Konsulter & Utrekryterade

Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Läs vad 39 Läs vad Konsulter & Utrekryterade

• 2020-11-23
    Arbetssökande, blev jättebra bemött och fick under hela processen feedback angående status.
  • 2020-11-23
    En proffisionell och humanisk rekrytering där man såg till mig som person och vad jag kan.
  • 2020-11-16
    Som konsult på Avanzera känner jag mig väldigt trygg. Jag blir alltid trevligt bemött och har en väldigt bra dialog och jargong med min konsultchef och andra kollegor. Jag rekommenderar Avanzera varmt och tackar dem för att jag får vara en del av teamet.
  • 2020-10-21
    Jag tycker att Avanzera är jätte bra, personalen är jätte trevliga och man känner sig alltid välkommen hos dem
    skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB
    Tack för dina fina ord Vivian, vi är mycket stolta över det arbete du gör hos våra kunder. // Peter, vd på Avanzera

• 2020-10-21
    Jobbar som konsult. Väldigt trevligt bemötande. Förstod vad jag sökte för typ av uppdrag och fann ett inom någon vecka. Rekommenderar Avanzera.
    skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB
    Tack Kristina för det fina omdömet. Du har också gjort ett jättebra jobb hos vår kund. Vi ser framemot att finna nästa uppdrag till dig när det är dags. Peter, vd på Avanzera

• 2020-10-15
    Bra anställningsvillkor, omhändertagande kontaktperson som regelbundet hör av sig.
    skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB
    Tack snälla Angelica! Du nämner precis det som vi på Avanzera står för. // Peter, vd på Avanzera.

• 2020-10-14
    Blev rekryterad till en provanställning. Professionellt och trevligt bemötande från alla. Hade inga förväntningar, då allt gick väldigt fort vid rekryteringen. P.g.a Corona har också kontakten varit mindre än jag tror den hade varit annars. Nöjd och kan tänka mig att vända mig till Avanzera igen om behovet finns i framtiden.
    skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB
    Åsa, grattis till det nya jobbet och tack för det fina omdömet. // Peter, vd på Avanzera

• 2020-10-12
    Avanzera är ett toppenbolag att arbeta åt, man har en engagerad konsultcheck och en bra kontakt med företaget.
    skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB
    Tack så jättemycket Kimberly för ditt fina omdöme. Vi uppskattar verkligen dina ord. // Peter, vd på Avanzera

• 2020-07-08
    Att som konsult rapportera till och samarbeta med Avanzera är jätteroligt. Cecilia Wiborg är mycket målinriktad och nyfiken på vilka områden man vill förbättra sig inom. Dessutom är hon väldigt omtänksam och har alltid haft tid att coacha och motivera mig.
  • 2020-03-02
    Min resa med Avanzera började 2017, och redan från mitt första möte med min konsultchef Malin Klingberg kände jag att firman jobbar med en väldigt hög kvalité på service gentemot deras konsulter och kunder. Väldigt snabbt fick jag ett varm intryck, familjär känsla, men framförallt ett professionellt bemötande av Malin och hela firman i stort, som med sin långa erfarenhet inom branschen hjälpte mig hela vägen genom processen att landa mitt första uppdrag. Firman är bland de bästa jag har jobbat med och lever upp till de förväntningar jag har av en samarbetspartner. Jag rekommenderar Avanzera varmt till alla jag känner och även bekanta som söker arbete.
    Marzie P
    skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte