Friman Bil

Friman Bil

www.blocket.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Friman Bil! På Faktorvägen 15 i Kungsbacka kommun hittar du Friman Bil. Vi ser till att din nästa bilaffär blir smidig. Vi värdesätter kundnöjdhet och kan hjälpa dig att förmedla, sälja och köpa bil. Undrar du hur mycket din bil kan vara värd? Låt oss då göra en kostnadsfri värdering för att sen låta oss sälja...

59 omdömen om Friman Bil

Sedan starten hos Reco 2021

Duaa N
Skrev om Friman Bil

Jätte bra bemötande och mycket bra service hade dom, jag köpte min bil i veckan och är jätte nöjd med den. Priset var inga problem att prata på plats och få med bra garanti . Jag rekommenderar starkt dessa grabbar om ni vill köpa bil

Lina J
Skrev om Friman Bil

Sålde vår bil där. Supertrevligt bemötande av säljaren och allt gick väldigt smidigt!

Pär J

Väldigt serviceinriktade. Återkommer direkt vid kontakt. Bra bemötande

Jonny T
Skrev om Friman Bil

Fantastiskt bemötande och allt fungerar som det ska! Rekommenderar.

Johan Niklas E

Väldigt smidigt bilköp 😊 rekommenderas

Anita D
Skrev om Friman Bil

Så proffsigt bemötande. Trevlig. Mycket nöjd med både bilen och affären.

Emma H
Skrev om Friman Bil

Ingen jobbig bilförsäljare, bara proffsigt. Fick bilen hemlevererad utan några extra kostnader (till skåne) Otroligt smidigt alltihop. Rekommenderas till 100%

Robert K
Skrev om Friman Bil

Fick ett mycket trevligt och professionellt bemötande när vi skulle köpa en bil. Vi fick bra svar på alla frågor, god hjälp med allt och framförallt ett supertrevligt köp.

Kristina H
Skrev om Friman Bil

Snabb och smidig hantering. Hanterade köpet proffsigt.

Kattis K
Skrev om Friman Bil

Best 100% professionella, hjälpsam..Tacke Jakob Jätte gärna vi tillbaka att köpa eller sälja bilen. Stor TACK till David 👍Bäst Mvh J&K

Roger N
Skrev om Friman Bil

Proffsigt bemötande och smidig affär

Lars Gunnar N
Skrev om Friman Bil

jag blev väldigt bra bemött av en jättebra försäljare. Jag köpte en Mercedes all-terrain.Jag gör gärna affärer med Friman Bil i framtiden.

Peter A
Skrev om Friman Bil

Bra och proffsigt bemötande från första besök till klar affär!

Björn S
Skrev om Friman Bil

Trevligt och serviceinriktat bemötande genom hela affären.

Karim Nader A
Skrev om Friman Bil

Otroligt nöjd! Gjort en snabb och smidigt affär med Friman Bil som köpte min fina Audi . Allt gick extremt smidigt, grym bemötande och precis så som man önskar vid en bilaffär. Tack speciellt till David som hjälpte till med hela processen!

Ilias B
Skrev om Friman Bil

Andra bilen jag säljer via Frimanbil och kan ännu en gång tacka han för ett proffsigt jobb! Gick lika smidigt denna gången som första gången. Tackar David stort!

Jörgen A
Skrev om Friman Bil

En riktigt smidig affär, när jag köpte min bil. Trevligt och vänligt bemötande av säljaren.

Jessica K
Skrev om Friman Bil

Vi är supernöjda, David har varit såå hjälpsam med allt och lite till från start till slut. Vi har känt stort förtroende för honom, han är kunnig och grym på service. Kan starkt rekommendera Friman bil.

Jesper F
Skrev om Friman Bil

Smidigaste och mest självklara affären som gjorts i hela mitt liv, hittills! Mycket nöjd!

Robert H

Supernöjd 10+ ++++++++++++++++++++++++++++++

Janne V
Skrev om Friman Bil

Otroligt smidig affär från början till slut. David gav ett seriöst och transparent intryck redan från första dialog. Bilen var beskrivet skick och allt kändes rätt. Jag kan med gott samvete rekommendera Friman Bil.

Ahmedin A
Skrev om Friman Bil

Kan börja med att säga att jag aldrig träffat David innan och man har svårt att lita på bilfirmor nu för tiden men när man träffade David och hans professionella bemötande så kändes allt bra och jag Sålde frugans cls 350d årsmodell 2017 ca 5900mil Allt va han sa ,höll han och dagen efter fanns pengarna på kontot :) nu när han vunnit mitt förtroende så gjorde vi en affär till och denna gången va de min Audi a8 med s8 paket 2016 ca 7000 mil. Och de sluta med att vi köpte två bilar av David med :) Kan starkt rekommendera...

MARJAN S
Skrev om Friman Bil

Hittade min drömbil, och va jätte nöjd med bemötandet och servicen som du gav oss, Rekommenderar starkt. MVH Marjan

Thomas H
Skrev om Friman Bil

Aldrig tidigare har jag känt mig så nöjd med en bilaffär. Ärliga och raka svar på bilens kondition per telefon. Bilaffären genomfördes på ett proffsigt sätt. Bilen var precis som jag blev upplyst om. Jag kan med varmt hjärta rekommendera Frimans bil. Tack David! Nu har jag min drömbil. Audi RS 7.

Mohammed H
Skrev om Friman Bil

Sedan första kontakten med Frimanbil har jag känt att jag har blivit bemött professionellt där kundens önskemål står i fokus. Jag hade en Volvo V90 som Frimanbil förmedlade åt mig där jag blev väldigt nöjd med affären. Frimanbil hjälpte mig även att hitta den bil jag önskade mig med den typ av utrustning som jag efterfrågade. Den affären sköttes även klockrent där hela processen gick smidigt. Mina förväntningar gällande Frimanbil överträffades. Detta är min fjärde bil affär som jag gör via Frimanbil och jag kommer definitivt...

Per B
Skrev om Friman Bil

Körde från Helsingborg med förhoppning att kunna åka hem med bilen jag var intresserad av vilket också infriades på ett snabbt och smidigt sätt. Trevlig o proffsigt bemötande på alla sätt och vis så kan rekommendera Friman bil för er nästa bilaffär 👍

Jermond D
Skrev om Friman Bil

Snabbt och smidigt och både servicen och bemötandet kunde inte ha varit bättre... Mer än nöjd och rekommenderar varmt.

Per H
Skrev om Friman Bil

Bra bemötande, bra service och uppriktigt intresse för mig som kund värdesätter jag högt, detta levde David upp till 100%. En smidig affär helt enkelt!

Anders L

Bra bemötande. Provsigt upplägg Köpt en bil Gör gärna affär med dem igen

Alisan A
Skrev om Friman Bil

Alltid nöjd med hjälpen jag får , bilköpet gick bra och snabbt till 👍

Christian E
Skrev om Friman Bil

Efter mycke strul med andra bilförsäljare och oseriösa handlare sköt jag ett lång skott till David på friman bil. Ville byta in min bil jag precis köpt då jag va missnöjd med den och David var inget annat än förstående och gav mig ett riktigt fint erbjudande. Svarade alltid efter stängning och eftersom jag jobba natt va de riktigt bra. Kunde han inte prata i telefon så smsar han. ALLTID. Tyckte bemötandet var proffsigt och även vänligt då man kände sig riktigt välkommen att både ringa och komma in i bilhallen, ...

Jamadaar C
Skrev om Friman Bil

Jag förmedlade min bil på firman och var riktigt nöjd med affären från start till slut. Jag värdesätter god service och här gör dem inga undantag.

Jouni P
Skrev om Friman Bil

Bra bemötande och hjälpsam! Kan rekommendera.

Carlos I
Skrev om Friman Bil

Grym service. bästa företaget jag har gjort affär med

Pontus Z
Skrev om Friman Bil

Väldigt nöjd! Smidigt, tryggt och enkelt, kommer garanterat göra fler bilaffärer med Firman Bil

Mevlut S
Skrev om Friman Bil

Min tredje bil från friman bil .suverän personal Tack för hjälpen David Rekommenderas starkt

Rikard K
Skrev om Friman Bil

Blev väldigt bra bemötta, kändes genuint bra från först handslag till avslutande handslaget efter genomförd affär :) Kan starkt rekommendera Friman bil.

Andreja C
Skrev om Friman Bil

Fantastisk service, fick hjälp med inbytet utav min bil i samband med mitt nya bilköp på Friman bil där David assisterade mig professionellt hela vägen, rekommenderas starkt!

Fredrik A
Skrev om Friman Bil

Grymt bemötande, grymt smidig affär & grym bil! Helnöjd.

Susanne L
Skrev om Friman Bil

Mycket trevlig säljare, kändes tryggt att göra bilaffär på Frimans. Kan rekommendera denna bilfirma Mvh Susanne

Cagdas K
Skrev om Friman Bil

Grym service hjälpsam lyhörd fantastisk helt enkelt.

Oscar C
Skrev om Friman Bil

Bra service och bemötande. Inga konstigheter.

Johan G
Skrev om Friman Bil

Proffsigt och trevligt bemötande utan några som helst problem! David på Friman Bil var väldigt tillmötesgående och hjälpte mig genom hela bilförsäljningen, allting gick väldigt smidigt och jag kände mig trygg från början till slut. Är supernöjd! Rekommenderas verkligen.

Klaus T
Skrev om Friman Bil

Mycket bra service och förtroendegivande bemötande. Kan helt klart rekommendera Frimans Bil AB. David ställde dessutom upp för att möta oss en söndag (då vi hade svårt att hinna med att åka till Göteborg på vardagar). Mycket nöjd med bilköpet! :) /Klaus Timmann

Leif N
Skrev om Friman Bil

Jag besöker Frimans bil för jag är intresserad av en Bil som företaget har och jag blev mött av en mycket trevlig säljare seriös och saklig det var som jag som jag förväntade mig bilen som var intressant för mig köpte jag och är mycket nöjd med det köpet så jag kan rekommendera Frimansson bil på det varmaste Mvh Leif

Admir P
Skrev om Friman Bil

Mycket bra service , är väldigt nöjd med mitt köp

George F
Skrev om Friman Bil

Till nästa gång kan bensintank va full med bensin och inte i reserv

Sebastian F
Skrev om Friman Bil

Grymt trevlig och hjälpsam! Blir inte sista gången jag köper bil av honom.

Haval A

Utmärkt handlare! Rekommenderas!

Asmir C
Skrev om Friman Bil

Jättebra service, och mycket trevligt och framför allt proffsigt bemötande. Köpte en bil hos dom och mitt nästa bilköp kommer att vara på Firman Bil. Stort tack och bra jobbat.