Bilförsäljning i Halland

Kungsbacka  (4 st)
Halmstad  (1 st)
Varberg  (1 st)

Topp 6 bilförsäljare i Halland

• Välkommen till oss på Schmiedmann – Sveriges största fristående BMW-Specialist.
    Patrik B
    Patrik B: En väldigt trevlig upplevelse, kommer att fortsätta att anlita Schmiedmann! 😁
  • Tycker du att det känns krångligt och jobbigt att byta bil? Hos oss på Autohouse vill vi göra det roligt och enkelt att köpa bil! Kom förbi oss så hjälper vi dig genom ditt nästa bilköp!
    Robert S
    Robert S: Säljaren stannade över en timme efter stängning och sålde oss en bil som vi njuter av att köra idag. Vi är supernöjda me...
  • Köp, sälj eller byt bil hos oss i Kungsbacka! Vi har högt kundfokus, ger dig bra priser och vill att din bilaffär ska flyta felfritt.
    : Professionellt och trevligt bemötande. Snabb och effektiv service. Rekommenderas varmt.
  • Vi köper, säljer och byter begagnade bilar! Välkommen!
    Helena K
    Helena K: Vi köpte en begagnad bil på nyårsafton då handlaren egentligen hade tänkt att hålla stängt. Vi hade en dryg timmes körni...
  • Special Cars West erbjuder exklusiva bilar genom direktkontakter ute i Europa!
    : Personligt, proffesionellt och trevligt bemötande. Håller vad dom lovar och lite till!!!
  • Hedin Bil Halmstad

1 omdöme
    : Mycket snack o lite verkstad... Trevligt bemötande till det yttre men usel service och tomma ord.
Visa sida: