Alla kategorier Begagnade bilar Västra Götaland Göteborg Autotec Bilförsäljning

Autotec Bilförsäljning

Ekonomivägen 3, 436 33 Askim — Visa karta

Välkommen till Autotec Bilförsäljning!

Vi har lång erfarenhet av bilbranschen och säljer 350 nyare, begagnade bilar om året till otroliga priser. Främst fokuserar vi på person- och transportbilar av kända, svensksålda märken. Självklart är alla bilar väl besiktigade och du får ett års garanti på ditt köp.

Hos oss är det viktigaste att tillgodose våra kunders behov och ge hög servicenivå när vi jobbar. Behöver du skjuts från tågstation, flyg eller buss? Då hämtar vi gärna upp dig. Kontakta oss med din förfrågan så hjälper vi dig vidare till en trygg bilaffär.
Lör: 11:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 67 kunder tycker om Autotec Bilförsäljning

• Anders L skrev om Autotec Bilförsäljning
    Trevligt bemötande, snabb och smidig affär! Mycket bra!

Anders Lund Läs mer
  • Inger L
    Inger L skrev om Autotec Bilförsäljning
    En mycket trevlig köpupplevelse! Lugnt, kompetent och informativt bemötande utan jobbig sälj-jargong. Vi fick en superfin liten Toyota till ett mycket konkurrenskraftigt pris -- och vinterdäck på alufälg slängdes med på köpet bara för att det var fredag. ;-) Vi är enormt nöjda! Läs mer
  • Jesse S skrev om Autotec Bilförsäljning
    Bra bemötande. Köpte en Volvo V90. Hela processen var väldigt smidig och båda parterna gick därifrån nöjda! Läs mer
    2018-11-02 Sven-Erik svarar Jesse S
    Tack Jesse ni är välkomna tillbaka
  • Haidar A skrev om Autotec Bilförsäljning
    Hej,har köpt mycket fin bil från de,åkte från Stockholm till Göteborg.man kan lita på de så upplevde jag.

