Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

En del av Mitsubishi Electric www.vvsprojektering.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till oss på Birger Bäkmark VVS-projektering i Halmstad! Vi har bred kompetens inom VVS och idag har vi fyra rörmontörer och en kyltekniker hos oss som utför installation, service, reparation samt entreprenaduppdrag åt både privatpersoner och företag. I vår butik i Eldsberga kan du se de olika uppvärmningslösningar...

570 omdömen om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Sedan starten hos Reco 2017

Kjell Åke Roger N
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Trevligt bemötande, snabb och exakt leverans. Kvalitet i montering. Snyggt! Toppen!

Magnus L
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Hejsan Värme pumpen funkar men ute delen är sned monterad ……..känns som jag önskar att någon ringer upp har kontaktat Christian men inte fått någon respons. Anser att detta bör kollas så att inte livs längd påverkas Önskar förtydligande över garanti , funkar med mail Magnus.Lindeberg@outlook.com Med vänlig hälsning/Magnus Lindeberg

Svar från Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Hej Magnus, Du har alltid 5 års garanti på din värmepump från oss. Ring gärna Christian direkt för svar på monteringen. Kan inte tänka mig att den är så sned att det ska påverka livslängden. Med Vänlig Hälsning, Mitsubishi Electric

Christine R
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Kom snabbt och efter lite klurade med elen så fick han rätt på det

Rose-Marie A
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Allt gick smidigt dom löste alla problem

Glenn M
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Trevliga,kunniga o snabba killar. Installerade värmepanna.

Eva B
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Verkligt bra service och bemötande!

Andreas K
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

De var snabba att komma ut när vi fick fel på vår värmepump . och löste vårat problem när elbolaget hade tabbat sig

Bengt L
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Alt sköttes perfekt bra nöjd med installationen bemötande

Westgear A
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Snabb och bra service när det var som mest bråttom . Dessutom trevligt bemötande och proffsigt utfört arbete

Niklas P
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Proffsigt hela vägen från att hjälpa till med att hitta rätt maskin till montage!

Kim K
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Vi köpte värmepump med installation, allt fungerade perfekt

Bostadsrättsföreningen L
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Trevligt bemötande men stressade besök som inte riktigt lett till att problemen blivit åtgärdade. Återkoppling och återbesök har inte fungerat så bra. Väntat väldigt länge med besked om besked alls kommit. Har fått ta kontakt upprepade gånger för att påminna om åtgärder.

Dick K
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Snabba trevliga, professionella ,noggranna och pålitliga, dom kommer på överenskommen tid dom gör ett fantastiskt jobb. Rekommenderas varmt.

Björn H
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Proffsig installatör. Snabbt och snyggt gjort. Städade efter sig.

Irene H
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Utmärkt bemötande och proffsig service med allt vad som rör våra två luftvärmepumpar. Vi har nyss kompletterat även den andra enheten med wifi-styrning, den första har fungerat perfekt i två år. Varmaste rekommendationer för Bäkmarks!

Stefan A
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Jag är helnöjd med Bäkmarks VVS, Christian är oerhört trevlig och kunnig, jag köpte en Mitsubishi SUMO av Christian och är mycket nöjd med monteringen samt demonteringen av min gamla luft/luft som hade gjort sitt. Ser fram mot att köra igång SUMON när det blir kallare ute och hoppas att den kommer uppfylla förväntningarna enligt reklamen. Kan varmt rekommendera Christian på Bäkmarks om ni är ute efter bra råd och service, innan köp av värmepump.

Kerstin O

-Mycket bra - Perfekt - Hjälp med service på en värmepannan Totalt väldigt nöjd

Göran S
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Det var en snabb handläggning även om det var i semestertider. Jobbet blev gjort som det skulle så på det hela är jag nöjd.

Georg Ö
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Kom på avtalad tid Proffsigt jobb och trevlig montör

Kjelljan-Eric B
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Vi upplever att det blev bra utfört arbete. Vi har ingen erfarenhet. Men vi är mycket imponerade av deras sätt att hålla vad vi blev lovade, att kontakten efter semestern och sedan blev det fixat direkt. Framförallt mycket trevlig bemötande.

Berit S
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Förstklassisk service både vid besöket på företaget och vid installationen av min luftvärmepump.

Mattias B
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Bra bemötande o duktiga personal

Jan J
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Trevlig montör, kom som utlovat och fixade felet till en rimlig peng.

Annika W
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

De var snabba och gav oss den hjälp vi behövde. Supernöjda. Kommer anlita dem igen.

CLAES S
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Bemötande, service och utförande var bästa möjliga. Tack

Lars L
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Installation av tryckventil till varmvattenberedare. Relativ kort tid mellan beställning och installation. Trevlig och effektiv montör.

Inger B
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Snabba hjälpsamma och trevliga mvh Bosse

Göran W
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Mycket bra bemött. Motsvarar förväntningarna helt. Värmepumpköp.

Maba N
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Snabb service och kunnig personal! Kan varmt rekommendera detta företag.

Jan-Åke M
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Jag behövde hjälp med en vattenläcka som dom fixade på ett mycket bra sätt

Anders M
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Mycket bra o trevligt personligt sätt! Företaget levde verkligen upp till mina förväntningar Byte av inkommande huvud kran o montering av Vattenmätare konsol. Montören gjorde ett fantastiskt bra jobb , väldigt snabbt o enkelt, otroligt duktig o trevlig! Kom hit i exakt tid som sagt, mycket bra tfn kontakt för planering av jobbet! Högsta möjliga betyg till montör Jamill!! Mycket duktig!!!

Annika W
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Hjälpte på kort varsel till med att byta läckande varmvattenberedare, trots semestertider och sjukdom. Christian tog telefonen sent på fredag eftermiddag. Några dagar senare mycket starkt jobbat av Jamil, som ensam hanterade allt som behövdes.

Petr L
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Snabbt och bra! Trevlig personal!

Anders B
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Underbara! Kan inte bli bättre! Superduperbra!

Lars J
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Mycket trevlig och kunnig tekniker.

Gunbritt L
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Välkomnande och intresserad av vilka problem jag hade. Förhoppning att det skulle gå att få igång min värmeanläggning Personal var snabbt på plats och arbetade för att starta upp min anläggning. tyvärr gick inte det. Det blir nu i stället en Mitsubishi Electric

?
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Det var mycket bra.Trevlig personal. Allt var toppen

Ann P
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Var inne och bokade tid för byte av varmvatten beredare och det skulle ta en till två veckor. Efter två och halv vecka hade vi inte hört något. Gjorde besök igen och då blev det utfört. Tycker ni kunde hört av er per telefon om förseningen. Högsta betyg till killen som utförde jobbet trevlig och kunnig!

Rosita Irma Mona-Lisa J
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Till er som är leverantör till detta företag. Skicka eller lämnar aldrig ut material till Bäkmarks. De betala inte fakturorna. Så oproffsiga gällande ekonomihanteringen. Vi har levererat 15 st bastulösningar till Funäsdalen. Har ej fått betalt!!

Andreas A
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Kunniga, snabba och lätta att ha med att göra!

Leif J
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Väl utfört arbete! Trevlig hantverkare som förklarade vad som behövde göras och dessutom städade upp efter sig vilket inte alltid händer.

Per-Erik D
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Bra kontakt och snabbt åtgärdat och ett proffsigt bemötande.

Per J
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Snabb och bra service, trevlig personal allt från rörkrökaren till kontorspersonalen!!!

Mikael L
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Bra bemötande håll utsatt tid för arbetet .Bra info om när arbetet skulle utföras .Bra och trevlig personal

Kalle N
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Trevligt bemötande Snabb leverans o installation Trevliga killar som monterade pumpen Kanske behövt lite mer info hur pumpen funkar

Lisbeth P
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Lätta att ha kontakt med Kom när de skulle och inga problem alls

Birgitta L
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Snabbt och mycket bra jobb Mycket bra bemötande av personalen Helnöjd

Vsro A

En obeskrivlig upplevelse!!!!!!!!!

Jens J
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Vi har købt og fået installeret en Mitsubishi varmepumpe. Vi er yderst tilfreds med varmepumpen og installationen af denne. Vi fik en meget udførlig demonstration af pumpen.

Arton R
Skrev om Bäkmarks VVS & Värmepumpar — Mitsubishi Electric

Jag blev bemöt på ett väldigt brå sätt, hade hört om dem från en av deras kunder men dem överträffade mina förväntningar. Det handlar om VVS anlägningen till mitt hus. Stort tack till Bäkmarks.