Kunder

• 2021-05-03
    Snabb återkoppling
    Professionellt bemötande
    Lyhörda inför kundens behov
    Löpande återkoppling under konsultens uppdrag
  • 2021-04-28
    Rekrytering av en ekonomi- och fastighetsadministratör.
    Vi har anlitat Avanzera många gånger genom åren och alltid fått ett mycket professionellt och trevligt bemötande. Denna gång lyckades Helena genomföra rekryteringen på fem veckor, från vårt första samtal till att den nyanställda var på plats hos oss på kontoret. Rekord! För oss står Avanzera för gedigen kompetens och erfarenhet inom sitt område, är en trygg samarbetspartner som håller vad de lovar, med stor personkännedom, som jobbar snabbt och med gott slutresultat. Tack igen Avanzera och Helena!
  • 2020-11-23
    Vi anlitade Avanzera för att hyra en ekonomikonsult under tiden vår ordinarie ekonomichef var sjukskriven för rehab. Allt har gått smidigt och vi blev presenterade bra kandidater. Vi behövde en snabb lösning och allt gick smidigt. Vi är mycket nöjda med den konsult vi valde. Hon har kommit med bra besparingsförslag på kort tid och satte sig snabbt in i vår verksamhet och skapade på så sätt mervärde på ytterligare sätt förutom dem hon var anlitad för.
  • 2020-10-23
    Inhyrning/Bemanning
    Gott bemötande, flexibilitet och vilja att tillmötesgå behov och förväntningar, vilket till stora delar uppfylldes
    Tack snälla Mona, vi är också glada för det fina samarbete vi har. // Peter, vd på Avanzera Kunder
  • 2020-10-14
    Köpte rekryteringstjänst gällande administratör, fick otroligt bra kandidater och anställde den bästa! Vi är så nöjda! Ett fantastiskt jobb att kunna hitta rätt bland så många sökanden! Rekryteringskonsulten var tillgänglig, snabb och professionell! Stort tack till Cecilia Wiborg!
    Tack Ewa för ditt fina omdöme, vi blir jätteglada över det och hoppas få fortsatt gott samarbete. // Peter, vd på Avanzera Kunder
  • 2020-10-14
    Avanzera är lyhörda, snabba och måna om att förstå sin kund. Dessutom lika viktigt, de är schyssta och måna om sina anställda/konsulter. Det ger förtroende och långsiktighet.
    Tack Torbjörn, få fint du beskriver oss som samarbetspartner. Det är ett stort nöje att ha er som kund och samarbetet har fungerat exemplariskt. Hoppas vi hörs snart igen när ni behöver fler medarbetare. // Peter, vd på Avanzera Kunder
  • 2020-10-12
    Administrativa och redovisningstjänster både på konsultbasis och rekrytering
    Mycket väl bemött
    Att få tillgång till kompetent personal och förväntningarna har uppfyllts med råge.
    Uppskattar arbetet innan, under tiden och efter. Känns som Avanzera bemödar sig att förstå våra behov och föreslår kandidater utifrån det
    Tusen tack Mia, vad fint du beskriver vårt samarbete. Vi blev verkligen glada över det. // Peter, vd på Avanzera Kunder
  • 2020-03-05
    Personalrekrytering vid 3tillfällen.
    Introduktion/presentation, trevliga kontakter och uppföljning under process men även efter var till stor tillfredställelse.

Vi kommer att utnyttja/använda oss av Avanzera vid tillfälle, och rekommenderar till fullo deras tjänster för andra företag.

Med vänlig hälsning
    Pauli Scandinavia Ab
  • 2020-01-24
    konsulttjänster. har haft 2 olika konsultchefer under åren. saknar en regelbundenhet i relationen och kommunikation. vi hörs mest när det händer något eller jag behöver något. det märks att vi är intressantare som kund under de perioder vi har många inhyrda onsulter från A än när vi kanske bara har en person inne.
    jag får alltid ett trevligt bemötande när jag ringer eller behöver hjälp.
    Tack Katrin för att du tog dig tid och lämna ditt omdöme. Vi tar till oss din feedback. Peter, vd på Avanzera Kunder
  • 2020-01-16
    - Inhyrning och rekrytering av flera ekonomi- och administrativa tjänster såsom ekonomiassistent och redovisningsekonom samt även fastighets- och projektadministratörer.
    - Alltid bra bemött hos Avanzera
    - Avanzera har alltid hanterat våra uppdrag professionellt, även om det i vissa fall tagit längre tid än förväntat att hitta rätt kandidat och att vi någon gång fått göra omtag, så har det alltid blivit bra i slutänden!
    - Helena har en grym känsla för personkemi!
    Stort tack Helene. Vi blir verkligen glada över att läsa dina fina ord! Det har varit väldigt roligt att arbeta med er under dessa tio år. Peter, vd på Avanzera Kunder