Avanzera AB

Avanzera AB

www.avanzera.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Avanzera AB! Vi är ett branschöverskridande konsult- och rekryteringsföretag. Oavsett om du behöver hjälp enstaka tillfällen eller varje dag så har vi rätt person med rätt kompetens som kan vara på plats snabbt. Vi har genom åren anlitat över 1000 personer och hjälpt hundratals företag att hitta rätt person...

117 omdömen om Avanzera AB

Sedan starten hos Reco 2019

G L Christina T

Det är roligt att arbeta som konsult inom Avanzera. De är noggranna och anstränger sig för att jag och kunden ska matcha varandra så att samarbetet blir lyckat.

Marja-Liisa S

Jag har hela ansökningsprocessen möts med respekt, förståelse, profsigt, uppmuntrade, posivitet och påläst min Cv med kundskap och erfarhet. Jag önskade att jag skulle få jobbet och även min Konsultchef Vera Wallentin var hoppfullt att jag skulle få jobbet. Jag tror helt hållet att det är Veras tjänst att jag fick jobbet. Hon är så duktig, glad och fantastiskt konsultchef. Jag kommer sakna henne. Jag ansökte en ledigt tjänst som ekonomiassistent 2 månader, så skulle vara konsult den tiden när hade sjukskrivningen. Jag...

Jeanette D

Jag är mycket nöjd med både Helena & Pernillas bemötande. Alltid professionella, lyhörda och måna om konsulten.

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Tack snälla Jeanette! Dina ord värmer oss alla och tänka hur många år vi hållit kontakten. Fint samarbete! Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering

Julia O
Skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Jättefint bemötande, omhändertagande och mycket god kommunikation - förstå, lyssna och återkoppla. Bra dialog, klokskap och empati.

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Julia! Vi tackar ödmjukast för ditt omdöme. De ord du väljer i din beskrivning är verkligen något vi värderar högt i vårt arbete. Tack! Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering

Dary S
Skrev om Avanzera AB

Hej, Jag vill stark rekommendera Vera Wallentin - Avanzera för hennes exceptionella professionalism, dedikation och överlägsna arbete. En verkligt exemplarisk medarbetare! Mvh Dary Stölen

Svar från Avanzera AB

Hej Dary! Vad fint du skriver om Vera och Avanzera! Stort tack och Vera hälsar i massor. Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering

First-Name L
Skrev om Avanzera AB

Jag fick nyligen hjälp av Avanzera att hitta ett nytt jobb. Jag upplevde Helena, som var min kontakt, som otroligt hjälpsam och professionell. Hon läste av mig helt rätt och hittade ett toppenjobb till mig. Här finns ett genuint intresse av att matcha rätt person med rätt arbetsgivare. Mycket bra återkoppling både under hela anställningsprocessen såväl som uppföljning efter att jag började på mitt nya jobb. Jag kan varmt rekommendera Helena och Avanzera.

Svar från Avanzera AB

Tack fina Eva för alla snälla ord! Det har varit ett stort nöje att följa dig under rekryteringsprocessen och ser fram emot en lunch snart igen. Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering

Fannie J
Skrev om Kunder en del av Avanzera AB

Min erfarenhet av Avanzera är väldigt bra! Jag har själv varit konsult där för många år sedan och då upplevde jag en väldig familjär känsla. Nu när jag använt konsulter från Avanzera är jag också nöjd. Vera som var konsultchef och min kontaktperson under hela proessen var väldigt strukturerad och trevlig. Kommer aboslut kontakt Vera igen vid behov av konsulter!

Svar från Kunder

Stort stack Fannie för ditt mycket positiva omdöme, både som anställd konsult och som kund och beställare av konsulter efter det. Så rolig och spännande resa du gjort. Vi ser fram emot att följa den fortsättningsvis. Och återigen tack! Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering

Therese V
Skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Ett varmt och personligt företag med fokus på människan och att affärer ska vara roligt (istället för pengar, som förstås också är viktigt, men inte bör få styra enligt mig). Jag uppfattar en genuin omtanke parallellt med "business".

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Therese! Så många fina år har vi haft tillsammans och ser fram emot lika många till! Tack tack tack! Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering

Sandra R
Skrev om Kunder en del av Avanzera AB

Fint samarbete :) Lyhörda och tillmötesgående!

Svar från Kunder

Tack snälla Sandra för omdömet! Vi uppskattar också vårt fina samarbete enormt mycket. Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering

Merja K
Skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Toppen! Härlig personal, omtänksamma och trevliga.

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Tack Merja, vi uppskattar lika mycket dina härliga, omtänksamma och trevliga ord! Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering.

Shéné H
Skrev om Avanzera AB

Jag har jobbat som konsult hos Avanzera i 3 år och 8 månader. Hur jag blev bemött sedan 2020 januari har överträffat mina förväntningar på alla tänkbara sätt under mina år. Under min tid som konsult här har jag lärt mig att Avanzera AB inte är vilket konsultföretag som helst, utan det absolut bästa på marknaden. Det som har överträffat mina förväntingar är hur exceptionella de är på att matcha konsult med kund och kund med konsult. Alla konsult chefer på Avanzera är väldigt måna om att lära känna individen på en djupare...

Svar från Avanzera AB

WOW ! Vad oerhört fint du beskriver oss! "Matchningsarbetet" och sen uppföljning och konsultträffarna är det som gör att vi älskar vårt jobb så mycket. Stort tack Shéné ! Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering.

Melissa A
Skrev om Avanzera AB

Har alltid blivit så bra bemött och välomhändertagen. Avanzera är ett fantastiskt konsultbolag som jag skulle rekommendera till alla. Verkligen mån om sina anställda!

Svar från Avanzera AB

Tack Melissa för ditt fina omdöme, det värmer verkligen! Att du sen rekommenderar Avanzera och det vi står för betyder mycket! Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering.

Ingrid B
Skrev om Avanzera AB

Är supernöjd sedan jag bytte konsultbolag till Avanzera! Har blivit så varmt bemött av min konsultchef Vera och man känner sig verkligen uppskattad och inte bara som en i mängden. Skulle rekommendera detta konsultbolag till alla jag känner!

Svar från Avanzera AB

Tack Ingrid ! Vilken feedback! Vi är så glada att du valde oss som konsultbolag och innerligt tacksamma för att du även agerar ambassadör för oss! Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering.

Camilla S
Skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Har alltid fått snabba svar och blivit trevligt bemött. Verkligen varit toppen att arbeta som konsult hos Avanzera!

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Tack Camilla, det har varit fantastiskt fint att arbeta tillsammans med dig också och stort lycka till nu direkt hos kund. /Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering.

Felicia S
Skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Otroligt trevligt konsultföretag som månar om sina konsulter. De matchar uppdrag med kompetens och intresse väl samt har en bra kontinuerlig dialog under hela uppdragsperioden. Kan varmt rekommendera Avanzera!

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Felicia! Vad enormt glada vi blir av dina fina ord och rekommendationer! Massor av varma tack till dig. //Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering.

Anton M
Skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Jag har arbetat som ekonomikonsult hos Avanzera i drygt 1,5 år och har under hela den perioden fått ett jättebra bemötande från samtliga på Avanzera. Väldigt duktiga på att ta hand om sin personal och som konsultchef går det absolut inte att ha någon bättre konsultchef än Vera. Hon gör verkligen det lilla extra. Toppbetyg!

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Tack snälla Anton! Ditt omdöme betyder mycket för oss. Vera hälsar också och tackar för det mycket fina betyget. Verkligen enastående! ///Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering.

Sinaida K
Skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Jag har arbetat som konsult hos Avanzera i nästan ett år tills företaget jag var uthyrd hos anställde mig. Ett stort tack till fantastiska Avanzera och världens bästa Helena för denna tid, verkligen! Finare arbetsgivare, kollegor får man leta efter! Ni gör ett otroligt bra arbete - så Keep up the good work!

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Sinaida, vilket extraordinärt omdöme! Tusen tack ! Saknar dig som konsult och kollega men också kul att du nu blivit kund. Tack igen// Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering.

Mari L
Skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Mycket bra uppföljning av konsultchef.

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Tack så mycket Mari! Uppföljning är en av våra ledord. //Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering.

Michael  R
Skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Mycket bra bemötande med mycket nära kontakt och stöttning av mig som konsult. Rekommenderar starkt!

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Tack Michael för den grymma rekommendationen. Det värmer! // Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering.

Elona F
Skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Fantastiskt upplevelse, jättetrevlig bemötande, alltid snabba svar på alla möjliga frågor. Samarbetar med Helena- hon är bäst! Hon är alltid där för mig om jag behöver det.

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Tack Elona, vad härligt du beskriver oss! Det är så fantastiskt roligt att få följa med på din "resa" som konsult hos oss. Ses snart!// Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering.

Anna C
Skrev om Kunder en del av Avanzera AB

Avanzera är väldigt duktiga på att ta hand om sina konsulter och erbjuda bra och marknadsmässiga villkor. Snabba & smarta i kontakten med mig som kund.

Svar från Kunder

Vi tackar också dig, Anna, för det mycket fina samarbetet. Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering.

Emmelie A
Skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Avanzera är ett fantastiskt företag, jag har varit konsult hos Avanzera i 8 år nu och alltid varit så nöjd. Cecilia är en även fantastisk chef som sprider glädje och pepp.

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Emmelie! Vilka fin ord! Extra roligt är att du har varit med så länge och känner oss väl. Cecilia hälsar också för den extra peppen från dig! /Tack! Helena Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering.

G L Christina T

Jag har blivit mycket fint och trevligt bemött vid alla kontakter med Avanzera

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Christina, vi blir så glada när vi läser ditt fina omdöme! Tack! Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering.

Elisabeth S
Skrev om Kunder en del av Avanzera AB

väldigt fint bemött av Malin. Snabb och vänlig och ingav förtroende och kunskap om mitt behov

Svar från Kunder

Tack Elisabeth! Malin hälsar så mycket och tackar ödmjukast för det fina utlåtandet. Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering.

Ann R
Skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Trevliga, glada, hjälpsamma, lyhörda och står bakom sin personal och kund till 100% Lyhörda mot kunden för att hitta bästa matchen mellan kunden och personalen för sina olika uppdrag. Rekommenderar dom varmt.

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Ann! Vad enormt fint du beskriver oss! Det betyder så mycket för oss i vårt dagliga "matchningsarbete" och gör jobbet ännu roligare. Tack! Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering.

Edvin S
Skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Blev jättebra bemött av företaget och har verkligen fått bra förutsättningar inför den tjänst jag har

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Tack Edvin för ditt fina omdöme och kul att du valde oss som arbetsgivare. Ska bli spännande och få följa din resa hos vår kund. Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering.

Carlos C
Skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Som konsult tycker jag att Avanzera lägger stor prioritering på öppenhet, lyhördhet och att konsulten ska känna sig trygg i sitt arbete. Relationen mellan konsult och konsultchefen är mycket viktigt för Avanzera för att kunna skapa rätt förutsättningar för ett trivsamt och långsiktigt arbete under hela anställningsperioden.

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Tack snälla Carlos, du känner verkligen oss väl efter alla dessa år vi samarbetat. Din ord värmer ska du veta! Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering.

Marie S
Skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Jag har fått bra support från min handledare. Jag förväntade mig en uppföljning efter att uppdraget startat och det fick jag samt blev bemött på ett bra sätt! Jag kan bara ge mitt bästa betyg! Häls Marie Sjöbrand

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Stort tack Marie för ditt omdöme, och fint att vi levde upp till dina förväntningar! Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering.

Lizzy J
Skrev om Kunder en del av Avanzera AB

Helena är en toppenbra och kundvänlig rekryterare/konsultansvarig!

Svar från Kunder

Lizzy! Vi tackar för fina ord och för ett mycket gott bra samarbete! Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering

Emanne M
Skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Blivit bemött med mkt värme och respekt

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Tack snälla Emanne! Vi får mycket värme och respekt tillbaka från dig. /Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering

Khosro S
Skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Jag har samarbetat med många olika konsult- och rekryteringsföretag och Avanzera har varit i särklass bäst av alla! Förutom intressanta uppdrag så är det viktigt med ärlighet och det känner jag att jag får från Avanzeras fantastiska rekryterare.

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Tack Khosro! Ditt fina omdöme värmer verkligen och vi är så glada att du är en del av vårt team. Helena, Ansvarig för Personaluthyrning och Rekrytering

Ann-Catrin S

Jag återkommer till Avanzera pga deras proffsighet, stora nätverk samt att de är otroligt hjälpsamma. Anki S

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Tack snälla Ann-Catrin för ett mycket fint omdöme och lycka till nu när du går över till att arbeta direkt hos vår kund. Peter, vd på Avanzera.

Petra W
Skrev om Kunder en del av Avanzera AB

Superbra bemötande och leverans!

Svar från Kunder

Tack Petra, vi uppskattar verkligen vårt samarbete och vet att vi gör allt just nu för att finna en lämplig resurs till er! Peter, vd på Avanzera.

André L
Skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Professionellt företag där det känns som att de är mån om sina konsulter, jag kan verkligen rekommendera Avanzera som arbetsgivare.

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Tack André för ditt positiva omdöme! Tack också för ditt fantastiska jobb ute hos vår kund under förra året och fortsätt lycka till nu som anställd hos dem. Peter, vd på Avanzera

Kalkidan W

Avanzera har tagit emot mig med öppen famn. Företaget har en sådan familjär anda!

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Kalkidan! Tack snälla för dina fina ord och också trevligt att få hälsa på dig häromsistens! Peter, vd på Avanzera.

Jenny H
Skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Mycket trevlig kontakt på Avanzera som höll mig uppdaterad i rekryteringsprocessen. Rekryteraren var väldigt tillgänglig och jag fick snabba svar på mina funderingar. Rekryteraren var väldigt professionell och samtidigt ödmjuk och tillmötesgående.

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Tack Jenny! Fint du skriver om viktiga saker som gör att man känner sig trygg i en rekryteringsprocess. Lycka till nu på nya jobbet! Peter, vd på Avanzera

Andreas O
Skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Väldigt personligt och varmt bemötande. Att man skulle få stöd och handledning av företaget, vilket visade sig stämma . 5/5 Bästa konsultföretaget jag känner till.

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Tack snälla Andreas! Vi blir så glada av att läsa ditt positiva omdöme och fortsatt lycka till nu på uppdraget! Peter, vd på Avanzera

Henrik W
Skrev om Kunder en del av Avanzera AB

Har anlitat Avanzera för inhyrning av en konsult som vi nu valt att anställa. Kontakten med Avanzera har varit mycket bra från första stund och de har visat stor förståelse både för oss som kund, för mig som beställare och inte minst för konsulten i fråga.

Svar från Kunder

Tack snälla Henrik för ditt fina omdöme och återkoppling! Vi uppskattar, även vi, vårt goda samarbete och ert stora engagemang. Peter, vd på Avanzera.

Ayfer K
Skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Enda rekryteringsföretaget som sätter människan först och inte uppdraget. Rekryteringskonsulterna är mycket ödmjuka, lyhörda och varma. Varmt rekommenderas till alla konsulter och framtida uppdragsgivare.

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Ayfer! Jag blir så glad när jag läser dina ord. Du beskriver oss precis som det vi strävar efter att vara. TACK! Peter, vd på Avanzera.

Emily S
Skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Proffsigt och trevligt gäng på kontoret, som snabbt hjälper till med alla tänkbara lösningar för ens anställning. Super bra företag!!

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Stort tack Emily för ditt fina omdöme! Vi uppskattar ditt engagemang och postiva inställning! Peter, vd på Avanzera

Camilla S
Skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Bra bemötande och engagemang samt uppföljning.

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Tack snälla Camilla för fint omdöme! Du nämner 3 mycket viktiga delar i vårt arbete. Peter, vd på Avanzera.

Christer F
Skrev om Kunder en del av Avanzera AB

Bra, med stor sannolikhet att det är något som jag har.

Svar från Kunder

Tack för ditt omdöme, Christer och hoppas vi hörs snart igen! Peter, vd på Avanzera

Annika J
Skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Mycket profesionella, bra kommunikation. Familjär atmosfär.

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Tack Annika för fina ord! Vi värdesätter stort vårt samarbete som varat i över 7 år nu och även ditt fina konsultarbete ute hos våra kunder. Peter, vd på Avanzera.

Karolina N

Har många års erfarenhet av Avanzera. De är alltid personliga, supertrevliga och proffsiga. Man känner sig inte som en i mängden utan att de faktiskt bryr sig om . De har alltid hittat rätt matchning för mig konsult-företag.

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Karolina! Vi är så tacksamma för det du skriver och hur du upplever oss. Vill också passa på att tacka för det långa och goda samarbetet. Se fram emot fler kommande uppdrag med rätt matchning. Peter, vd på Avanzera.

Daniella B

Jag har en positiv upplevelse av Avanzera. Jag har alltid blivit bra bemött och fått den komminikation och hjälp jag behövt.

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Hej Daniella! Tack för ditt positiva omdöme och för det fina arbetet du gör hos vår kund. Peter, vd på Avanzera.

Helen D
Skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Jag har samarbetat med Avanzera till och från under flera år och har alltid fått ett trevligt och personligt bemötande.

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Hej Helen, tack för alla fina år av samarbete och vi hoppas på många år framöver också! Vi tycker som du att det är alltid lika trevligt när vi jobbar ihop. Peter, vd på Avanzera.

Malin L
Skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Väldigt proffsigt företag med trevliga och kompetenta rekryterare.

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Tack Malin för ditt fina omdöme! Vi önskar dig nu all lycka till när du går över till kund. Peter, vd på Avanzera

Ulrika F
Skrev om Kunder en del av Avanzera AB

Behov av hyra in personal som ska förutom klara arbetsuppgifterna även matcha gruppen och trivas på arbetet. Bemötandet och engagemanget för uppdraget är stort och har gav ett riktigt bra resultat. Vi har använt oss av Avanzera vid tidigare tillfällen och varje gång vi återkommit möter vi samma engagemang.

Svar från Kunder

Tack snälla Ulrika för din fina återkoppling! Vi uppskattar, även vi, vårt goda samarbete och ert stora engagemang vid varje tillfälle. Peter, vd på Avanzera.

Sara F
Skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

Jättebra och trevliga. Fick bra kontakt på en gång, hjälpsam rekryterare Sökte en tjänst via Avanzera

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Tack Sara, tack vare dig och din kompetens, vet jag att vi idag har en mycket nöjd kund! Peter, vd på Avanzera

Thomas K
Skrev om Konsulter & Utrekryterade en del av Avanzera AB

En utmärkt rekryterings och konsultupplevelse

Svar från Konsulter & Utrekryterade

Tack Thomas, så roligt att läsa ditt fina omdöme och vi är glada för vårt samarbete och att du sen blev kvar direkt hos vår kund är ju bästa betyg! Peter, vd på Avanzera.