AutoMotor

Segersbyvägen 7, 145 63 Norsborg — Visa karta

Välkommen till AutoMotor!

Vi säljer, köper och byter begagnade bilar av massor av olika bilmärken. De bilar vi får in till oss går vi igenom grundligt och rekondar tills de är i toppskick. Allt för att våra kunder ska bli så nöjda som möjligt.

Med oss kan du räkna med att alltid få den bästa avbetalningsplanen och en bilförsäkring som passar just dig och din ekonomi. Självklart hjälper vi dig med varje steg genom bilköpet. Kontakta oss eller kom förbi vårt billager i Norsborg så berättar vi mer och hjälper dig till drömbilen.
Lör: 10:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 105 kunder tycker om AutoMotor

• Hans J

2019-10-13

Hans J skrev om AutoMotor
    köpte en 10 är gammal Chevrolet uplander
    från första samtalet med säljaren va de i särklass de bästa bemötande jag fått från en bilhandel
    otroligt bra service och ärlighet
    tog tåget från Dalarna ner för att ta med bilen hem
    bra service när som hämtade mig vid tåget och hela affären igenom
    sen tyvärr uppkom de massa fel på bilen ganska omgående
    lämnade in den på verkstaden i Borlänge
    jag köpte delarna och även där va automotor kanon och tog kostnaderna för verkstaden
    denna bilhandel rekommenderas varmt
    Hasse Dalarna Läs mer
  • ULF S

2019-10-12

ULF S skrev om AutoMotor
    Köpte en range Rover , väldigt trevligt bemötande. Dom va väldigt hjälpsamma. Läs mer

shand M skrev om AutoMotor
    Vi har köpt flera bilar från AutoMotor och vi är lika nöjda varje gång👌 Läs mer

Vidhs D skrev om AutoMotor
    Köpte bil
    Klockren service och mycket bra kundbemötande
    Väldigt bra marknadspriser dessutom Läs mer

Omar S skrev om AutoMotor
    Tack för en trevlig bilaffär, riktigt nöjd Läs mer

Britt-Marie R skrev om AutoMotor
    Jättetrevligt bemötande. Riktigt seriösa. Kommer gå dit flera ggr. Jättenöjd med min bil . Tack tack Läs mer
  • 2019-10-10

JOHAN S skrev om AutoMotor
    Mycket nöjd med bilen vi köpte. Bra bemötande av personalen kan starkt rekommendera auto motor många ++.👍 Läs mer
  • Anna Paulina Ia S

2019-08-15

Anna Paulina Ia S skrev om AutoMotor
    Mycket bra service och trevlig personal! Bra bil för bra pris. Läs mer
  • 2019-08-14

Henrik D skrev om AutoMotor
    Mycket bra service och trevlig personal. Inte ett dugg påträngande utan jag fick gå runt i lugn och ro. Kan rekomendera att åka dit och handla. Läs mer
  • Malki I

2019-08-13

Malki I skrev om AutoMotor
    Kom in med alla mina små barn för att kolla bil.
    I andra bilhallar visar vanligtvis inte säljarna intresse när man kommer in med som barnfamilj.
    Med här va det annat. Vi blev behandlade som kungar Läs mer
  • 2019-08-09

Hanna D skrev om AutoMotor
    Tycker det va ett bra bemötande och bilen rullar som den ska!:) Läs mer
  • Mattias E

2019-08-09

Mattias E skrev om AutoMotor
    Jag köpte en bil hos dem och blev riktigt trevligt bemöt, de visste vad de pratade om och såg till att alla frågetecken jag hade rättades ut.
    De bytte en del grejer på bilen eftersom den hade fått anmärkning på detta vid senaste besiktningen. Läs mer
  • 2019-08-07

Lotta F skrev om AutoMotor
    Det gick snabbt och jag fick den bil jag önskade! Varit på service två veckor senare och det gick väldigt smidigt och snabbt också. Proffsiga killar. Läs mer
  • 2019-07-01

Lars J skrev om AutoMotor
    Basel var mycket hjälpsam och hjälpte mig genom hela köpet. Han svara på alla mina frågor till jag var nöjd. Jag rekommenderar stark Basel och automotor. Läs mer
  • 2019-06-17

Samer K skrev om AutoMotor
    Hej! Jag köpte en bil (Toyota verso)och sålde min gamla till auto motor. De är super trevliga och har en vänlig bemötande för sina kunder,allt gick bra och smidigt . Jag ger de högsta betyg som bilföretag.
    👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Jade-Live M

