Aktiv på Reco.se sedan 2019

Läs vad 30 Läs vad Konsulter & Utrekryterade

• Marzie P
    Marzie P skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

2020-03-02

Min resa med Avanzera började 2017, och redan från mitt första möte med min konsultchef Malin Klingberg kände jag att firman jobbar med en väldigt hög kvalité på service gentemot deras konsulter och kunder. Väldigt snabbt fick jag ett varm intryck, familjär känsla, men framförallt ett professionellt bemötande av Malin och hela firman i stort, som med sin långa erfarenhet inom branschen hjälpte mig hela vägen genom processen att landa mitt första uppdrag. Firman är bland de bästa jag har jobbat med och lever upp till de förväntningar jag har av en samarbetspartner. Jag rekommenderar Avanzera varmt till alla jag känner och även bekanta som söker arbete. Läs mer
  • Berit S skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

2020-02-28

Har ett tag varit nyfiken på att börja jobba som konsult och har träffat Malin Klingberg vid flera tillfällen och alltid fått ett väldigt vänligt och varmt mottagande. Har även träffat och varit i kontakt med Cecilia Wiborg och även där blivit väldigt fint bemött.
    Kan varm rekommendera Avanzera tack vare den mycket personliga fina kontakten där man som konsultämne känner sig sedd och tänkt på.
    Hoppas våra vägar kommer korsas på ett eller annat sätt framöver igen! Läs mer
  • Josief Z skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

2019-12-11

Min uppfattning och upplevelse hos Avanzera är bara positiv. Alltid tillgängliga och lyssnat påsmugen som konsult.

Man lyssnar verkligen på konsulten och gör ett utmärkt jobb och matcha perfekta uppdrag.

Jag är mycket nöjd med Avanzera. Läs mer
    2019-12-13 Avanzera svarar Josief Z
    Tusen tack Josief! Vi är så nöjda med din insats ute hos kunden, det är ett rent nöje att få ha dig som konsult. // Peter, vd på Avanzera
  • Anna W skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

2019-12-11

Jag har samarbetat med Iren och Malin när jag nyligen rekryterade till en tjänst. De är båda mycket kompetenta, trevliga och lätta att ha konstruktiva dialoger med! Läs mer
    2019-12-13 Avanzera svarar Anna W
    Anna – stort tack för ditt fina omdöme! Iren och Malin hälsar och tackar så hjärtligt. Vi vill alla passa på att önska dig lycka till med nya jobbet! // Peter, vd på Avanzera
  • Hajar E skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Toppen bra
    Bra och kompetent företag Läs mer
    2019-12-13 Avanzera svarar Hajar E
    Tack Hajar för dina fina ord! Vi vill önska dig stort lycka till med dina nya utmaningar, du är varmt välkommen tillbaka i framtiden. // Peter, vd på Avanzera
  • Katrin J skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

2019-12-05

Anställd som konsult
    Blir bemött professionellt, vänligt, med intresse och engagemang.
    Mina förväntningar är väl att jag ska ha löpande uppdrag som alltid har inträffat hittills, absolut att företaget har levt upp till mina förväntningar
    Min upplevelse av Avanzera som min arbetsgivare är mycket positiv👍🏼 Läs mer
    2019-12-13 Avanzera svarar Katrin J
    Katrin, stort tack för din fina recension. Vi är jätteglada över att få ha dig i vårt team sedan så många år! // Peter, vd på Avanzera
  • Linda S skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

2019-12-05

Jag har en fantastisk kontaktperson vid namn Cecilia. Vi har en öppen och lättsam kontakt och hon stöttar mig när det behövs. Läs mer
    2019-12-13 Avanzera svarar Linda S
    Tack Linda för fina ord. Vi är jätteglada för vårt samarbete. Cecilia hälsar och tackar så mycket! // Peter, vd på Avanzera
  • Marie R skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

2019-12-04

Professionella. Vänligt och familjärt bemötande. Trivdes utmärkt i rollen som uthyrd konsult. Läs mer
    2019-12-13 Avanzera svarar Marie R
    Tack Marie, du var en alldeles utmärkt konsult. Varmt välkommen tillbaka! // Peter, vd på Avanzera
  • Sheila A skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

2019-12-04

Bästa konsultchefen jag har haft. Professionell och vänlig. Läs mer
    2019-12-13 Avanzera svarar Sheila A
    Tack Sheila, det är så kul att ha dig tillbaka igen! // Peter, vd på Avanzera
  • Tamara V skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

2019-12-03

Jag har fått uppdrag från Avanzera. Har blivit bemött på väldigt professionellt och vänligt sätt. Läs mer
    2019-12-13 Avanzera svarar Tamara V
    Tack Tamara för mer än fem år som konsult! Vi hoppas att det blir många fler år framöver. // Peter, vd på Avanzera