Autotec Bilförsäljning

Autotec Bilförsäljning

Välkommen till Autotec Bilförsäljning!

Vi har lång erfarenhet av bilbranschen och säljer 350 nyare, begagnade bilar om året till otroliga priser. Främst fokuserar vi på person- och transportbilar av kända, svensksålda märken. Självklart är alla bilar väl besiktigade och du får ett års garanti på ditt köp.

Hos oss är det viktigaste att tillgodose våra kunders behov och ge hög servicenivå när vi jobbar. Behöver du skjuts från tågstation, flyg eller buss? Då hämtar vi gärna upp dig. Kontakta oss med din förfrågan så hjälper vi dig vidare till en trygg bilaffär.

Läs vad 277 kunder tycker om Autotec Bilförsäljning 2

2021-07-23
    Snabbt, smidigt, proffsigt. Kort o gott- mycket nöjd. Köpte en Skoda Octavia 2018
    2021-07-13
    Snabbt och enkelt affären, jag är väldigt nöjd med min BMW i3 jag köpte.
    Tack för hjälpen! Du är välkommen tillbaka för att köpa din nästa bil Autotec Bilförsäljning
    2021-07-07
    Bra utbud av olika modeller till något lägre pris jämfört med liknande företag. Lung, pålitlig och hjälpsam säljare som är mycket mån om att man som kund ska bli nöjd. Vi köpte en V60 för 2veckor sen och är supernöjda! Rekommenderas!
    2021-07-05
    Väldigt trevligt, kunnigt och tryggt bemötande.
    En snabb och smidig affär. Vi är supernöjda och rekommenderar Autotec varmt.
    2021-06-19
    Köpte en xc60 av dom blev väl bemött med toppen service. Rekommenderar starkt
    2021-06-19
    En mycket smidig affär.
    Och till ett bra pris.
    2021-05-28
    professionellt bemötande och bra service!
    2021-05-27
    Tack så mycket Sven försäljare :) :) :)
    2021-05-27
    Trevligt bemötande och en snabb och smidig affär!
    2021-05-26
    Bra bil återförsäljare med hyfsad pris.
    2021-05-23
    Köpte en ny bil. Fick bra bemötande och de löste ett problem som dök upp under processen.
    2021-05-20
    Vi köpte en begagnad mercedes E-klass i mycket fint skick av Sven-Erik på AutoTec. Bilen är som ny. Jag är så nöjd med bilen. Den är mycket snygg.

Jag brukar inte lämna omdöme online. Det är inte min sak. Denna gång är ett undantag, eftersom jag känner ytterst att det är orättvist om jag inte belönar Sven-Erik med ett omdöme, som en tacksamhet för en utmärk, enkel och bekväm köpupplevelse.

Jag tycker att det är svårt att köpa en begagnad bil på marknaden. Tänk om jag blir lurad på något sätt? Läste väldigt mycket om begagnade bilar för att informera mig om farhågor.

När vi gick in i AutoTec hade vi inte tänkt att köpa bilen. Vi ville bara provköra den. Han ordnade det snabbt. Han var hjälpsam.

Sven-Erik är en professionell, erfaren och engagerad försäljare. Från första mötet fick vi förtroende för honom. Jag gillar engagerade människor. Det är en kvalitativ egenskap.

Allt gick så fort. Det kunde gå fortare om jag inte hade tvekat lite. Jag visste inte att köpet skulle vara så enkelt. Det var faktiskt så enkelt! Det kändes så enkelt.

Det uppstod ett problem under köpprocessen. Sven-Erik och hans trevliga kollega Fredrik löste problemet väldigt snabbt. Jag blev så nöjd på hur de löste problemet. Det kändes som om jag är i goda händer. Det kändes så tryggt, hjälpsamt och vänligt.

Fördelarna med att köpa en bil från AutoTec är att man får ett års trygghetsgaranti. Jag ville tre årsgaranti. Det fixade han.

På AutoTec hemsida finns det inte gratis CARFAX rapport. Men bilens annons fanns på Bilweb.se, som erbjöd en gratis CARFAX rapport. Det visste jag inte, eftersom jag betalade 199 kr för en CARFAX rapport innan köpet. Inte för att jag inte litade på honom. Jag gjorde det teoretiskt som en sort rutin. En timme efter min betalning ringde min bror och sa att annonsen har en gratis CARFAX rapport. Jag sa till honom att annonsen har ingen CARFAX rapport på sin hemsida. Det visade sig att AutoTec är ansluten till Bilweb, som erbjuder en gratis CARFAX rapport.

Det vore bra om AutoTec erbjuder gratis CARFAX rapport på sin hemsida. Det underlättar väldigt mycket i beslutprocessen.

Det vore bra om AutoTec ökar sortimentet av Mercedes och BMW bilar i olika prisklasser och kombi. De har få Mercedes. Det fanns bara tre stycke på lager. Vi hade tur denna gång.

Nästa gång jag köper en bil är AutoTec först på min lista. Jag hoppas att de då har ökat sortimentet av Mercedes och BMW Combi i olika prisklasser.

Jag är utomordentligt nöjd med mitt köp.

Tack så mycket Sven-Erik!
    Tack så mycket Fredrik för din hjälp!
    Tack för ditt mycket utförliga och positiva omdöme om oss Autotec Bilförsäljning
    2021-05-16
    Trevliga, bra bemötande, bra service, hjälpsamma :)
    2021-05-10
    Köpte min bil på Autotec Bilförsäljning i Göteborg, väldigt bra bemötande och de var trevliga plus att rätt pris i marknaden på bilen rekommenderar jämna.
    2021-05-08
    Köpte en kia optima idag.
    Fick hjälp av Sven-Erik Lundmark.
    Ville ut och provköra och naturligtvis stod den längst in i ett hörn. Inga problem! 5 min senare satt vi i bilen och kunde provköra.
    Blev väldigt trevligt bemötta och var inte påstridig. När papprena var påskrivna var det bara att köra därifrån med en ny bil. Så smidigt och vi är supernöjda. Rekomenderar starkt.
    2021-05-07
    Köpte en bil o försäljaren var alldeles lagom, inte för påstridig lr för defensiv. Trevligt bemötande, kändes tryggt att köpa bil av detta företag.
    2021-05-06
    Jag ville vänta med att lämna mitt omdöme till jag kollat upp att allt verkligen var som avtalat vid köpet. Nu kan jag ärligt säga att det fungerat utmärkt!

S-E Lundmark var oerhört hjälpsam vid köpet och jag är verkligen supernöjd. Jag rekommenderar Autotec! ⭐️
  • Tomas J
    2021-05-03
    Bästa bilhandlaren i Göteborg!
    Trevlig och kunnig personal, bra priser och mycket fina bilar. Enkelt och tryggt bilköp.
    2021-04-30
    Trevlig men lite svår att pruta hos.
    Kunnig och hjälpsam.
    2021-04-29
    Tesla
    Snabb enkel försäljning
    2021-04-20
    Införskaffat ny bil.
    Blev bemött av trevligt personal med goda kunskaper.
    Helt klart nöjd med affären och upplevelsen.
  • Jorge P
    2021-04-11
    Trevligt bemötande och hjälpsamma, kan garantera att jag kommer tillbaka till de.
    Roligt att du känner så men varför bara en i betyg?? Autotec Bilförsäljning
    2021-04-10
    Väldigt bra bemötande, snabbt och smidigt köp. Rekommenderar varmt!
    2021-03-31
    Väldigt bra bemötande och information.
    Nöjd!
    2021-03-30
    Jag köpte en begagnad bil, och fick jättebra bemötande och fin service och svar på alla mina frågor om bilen och allt runtomkring. Det kändes väldigt pålitligt och prisvärt att göra affär här. Jag gillar att fokus ligger på bra bilaffärer, inte på att ha stora häftiga lokaler. Kan varmt rekommendera Autotec!
    2021-03-29
    Jag är väldigt nöjd med hur jag blev bemött när jag köpte en Volvo v70 från Autotec bilförsäljning.
    Enkel och snabb affär.
    Jag rekommenderar Autotec starkt!
    2021-03-24
    Bra bemötande och en snabb affär. Bilen var leveransklar på 15min.
    2021-03-05
    Volvo v90. Bra och snabb bilaffär.
    Autotec kan värmt rekommenderas.
    2021-03-03
    Köpte vår bil hos er, fast lite trubbel på
    Vägen tycker vi ändå att ni löste det på ett bra sätt.
    2021-03-01
    Köpte e-Niro -19.
    Strulade själv men allt fixade sig m.h.a Mr Lundmark. Bra!
    2021-02-27
    Allt gick snabbt och smidigt!
    Rekommenderas!
    2021-02-27
    Hej ,vi köpte bil jag ock min sambo vi är jätte nöjda ock glada var jätte snällt mot kunden allt var 100% Autotec bilförsäljare bästa tack Autotec stora kram ❤️❤️❤️❤️❤️
  • Lennart R
    2021-02-26
    Proffsigare kan det nog inte bli
  • Jan-Ove B
    2021-02-18
    Bra bemötande smidigt att göra affär med Bra eftermarknad.
    2021-02-15
    Bra ha göra med och bra garantier!
    2021-02-14
    Fick byta till vinterhjul själv, dålig ursäkt för de. Lite loj säljare, han verkade inte intresserad att sälja annars gick allt super smidigt, fick fairpris på inbyte.
  • GUSTAV H
    2021-02-13
    Jag köpte en Subaru Forester av Sven-Erik på Autotec. Vi åkte tåg från Gävle och blev erbjuden hämtning på tågstationen. Bilen visade sig påväg hem ha ett midre fel i framvagnen p.ga en trasig bussning. Efter ett telefonsamtal med Autotec fick vi lämna in den på verkstad i gävle och få bussningen byt samt en hjulinställning på Autotecs bekostnad. Snyggt och enkelt hanterat. Vi är mycket nöjd med bemötande och köpet. Tack Fredrik och Sven-erik för en bra affär!
    2021-02-11
    Köpte en bil, smidigt och enkelt köp
    2021-02-09
    1. Enligt annonsen stod Apple CarPlay utrustning som ingår. Detta stämde inte utan jag fick betala 3.295:- för att låsa upp denna funktion. Säljaren uppgav att denna funktion inte ingår och att jag inte fått reda på det för att jag inte frågat uttryckligen.
    2. Nästan tom på soppa. Tankar diesel för 850:-. Varit brukligt att få en fulltankad bil vid köp. Fick svar av säljaren att de "inte säljer diesel och bensin utan säljer bilar".

Tyvärr dras helhetsbetyget ner pga detta samt att de saknar good will att ersätta mig för dessa saker.
  • Davud A
    2021-02-09
    Hej,
    Jag köpte en BMW 520d,
    Det började när jag ringde in, de svara de jätte artigt och jag ville ta ett räntefritt lån, de fixade de utan problem, jag fick exakt hur jag ville.. När jag väl kom så var bilen reserverad och det stod såld på bilen vilket betyder att detta företaget är seriöst .. När jag väl kom in frågade de mig hur resan hade gått och allt möjligt, bjöd på kaffe och va sig själva helt enkelt, provkörde bilen och när jag kom tillbaka gick vi igenom lånet, sen va det bara att skriva på o njuta av den nya bilen

Jätte trevligt personal o mycket proffsigt...
    Nästa bil blir garanterat igen på detta företaget

Med vänlig hälsning
    Davud
    2021-02-05
    Trevligtbemötande engagerade verkade mkt ärliga
    2021-02-03
    Trevligt bemötande, lugn och sansad försäljare, nöjd med mitt köp
    2021-01-30
    Jag köpte en begagnad bil. Löste in min gamla bil.
    2021-01-30
    ------- Det kallar jag service! --------
    Hoppas ni blev nöjd med bil och leverans Autotec Bilförsäljning
    2021-01-28
    Mycket nöjd med hanteringen i samband med mitt bilköp. Snabba svar på mina frågor och utmärkt jobb av Michel när han levererade bilen.
    2021-01-28
    Köpte en peugot 208 var enkelt å smidigt.
    Peter Poulsen Grästorp
    2021-01-24
    Oroligt erfaren och proffsig personal som kunde sin grej och hjälpte mig smidigt att köpa hem min nya BMW.

Rekommenderar starkt denna pålitliga firman och jag garanterar att nästa bilköp sker hos Autotec igen.
    2021-01-21
    Köpte bil
    Allt funkade mycket bra
  • Angelica J
    2021-01-12
    Köpte en Audi A5, 2017.
    För en gångs skull en fantastiskt trevlig säljare (Sven-Erik) som inte försöker pracka på en saker man inte vill ha. Trevligt bemötande på alla sätt så att man bara kände att det är här jag vill köpa en ny bil. Toppen med 1 års garanti och att man kan utöka till 3 år om man vill.

Vi kommer absolut tillbaka när det e dags för bilbyte igen.
    2021-01-09
    Smidigt köp, bra service och positivt med garanti 1 år.