2019-06-17

Jade-Live M skrev om AutoMotor
    Köpte en Scirroco wolkswagen. 2010 Bemötandet va jätte bra, kontakten både innan och efter va bra. Jag körde från malmö och fick inte någon info om att det va lite problem med backameran på bilen innan vilket va synd. Jag fick även byta däcken direkt när jag kom ner till Malmö efter att en däckfirma kollat på bilen. Däcken var slitna och där satt 2ms och 2sommardäck på. Fick ingen info om det innan men kunde kanske checkat det själv. Ger ändå 4/5 i betyg och kan tänka mig köpa där igen. Läs mer
  • Anneli L

2019-06-17

Anneli L skrev om AutoMotor
    Köpte en Mercedes på AutoMotor.. När kom för att hämta billen var den i det skick som vi kommit överens med AutoMotors. Alla papper var klara bara att skriva under. Det var trevlig personal och vi vart bra bemöta av dom. Läs mer
  • Kjell F

2019-05-13

Kjell F skrev om AutoMotor
    Vill tacka för ett bra och proffsigt bemötande, fick även bra hjälp ett par veckor efter köpet.
    Mvh Kjelle Läs mer
  • 2019-04-16

Mike H skrev om AutoMotor
    Tredje gången jag gör en affär med Automotor, denna gång köpte jag en MC med inbyte. Allting gick jätte smidigt som vanligt. Trevliga och hjälpsamma, man märker att dom satsar på att man ska vara nöjd. Kommer garanterat fortsätta göra mina bil/mc affärer hos Automotor. Mvh Mike Läs mer
  • 2019-03-28

Martin L skrev om AutoMotor
    Trevlig säljare, kändes inte som någon som bara prackar på. Läs mer
  • 2019-03-12

Håkan Modin Å skrev om AutoMotor
    Superbra och trevligt bemötande. Köpte en Dodge RAM av dem och är supernöjd med mitt köp!! Rekommenderas skarpt! Läs mer
  • 2019-02-13

Ritta J skrev om AutoMotor
    Bästa bil firma och bästa service Läs mer
  • 2019-02-12

Sussane E skrev om AutoMotor
    Jättetrevlig försäljare. Vänligt bemötande. Fin bil. Bra service. Läs mer
  • 2019-01-09

Peter N skrev om AutoMotor
    Väldigt trevliga och hjälpsamma! Snabba på att svara och bra kommunikation hela vägen. Inget annat är goda ord att säga! Läs mer
  • Kenth N

2019-01-07

Kenth N skrev om AutoMotor
    Har köpt en Kia hos företaget. Hjälpsam personal, nöjd Läs mer
  • 2019-01-07

Douglas L skrev om AutoMotor
    Väldigt bra samt proffsigt bemötande och en hög känsla för service, rekommenderas stark! Fina bilar dessutom. Läs mer
  • 2019-01-07

Grigor I skrev om AutoMotor
    Utmärkt! Väldigt nöjd med bemötandet jag fick, trevlig och kompetent personal! Kred till er! Läs mer
  • 2018-12-05

Yasin K skrev om AutoMotor
  • 2018-12-05

Adam H skrev om AutoMotor
    Snabbt, trevligt och kunnigt bemötande. Ägarna kändes både ärliga och uppriktiga, och ingav ett mycket bra förtroende, vilket känns viktigt just vid köp av begagnade bilar. Vi har haft en god erfarenhet av AutoMotor och rekommenderar dem gärna för andra köpare. Läs mer
  • Ayse B

2018-10-22

Ayse B skrev om AutoMotor
    Mycket trevligt bemötande.
    De är kompetenta, ärligt och hjälpsamma .
    Fantastiskt service.
    Mycket nöjd!
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2018-10-18

Andreas J skrev om AutoMotor
    Köpte en Audi A6 och känner mig nöjd. Bra kundbemötande, trevlig och ärlig👍 Rekomenderas Läs mer
  • Sam A

2018-10-16

Sam A skrev om AutoMotor
    Killen jag köpte bilen ifrån var ärlig å trevlig. De kändes ärliga och hjälpsamma.

OBS: Bilen har inte kontrollerats bra innan försäljning. USB uttag var trasig utan att de visste om det.
    Aux uttag skrevs i annonsen men bilen hade inte Aux. Läs mer

Adnan I skrev om AutoMotor
    Ärlig säljare .

Bra bemötande .

Trevliga och seriösa Läs mer

Raoof A skrev om AutoMotor
    Bästa bilfirma riktig trevliga personal Läs mer

Amir V skrev om AutoMotor
    Jag köpte en fin Mercedes från auto motor!

Jag vart mkt väl bemött av en säljare som Verkligen va service minded!

Kan verkligen rekommendera auto motor!

Har fortsatt kontakt med den säljaren och han håller det han Lovar till 100% Läs mer
  • 2018-09-23

Marlene C skrev om AutoMotor
    Trevlig och tillmötesgående personal. Supernöjd med bilen. Seriöst företag. Läs mer
  • 2018-09-08

Martin S skrev om AutoMotor
    Trevligt och korrekt bemötande, en schysst affär helt enkelt..:) Läs mer
  • 2018-09-06

Ziad A skrev om AutoMotor
    Ärlig personal bästa service jag var nöjd med själar Läs mer
  • 2018-08-31

Lotta H skrev om AutoMotor
    Tillmötesgående, trevliga och lösningsorienterade ☺ Nöjd! Läs mer
  • 2018-07-29

Daniel G skrev om AutoMotor
    Köpte en begagnad bil. Bemöttes av trevlig personal och bra service. Jag blev mycket nöjd av besöket på auto motor .kan rekommenderas! Läs mer
  • 2018-07-25

Håkan H skrev om AutoMotor
    Hej! Köpte en bil och blev positivt överraskad av bemötandet, man tog sig tid och var väldigt vänlig. Jag har rekommenderat er till flera av mina kamrater och vänner. Hoppas på fortsatt bra samarbete. //En nöjd kund Läs mer
  • 2018-07-08

Stefan H skrev om AutoMotor
    Mycket bra bemött av trevlig förtroende ingivande personal Läs mer
  • 2018-07-06

Jacob J skrev om AutoMotor
    Vi köpte en Skoda Roomster årsmodell 2010. För någon månad sedan den var i jättefint skick och har verkligen gått bra utan problem hittils. Och de var väldigt ärliga med vad bilen hade för begränsningar. Vi kommer serva bilen hos dem framöver. Kan verkligen rekomendera! Läs mer
  • Fredrik A

2018-07-05

Fredrik A skrev om AutoMotor
    Köpte en Audi A4 och är helnöjd. Ärlig och hjälpsam försäljare, de vill göra rätt för sig och är mer personliga än de större firmorna.
    Var skeptisk pga firmans lokalisering, men låt er inte luras. Schyssta killar att ha och göra med. Läs mer
  • Per Kenneth W

2018-06-28

Per Kenneth W skrev om AutoMotor
    Jag köpte audi s3. Mycket nöjd med bilen och det bemötande jag fick av firman. Läs mer
  • 2018-06-26

Linda M skrev om AutoMotor
    Super trevliga säljare. De står för vad som lovas, hjälper till så fort det behövs men bäst av allt är att de alltid är nåbara. Tack för denna gång. Vi ses igen vid nästa bilköp! Läs mer
  • 2018-06-17

Henrik D skrev om AutoMotor
    Camaro -10 mycket bra bemötande. Läs mer
  • 2018-06-16

Ali R skrev om AutoMotor
    1.Jag köpte en Volvo v70.
    2. Ytterst trevligt mottagning. Kände mig väldigt välkommen och hörd. Även om vi kanske inte var överens om allt så hade vi trevliga diskussioner och jag kände mig inte läxar eller nedvärderad på något sätt. Tvärtom!
    3. Hade väldigt låga förväntningar, om ens några men bemötande och personligheten utav min personalen som hjälpte mig ändrade allt.
    4. Det slutade med att jag tog med mig mina vänner dit och jag ser definitivt fram emot fler affärer. Båda säljarna som jag träffade var riktigt uppmärksamma och trevliga.

Det enda som vart lite off är att jag fick vänta lite mer är jag trodde.. När vi väl satte oss så gick det snabbt dock. Läs mer
  • 2018-06-01

Oliver S skrev om AutoMotor
    Jätte nöjd med min nya VW Golf som jag köpte. Väldigt bra bemötande samt serviceinriktad. Det är den tredje bilen jag köpt från er och lär nog bli fler. Tummen upp grabbar! Ps du får världens bästa tvätt hos AUTO MOTOR Läs mer
  • 2018-05-30

Jarno S skrev om AutoMotor
    Mycket bra trevlig personal . Smidig affär hel nöjd kommer återkomma som kund. Läs mer

Segersbyvägen 7, 145 63 Norsborg