Kunder

Kunder en del av Avanzera AB

Läs vad 25 Läs vad Kunder

• Inhyrning/Bemanning Gott bemötande, flexibilitet och vilja att tillmötesgå behov och förväntningar, vilket till stora delar uppfylldes
    Mona P skrev om Kunder en del av Avanzera AB
    2020-10-23
    2020-10-23
  • )
  • Köpte rekryteringstjänst gällande administratör, fick otroligt bra kandidater och anställde den bästa! Vi är så nöjda! Ett fantastiskt jobb att kunna hitta rätt bland så många sökanden! Rekryteringskonsulten var tillgänglig, snabb och professionell! Stort tack till Cecilia Wiborg!
    Ewa W skrev om Kunder en del av Avanzera AB
  • )
  • Avanzera är lyhörda, snabba och måna om att förstå sin kund. Dessutom lika viktigt, de är schyssta och måna om sina anställda/konsulter. Det ger förtroende och långsiktighet.
    Torbjörn S skrev om Kunder en del av Avanzera AB
  • )
  • Administrativa och redovisningstjänster både på konsultbasis och rekrytering Mycket väl bemött Att få tillgång till kompetent personal och förväntningarna har uppfyllts med råge. Uppskattar arbetet innan, under tiden och efter. Känns som Avanzera bemödar sig att förstå våra behov och föreslår kandidater utifrån det
    Mia S skrev om Kunder en del av Avanzera AB
    2020-10-12
    2020-10-12
  • )
  • Personalrekrytering vid 3tillfällen. Introduktion/presentation, trevliga kontakter och uppföljning under process men även efter var till stor tillfredställelse. Vi kommer att utnyttja/använda oss av Avanzera vid tillfälle, och rekommenderar till fullo deras tjänster för andra företag. Med vänlig hälsning Pauli Scandinavia Ab
    Ayhan K skrev om Kunder en del av Avanzera AB
    2020-03-05
    2020-03-05
  • )
  • konsulttjänster. har haft 2 olika konsultchefer under åren. saknar en regelbundenhet i relationen och kommunikation. vi hörs mest när det händer något eller jag behöver något. det märks att vi är intressantare som kund under de perioder vi har många inhyrda onsulter från A än när vi kanske bara har en person inne. jag får alltid ett trevligt bemötande när jag ringer eller behöver hjälp.
    Katrin B skrev om Kunder en del av Avanzera AB
    2020-01-24
    2020-01-24
    Tack Katrin för att du tog dig tid och lämna ditt omdöme. Vi tar till oss din feedback. Peter, vd på Avanzera

• )
  • - Inhyrning och rekrytering av flera ekonomi- och administrativa tjänster såsom ekonomiassistent och redovisningsekonom samt även fastighets- och projektadministratörer. - Alltid bra bemött hos Avanzera - Avanzera har alltid hanterat våra uppdrag professionellt, även om det i vissa fall tagit längre tid än förväntat att hitta rätt kandidat och att vi någon gång fått göra omtag, så har det alltid blivit bra i slutänden! - Helena har en grym känsla för personkemi!
    Helene L skrev om Kunder en del av Avanzera AB
    2020-01-16
    2020-01-16
    Stort tack Helene. Vi blir verkligen glada över att läsa dina fina ord! Det har varit väldigt roligt att arbeta med er under dessa tio år. Peter, vd på Avanzera

• )
  • Mina kontakter på Avanzera är väldigt engagerade i att både vi som kund och vår konsult är nöjda och tillfreds med vårt samarbete. Allt flyter på jättebra och vår konsult är toppen!!
    Veronica W skrev om Kunder en del av Avanzera AB
    2019-12-17
    2019-12-17
    Veronica, tack för ett jättefint samarbete! Vi blev väldigt glada över dina ord. // Peter, vd på Avanzera

• )
  • Rekrytering Mycket bra och professionellt bemötande Tar fram kompetenta kandidater
    Anneli K skrev om Kunder en del av Avanzera AB
    2019-12-16
    2019-12-16
    Tack så mycket Anneli. Vi blir verkligen glada över att läsa dina fina ord om oss. Vi vill tacka dig för ett så fint och mångårigt samarbete. // Peter, vd på Avanzera

• )
  • Vi har köpt konsulter för perioder 6 månader - 18 månader. Många har sedan blivit erbjudna anställning efter sin konsultperiod. Avanzera är kunniga och professionella i sitt bemötande och i dialogen och har levererat efter våra krav och förväntningar på ett mycket trevligt sätt. De ser till kundens behov och har alltid fler än en kandidat på förslag. Jag har själv varit konsult hos Avanzera och är nu anställd på det företag som hyrde in mig. En perfekt match! Som konsult blir du sedd och förstådd och har alltid någon att vända dig till. Ett tryggt och kompetent företag som ser till både kundens och konsultens behov!
    Maria L skrev om Kunder en del av Avanzera AB
    2019-12-13
    2019-12-13
    Maria, vad roligt att höra! Vi blir verkligen glada över att läsa dina fina ord om oss. Vi vill tacka dig för ett så fint och mångårigt samarbete, både som konsult och kund! // Peter, vd på Avanzera