Konsulter & Utrekryterade

75 omdömen om Konsulter & Utrekryterade

Sedan starten hos Reco 2019
G L Christina T
Skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Det är roligt att arbeta som konsult inom Avanzera. De är noggranna och anstränger sig för att jag och kunden ska matcha varandra så att samarbetet blir lyckat.

Marja-Liisa S
Skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Jag har hela ansökningsprocessen möts med respekt, förståelse, profsigt, uppmuntrade, posivitet och påläst min Cv med kundskap och erfarhet. Jag önskade att jag skulle få jobbet och även min Konsultchef Vera Wallentin var hoppfullt att jag skulle få jobbet. Jag tror helt hållet att det är Veras tjänst att jag fick jobbet. Hon är så duktig, glad och fantastiskt konsultchef. Jag kommer sakna henne. Jag ansökte en ledigt tjänst som ekonomiassistent 2 månader, så skulle vara konsult den tiden när hade sjukskrivningen. Jag...

Jeanette D
Skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Jag är mycket nöjd med både Helena & Pernillas bemötande. Alltid professionella, lyhörda och måna om konsulten.

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Tack snälla Jeanette! Dina ord värmer oss alla och tänka hur många år vi hållit kontakten. Fint samarbete! Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering

Julia O
Skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Jättefint bemötande, omhändertagande och mycket god kommunikation - förstå, lyssna och återkoppla. Bra dialog, klokskap och empati.

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Julia! Vi tackar ödmjukast för ditt omdöme. De ord du väljer i din beskrivning är verkligen något vi värderar högt i vårt arbete. Tack! Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering

Therese V
Skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Ett varmt och personligt företag med fokus på människan och att affärer ska vara roligt (istället för pengar, som förstås också är viktigt, men inte bör få styra enligt mig). Jag uppfattar en genuin omtanke parallellt med "business".

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Therese! Så många fina år har vi haft tillsammans och ser fram emot lika många till! Tack tack tack! Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering

Merja K
Skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Toppen! Härlig personal, omtänksamma och trevliga.

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Tack Merja, vi uppskattar lika mycket dina härliga, omtänksamma och trevliga ord! Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering.

Camilla S
Skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Har alltid fått snabba svar och blivit trevligt bemött. Verkligen varit toppen att arbeta som konsult hos Avanzera!

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Tack Camilla, det har varit fantastiskt fint att arbeta tillsammans med dig också och stort lycka till nu direkt hos kund. /Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering.

Felicia S
Skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Otroligt trevligt konsultföretag som månar om sina konsulter. De matchar uppdrag med kompetens och intresse väl samt har en bra kontinuerlig dialog under hela uppdragsperioden. Kan varmt rekommendera Avanzera!

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Felicia! Vad enormt glada vi blir av dina fina ord och rekommendationer! Massor av varma tack till dig. //Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering.

Anton M
Skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Jag har arbetat som ekonomikonsult hos Avanzera i drygt 1,5 år och har under hela den perioden fått ett jättebra bemötande från samtliga på Avanzera. Väldigt duktiga på att ta hand om sin personal och som konsultchef går det absolut inte att ha någon bättre konsultchef än Vera. Hon gör verkligen det lilla extra. Toppbetyg!

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Tack snälla Anton! Ditt omdöme betyder mycket för oss. Vera hälsar också och tackar för det mycket fina betyget. Verkligen enastående! ///Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering.

Sinaida K
Skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Jag har arbetat som konsult hos Avanzera i nästan ett år tills företaget jag var uthyrd hos anställde mig. Ett stort tack till fantastiska Avanzera och världens bästa Helena för denna tid, verkligen! Finare arbetsgivare, kollegor får man leta efter! Ni gör ett otroligt bra arbete - så Keep up the good work!

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Sinaida, vilket extraordinärt omdöme! Tusen tack ! Saknar dig som konsult och kollega men också kul att du nu blivit kund. Tack igen// Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering.