Kunder

Sedan starten hos Reco 2019
Robert Å

Jag tycker Avanzera har bra och trevlig personal. Jag rekommenderar dem 👌

Svar från Kunder

Tack för ditt omdöme och din rekommendation, Robert. Mycket uppskattat! Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering

Marie F
Skrev om Kunder en del av Avanzera AB

Mycket bra. Riktigt bra konsulter varje gång. Hade önskat lite mer flexibilitet i att lägga upp uppdragets löptid

Svar från Kunder

Marie, tack snälla för att du tar dig tid till att lämna omdöme om oss! Sen är det ju extra roligt att du gillar oss och att du anser att våra konsulter har det som krävs för uppdragen. När det gäller flexibiliteten får vi hoppas att vi i framtiden kan möta dina behov bättre. Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering

Fannie J
Skrev om Kunder en del av Avanzera AB

Min erfarenhet av Avanzera är väldigt bra! Jag har själv varit konsult där för många år sedan och då upplevde jag en väldig familjär känsla. Nu när jag använt konsulter från Avanzera är jag också nöjd. Vera som var konsultchef och min kontaktperson under hela proessen var väldigt strukturerad och trevlig. Kommer aboslut kontakt Vera igen vid behov av konsulter!

Svar från Kunder

Stort stack Fannie för ditt mycket positiva omdöme, både som anställd konsult och som kund och beställare av konsulter efter det. Så rolig och spännande resa du gjort. Vi ser fram emot att följa den fortsättningsvis. Och återigen tack! Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering

Sandra R
Skrev om Kunder en del av Avanzera AB

Fint samarbete :) Lyhörda och tillmötesgående!

Svar från Kunder

Tack snälla Sandra för omdömet! Vi uppskattar också vårt fina samarbete enormt mycket. Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering

Anna C
Skrev om Kunder en del av Avanzera AB

Avanzera är väldigt duktiga på att ta hand om sina konsulter och erbjuda bra och marknadsmässiga villkor. Snabba & smarta i kontakten med mig som kund.

Svar från Kunder

Vi tackar också dig, Anna, för det mycket fina samarbetet. Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering.

Elisabeth S
Skrev om Kunder en del av Avanzera AB

väldigt fint bemött av Malin. Snabb och vänlig och ingav förtroende och kunskap om mitt behov

Svar från Kunder

Tack Elisabeth! Malin hälsar så mycket och tackar ödmjukast för det fina utlåtandet. Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering.

Lizzy J
Skrev om Kunder en del av Avanzera AB

Helena är en toppenbra och kundvänlig rekryterare/konsultansvarig!

Svar från Kunder

Lizzy! Vi tackar för fina ord och för ett mycket gott bra samarbete! Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering

Petra W
Skrev om Kunder en del av Avanzera AB

Superbra bemötande och leverans!

Svar från Kunder

Tack Petra, vi uppskattar verkligen vårt samarbete och vet att vi gör allt just nu för att finna en lämplig resurs till er! Peter, vd på Avanzera.

Henrik W
Skrev om Kunder en del av Avanzera AB

Har anlitat Avanzera för inhyrning av en konsult som vi nu valt att anställa. Kontakten med Avanzera har varit mycket bra från första stund och de har visat stor förståelse både för oss som kund, för mig som beställare och inte minst för konsulten i fråga.

Svar från Kunder

Tack snälla Henrik för ditt fina omdöme och återkoppling! Vi uppskattar, även vi, vårt goda samarbete och ert stora engagemang. Peter, vd på Avanzera.

Christer F
Skrev om Kunder en del av Avanzera AB

Bra, med stor sannolikhet att det är något som jag har.

Svar från Kunder

Tack för ditt omdöme, Christer och hoppas vi hörs snart igen! Peter, vd på Avanzera