Konsulter & Utrekryterade

Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Läs vad 41 Läs vad Konsulter & Utrekryterade

• 2021-07-12
    Jättebra och trevliga.
    Fick bra kontakt på en gång, hjälpsam rekryterare
    Sökte en tjänst via Avanzera
  • 2021-05-25
    En utmärkt rekryterings och konsultupplevelse
  • 2020-11-23
    Arbetssökande, blev jättebra bemött och fick under hela processen feedback angående status.
  • 2020-11-23
    En proffisionell och humanisk rekrytering där man såg till mig som person och vad jag kan.
  • 2020-11-16
    Som konsult på Avanzera känner jag mig väldigt trygg. Jag blir alltid trevligt bemött och har en väldigt bra dialog och jargong med min konsultchef och andra kollegor. Jag rekommenderar Avanzera varmt och tackar dem för att jag får vara en del av teamet.
  • 2020-10-21
    Jag tycker att Avanzera är jätte bra, personalen är jätte trevliga och man känner sig alltid välkommen hos dem
    Tack för dina fina ord Vivian, vi är mycket stolta över det arbete du gör hos våra kunder. // Peter, vd på Avanzera Konsulter & Utrekryterade
  • 2020-10-21
    Jobbar som konsult.
    Väldigt trevligt bemötande.
    Förstod vad jag sökte för typ av uppdrag och fann ett inom någon vecka.
    Rekommenderar Avanzera.
    Tack Kristina för det fina omdömet. Du har också gjort ett jättebra jobb hos vår kund. Vi ser framemot att finna nästa uppdrag till dig när det är dags. Peter, vd på Avanzera Konsulter & Utrekryterade
  • 2020-10-15
    Bra anställningsvillkor, omhändertagande kontaktperson som regelbundet hör av sig.
    Tack snälla Angelica! Du nämner precis det som vi på Avanzera står för. // Peter, vd på Avanzera. Konsulter & Utrekryterade
  • 2020-10-14
    Blev rekryterad till en provanställning. Professionellt och trevligt bemötande från alla. Hade inga förväntningar, då allt gick väldigt fort vid rekryteringen. P.g.a Corona har också kontakten varit mindre än jag tror den hade varit annars. Nöjd och kan tänka mig att vända mig till Avanzera igen om behovet finns i framtiden.
    Åsa, grattis till det nya jobbet och tack för det fina omdömet. // Peter, vd på Avanzera Konsulter & Utrekryterade
  • 2020-10-12
    Avanzera är ett toppenbolag att arbeta åt, man har en engagerad konsultcheck och en bra kontakt med företaget.
    Tack så jättemycket Kimberly för ditt fina omdöme. Vi uppskattar verkligen dina ord. // Peter, vd på Avanzera Konsulter & Utrekryterade