Friman Bil

Friman Bil

Välkommen till Friman Bil!

På Fjärås Industriväg 6 i Kungsbacka kommun hittar du Friman Bil. Vi ser till att din nästa bilaffär blir smidig. Vi värdesätter kundnöjdhet och kan hjälpa dig att förmedla, sälja och köpa bil. Undrar du hur mycket din bil kan vara värd? Låt oss då göra en kostnadsfri värdering för att sen låta oss sälja din bil alternativt köper vi din bil direkt.

Vi tar hand om alla olika bilmärken och de bilar som vi säljer är i det bästa skicket. Om du behöver finansiell hjälp för att köpa din nästa bil så har vi förmånliga avtal med diverse banker. Varmt välkommen att höra av dig till oss på Friman Bil!

Läs vad 37 kunder tycker om Friman Bil 2

• 2022-11-01 Spontant omdöme
    Hittade min drömbil, och va jätte nöjd med bemötandet och servicen som du gav oss, Rekommenderar starkt.
    MVH Marjan
  • 2022-10-07 Insamlad av företaget
    Aldrig tidigare har jag känt mig så nöjd med en bilaffär. Ärliga och raka svar på bilens kondition per telefon. Bilaffären genomfördes på ett proffsigt sätt. Bilen var precis som jag blev upplyst om. Jag kan med varmt hjärta rekommendera Frimans bil. Tack David! Nu har jag min drömbil. Audi RS 7.
  • 2022-08-07 Insamlad av företaget
    Sedan första kontakten med Frimanbil har jag känt att jag har blivit bemött professionellt där kundens önskemål står i fokus. Jag hade en Volvo V90 som Frimanbil förmedlade åt mig där jag blev väldigt nöjd med affären. Frimanbil hjälpte mig även att hitta den bil jag önskade mig med den typ av utrustning som jag efterfrågade. Den affären sköttes även klockrent där hela processen gick smidigt. Mina förväntningar gällande Frimanbil överträffades. Detta är min fjärde bil affär som jag gör via Frimanbil och jag kommer definitivt att forsätta göra mina bilköp samt förmedla bilar via Frimanbil. Jag rekommenderar detta bilföretag starkt.
  • 2022-08-07 Insamlad av företaget
    Körde från Helsingborg med förhoppning att kunna åka hem med bilen jag var intresserad av vilket också infriades på ett snabbt och smidigt sätt.
    Trevlig o proffsigt bemötande på alla sätt och vis så kan rekommendera Friman bil för er nästa bilaffär 👍
  • 2022-07-27 Insamlad av företaget
    Snabbt och smidigt och både servicen och bemötandet kunde inte ha varit bättre...
    Mer än nöjd och rekommenderar varmt.
  • 2022-07-27 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, bra service och uppriktigt intresse för mig som kund värdesätter jag högt, detta levde David upp till 100%.
    En smidig affär helt enkelt!
  • 2022-06-30 Insamlad av företaget
    Bra bemötande.
    Provsigt upplägg
    Köpt en bil
    Gör gärna affär med dem igen
  • 2022-06-28 Insamlad av företaget
    Alltid nöjd med hjälpen jag får , bilköpet gick bra och snabbt till 👍
  • 2022-06-28 Insamlad av företaget
    Efter mycke strul med andra bilförsäljare och oseriösa handlare sköt jag ett lång skott till David på friman bil.
    Ville byta in min bil jag precis köpt då jag va missnöjd med den och David var inget annat än förstående och gav mig ett riktigt fint erbjudande.

Svarade alltid efter stängning och eftersom jag jobba natt va de riktigt bra.
    Kunde han inte prata i telefon så smsar han. ALLTID.

Tyckte bemötandet var proffsigt och även vänligt då man kände sig riktigt välkommen att både ringa och komma in i bilhallen,
    Jag bor i Stockholm och Friman bil ligger åt Göteborgs hållet så var en smidig affär var viktig.
    David löste allt på distans och till och med skickade en ”kom ihåg” lista vilket va GRYMT!

Väl på plats bjöds de på nybryggt kaffe och bullar.
    Vi provkörde bilarna och allt kändes bra, jag såg direkt att jag ville foilera chromdetaljerna på bilen svart och självklart var David snabb och ringde direkt runt och letade foilerings tider. Affären var nog smidigare än en blocket betalning!

Nu till de bästa, ja skickade en deposition på 5000kr som jag totalt glömde bort lustigt nog.
    David hade även han glömt bort det (på plats ialf) men när jag nästan var hemma i Stockholm igen så ringde David upp mig och sa att ”Jag ber om ursäkt men det har strulat till sig, jag har glömt att betala tillbaks depositionen du satte in men jag har satt in dom på ditt konto igen”. (Min bil va värd mer än den jag köpte)
    Tror de flesta hade hoppats jag glömt bort de helt och aldrig sagt något om jag inte sagt till..

Från start till slut var allt med Friman bil bara roligt och smidigt, har nog aldrig varit med om en så ärlig och entusiastisk bilhandlare.

