Badhuset i Jönköping AB

Badhuset i Jönköping AB

Läs vad 4 kunder tycker om Badhuset i Jönköping AB 2

2021-10-08
    Professionella och snabba i sitt utförande.

Det som gjorde att vi inte gav en 5a var att vi saknade någon typ av webb portal där man kunde se hela förloppet av sin renovering med kostnader, fakturor, ritningar och chatt funktion med projektledaren.
    2021-10-04
    Jag anlitade Badhuset för en total renovering av mitt badrum.
    Trevligt bemötande av personalen.
    Jag är mycket nöjd med mitt badrum nu när det är klart.
    2021-09-30
    Badhuset levererar bra tjänster och varor till bra pris. Vid problem/frågetecken svarar de snabbt och är måna om att lösa de problem/frågetecken som uppstår. Mitt badrum blev precis som de visade på 3D-skissen och de höll både tidsplan och utlovat pris.
    2021-09-30
    Badhuset renoverade vårt badrum, gästtoalett och tvättstugan. Ganska omfattande projekt. De hade mycket korta tidsramar, men ändå utfört arbetet med toppkvalitet, proffsigt och levererade toppresultat i tid. Bra bemötande från projektledaren som hade löpande kontakt med oss med återkoppling och även rådgivning när det behövdes. Vi kände oss i trygga händer. Det var ett framgångsrikt koncept att ha helentreprenads lösning där Badhuset hade tillgång till hantverkare med olika kompetenser tillgängliga för projektet under högsäsongen. Vi är mycket nöjda och verkligen rekommenderar Badhuset som en pålitlig uppdragstagare.