AutoMotor

Segersbyvägen 7, 145 63 Norsborg — Visa karta

Välkommen till AutoMotor!

Vi säljer, köper och byter begagnade bilar av massor av olika bilmärken. De bilar vi får in till oss går vi igenom grundligt och rekondar tills de är i toppskick. Allt för att våra kunder ska bli så nöjda som möjligt.

Med oss kan du räkna med att alltid få den bästa avbetalningsplanen och en bilförsäkring som passar just dig och din ekonomi. Självklart hjälper vi dig med varje steg genom bilköpet. Kontakta oss eller kom förbi vårt billager i Norsborg så berättar vi mer och hjälper dig till drömbilen.
Öppet just nu
Lör: 10:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 76 kunder tycker om AutoMotor

• Ayse B
    Ayse B skrev om AutoMotor
    Mycket trevligt bemötande.
    De är kompetenta, ärligt och hjälpsamma .
    Fantastiskt service.
    Mycket nöjd!
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Andreas J skrev om AutoMotor
    Köpte en Audi A6 och känner mig nöjd. Bra kundbemötande, trevlig och ärlig👍 Rekomenderas Läs mer
  • Sam A
    Sam A skrev om AutoMotor
    Killen jag köpte bilen ifrån var ärlig å trevlig. De kändes ärliga och hjälpsamma.

OBS: Bilen har inte kontrollerats bra innan försäljning. USB uttag var trasig utan att de visste om det.
    Aux uttag skrevs i annonsen men bilen hade inte Aux. Läs mer
  • Adnan I skrev om AutoMotor
    Ärlig säljare .

Bra bemötande .

Trevliga och seriösa Läs mer
  • Raoof A skrev om AutoMotor
    Bästa bilfirma riktig trevliga personal Läs mer
  • Amir V skrev om AutoMotor
    Jag köpte en fin Mercedes från auto motor!

Jag vart mkt väl bemött av en säljare som Verkligen va service minded!

Kan verkligen rekommendera auto motor!

Har fortsatt kontakt med den säljaren och han håller det han Lovar till 100% Läs mer
  • Marlene C skrev om AutoMotor
    Trevlig och tillmötesgående personal. Supernöjd med bilen. Seriöst företag. Läs mer
  • Martin S skrev om AutoMotor
    Trevligt och korrekt bemötande, en schysst affär helt enkelt..:) Läs mer
  • Ziad A skrev om AutoMotor
    Ärlig personal bästa service jag var nöjd med själar Läs mer
  • Lotta H skrev om AutoMotor
    Tillmötesgående, trevliga och lösningsorienterade ☺ Nöjd! Läs mer
  • Daniel G skrev om AutoMotor
    Köpte en begagnad bil. Bemöttes av trevlig personal och bra service. Jag blev mycket nöjd av besöket på auto motor .kan rekommenderas! Läs mer
  • Håkan H skrev om AutoMotor
    Hej! Köpte en bil och blev positivt överraskad av bemötandet, man tog sig tid och var väldigt vänlig. Jag har rekommenderat er till flera av mina kamrater och vänner. Hoppas på fortsatt bra samarbete. //En nöjd kund Läs mer
  • Stefan H skrev om AutoMotor
    Mycket bra bemött av trevlig förtroende ingivande personal Läs mer
  • Jacob J skrev om AutoMotor
    Vi köpte en Skoda Roomster årsmodell 2010. För någon månad sedan den var i jättefint skick och har verkligen gått bra utan problem hittils. Och de var väldigt ärliga med vad bilen hade för begränsningar. Vi kommer serva bilen hos dem framöver. Kan verkligen rekomendera! Läs mer
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om AutoMotor
    Köpte en Audi A4 och är helnöjd. Ärlig och hjälpsam försäljare, de vill göra rätt för sig och är mer personliga än de större firmorna.
    Var skeptisk pga firmans lokalisering, men låt er inte luras. Schyssta killar att ha och göra med. Läs mer
  • Per Kenneth W
    Per Kenneth W skrev om AutoMotor
    Jag köpte audi s3. Mycket nöjd med bilen och det bemötande jag fick av firman. Läs mer
  • Linda M skrev om AutoMotor
    Super trevliga säljare. De står för vad som lovas, hjälper till så fort det behövs men bäst av allt är att de alltid är nåbara. Tack för denna gång. Vi ses igen vid nästa bilköp! Läs mer
  • Henrik D skrev om AutoMotor
    Camaro -10 mycket bra bemötande. Läs mer
  • Ali R skrev om AutoMotor
    1.Jag köpte en Volvo v70.
    2. Ytterst trevligt mottagning. Kände mig väldigt välkommen och hörd. Även om vi kanske inte var överens om allt så hade vi trevliga diskussioner och jag kände mig inte läxar eller nedvärderad på något sätt. Tvärtom!
    3. Hade väldigt låga förväntningar, om ens några men bemötande och personligheten utav min personalen som hjälpte mig ändrade allt.
    4. Det slutade med att jag tog med mig mina vänner dit och jag ser definitivt fram emot fler affärer. Båda säljarna som jag träffade var riktigt uppmärksamma och trevliga.

