Capio Läkarhus AB - Kville

1.0

3 omdömen om Capio Läkarhus AB - Kville

Anders K
Skrev om Capio Läkarhus AB - Kville

Blivit mycket sämre sedan Capio tog över. Ingen empati. Jag brukar få träffa min läkare i högst 10 minuter och under den stunden springer min läkare mellan sitt kontor och behandlingsrummet. Detta gör att jag blir stressad och känner mig inte sedd. Vad ni än gör lista inte er hos dem de är inte värda det. De borde skämmas. Vet flera som har anmält de till IVO.

Monica B
Skrev om Capio Läkarhus AB - Kville

Trots att jag är listad hos er, är det olika läkare varje gång. Inte har dom tittat i journalerna heller, för att inte tala om den långa tiden man får vänta för att få en besökstid, när man ringer. Det har blivit mycket sämre under dom sista åren. Jag känner mej oerhört besviken. Monica Bengtsson

Annica R
Skrev om Capio Läkarhus AB - Kville

Jag är väldigt besviken på bemötandet. Har ringt flera ggr och varje gång har sköterskan i telefonen sagt olika saker. Tex vi har inga specifika tider en läkare ringer upp på en bokad tid. Väntade ett bokad samtal men ingen ringde. Så ringde dit och sköterskan låtsades skriva någonting i min journal vilket jag fick bekräftat av en annan jag pratade med nästa dag att där stod det ingenting. Seriöst va sysslar dom med, så jäkla besviken då jag inte ens kan få en teltid till min läkare då det är brådskande och att man blir lögnad rakt upp i ansiktet!!