Bilförsäljning i Halland

Kungsbacka  (4 st)
Halmstad  (1 st)
Varberg  (1 st)

Topp 6 bilförsäljare i Halland

• Välkommen till oss på Schmiedmann – Sveriges största fristående BMW-Specialist.
    Jerker H
    Jerker H: - Jag köpte en ratt, som monterades hos Schmiedmann. - Bemötandet, både över telefon och vid besök, har varit proffsigt...
  • Tycker du att det känns krångligt och jobbigt att byta bil? Hos oss på Autohouse vill vi göra det roligt och enkelt att köpa bil! Kom förbi oss så hjälper vi dig genom ditt nästa bilköp!
    Anne-Catherine J
    Anne-Catherine J: Köpte en begagnad BMW X3 och sålde en begagnad BMW X3. Utmärkt bemötande, trevligt och kunnigt och förtroendeingivande. ...
  • Köp, sälj eller byt bil hos oss i Kungsbacka! Vi har högt kundfokus, ger dig bra priser och vill att din bilaffär ska flyta felfritt.
    : Professionellt och trevligt bemötande. Snabb och effektiv service. Rekommenderas varmt.
  • Vi köper, säljer och byter begagnade bilar! Välkommen!
    Robert B
    Robert B: Bytte in min Volvo S80 mot en BMW 520D. Blev väldigt bra bemött av kunnig och trevlig personal. Motsvarade mina förväntn...
  • Special Cars West erbjuder exklusiva bilar genom direktkontakter ute i Europa!
    : Personligt, proffesionellt och trevligt bemötande. Håller vad dom lovar och lite till!!!
  • Hedin Bil Halmstad

1 omdöme
    : Mycket snack o lite verkstad... Trevligt bemötande till det yttre men usel service och tomma ord.
Visa sida: