Balance Of Nea

Balance Of Nea

Ligue 073-641 90 68 www.balanceofnea.se

About company

VÄLKOMMEN TILL EN NY TYP AV TRÄNING :-) Postural pass träning! Vill du korrigera och koppla ihop din kropp? Detta gör jag med hjälp av mjuka posturala övningar vilka minskar stelheter och olika smärt problematik. Träningarna görs i Upplands Väsby hos K4 Naprapati & Träning på torsdagar. För mer info gå in på www.bokadirekt.se...

75 omdömen om Balance Of Nea

Lina A
Escreveu sobre Balance Of Nea

Otroligt vänligt bemötande och jag kommer garanterat tillbaka för både lymfmassage och bästa tvålarna.

Svar från Balance Of Nea

Tack Lina 🤗. Du är så välkommen tillbaka och roligt att du gillade mina kropps/schampo tvålar också 🙏. Kram Carina

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Charlotte S
Escreveu sobre Balance Of Nea

Trevligt bemötande av en duktig och trevlig tjej.

Svar från Balance Of Nea

Tack Charlotte. Roligt att du gillade Lymfmassagen. Vi ses snart igen 👐 Med vänlig hälsning, Carina

Ingvar W
Escreveu sobre Balance Of Nea

Jag kommer inte ihåg vad jag har köpt men det var säkert bra så jag kan rekommendera er till allihopa människor här omkring.

Svar från Balance Of Nea

Härligt Ingvar, postural träningen var detta du var hos mig på. Du var väldigt nöjd med övningarna under träningen. Ha det fint, mvh Carina

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1019 omdömen 4.7 av 1019 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Benny V
Escreveu sobre Balance Of Nea

Portugal träning. Passade mig utmärkt. Mycket nöjd !

Svar från Balance Of Nea

Roligt att du gillar postural träningen och att den passar dig så bra. Vi ses snart igen. mvh Carina

Mona V
Escreveu sobre Balance Of Nea

Kan varmt rekommendera Ekologisk ansiktsbehandling hos Carina på Balance of Nea. Intryck och hela upplevelsen var så harmoniskt och rogivande. Bara att kliva innanför dörren och mötas av lyktor, ljus och härlig musik i bakgrunden gjorde att jag kunde koppla av med detsamma. Carinas varma och magiska händer arbetade lugnt och metodiskt så jag tror jag somnade till redan vid rengöringen. Därefter fick jag en härlig peeling. Efter det en underbar massage i ansiktet och dekolletaget. Jag piggnade till när jag fick en helt fantastisk...

Svar från Balance Of Nea

Tack fina Mona <3 Jag blir så glad över dina fina ord. Så roligt att jag kan ge Dig det lilla extra så vardagen blir skönare och lite lyxigare. Vi ses snart igen. Kram Carina

Företagsmassagen
4.5/5 i betyg av 270 omdömen 4.5 av 270 omdömen

Det var mycket bra. Professionellt bemötande. Hon anpassade massagen efter mina önskemål.

Linnea B
Escreveu sobre Balance Of Nea

Svensk klassisk massage, 60min. Superbra bemötande, fick många bra tips under behandlingen och var verkligen nöjd efteråt!

Tack Linnea för din fina rekommendation. Välkommen tillbaka, mvh Carina

Ingela F
Escreveu sobre Balance Of Nea

Fantastiskt bemötande i en lugn och avslappnande miljö. Fick en härlig lymfmassagebehandling med koppling i 90 minuter, otroligt skönt!

Svar från Balance Of Nea

Tack Ingela. Roligt att du gillade lymf behandlingen. Vi ses snart igen. Kram Carina

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 604 omdömen 4.7 av 604 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Susann J
Escreveu sobre Balance Of Nea

Suverän. Du får fantastisk hjälp ! Tjänst: Bremer, massage och postural träning.

Svar från Balance Of Nea

Tack Susann :-) Så roligt att du kände sådan skillnad på både Bemer, massagen och sist men inte minst postural träningen. Kör på med passprogrammet efter din kropps förmåga så ses vi någon tisdag igen. Mvh Carina

Malin S
Escreveu sobre Balance Of Nea

Personligt bemötande och utgångspunkt i grundorsak snarare än sympyom. Toppen på alla sätt!

Svar från Balance Of Nea

Tack för din fina rekommendation Malin! Ja det är viktigt att försöka komma åt orsaken istället för att bara gå på symptomen. Välkommen igen. Med vänlig hälsning Carina

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 874 omdömen 4.7 av 874 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Korina V
Escreveu sobre Balance Of Nea

Blev helt amazed i tisdags. Älskade postural! Gick därifrån med knappt någon smärta i ländryggen, vilket jag har dagligen annars.

Svar från Balance Of Nea

Vad glad jag blir att posturaltränings passet blev så bra för dig :-) Vi ses nästa vecka. Med vänlig hälsning Carina

Therese C
Escreveu sobre Balance Of Nea

Jag går på lymfmassage och det är så otroligt skönt och märker stor skillnad på känslan i kroppen och att den kommer igång så fort man har tagit en behandling. Bemötandet är också 10/10, Carina är otroligt ödmjuk och duktig på det hon gör!

Svar från Balance Of Nea

Så roligt att du hittat lymfmassagen och att den gör så stor skillnad. Tack Therese för din fina rekommendation och så ses vi nästa vecka igen. Kram Carina

KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
4.9/5 i betyg av 606 omdömen 4.9 av 606 omdömen

Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk

Susanne E
Escreveu sobre Balance Of Nea

Underbara produkter, mycket trevlig personal med mängder av kunskap och trevligt bemötande. Jag rekommenderar verkligen Balance of Nea ❤️

Tack Susanne för din fina rekommendation. Vi ses snart igen <3 Kram Carina

Barbro J
Escreveu sobre Balance Of Nea

Jag köpte en förpackning med ”koppar”

Svar från Balance Of Nea

Ja härligt att Du vill köra kopporna så Du hjälper ditt lymfsystem ännu bättre. Kör på som vi sagt och ha en skön sommar :-) Kram Carina

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 427 omdömen 4.7 av 427 omdömen

Mariette E
Escreveu sobre Balance Of Nea

Klassisk massage. Blev väldigt nöjd med behandlingen och bemötandet. Mycket trevlig och proffessionell

Tack för din rekommendation Mariette :-) Ha en fin sommar Mvh Carina

Harriet E
Escreveu sobre Balance Of Nea

Har använt tjänsten massage. Fungerat perfekt.

Roligt att höra Harriet :-) Tack, mvh Carina

Kirokliniken Liljeholmen
4.7/5 i betyg av 858 omdömen 4.7 av 858 omdömen

Trevligt och kunniga men mycket pengar för korta behandlingstillfälle.

Nils L
Escreveu sobre Balance Of Nea

Bra hjälp för ömma muskler. Jag rekommenderar verkligen att gå dit

Tack Nils. Vi ses snart igen. Med vänlig hälsning, Carina

Fanny R
Escreveu sobre Balance Of Nea

Jag tog en lymfmassage och jag är mer än nöjd med både behandling och bemötande. Fin lokal, trevlig massör och väldigt avslappnande :)

Tack Fanny för din fina rekommendation. Vi ses snart igen. Mvh Carina

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

Ingrid J
Escreveu sobre Balance Of Nea

Massage deluxe och många tips för fortsatt välbefinnande. Överträffade mins förväntningar

Svar från Balance Of Nea

Härligt Ingrid, kul att du gillade min behandling. Ha det så fint till vi ses igen. Kram Carina

Mari-ann H
Escreveu sobre Balance Of Nea

Ett professionellt och lyhört bemötande både vad gäller köp av produkter och köp av tjänster. Carina/Balance of Nea levererar mer än jag förväntat mig.

Svar från Balance Of Nea

Tack Mari-Ann, roligt att jag levererar över dina förväntningar. Tack för ditt förtroende, Kram Carina

Sonja A
Escreveu sobre Balance Of Nea

Behandling och hudvård Otroligt kunnig, professionell och trevlig! Provat en ny behandling, Postural träning, som har hjälpt mig otroligt mycket på kort tid. Så tacksam att få må så mycket bättre.

Svar från Balance Of Nea

Jag blir så glad att denna nya träningsmetod hjälpt dig så mycket, trots bara några tränings/behandlingstillfällen. Jag är också otroligt tacksam att jag gått utbildningen till Postural tränare vilket kommer hjälpa många människor med olika problem. Tack Sonja, kram Carina

Ted C
Escreveu sobre Balance Of Nea

massage mycket bra goda mycket bra

Svar från Balance Of Nea

Tack Ted, roligt att du tycker om min klassiska massage. Välkommen snart igen. Mvh Carina

Kerstin N
Escreveu sobre Balance Of Nea

Helkroppsmassage 60 minuter. Carina är en helt underbar massör och människa. Snäll, omtänksam, kunnig, skicklig och ständigt på jakt efter mer kunskap inom området. Hon lyssnar och hon blir som en kompis bara efter några gånger hos henne. Rent, snyggt och fräscht i lokalerna. Rekommenderas varmt!

Svar från Balance Of Nea

Tack Kerstin för din fina rekommendation. Känns väldigt roligt att du tycker om min händer och mig också naturligtvis. Vi ses snart igen. Kram Carina

Annelie W
Escreveu sobre Balance Of Nea

Mycket nöjd med besöket. Lyxade till det med både en klassiskt massage och därefter en facelift massage. Rekommenderas varmt!

Svar från Balance Of Nea

Ja Annelie, visst ska man skämma bort sig bland. Det är alla välförtjänta. Tack för din rekommendation. Välkommen igen ? Carina

Emma H
Escreveu sobre Balance Of Nea

Massage från himmelriket! Fantastisk miljö med en fantastisk massör som gjorde underverk på en stressad kropp.

Svar från Balance Of Nea

Tack Emma. Så roligt att du blev så nöjd. Jag blev väldigt glad över dina fina ord. Välkommen tillbaka Carina

Kristina K
Escreveu sobre Balance Of Nea

Jag köpte fem lymfmassagebehandlingar och har nu avnjutit två. Trevligt bemötande och fantastisk massage. Rent och fint behandlingsrum. Mysig och avkopplande miljö. Jag är jätteglad över att ha hittat en bra massör i Väsby och rekommenderar Carina å det varmaste.

Svar från Balance Of Nea

Så roligt att du gillar mitt handlag. Tack för dina fina ord Kristina. Ses snart igen. Kram Carina

Regina T
Escreveu sobre Balance Of Nea

Hos Balance of Nea för du hög kvalitet på behandlingarna som utförs. Produkterna som används vid massage är dessutom ekologiska. Bemötandet och servicekänslan är fantastisk! Besök Balance Nea och bli 100 procent nöjd.

Svar från Balance Of Nea

Tack Regina för den fina rekommendationen. Det är alltid lika kul att träffas. Vi ses snart igen. Kram Carina

Maria J
Escreveu sobre Balance Of Nea

Mycket fin behandling och bra tips och råd till självbehandling!

Svar från Balance Of Nea

Tack Maria, känns väldigt bra att Du gillade behandlingen. Vi ses snart igen =) Med vänlig hälsning Carina

Anna F
Escreveu sobre Balance Of Nea

Carina på Balance Of Nea är otroligt glad, trevlig, kunnig och proffsig, hon erbjuder alltid det lilla extra I form av tips på övningar för att hantera eventuella muskelspänningar.

Svar från Balance Of Nea

Det är alltid roligt att kunna hjälpa personer med olika besvär. Ha det fint i de nya lokalerna, Anna och så hoppas jag att jag kommer dit efter nyår. Med vänlig hälsning Carina

Efwa N
Escreveu sobre Balance Of Nea

Ett mycket bra bemötande från start till slut. Mina förväntningar på massagen /hela upplevelsen uppfylldes och fick även bra tips med mig. Kommer att återkomma och även varmt rekommendera till andra!

Svar från Balance Of Nea

Efwa, roligt att Dina förväntningar blev som Du tänkte, och jag tackar för att Du ville komma till mig. Vi ses snart igen. Med vänlig hälsning Carina

Anna S
Escreveu sobre Balance Of Nea

Jätte trevligt bemötande och bra kunskap om kroppens alla delar.Har fått hjälp med trötta och överansträngd muskler.Har köp klassisk massage.Har gjort att jag orkade jobba vidare.Även peppande och informerande företag.

Svar från Balance Of Nea

Jag är glad att jag kunnat hjälpa dig så du kunde fortsätta ditt jobb. Effekten har ju också blivit bättre av att du gjort lite "hemläxor" och kommit tillbaka kontinuerligt så din kropp har då svarat bättre på massagen. Vi har ju då gjort ett bra jobb båda två :-) Tack Anna för din fina recension. Mvh Carina

Lena S
Escreveu sobre Balance Of Nea

Mycket bra bemötande. Fick klassisk massage och det var mycket bra. Kan varmt rekommendera att gå dit.

Svar från Balance Of Nea

Tack Lena för din rekommendation, hör av dig när du behöver lite behandling igen. Med vänlig hälsning Carina

Lena R
Escreveu sobre Balance Of Nea

Mycket trevligt.bemötande.och skön miljö.

Svar från Balance Of Nea

Tack Lena för din recension, roligt att du gillar mina tjänster. Välkommen igen när du behöver en skön behandling, mvh Carina

David K
Escreveu sobre Balance Of Nea

Massage på jobbet varannan vecka Alltid glad och trevlig, det märks att Carina vet vad hon sysslar med. Rekommenderas varmt

Svar från Balance Of Nea

Tack David för din fina rekommendation. Det är alltid trevligt att träffa er och få ge lite avkoppling och cirkulationsbefrämjande massage. Mvh Carina

Maria E
Escreveu sobre Balance Of Nea

bästa upplevelsen, mycket bra produkter

Svar från Balance Of Nea

Tack Maria, jag blir lika glad varje gång du säger att mina händer är fantastiska men du är också väldigt bra på att slappna av och ta emot massagen också. Kram Carina

Niklas P
Escreveu sobre Balance Of Nea

Carina är enormt duktig och kunnig inom hur kroppen fungerar. Allt ifrån muskler till lymfsystem. Hon är grym på massage och ger alltid välkomna råd kring hur man själv kan massera hemma. Jag kan verkligen rekommendera henne! /Niklas

Svar från Balance Of Nea

Tack så mycket för din rekommendation Niklas. Roligt att du gillar mina råd också. Jag försöker få människor att själv kunna öka sin livskvalitet utan större förändringar eller uppoffringar som ger faktiska resultat. Vi ses snart igen. Mvh Carina

Anna B
Escreveu sobre Balance Of Nea

Ett fantastiskt företag med en lång erfarenhet inom hållbarhet. Produkter och tjänster som idag känns otroligt viktiga. En mycket bra service!

Svar från Balance Of Nea

Tack Anna för din fina recension. Det känns otroligt bra att kunna erbjuda många olika behandlingar och hjälpa både kropp och knopp. Vi ses och hörs snart igen. Kram Carina

Therese C
Escreveu sobre Balance Of Nea

Trevligt bemötande och bra service:)

Svar från Balance Of Nea

Tack Therese, välkommen igen när du behöver en skön massage eller hjälp med något specifikt problem. Mvh Carina

Eva H
Escreveu sobre Balance Of Nea

Balance of nea är personligt , härligt och varmt mottagande . Har bara allt gott att säga 🙏🏻💜

Tack Eva för ditt vänliga omdöme. Mvh Carina

Mikaela H
Escreveu sobre Balance Of Nea

Supernöjd med vår företagsmassage!

Svar från Balance Of Nea

Det känns alltid lika trevligt att komma till Er och massera och jag är glad att du är så nöjd. Tack Mikaela, mvh Carina

Hans J
Escreveu sobre Balance Of Nea

Proffesionellt både på personligt och yrkesmässigt plan. Olika behandlingar efter behov, jag har gått därifrån med lätt kropp och stillat fritt sinne!

Svar från Balance Of Nea

Jag är glad att jag kan hjälpa till på många sätt. Massage är ett otroligt bra redskap att ta till vid många olika typer av behov. Tack Hans för din fina recension. Ha det fint, kram Carina

Ann-britt W
Escreveu sobre Balance Of Nea

jag har regelbundet gått och fått massage I 3 år har bara got att saga om företaget.

Svar från Balance Of Nea

Tack Ann-britt, det är alltid lika trevligt att träffas och regelbundenheten är bra oavsett yrke. Vi ses snart igen. Kram Carina

Marianne P
Escreveu sobre Balance Of Nea

Ett mycket kompetent och trevlig personal/Företag Kan sitt jobb, bjuder på sig själv. Bra produkter, skön avslappning, mysig miljö köpt oljor, rengörig etc.

Tack Marianne för din fina recension. Välkommen snart igen, mvh Carina

Natalie B
Escreveu sobre Balance Of Nea

Fantastisk, avkopplande och lugn. Får mycket bra tips och idéer som man själv kan göra i vardagen. Helt och hållet toppen! Rekommenderar starkt!!

Svar från Balance Of Nea

Tack så mycket för din fina rekommendation Natalie. Det är så viktigt att vi fungerar så bra det bara går utifrån våra egna förutsättningar i vardagen, så små tips kan göra stor skillnad. Ha det fint så ses vi igen snart. Med vänlig hälsning Carina

Minna O
Escreveu sobre Balance Of Nea

Fantastiska produkter, extra bra att de är veganska & ekologiska! Högsta betyg! Produkterna har gjort under för min hud.

Svar från Balance Of Nea

Så roligt att Din hud blivit bättre av mina produkter. Som jag säger, "Less is better and more". Vi ses snart igen. Kram Carina

Susanne S
Escreveu sobre Balance Of Nea

Bra bemötande, hade bokat massage. Carina är kunnig och bra på att massera.

Svar från Balance Of Nea

Tack Susanne, hör av dig när du behöver lite massage igen. Med vänlig hälsning Carina

Maria N
Escreveu sobre Balance Of Nea

Balance of Nea erbjuder sina tjänster till anställda på Siemens där jag jobbar. Helkropps massage är tjänsten som jag köper och är jätte nöjd med. Carina Smith har en förmåga att få en att må bra genom sin närvarande atityd, trevlig sociala sätt och prfssiga sätt att utföra tjänsten som jag vill ha. Jag delar ut en 5-a!

Svar från Balance Of Nea

Tack för Din 5a Maria :-) Som du vet har du lite tid innestående. Vi ses, Med vänlig hälsning Carina

Jeanette P
Escreveu sobre Balance Of Nea

Jag har vart gjort ansiktsbehandling samt djupgående massage hos carina och jag har vart jätte nöjd!professionellt bemötande, stor kunskap och bra produkter hit går jag absolut igen!

Svar från Balance Of Nea

Jeanette så roligt att Du blev nöjd med behandlingarna. Du är så välkommen igen. Med vänlig hälsning Carina

Yvonne K
Escreveu sobre Balance Of Nea

Rekommenderar verkligen behandlingar och allt som Balance of Nea erbjuder.

Svar från Balance Of Nea

Tack Yvonne för din rekommendation. Välkommen tillbaka när Du behöver en stund för Dig själv igen. Mvh Carina

Regina v
Escreveu sobre Balance Of Nea

Väldigt kunnig. Mycket bra på massage. Ger goda råd och tips. Rekommenderas varmt.

Regina v gillar detta
Svar från Balance Of Nea

Tack Regina för din rekommendation. Du är så välkommen igen när Du känner att Du behöver hjälp med något eller bara en skön massage/behandling. Med vänlig hälsning, Carina

Ditte S
Escreveu sobre Balance Of Nea

Jag har bara goda erfarenheter av Balance of Nea. Jag har alltid blivit väl bemött och fått mycket bra hjälp med mina spända muskler som drar ihop sig vid stress och kyla. Nämner ofta för mina vänner att de skall vända sig dit de också!

Svar från Balance Of Nea

Tack Ditte för att Du delar med dig av dina erfarenheter av mig och Balance Of Nea och väldigt roligt att Du till och med nämner mig för dina vänner., Med vänlig hälsning Carina