Det enda som vart lite off är att jag fick vänta lite mer är jag trodde.. När vi väl satte oss så gick det snabbt dock. Läs mer
  • Oliver S skrev om AutoMotor
    Jätte nöjd med min nya VW Golf som jag köpte. Väldigt bra bemötande samt serviceinriktad. Det är den tredje bilen jag köpt från er och lär nog bli fler. Tummen upp grabbar! Ps du får världens bästa tvätt hos AUTO MOTOR Läs mer
  • Jarno S skrev om AutoMotor
    Mycket bra trevlig personal . Smidig affär hel nöjd kommer återkomma som kund. Läs mer
  • Jack Y skrev om AutoMotor
    Företaget var måna om att hjälpa mig hitta rätt bil för mina behov och ramar. De var trevliga och vänliga och kändes inte bara vilja sälja på det dyraste utan hjälpte mig hitta det jag ville ha och behövde !
    Fick hjälp med hitta bra försäkring. Läs mer
  • Uno K skrev om AutoMotor
    Allt gick bra och smidigt från första kontakt till affär. Rekommenderas! Läs mer
  • Fredrik L skrev om AutoMotor
    Bra och smidig affär, samt att säljaren hjälpte till att åtgärda ett par restpunkter som jag påpekade efter 10 dagar. Det inger förtroende. Tack Basel! Läs mer
  • Marie L skrev om AutoMotor
    Sammanfattningsvis av bemötandet av behjälplig personal och trevliga ägare så rekommenderar vi auto motor ab som bilhandlare.
    Stefan och Marie Larsson Läs mer
  • Antonio M skrev om AutoMotor
    Gjorde ett bilbyte hos automotor & var mycket nöjd med service och bemötande 🙂👍👍 Läs mer
  • Anders O
    Anders O skrev om AutoMotor
    Automator har mycket trevliga och serviceinriktade säljare.
    Automator säljer bilar som ser bättre ut i verkligheten än på bild.
    Automator tar sig även tid att sälja bilar på dag då de egentligen har stängt, allt på kundens önskemål.👍 Läs mer
  • Alexander M skrev om AutoMotor
    Fenomenal, exceptionell och enastående personal finner ni enbart hos Auto Motor. Tack som attans för en trygg affär. Jag kommer garanterat komma tillbaka vid nästa bilköp! Tack för denna gång.

