Bilförsäljning i Halland

Kungsbacka  (4 st)
Halmstad  (1 st)
Varberg  (1 st)

Topp 6 bilförsäljare i Halland

• Välkommen till oss på Schmiedmann – Sveriges största fristående BMW-Specialist.
    Patrik B
    Patrik B: En väldigt trevlig upplevelse, kommer att fortsätta att anlita Schmiedmann! 😁
  • Tycker du att det känns krångligt och jobbigt att byta bil? Hos oss på Autohouse vill vi göra det roligt och enkelt att köpa bil! Kom förbi oss så hjälper vi dig genom ditt nästa bilköp!
    Thi Quyen N
    Thi Quyen N: Säljaren var fantastiskt trevlig och man blev bra bemött. Hjälpte så mycket han kunde!
  • Köp, sälj eller byt bil hos oss i Kungsbacka! Vi har högt kundfokus, ger dig bra priser och vill att din bilaffär ska flyta felfritt.
    Robert H
    Robert H: Professionellt och trevligt bemötande. Snabb och effektiv service. Rekommenderas varmt.
  • Vi köper, säljer och byter begagnade bilar! Välkommen!
    Anna n
    Anna n: Upplevelsen av mitt köp på en jättefin Fiat 500 kunde varit fullpott om dem skyltade bättre. Vi fick åka runt och leta e...
  • Special Cars

Special Cars West erbjuder exklusiva bilar genom direktkontakter ute i Europa!
    Grimmereds Verkstads Ab
    Grimmereds Verkstads Ab: Personligt, proffesionellt och trevligt bemötande. Håller vad dom lovar och lite till!!!
Visa sida: