Aktiv på Reco.se sedan 2019-11-28

Läs vad 21 Läs vad Kunder

• Ayhan K skrev om Kunder en del av Avanzera AB

2020-03-05

Personalrekrytering vid 3tillfällen.
    Introduktion/presentation, trevliga kontakter och uppföljning under process men även efter var till stor tillfredställelse.

Vi kommer att utnyttja/använda oss av Avanzera vid tillfälle, och rekommenderar till fullo deras tjänster för andra företag.

Med vänlig hälsning
    Pauli Scandinavia Ab Läs mer
  • Katrin B skrev om Kunder en del av Avanzera AB

2020-01-24

konsulttjänster. har haft 2 olika konsultchefer under åren. saknar en regelbundenhet i relationen och kommunikation. vi hörs mest när det händer något eller jag behöver något. det märks att vi är intressantare som kund under de perioder vi har många inhyrda onsulter från A än när vi kanske bara har en person inne.
    jag får alltid ett trevligt bemötande när jag ringer eller behöver hjälp. Läs mer
    2020-02-10 Avanzera svarar Katrin B
    Tack Katrin för att du tog dig tid och lämna ditt omdöme. Vi tar till oss din feedback. Peter, vd på Avanzera
  • Helene L skrev om Kunder en del av Avanzera AB

2020-01-16

- Inhyrning och rekrytering av flera ekonomi- och administrativa tjänster såsom ekonomiassistent och redovisningsekonom samt även fastighets- och projektadministratörer.
    - Alltid bra bemött hos Avanzera
    - Avanzera har alltid hanterat våra uppdrag professionellt, även om det i vissa fall tagit längre tid än förväntat att hitta rätt kandidat och att vi någon gång fått göra omtag, så har det alltid blivit bra i slutänden!
    - Helena har en grym känsla för personkemi! Läs mer
    2020-02-10 Avanzera svarar Helene L
    Stort tack Helene. Vi blir verkligen glada över att läsa dina fina ord! Det har varit väldigt roligt att arbeta med er under dessa tio år. Peter, vd på Avanzera
  • Veronica W skrev om Kunder en del av Avanzera AB

2019-12-17

Mina kontakter på Avanzera är väldigt engagerade i att både vi som kund och vår konsult är nöjda och tillfreds med vårt samarbete. Allt flyter på jättebra och vår konsult är toppen!! Läs mer
    2019-12-17 Avanzera svarar Veronica W
    Veronica, tack för ett jättefint samarbete! Vi blev väldigt glada över dina ord. // Peter, vd på Avanzera
  • Anneli K skrev om Kunder en del av Avanzera AB

2019-12-16

Rekrytering
    Mycket bra och professionellt bemötande
    Tar fram kompetenta kandidater Läs mer
    2019-12-17 Avanzera svarar Anneli K
    Tack så mycket Anneli. Vi blir verkligen glada över att läsa dina fina ord om oss. Vi vill tacka dig för ett så fint och mångårigt samarbete. // Peter, vd på Avanzera
  • Maria L skrev om Kunder en del av Avanzera AB

2019-12-13

Vi har köpt konsulter för perioder 6 månader - 18 månader. Många har sedan blivit erbjudna anställning efter sin konsultperiod.

Avanzera är kunniga och professionella i sitt bemötande och i dialogen och har levererat efter våra krav och förväntningar på ett mycket trevligt sätt. De ser till kundens behov och har alltid fler än en kandidat på förslag.

Jag har själv varit konsult hos Avanzera och är nu anställd på det företag som hyrde in mig. En perfekt match! Som konsult blir du sedd och förstådd och har alltid någon att vända dig till.

Ett tryggt och kompetent företag som ser till både kundens och konsultens behov! Läs mer
    2019-12-17 Avanzera svarar Maria L
    Maria, vad roligt att höra! Vi blir verkligen glada över att läsa dina fina ord om oss. Vi vill tacka dig för ett så fint och mångårigt samarbete, både som konsult och kund! // Peter, vd på Avanzera
  • Linda K skrev om Kunder en del av Avanzera AB

2019-12-12

Konsulttjänst

Proffsigt, pragmatiskt och ödmjukt.
    Allt flyter på bra, aldrig några konstigheter eller problem.

Jag var även konsult själv hos Avanzera under många år och kunde inte ha önskat mig ett mer supporterade och välmenande gäng. De stöttar och tror på en och det är enormt betydelsefullt. Aldrig känt mig så trygg. Läs mer
    2019-12-13 Avanzera svarar Linda K
    Linda, vad roligt att höra! Vi blir verkligen glada över att läsa dina fina ord om oss. Vi vill tacka dig för ett så fint och mångårigt samarbete, både som konsult och kund! // Peter, vd på Avanzera
  • Pethra F skrev om Kunder en del av Avanzera AB

2019-12-11

Har anlitat Avanzera både genom direktrekrytering och konsult. Avanzera har varit mycket professionella, med hög träffsäkerhet. Läs mer
    2019-12-13 Avanzera svarar Pethra F
    Tack så jättemycket Pethra! Samarbetet med dig och er är toppenbra, vi är så glada över att få jobba med er. // Peter, vd på Avanzera
  • Leif L skrev om Kunder en del av Avanzera AB

2019-12-08

Väldigt bra. Enkelt, prestigelöst, flexibelt och trevligt. Man blir utmanad, man får hjälp och genom åren har man skapat en relation som gjorde, i detta fall Malin, visste vad vi letade efter och kunde därmed jaga fram rätt profiler. Det är tråkigt att vårt samarbete tyvärr är avslutat pga. nya direktiv hos Telia.

En annan viktig sak är att alla som vi tagit in via Avanzera varit väldigt positiva till er som arbetsgivare, väldigt viktigt göt mig. Läs mer
    2019-12-13 Avanzera svarar Leif L
    Stort tack för ditt fina omdöme Leif, det värmer. Konsulterna har trivts väldigt bra hos er. Det är tydligt då det är många som arbetar hos er nu som börjat som konsulter från oss. Ni är alltid välkomna tillbaka! // Peter
  • Erica L skrev om Kunder en del av Avanzera AB

2019-12-04

Vi har och har haft inhyrda konsulter från Avanzera. Vi är mycket nöjda. Dels för att vi bara haft bra erfarenhet av deras konsulter, men också för att vi upplever att vi har en bra kontakt och får ett fint bemötande. I de fall det har uppstått problem eller liknande så har detta adresserats snabbt och man blir som kund "tagen på allvar". Det är ett stort plus att den kontaktperson vi har känner vårt bolag nu och alla konsulter vi har haft har passat bra in på företaget. Läs mer
    2019-12-13 Avanzera svarar Erica L
    Erica, tack för åtta år av ett jättefint samarbete! Vi blev väldigt glada över dina ord och ser framemot många fler år tillsammans framöver. // Peter, vd på Avanzera