. Det kändes tryggt
    Kul att höra att du är nöjd med bemötandet Jan, det värmer verkligen! Så trist att höra att bilen strular redan så kort tid efter leveransen, och verkligen konstigt då den gick igenom vår inbytestest utan några anmärkningar eller fel. Som tur är så har du nybilsgaranti kvar på bilen, och skulle det vara några bekymmer kring detta så finns vi här och hjälper dig om det skulle vara någonting! Förstår verkligen att det inte är vad man förväntar sig när man precis hämtat ut sin nya pärla, och beklagar strulet. Som sagt, hör av dig till oss om det inte löser sig så hjälper vi dig vidare. Allt gott Jan, och tack för att jag fick förtroendet att sälja bil till dig! Vänliga hälsningar, Isac på AutoHouse AB AutoHouse AB
    2022-03-26 Verifierad kund
    Bara plus hela affären!!👍🏿👍🏿❤️
    2022-03-10 Verifierad kund
    Mycket trevligt personal. Bilen jag valde på Blocket var mina förväntningar. Försäljare var mycket till mötes gående .Affären gick mycket smidigt till. Helt nöjd-
    2022-02-28 Verifierad kund
    Mycket bra bemött och hela affären är högsta betyg!!
    2022-02-27 Verifierad kund
    Vänligt ,trivsamt,personligt,proffsigt och mycket kapabelt! Jag gratulerar företaget till denne medarbetare!isac överträffade förväntningarna!!!
    2022-02-04 Verifierad kund
    Labai aukstas Lygis
    Imone elgesi labai pagarboi
    Neturiu jokiu nusiskundimu

Pgarbiai Renatas
    2022-02-01 Verifierad kund
    Vi har gjort affär med Autohouse vid flera tillfällen och aldrig blivit besvikna. En av få bilfirmor vi litar på till 100%. Trevliga och kunniga precis som det ska vara.
    2022-01-20 Verifierad kund
    Mycket trevliga säljare och ett härligt möte. Fin bil som vi är nöjda med.
    2022-01-18 Verifierad kund
    Bra bemötande och telefonkontakt. Köpte på distans och bilen överensstämde med vad säljaren berättade. Jag upplevde säljaren som seriös.
    2022-01-12 Verifierad kund
    Väldigt positivt rakt igenom. Försäljaren kunde besvara alla frågor som vi hade och de kändes väldigt ärliga. Skulle definitivt rekommendera andra att köpa bil hos Autohouse!
    2022-01-12 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande. Också god värdering av min inbytesbil. Väldig bra säljare som va kunnig och trevlig.
    2022-01-10 Verifierad kund
    Tack för ännu en smidig och okomplicerad affär. Ser fram emot fler affärer framöver. God fortsättning/ era kollegor från Gbg
    2022-01-01 Verifierad kund
    Bra och pålitlig handlare.
    Alltid öppna kort och okomplicerade affärer.
    Ser fram emot ett 2022 med fler affärer.
  • Englund K
    2021-12-09 Verifierad kund
    Hej
    Jag blev väldigt bra bemött,kändes inte som att de bara ville sälja utan att affären skulle kännas bra och att det fick ta lite tid. Affären gick väldigt smidigt samt att värderingen på inbytet var bra värderat.
    Bara positiva intryck av mej.
    Tack ☺️
    2021-12-06 Verifierad kund
    Underbara killar🤗 jättebra service inga problem🤗
    2021-11-05 Verifierad kund
    Själva affären, allt väldigt bra, fint bemötande. Hur bilen är kan jag inte lämna omdöme på än på ett tag.
    2021-10-27 Verifierad kund
    Everything was perfect, very good car dealer!
    2021-10-25 Verifierad kund
    Blev mycket bra bemött. Endast tumme upp att ge i betyg.
    2021-10-25 Verifierad kund
    Tydlig och trygg försäljning från Isak!
    2021-10-25 Verifierad kund
    Proffsiga, noggranna och trevliga.
    Tack för ännu en trevlig affär.
    Ser fram emot fler affärer framöver.
    // Era kollegor från Göteborg
    2021-10-18 Verifierad kund
    Trevliga och välvilliga. Rakt genom positivt intryck!
  • Anne-Catherine J
    2021-10-01 Verifierad kund
    Professionellt o vänligt bemötande och snabb och funktionell hantering av köp och papper samt genuin glädje å våra såsom köpare vägnar. Vi (jag och min make) rekommenderar varmt denna firma och deras personal.
    Vad kul att höra! Stort tack för dom fina orden, och se till att njuta utav eran nya läckra Jaguar! Varmt välkomna tillbaka hälsar gänget på AutoHouse AB :) AutoHouse AB
    2021-10-01 Verifierad kund
    Proffsig och kompetent bilhandlare!
    Väldigt okomplicerade och lätta att ha och göra med.
    Ser fram emot att göra fler affärer med er
    Stort tack för dom fina orden Ali! Varmt välkommen tillbaka och ha en fin helg! AutoHouse AB
    2021-09-29 Verifierad kund
    Trevligt och kunnigt bemötande.
    Löste alla små knutar i samband med köpet snabbt och smidigt.
    Hade inga klara förväntningar, men säljaren hade positiv inställning till mia önskemål vilket gjorde att bilaffären blev av..
    Jag är nöjd med affären och hur den sköttes.
    Återkommer gärna vid nästa bilköp.
    Vad kul att höra att du känner dig nöjd, både med affären och med din nya bil! Du är så välkommen tillbaka vid nästa bilköp så hoppas vi få ta hand om dig igen. Tack igen för förtroendet! AutoHouse AB
  • 2021-09-27 Insamlad av företaget
    Beskrivningen av bilens interiöra skick stämde inte . Hade missat att lämna bilen på städ innan leverans, inte kul att hämta skitig bil.
    Hej Christer! Det hade blivit en miss i kommunikationen med vår rekondavdelning, så det hade missats innan leverans precis som du säger, vilket vi är jätteledsna för. Vi avtalade redan vid leverans om att du skulle få lämna in bilen hos en annan rekondfirma på vår bekostnad, vilket du också gjort och fått utbetalt redan för en vecka sedan så jag hoppas att det känns bra? Annars är du varmt välkommen att höra av dig till oss. MVH, Gänget på AutoHouse AB AutoHouse AB
    2021-09-25 Verifierad kund
    Smidigt köp där mina föräldrar genomförde köpet på plats som mitt ombud. Trevlig och hjälpsam Försäljare!
    Stort tack Annika för dom fina orden, och lycka till med nya bilen! :-) AutoHouse AB
  • 2021-09-24 Insamlad av företaget
    Bra helhets upplevelse, trevlig säljare. Tar ansvar om något skulle krångla. Här köper jag gärna bil igen.
    Kul att höra Fredrik! Du är varmt välkommen tillbaka nästa gång det blir dags för ett byte. Tills dess önskar vi dig lycka till med nya pärlan! AutoHouse AB
    Proffsigt Vänlgt Seriöst Tryggt
    Tack för dom fina orden Jesper, det värmer! AutoHouse AB
  • 2021-09-24 Insamlad av företaget
    Köpte en Mercedes Allting funkar bra förutom om att jag inte har fått något svar på en fråga
    Hej Lars Inge! Kul att höra att allt funkar bra med den fina bilen ni köpte utav oss! Hör jättegärna av dig till oss igen om det är någon fråga som du inte fått svar på, så ska vi försöka hjälpa dig på bästa sätt. Ha en härlig vecka! AutoHouse AB