Badhuset i Jönköping AB

Badhuset i Jönköping AB

Ring 036-71 45 90 www.badhuset.se

Välkommen till Badhuset i Jönköping AB! På Solåsvägen 22 i Jönköping hittar du Badhuset i Jönköping AB. Vi tillhandahåller allt du behöver till ditt badrum (och bastu) såsom duschar, handdukstorkar, kakel/klinker, tvättställ, badrumsvågar, tvålpumpar, duschväggar och mycket mer. Du kan antingen besöka vår hemsida för att...

15 omdömen om Badhuset i Jönköping AB

Rasmus J

Kan rekommenderas. Bra utfört arbete

Christina E
Skrev om Badhuset i Jönköping AB

Jag har köpt ett helt nytt badrum, kakel och klinkers. Väl bemött av personal. Fantastiskt fint badrum. Helt nöjd och kommer att rekommendera er.

Martin D
Skrev om Badhuset i Jönköping AB

Alltid bra bemötande, smidiga att ha att göra med

Heinz K
Skrev om Badhuset i Jönköping AB

Vi tycker att vi blev mycket bra bemöta av Badhusets personal. Och de uppfyllde våra förväntningar väl. De gjorde att fantastiskt arbete och hjälpte till då man som kund hade frågor och andra saker som rent praktiskt behövde hjälp med. Upplevelsen var alla tiders då allt stod klart efter renoveringen. Vi som kunder är helt nöjda med resultatet som Badhuset levererade, så väl som med alla artiklarna. Som med alla involverade resurser.

Birgitta A
Skrev om Badhuset i Jönköping AB

Komunicationen är superviktigt från båda hållen. Skriftligt underlättar även när ändringar görs. Bra bemötande.

Oscar L
Skrev om Badhuset i Jönköping AB

Serviceinriktad personal och ett bra utbud av produkter.

Jens B
Skrev om Badhuset i Jönköping AB

Är jättenöjd med Badhuset, från första kontakt till överlämning och färdigt projekt. Håller vad dom lovar och levererar enligt överenskommet.

Per S
Skrev om Badhuset i Jönköping AB

Bra service hela vägen.Nöjd med mitt nya badrum.

Tomas J
Skrev om Badhuset i Jönköping AB

Vår badrumsrenovering gick mycket smidigt och vi är väldigt nöjda med bemötande och service från Badhusets sida. Vi kollade även andra offerter och även om Badhuset inte var billigast så var de konkurrenskraftiga och att jobbet utförs på utlovat sätt och inom utlovad tid är värt mycket. Vi kan rekommendera Badhuset.

Gunilla R
Skrev om Badhuset i Jönköping AB

Proffsigt bemötande. Hjälp med val. Arbetet gjordes väl och jag blev mycket nöjd.

Agneta D
Skrev om Badhuset i Jönköping AB

Bra bemötande hela vägen av alla. Det som inte motsvarade mina förväntningar åtgärdades utan problem. Helrenoveringen av badrummet tog tid och energi, men resultatet blev över förväntan.

Linus W
Skrev om Badhuset i Jönköping AB

Professionella och snabba i sitt utförande. Det som gjorde att vi inte gav en 5a var att vi saknade någon typ av webb portal där man kunde se hela förloppet av sin renovering med kostnader, fakturor, ritningar och chatt funktion med projektledaren.

Susanne T
Skrev om Badhuset i Jönköping AB

Jag anlitade Badhuset för en total renovering av mitt badrum. Trevligt bemötande av personalen. Jag är mycket nöjd med mitt badrum nu när det är klart.

Jonny H
Skrev om Badhuset i Jönköping AB

Badhuset levererar bra tjänster och varor till bra pris. Vid problem/frågetecken svarar de snabbt och är måna om att lösa de problem/frågetecken som uppstår. Mitt badrum blev precis som de visade på 3D-skissen och de höll både tidsplan och utlovat pris.

Elena L
Skrev om Badhuset i Jönköping AB

Badhuset renoverade vårt badrum, gästtoalett och tvättstugan. Ganska omfattande projekt. De hade mycket korta tidsramar, men ändå utfört arbetet med toppkvalitet, proffsigt och levererade toppresultat i tid. Bra bemötande från projektledaren som hade löpande kontakt med oss med återkoppling och även rådgivning när det behövdes. Vi kände oss i trygga händer. Det var ett framgångsrikt koncept att ha helentreprenads lösning där Badhuset hade tillgång till hantverkare med olika kompetenser tillgängliga för projektet under högsäsongen....