Mvh Haidar Läs mer
    2018-11-01 Sven-Erik svarar Haidar A
    Tack Haidar du är välkommen tillbaka
  • Sara L skrev om Autotec Bilförsäljning
    Köpte en bil för en månad sen, snabb och smidig affär! Läs mer
  • Mike S
    Mike S skrev om Autotec Bilförsäljning
    Bästa säljaren som tillgodosåg mina behov på ett proffsigt sätt! Läs mer
  • Pernilla W
    Pernilla W skrev om Autotec Bilförsäljning
    Köpte en ett år gammal Tiguan och hade min gamla passat i inbyte.
    Fick ett mycket bra bemötande första gången jag kom in i bilhallen. Säljaren gav ett seriöst intryck och var väldigt hjälpsam med att ta fram pris på min gamla bil.
    Hela affären gick smidigt och fort och jag skulle gärna rekomendera dem.
    Är helnöjd med min bilaffär. Läs mer
  • Kefalas P skrev om Autotec Bilförsäljning
    Tillmötesgående trevliga och snabba. Läs mer
  • Lucas Z
    Lucas Z skrev om Autotec Bilförsäljning
    Great car and great service. Very happy for this purchase. Läs mer
  • Titti L
    Titti L skrev om Autotec Bilförsäljning
    Köpte en bil, via telefon fick jag svar på alla mina frågor på ett trevligt och kunnigt bemötande. Inga problem att de hämtade oss på stationen när vi kom med tåget. Det jag blev lite mindre nöjd med var att de hade ingen möjlighet att skifta däck till vinter däcken. Annars var de två som hjälpte mig gå igenom endel av alla finesser och köpeavtal en skala 1-5 ger jag betyg 4 mvh titti Lekeberg .När jag själv bytte däcken upp täcker jag att de skickat med begagnade däck 2 st 3 mm 2 st 8 mm dåligt.Även att det ej var TPMS så lampan slocknar ej som indikerar på fel tryck i däcken ingen information om detta heller .Då är säljaren ej trevlig längre men han skickar 2 st däck till Degerfors vianor som ska fixa detta men de har ingen tid tidigast 16 november. TPMS tycker han jag ska komma förbi så fixar han det på 1 min jag bor i DEgerfors 25 mil enkel resa. Har varit i kontakt med konsumentverket, de tycker jag ska gå vidare.Skulle ju kunna lösas smidigt om de skickade med TPMS med däcken så kunnde Vianor fixa detta.Ingen firma jag rekommenderar, ångrar hela köpet skulle aldrig göra affär där igen.MVH Titti Lekberg Läs mer
  • Natasha E
    Natasha E skrev om Autotec Bilförsäljning
    Trevlig personal och snabb service Läs mer
  • Elina R
    Elina R skrev om Autotec Bilförsäljning
    Köpte min första bil och allt gick hur snabbt och smidigt som helst! Super trevligt bemötande med väldigt bra service! Läs mer
  • Tobias H
    Tobias H skrev om Autotec Bilförsäljning
    Köpte en Audi och är nöjd med säljaren. Han var lugn och inte påstridig vilket uppskattas. Jag kände inte till företaget innan köpet men köper gärna bil där igen. Vet dock inte hur de hanterar eventuella problem som kan dyka upp på bilen men de har garanti på ett år som medföljer och enligt säljaren var kundnöjdhet viktigt så jag hoppas och tror att de hanterar problem bra. Har haft otur med det innan på en annan bilfirma. Just nu är jag med andra ord mycket nöjd med företaget. Och bilen ... Läs mer
  • Joakim F
    Joakim F skrev om Autotec Bilförsäljning
    Köpte en Hyundai i20. Lugn försäljare. Snabb och smidig affär! Läs mer
  • Per S skrev om Autotec Bilförsäljning
    Väldigt kunnig, personlig och trevlig service! Läs mer
  • Sofie K skrev om Autotec Bilförsäljning
    På det hela taget en trevlig upplevelse! Men tycker inte det är okey att man får betala en expeditionsavgift 695 kr när man köper en bil för över 200.000 kr. Till svar när de ifrågasattes, vi bjuder ju på försäkring i två veckor! Ja, då är ju frågan huruvida jag betalade för försäkringen eller blev bjuden på den! 😢 Läs mer
  • Tomas H skrev om Autotec Bilförsäljning
    Perfekt service och enkelt. Tomas Läs mer
  • Artur N
    Artur N skrev om Autotec Bilförsäljning
    Vi har köpt en bil. Bra service och trevlig personal. Affären gick väldigt smidigt. Mvh Artur Läs mer
  • Per B skrev om Autotec Bilförsäljning
    Bra och lätta att ha att göra med Läs mer
  • Ann-charlotte j skrev om Autotec Bilförsäljning
    Trevliga försäljare. Bemötte kunden väl. Läs mer
  • Fredrik P skrev om Autotec Bilförsäljning
    Mycket seriös och pålitlig bilhandlare Läs mer
  • Daniel B skrev om Autotec Bilförsäljning
    Hej . Köpte en VW golf kombi . Mycket väl bemött å seriöst företag . Åkte 43 mil å det var de värt . Tack för hjälpen med våran bilaffär å trevlig sommar Läs mer
  • Jessika U skrev om Autotec Bilförsäljning
    Ordning och reda. Ett smidigt bilköp som jag är mycket nöjd med! Läs mer
  • Renee D
    Renee D skrev om Autotec Bilförsäljning
    Snabbt och enkelt samt med god service. Läs mer
  • Kim J skrev om Autotec Bilförsäljning
    Köpte en bil som jag sett på blocket. Kom dit o fick hjälp att provköra och sedan blev det ett köp. Trevliga Läs mer
  • Lars-Erik S skrev om Autotec Bilförsäljning
    Jag känner mig nöjd med mitt bilköp och är trygg med 3års garanti.
    Affären var mycket trevlig från första samtal tills bilen hämtades ut.
    Autotec är helt klart ett alternativ även nästa bilaffär. Läs mer
  • Johan V skrev om Autotec Bilförsäljning
    Snabb och smidig affär. Trevligt bemötsnde och mycket god service. Läs mer
  • Petter W skrev om Autotec Bilförsäljning
    Mini clubman jcw -13
    Trevligt bemötande och snabb leverans Läs mer
  • Stefan R skrev om Autotec Bilförsäljning
    Smidigaste bilbytet någonsin.
    Kom in med en bil, bytte nycklar och körde iväg med en annan ( Abarth ). Läs mer
  • Anna H skrev om Autotec Bilförsäljning
    En större bil till familjen. Fick bra hjälp, svar på frågor och allt fungerade enkelt. Läs mer
  • Jessica R skrev om Autotec Bilförsäljning
    Sålde bil och köpte ny, byte. Väldigt trevligt bemött och mycket nöjda :) Läs mer
  • Mikael H skrev om Autotec Bilförsäljning
    Trevligt, rakt och informativt bemötande. Kan mycket väl tänka mig att göra affär med dem igen! Läs mer
  • Kristoffer K skrev om Autotec Bilförsäljning
    Bra bemötande, smidig affär, de missade att berätta om en liten skada på bilen men inget allvarligt utan i helhet mycket nöjd med affären. Läs mer
  • Pontus J skrev om Autotec Bilförsäljning
    Trevlig, smidigt, enkelt.
    Känns som jag fick svar på alla våra frågor. Läs mer
  • Sebastian M skrev om Autotec Bilförsäljning
    Bra bemötande och en väldigt smidig och snabb affär. Läs mer
  • Shoaib A
    Shoaib A skrev om Autotec Bilförsäljning
    Ford fiesta
    De var snällt
    Ja, var exakt samma mina förväntningar
    Bästa bilförsäljare Läs mer
  • Mats P skrev om Autotec Bilförsäljning
    Köpt bil. Bra bemötande. Men saknar genomgång av bilen. Tycker dom borde lämna åtminstone 3 månader garanti. För övrigt inget att anmärka på.
    Mvh Mats Pettersson Läs mer
    2018-04-13 Sven-Erik svarar Mats P
    Hej Mats Din nya fina MB har kvarvarande nybilsgaranti tom 2019-01-19 så det finns ingen anledning att ha dubbla garantier samt att jag fick uppfattningen att du inte behövde någon genomgång då du hade MB innan. Vad ville du ha mer garanti på? För övrigt lämnar vi ett års garanti på alla våra bilar som inte har kvarvarande nybilsgaranti
  • Gustav S skrev om Autotec Bilförsäljning
    Trevligt bemötande av bilförsäljaren. Saklig information om de bilar jag var intresserad av. Lugn miljö. Motsvarade mina önskemål om ett seriöst köp. Läs mer
  • Caroline C skrev om Autotec Bilförsäljning
    Är jättenöjd med min nya bil och kan varmt rekommendera autotec. Trevligt och bra bemötande. Läs mer
  • Christofer K skrev om Autotec Bilförsäljning
    Har köpt en begagnad bil idag, än så länge motsvarar den mina förväntningar men det återstår att se. Fick ärligt talat inget vidare bemötande, försäljaren var ointresserad och inledde med att säga: vi fick in bilen igår och jag har väl inte så mycket mer att säga om den! Läs mer
    2018-03-26 Sven-Erik svarar Christofer K
    Tråkigt att du fick det intrycket var det någon information som du inte fick får du gärna återkomma om du vill
  • Per H
    Per H skrev om Autotec Bilförsäljning
    Köpte en Ford transit connect bra bemötande av säljare allt fungerade bra och är nöjd med bilen Läs mer
  • Eric W skrev om Autotec Bilförsäljning
    Bra service och kunnig personal! Läs mer
  • Margareta Ä skrev om Autotec Bilförsäljning
    Bra bemötande
    Ordnade att jag fick köpa vinterdäck
    Jag fick svar på saker jag undrade över Läs mer
  • Mehidin O
    Mehidin O skrev om Autotec Bilförsäljning
    Bra mycket bra nöjd belt 😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😆😀😀😆😀😀😆😀😀😀😀 Läs mer
  • Jenny H skrev om Autotec Bilförsäljning
    Köpte bil hos Autotec, för andra gången. Köpte även bilen innan hos dom och är jättenöjd med bemötandet. Alltid hjälpsamma!

Jag är en mycket nöjd kund. Läs mer
  • Patrik D
    Patrik D skrev om Autotec Bilförsäljning
    Mycket proffsigt bemötande!! Andra bilen jag köper hos er. Läs mer
  • Mariette E skrev om Autotec Bilförsäljning
    Trevligt och proffsigt bemötande samt mycket smidigt vid affär. Läs mer
  • Valentina A skrev om Autotec Bilförsäljning
    Trevlig säljare! Åkte hem med en fin och välvårdad golf. Läs mer
  • Maria G skrev om Autotec Bilförsäljning
    Mycket bra bemötande av personal och ägare. Mycket nöjd med min nya bil. Läs mer
  • Magnus K skrev om Autotec Bilförsäljning
    Köpt en bil.Lätt o bra ,tydlig så man vet om ekonomi m.m Läs mer

Ekonomivägen 3, 436 33 Askim