Nästa bilköp blir utan tvekan från David på Friman bil.
    Kan STARKT rekommendera denna bilhandlare!!
    //Christian
  • 2022-06-27 Insamlad av företaget
    Jag förmedlade min bil på firman och var riktigt nöjd med affären från start till slut. Jag värdesätter god service och här gör dem inga undantag.
  • 2022-06-10 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och hjälpsam! Kan rekommendera.
  • 2022-06-06 Insamlad av företaget
    Grym service. bästa företaget jag har gjort affär med
  • 2022-06-06 Insamlad av företaget
    Väldigt nöjd! Smidigt, tryggt och enkelt, kommer garanterat göra fler bilaffärer med Firman Bil
  • 2022-06-04 Insamlad av företaget
    Min tredje bil från friman bil .suverän personal

Tack för hjälpen David

Rekommenderas starkt
  • 2022-06-01 Insamlad av företaget
    Blev väldigt bra bemötta, kändes genuint bra från först handslag till avslutande handslaget efter genomförd affär :)
    Kan starkt rekommendera Friman bil.
  • 2022-06-01 Insamlad av företaget
    Fantastisk service, fick hjälp med inbytet utav min bil i samband med mitt nya bilköp på Friman bil där David assisterade mig professionellt hela vägen, rekommenderas starkt!
  • 2022-04-16 Insamlad av företaget
    Grymt bemötande, grymt smidig affär & grym bil! Helnöjd.
  • 2022-03-03 Insamlad av företaget
    Mycket trevlig säljare, kändes tryggt att göra bilaffär på Frimans.

Kan rekommendera denna bilfirma

Mvh Susanne
  • 2022-02-06 Insamlad av företaget
    Grym service hjälpsam lyhörd fantastisk helt enkelt.
  • 2022-02-04 Insamlad av företaget
    Bra service och bemötande. Inga konstigheter.
  • 2022-02-04 Insamlad av företaget
    Proffsigt och trevligt bemötande utan några som helst problem! David på Friman Bil var väldigt tillmötesgående och hjälpte mig genom hela bilförsäljningen, allting gick väldigt smidigt och jag kände mig trygg från början till slut. Är supernöjd! Rekommenderas verkligen.
  • 2021-12-06 Insamlad av företaget
    Mycket bra service och förtroendegivande bemötande. Kan helt klart rekommendera Frimans Bil AB.
    David ställde dessutom upp för att möta oss en söndag (då vi hade svårt att hinna med att åka till Göteborg på vardagar).
    Mycket nöjd med bilköpet! :)
    /Klaus Timmann
  • 2021-11-30 Insamlad av företaget
    Jag besöker Frimans bil för jag är intresserad av en Bil som företaget har och jag blev mött av en mycket trevlig säljare seriös och saklig det var som jag som jag förväntade mig bilen som var intressant för mig köpte jag och är mycket nöjd med det köpet så jag kan rekommendera Frimansson bil på det varmaste Mvh Leif
  • 2021-11-28 Insamlad av företaget
    Mycket bra service , är väldigt nöjd med mitt köp
  • 2021-11-28 Insamlad av företaget
    Till nästa gång kan bensintank va full med bensin och inte i reserv
  • 2021-11-27 Insamlad av företaget
    Grymt trevlig och hjälpsam! Blir inte sista gången jag köper bil av honom.
    Utmärkt handlare! Rekommenderas!
  • 2021-11-27 Insamlad av företaget
    Jättebra service, och mycket trevligt och framför allt proffsigt bemötande. Köpte en bil hos dom och mitt nästa bilköp kommer att vara på Firman Bil. Stort tack och bra jobbat.
  • 2021-11-27 Spontant omdöme
    Bara massa + till Frimans bil, även när det händer något så löser dom det! Rekommenderas👍
  • 2021-10-30 Insamlad av företaget
    Jätte bra bemötande,letade efter en bil som tog mej nästan 6 månader .Friman bil löste det på bara 4 dagar .. rekommenderar stark Friman bil.köpt av firman efter det drygt 5 bilar
  • 2021-10-28 Insamlad av företaget
    Mycket proffsigt och kunnigt bemötande! Återkommer garanterat när det är dags att köpa bil nästa gång.
  • 2021-10-28 Insamlad av företaget
    Hej! det var mycket bra och vi blev mycket nöjda:-)
  • 2021-10-28 Insamlad av företaget
    Blev otroligt bra bemött av Friman Bil när jag sålde min bil till dom. Från början till slutet! Kan varmt rekommendera David som jobbar där, mycket förtroendeingivande och professionell. 5 av 5
  • 2021-10-11 Insamlad av företaget
    Bästa Friman Bil.

Har köpt och sålt min bil via Friman Bil. Bästa handlare. Rekommenderas starkt!
  • 2021-10-06 Insamlad av företaget
    Jag tycker allt funkade bra! Inget problem med nått.
  • 2021-10-04 Insamlad av företaget
    Utmärkt handlare! Rekommenderas stark!
  • 2021-10-04 Insamlad av företaget
    Nu vet jag vart mina framtida bil köp kommer att äga rum. Nämligen hos Friman Bil!
    Utomordentlig service, trevliga och väldigt hög kompetens.