Alla kategorier Massage Stockholms län Upplands Väsby Balance Of Nea

Balance Of Nea

Lindvägen 6, 194 92 Upplands väsby — Visa karta

Låt dig själv varva ned och ta det lugnt en stund här på Balance Of Nea!

Massage lindrar vid många tillfällen. Vid stress, träningsvärk eller smärta orsakad av spända muskler eller ansträngda muskelfästen kan en djupgående eller avslappnande massage hjälpa kroppen slappna av ordentligt.

Jag arbetar med svenska läkeörter, som går att finna ute i vår natur, och jag erbjuder olika typer av massage och behandlingar för lugnare kropp och sinne. Välj mellan Klassisk Massage, Reiki Massage, Helande Massage eller Lymfmassage. Jag gör även behandlingar som ansiktszonterapi, Naturlig Facelift massage och ekologisk ansiktsbehandling.

För dig som är student, långtidssjukskriven eller pensionär finns behandlingar till rabatterat pris.

Välkommen!

Läs vad 49 kunder tycker om Balance Of Nea

• Maria J
    Maria J skrev om Balance Of Nea
    Mycket fin behandling och bra tips och råd till självbehandling!
    2017-11-06 Carina S svarar Maria J
    Tack Maria, känns väldigt bra att Du gillade behandlingen. Vi ses snart igen =) Med vänlig hälsning Carina
  • Anna F
    Anna F skrev om Balance Of Nea
    Carina på Balance Of Nea är otroligt glad, trevlig, kunnig och proffsig, hon erbjuder alltid det lilla extra I form av tips på övningar för att hantera eventuella muskelspänningar.
    2017-11-06 Carina S svarar Anna F
    Det är alltid roligt att kunna hjälpa personer med olika besvär. Ha det fint i de nya lokalerna, Anna och så hoppas jag att jag kommer dit efter nyår. Med vänlig hälsning Carina
  • Efwa N
    Efwa N skrev om Balance Of Nea
    Ett mycket bra bemötande från start till slut.
    Mina förväntningar på massagen /hela upplevelsen uppfylldes och fick även bra tips med mig.