Hälsningar,
    Alexander från Ystad Läs mer
  • Maria O skrev om AutoMotor
    Mkt bra kundbemötning. Trevliga och hjälpsamma. Mkt nöjd. Läs mer
  • Michael C
    Michael C skrev om AutoMotor
    Trevligt bemötande kunnig personal alltid villig att hjälpa till om något strular first class service /Mvh Mike C Läs mer
  • Abraham M skrev om AutoMotor
    Säljarna på Auto Motor motsvarade verkligen mina förväntningar mer än väl och levererade en mycket genomarbetad och prisvärd försäljningsuppdrag rakt igenom hela affären.
    Kan dessutom intyga att köparna var mycket nöjda och kände stort förtroende för säljarna genom hela köpprocessen, allt från det första samtalet till att bilen rullade ut ur bilhallen. Mycket erfarna och duktiga säljare som jag varmt kan rekommendera vidare! Läs mer
  • Filip W skrev om AutoMotor
    Bra säljare, seriösa, hjälpsamma med försäkring. Rekommenderas! Läs mer
  • Omar E skrev om AutoMotor
    Bra bilar för bra pris. Bemött av trevlig personal. Allt gick smidigt. Rekomenderar dom 10/10 bästa bilfirman. Läs mer
  • Per B skrev om AutoMotor
    Jag träffade två både trevliga och seriösa bilförsäljare som hjälpte mig att köpa mig en Chrysler igen! Läs mer
  • Niclas E skrev om AutoMotor
    Grym bil och riktigt trevlig bilfirma som msn kan lita på. Väl värt ett besök eller en affär! Läs mer
  • Humam R skrev om AutoMotor
    Trygg och säker bil affär. Stort tack bästa Auto Motor Läs mer
  • Mihail S
    Mihail S skrev om AutoMotor
    Excellent service from the start to the end Läs mer
  • Henrik B skrev om AutoMotor
    Bra bemötande trevligt folk. Var ärliga med allt och lätta att göra med. Kollade på en bil men var lite komplikationer som vi inte räknade med. Men vi blev lovade att de skulle fixa de och mycket riktigt så blev de gjort. Så helgen efter åkte vi och hämtade bilen. Skulle rekommendera detta ställe. Läs mer
  • Fahad M skrev om AutoMotor
    Jag är jätte nöjd med min bil samt med Auto motor Sweden Läs mer
  • Birgitta D skrev om AutoMotor
    Vi köpte en begagnad bil. Ett mycket trevligt och serviceinriktat bemötande från början till slut. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Mayra A skrev om AutoMotor
    Super nöjd med bemötandet och servicen. Definitivt ett ställe jag rekommenderar andra. Läs mer
  • Maan M skrev om AutoMotor
    Väldigt nöjd med deras service och priser. Extremt bra kundbemötande och kunniga personal. Man känner sig alltid trygg vid varje bilköp. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Shand M skrev om AutoMotor
    Supertrevlig och kunnig personal.
    Vi inom familjen har köpt 4 st bilar från de och har alltid varit nöjda och det är självklart att vi kommer köpa bilar från de igen. Läs mer
  • Bilal C skrev om AutoMotor
    rekommenderas stark! Läs mer
  • Patricia B skrev om AutoMotor
    Riktigt bra bemötande och serviceminded personal! Högsta betyg!! Läs mer
  • Rose Axelsberg Ab R skrev om AutoMotor
    Bästa säljare fin bil trevliga bra pris. Läs mer
  • Josef N
    Josef N skrev om AutoMotor
    Trevligt och professionellt bemödande. Väldigt smidig affär. Jag rekomenderar starkt AutoMotor Sweden AB Läs mer
  • Ammar M
    Ammar M skrev om AutoMotor
    Ju det va jätte trevligt bemötande jag har köpt fem bilar av Auto motor jag va lycklig med alla köp Läs mer
  • Ramez F
    Ramez F skrev om AutoMotor
    Jag har alltid känt mig välkommen hos Automotor.
    Jag har köpt mer än en bil från Automotor och det är alltid trevligt/roligt att träffa personalen där.
    Det är alltid lika troende att åka tillbaks hos Automotor och byta/köpa bil.
    Har en stor troende på personalen och alltid lika trevliga o göra affär med. Läs mer

Segersbyvägen 7, 145 63 Norsborg