B&b Dynamisk Design AB

• Reco tipsar!
    Mobilfrid AB
    4.6 / 5 i betyg — 847 omdömen
    Badge2020
    "Superbra service! Har blivit trevligt bemött varje gång jag besökt butiken i Väsby C och servicen fick snabbt!"
  • Carl Robert Ingvar P

2020-10-25

Carl Robert Ingvar P skrev om B&b Dynamisk Design AB
    Vi efterfrågade en enkelt hemsida till FAST pris. Vi fick en faktura men ingen produkt. Företaget visade upp versioner av olika försök till hemsida men ingen funderade på vanliga standard enheter eller var i närheten av de önskemål om utseende som framgick i överlämnat underlag. Företaget hotade med att skicka fler fakturor utan att slutföra arbetet och överlämna en färdig produkt. Undvik detta företag och deras utlovade tjänster! Läs mer
    2020-10-30 B&b Dynamisk Design AB svarar Carl Robert Ingvar P
    Hej,

Tack för att du tagit dig tid att ge oss feedback. Det är jättetråkigt att höra att ni inte varit nöjda med vår tjänst.
    När det gäller priset har vi aldrig kommit överens om ett FAST pris, men på vår webbplats finns priserna ”från”, https://www.bbwebbdesign.se/priser/

Du beställde sajten i WP med 6 undersidor och skickade oss en skiss i A4, handritad.
    Vi gjorde webbplatsen 98% som i din skiss. Finns bevis (backup) och skärmbild av hur det ser ut!

-Efter nästan ett år mejlade du oss att du inte var nöjd och pekade på underlaget/skissen
    -Två dagar senare skickade vi mail till dig, men fick aldrig svar!

För att undvika missförstånd och ytterligare utgifter för arbetstid, är det bäst att skriva exakta instruktioner där du förklarar för oss exakt vilken typ av webbplats du vill ha.
    Obs!
    Förändringar i antalet arbetstimmar har redan gjorts och vi skulle vara tacksamma om ditt svar gör det möjligt för oss att arbeta effektivt, till vår ömsesidiga fördel.
    Tack.
    Borko Kijanovic på B&B Dynamisk Design AB

Bästa Företagen inom dator nära B&b Dynamisk Design AB:

GmStore (6.7km)
Kalle L Kalle L tycker:
“Har haft flera ärenden, både t...” Läs mer
Hot Help (9.0km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte