Alla kategorier Redigera video Stockholms län Stockholm Södermalm Avida Finans AB

Avida Finans AB

Södermalmsallén 36, 118 28 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Avida Finans AB

• Patrick E
    Patrick E skrev om Avida Finans AB
    Vi fick påminnelser med extra avgifter trots att det var flera (2) veckor kvar till förfallodatum på ursprungsfakturan.

Ringer och påpekar detta och får till svar att det är "den mänsliga faktorn" som har felat. Ingen vidare ursäkt och inga erbjudanden om kompensation då deras fel medförde betydande stress för min fru och extra kostnader för mig då jag befann mig i utlandet vid det tillfället.

Mao anser Flexil Finans att det är helt ok att skylla på mänskliga faktorn.

Kom ihåg detta om ni får någon extra avgift på en faktura eller påminnelse från Flexil Finans, hänvisa till ansvariga hos företaget och att det är helt ok att fela utan att det ska kosta.

Hade ansvariga tagit sitt ansvar och erbjudit kompensation (åtminstone en blombukett till min fru) hade mitt betyg med största sannolikhet sett mycket annorlunda ut.
  • Peter J
    Peter J skrev om Avida Finans AB
    Kan INTE rekommendera detta företag! Kundtjänst ok men vissa snorkiga. Kreditchef ovanligt snorkig och rent ut sagt dum, fel person på fel plats x 100. Oflexil borde de döpas om till. Varning alla företagare för att använda Flexil finans!

Södermalmsallén 36, 118 28 Stockholm