Kommer att återkomma och även varmt rekommendera till andra!
    2017-11-06 Carina S svarar Efwa N
    Efwa, roligt att Dina förväntningar blev som Du tänkte, och jag tackar för att Du ville komma till mig. Vi ses snart igen.
    Med vänlig hälsning Carina
  • Anna S
    Anna S skrev om Balance Of Nea
    Jätte trevligt bemötande och bra kunskap om kroppens alla delar.Har fått hjälp med trötta och överansträngd muskler.Har köp klassisk massage.Har gjort att jag orkade jobba vidare.Även peppande och informerande företag.
    2017-04-24 Carina S svarar Anna S
    Jag är glad att jag kunnat hjälpa dig så du kunde fortsätta ditt jobb. Effekten har ju också blivit bättre av att du gjort lite "hemläxor" och kommit tillbaka kontinuerligt så din kropp har då svarat bättre på massagen. Vi har ju då gjort ett bra jobb båda två :-)
    Tack Anna för din fina recension. Mvh Carina
  • Lena S
    Lena S skrev om Balance Of Nea
    Mycket bra bemötande. Fick klassisk massage och det var mycket bra. Kan varmt rekommendera att gå dit.
    2017-04-18 Carina S svarar Lena S
    Tack Lena för din rekommendation, hör av dig när du behöver lite behandling igen. Med vänlig hälsning Carina
  • Lena R
    Lena R skrev om Balance Of Nea
    Mycket trevligt.bemötande.och skön miljö.
    2017-04-12 Carina S svarar Lena R
    Tack Lena för din recension, roligt att du gillar mina tjänster. Välkommen igen när du behöver en skön behandling, mvh Carina
  • David K
    David K skrev om Balance Of Nea
    Massage på jobbet varannan vecka
    Alltid glad och trevlig, det märks att Carina vet vad hon sysslar med.
    Rekommenderas varmt
    2017-04-12 Carina S svarar David K
    Tack David för din fina rekommendation. Det är alltid trevligt att träffa er och få ge lite avkoppling och cirkulationsbefrämjande massage. Mvh Carina
  • Maria E
    Maria E skrev om Balance Of Nea
    bästa upplevelsen, mycket bra produkter
    2017-04-12 Carina S svarar Maria E
    Tack Maria, jag blir lika glad varje gång du säger att mina händer är fantastiska men du är också väldigt bra på att slappna av och ta emot massagen också. Kram Carina
  • Niklas P
    Niklas P skrev om Balance Of Nea
    Carina är enormt duktig och kunnig inom hur kroppen fungerar. Allt ifrån muskler till lymfsystem. Hon är grym på massage och ger alltid välkomna råd kring hur man själv kan massera hemma.
    Jag kan verkligen rekommendera henne!
    /Niklas
    2017-04-12 Carina S svarar Niklas P
    Tack så mycket för din rekommendation Niklas. Roligt att du gillar mina råd också. Jag försöker få människor att själv kunna öka sin livskvalitet utan större förändringar eller uppoffringar som ger faktiska resultat. Vi ses snart igen. Mvh Carina
  • Anna B
    Anna B skrev om Balance Of Nea
    Ett fantastiskt företag med en lång erfarenhet inom hållbarhet. Produkter och tjänster som idag känns otroligt viktiga. En mycket bra service!
    2017-04-12 Carina S svarar Anna B
    Tack Anna för din fina recension. Det känns otroligt bra att kunna erbjuda många olika behandlingar och hjälpa både kropp och knopp. Vi ses och hörs snart igen. Kram Carina
  • Therese C
    Therese C skrev om Balance Of Nea
    Trevligt bemötande och bra service:)
    2017-04-12 Carina S svarar Therese C
    Tack Therese, välkommen igen när du behöver en skön massage eller hjälp med något specifikt problem. Mvh Carina
  • Eva H
    Eva H skrev om Balance Of Nea
    Balance of nea är personligt , härligt och varmt mottagande . Har bara allt gott att säga 🙏🏻💜
    2017-04-12 Carina S svarar Eva H
    Tack Eva för ditt vänliga omdöme. Mvh Carina
  • Mikaela H
    Mikaela H skrev om Balance Of Nea
    Supernöjd med vår företagsmassage!
    2017-04-12 Carina S svarar Mikaela H
    Det känns alltid lika trevligt att komma till Er och massera och jag är glad att du är så nöjd. Tack Mikaela, mvh Carina
  • Hans J
    Hans J skrev om Balance Of Nea
    Proffesionellt både på personligt och yrkesmässigt plan. Olika behandlingar efter behov, jag har gått därifrån med lätt kropp och stillat fritt sinne!
    2017-04-11 Carina S svarar Hans J
    Jag är glad att jag kan hjälpa till på många sätt. Massage är ett otroligt bra redskap att ta till vid många olika typer av behov. Tack Hans för din fina recension. Ha det fint, kram Carina
  • Ann-britt W
    Ann-britt W skrev om Balance Of Nea
    jag har regelbundet gått och fått massage I 3 år har bara got att saga om företaget.
    2017-04-11 Carina S svarar Ann-britt W
    Tack Ann-britt, det är alltid lika trevligt att träffas och regelbundenheten är bra oavsett yrke. Vi ses snart igen. Kram Carina
  • Marianne P
    Marianne P skrev om Balance Of Nea
    Ett mycket kompetent och trevlig personal/Företag
    Kan sitt jobb, bjuder på sig själv.
    Bra produkter, skön avslappning, mysig miljö
    köpt oljor, rengörig etc.
    2017-04-11 Carina S svarar Marianne P
    Tack Marianne för din fina recension. Välkommen snart igen, mvh Carina
  • Natalie B
    Natalie B skrev om Balance Of Nea
    Fantastisk, avkopplande och lugn. Får mycket bra tips och idéer som man själv kan göra i vardagen. Helt och hållet toppen! Rekommenderar starkt!!
    2017-04-06 Carina S svarar Natalie B
    Tack så mycket för din fina rekommendation Natalie. Det är så viktigt att vi fungerar så bra det bara går utifrån våra egna förutsättningar i vardagen, så små tips kan göra stor skillnad. Ha det fint så ses vi igen snart. Med vänlig hälsning Carina
  • Minna O
    Minna O skrev om Balance Of Nea
    Fantastiska produkter, extra bra att de är veganska & ekologiska! Högsta betyg! Produkterna har gjort under för min hud.
    2017-04-06 Carina S svarar Minna O
    Så roligt att Din hud blivit bättre av mina produkter. Som jag säger, "Less is better and more". Vi ses snart igen. Kram Carina
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Balance Of Nea
    Bra bemötande, hade bokat massage. Carina är kunnig och bra på att massera.
    2017-04-06 Carina S svarar Susanne S
    Tack Susanne, hör av dig när du behöver lite massage igen. Med vänlig hälsning Carina
  • Maria N
    Maria N skrev om Balance Of Nea
    Balance of Nea erbjuder sina tjänster till anställda på Siemens där jag jobbar.
    Helkropps massage är tjänsten som jag köper och är jätte nöjd med.
    Carina Smith har en förmåga att få en att må bra genom sin närvarande atityd, trevlig sociala sätt och prfssiga sätt att utföra tjänsten som jag vill ha.

Jag delar ut en 5-a!
    2017-04-06 Carina S svarar Maria N
    Tack för Din 5a Maria :-) Som du vet har du lite tid innestående. Vi ses, Med vänlig hälsning Carina
  • Jeanette P
    Jeanette P skrev om Balance Of Nea
    Jag har vart gjort ansiktsbehandling samt djupgående massage hos carina och jag har vart jätte nöjd!professionellt bemötande, stor kunskap och bra produkter hit går jag absolut igen!
    2017-04-06 Carina S svarar Jeanette P
    Jeanette så roligt att Du blev nöjd med behandlingarna. Du är så välkommen igen. Med vänlig hälsning Carina
  • Yvonne K
    Yvonne K skrev om Balance Of Nea
    Rekommenderar verkligen behandlingar och allt som Balance of Nea erbjuder.
    2017-04-06 Carina S svarar Yvonne K
    Tack Yvonne för din rekommendation. Välkommen tillbaka när Du behöver en stund för Dig själv igen. Mvh Carina
  • Regina v
    Regina v skrev om Balance Of Nea
    Väldigt kunnig. Mycket bra på massage. Ger goda råd och tips. Rekommenderas varmt.
    2017-04-06 Carina S svarar Regina v
    Tack Regina för din rekommendation. Du är så välkommen igen när Du känner att Du behöver hjälp med något eller bara en skön massage/behandling. Med vänlig hälsning, Carina
    Regina v gillar detta
  • Ditte S
    Ditte S skrev om Balance Of Nea
    Jag har bara goda erfarenheter av Balance of Nea. Jag har alltid blivit väl bemött och fått mycket bra hjälp med mina spända muskler som drar ihop sig vid stress och kyla. Nämner ofta för mina vänner att de skall vända sig dit de också!
    2017-04-03 Carina S svarar Ditte S
    Tack Ditte för att Du delar med dig av dina erfarenheter av mig och Balance Of Nea och väldigt roligt att Du till och med nämner mig för dina vänner., Med vänlig hälsning Carina
  • Charlotte B
    Charlotte B skrev om Balance Of Nea
    Carina erbjuder den mest proffsiga massage jag någonsin upplevt.
    2017-04-03 Carina S svarar Charlotte B
    Tack Charlotte, jag blir alltid lika glad att Du blir så nöjd. Vi ses snart igen. Med vänlig hälsning Carina
  • Veronie L
    Veronie L skrev om Balance Of Nea
    Bättre bemötande kan man inte få!
    Glad å härlig människa och man får en riktig energiboost :) mycket skratt :)
    Helkroppsmassage som var över förväntan.
    Har man varit där 1 gång, kan man inte låta bli att boka in ytterligare behandlingar <3
    2017-04-03 Carina S svarar Veronie L
    Veronie, jag blir glad av dina fina ord. Tack! Delad glädje = dubbel glädje. Välkommen när Du behöver en boost igen. Kram Carina
  • Marie J
    Marie J skrev om Balance Of Nea
    Bemötandet är toppenbra! Får tips och råd om vilka produkter som bör användas. Generöst med provprodukter.
    Använder deras tvålar, cerat, oljor som jag älskar, de är naturliga och har alltid fräscha dofter.
    2017-04-03 Carina S svarar Marie J
    Tack Marie för din fina recension. Välkommen snart igen, kram Carina
  • Eva A
    Eva A skrev om Balance Of Nea
    Utmärkt bemötande, trevlig personal, fina lokaler, lugn och skön miljö.
    Kan varmt rekommendera de för alla.
    Kommer gärna tillbaka dit.
    2017-04-04 Carina S svarar Eva A
    Tack Eva, det känns väldigt roligt att Du uppskattar hur jag arbetar och även hur Du upplever min lokal. Tack så mycket för din fina rekommendation. Mvh Carina
  • Pernilla G
    Pernilla G skrev om Balance Of Nea
    Jag har varit hos Balance Of Nea för att få massage och ansiktszonterapi. lätt att boka via nätet och jag har fått bra återkoppling om jag undrat över något. Jag har varit väldigt nöjd med de behandlingar jag tagit och fått bra information och även tips att tänka på efter besöket. Det är ett företag jag varmt kan rekommendera till andra.
    2017-04-03 Carina S svarar Pernilla G
    Tack Pernilla för din fina rekommendation. Välkommen igen på en skön behandling när Du behöver en stund för Dig själv. Kram Carina
  • Karin K
    Karin K skrev om Balance Of Nea
    Alltid trevligt bemötande, provat olika massager som jag är väldigt nöjd med.
    Även köpt olika oljor fått väldigt bra information om vad som passar mig.
    Sammanfattningsvis är jag jättenöjd.
    2017-04-03 Carina S svarar Karin K
    Karin, jag är glad att jag kan hjälpa till och tackar för dina fina ord. Välkommen igen . Kram Carina
  • Christina L
    Christina L skrev om Balance Of Nea
    trevligt bemötande.Trevlig lokal.Varit på klassisk massage. Bland den bästa massagen jag varit på.
    2017-04-06 Carina S svarar Christina L
    Tack Christina, jag blir så glad att jag kan leva upp till dina förväntningar. Vi ses snart igen. Med vänlig hälsning Carina
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Balance Of Nea
    Proffsigt och bra bemötande. Rekommenderas!
    2017-04-03 Carina S svarar Henrik S
    Jag tackar för din rekommendation Henrik. Du är så välkommen tillbaka när eller om Du känner att Du behöver hjälp igen. Med vänlig hälsning, Carina
  • Karin B
    Karin B skrev om Balance Of Nea
    Bra och kunnig massör med ett fantastiskt handlag och vilka att förklara för kunden hur kroppen fungerar.
    2017-03-30 Carina S svarar Karin B
    Roligt att Du gillar mitt handlag och kunnande. Tack Karin för din fina ord. Mvh Carina
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Balance Of Nea
    Superbra, stort engagemang och mycket kunskap. Mina varma rekommendationer!
    2017-03-29 Carina S svarar Kristina S
    Tack Kristina för din fina rekommendation. Välkommen igen på en skön behandling när Du behöver en stund för Dig själv. Med vänlig hälsning Carina
  • Eva I
    Eva I skrev om Balance Of Nea
    Jag har fått hjälp med hennes tjänster (massage) och även köpt hennes produkter som jag tyckte att var mycket goda.
    Produkterna är ekologiska och passade mig.
    Tycker jätte mycket om hennes tvål.
    2017-03-29 Carina S svarar Eva I
    Tack Eva för din fina recension. Roligt att Du gillar mina produkter också. Ha det bra och så ses vi igen, Vänliga hälsningar Carina
  • Carl S
    Carl S skrev om Balance Of Nea
    Tjänsten är väldigt bra och man får bra bemötande och personlig rådgivning vilket uppskattas på hög grad. Jag kan lugnt rekommendera till andra som behöver den här tjänsten.
    2017-03-28 Carina S svarar Carl S
    Tack Carl för din fina rekommendation. Vi ses igen när du behöver mjuka upp dig lite igen från allt pluggande. Ha det så bra så länge. Mvh Carina
  • Anna Maria B
    Anna Maria B skrev om Balance Of Nea
    Trevligt och vänligt bemötande.
    Klassisk massage.
    Levde upp till mina förväntningar.
    2017-03-28 Carina S svarar Anna Maria B
    Tack Anna Maria för din fina recension. Välkommen tillbaka när Du behöver en stunds skön massage eller kanske en annan behandligen igen. Mvh Carina
  • Monica E
    Monica E skrev om Balance Of Nea
    GÅR PÅ MASSAGE HOS CARINA,HON ÄR VÄLDIGT PERSONLIG , ENKEL OCH TILLGÄNGLIG. HON TAR VARJE KUND SOM DEN ÄR SKAPT. HAR MYCKET IDEER OCH KUNSKAP OCH GER GÄRNA TIPS SOM KAN HJÄLPA JUST MIG.
    HAR BEHÖVT HENNE VÄDIGT AKUT OCH DÅ FANNS HON DÄR. MAN KÄNNER SIG BEKVÄM NÄR MAN KOMMER TILL DEN LILLA FINA STUGAN PÅ TOMTEN.
    2017-03-28 Carina S svarar Monica E
    Det är jag som tackar för ditt förtroende, Monica. Tack för dina fina ord, de värmer. Mvh Carina
  • Annika B
    Annika B skrev om Balance Of Nea
    En härlig massage som stannar kvar o kroppen länge! 💐🤗
    2017-03-28 Carina S svarar Annika B
    Vad bra att känslan sitter i länge för dig Annika, det känns väldigt bra för mig också för då har jag gjort ett bra jobb. Tack :-) Mvh Carina
  • Dennis E
    Dennis E skrev om Balance Of Nea
    Proffsiga, lyssnar på sina kunder.
    2017-03-28 Carina S svarar Dennis E
    Dennis, det känns otroligt bra att Du uppskattar hur jag arbetar och tack så mycket för din fina ord. Mvh Carina
  • Emilia W
    Emilia W skrev om Balance Of Nea
    Jag har varit en kund till Balance of nea sedan början och har alltid varit nöjd med både produkter, tjänster och kundbemötande. Varm och trygg miljö med det lilla extra.
    2017-03-28 Carina S svarar Emilia W
    Tack Emilia för din fina recension. Vi ses snart igen. Kram Carina
  • Charlotte S
    Charlotte S skrev om Balance Of Nea
    Kompetent inom sitt område, vänlig, positiv och superbra massör.
    2017-03-27 Carina S svarar Charlotte S
    Tack Charlotte för din fina rekommendation. Vad glad jag blir att Du gillar min massage så mycket. Du är välkommen tillbaka när Du behöver en stund för Dig själv igen. Mvh Carina
  • Lisa M
    Lisa M skrev om Balance Of Nea
    Välbefinnande i all bemärkelse.
    2017-03-27 Carina S svarar Lisa M
    Tack Lisa för din fina recension. Välkommen tillbaka när Du behöver en stund för Dig själv igen. Mvh Carina
  • Helena P
    Helena P skrev om Balance Of Nea
    Vi har haft företagsmassage under 1 års tid som fungerat otroligt bra. Vi har varit väldigt nöjda med både upplägg, kommunikation och behandlingar så vi kan varmt rekommendera Balance of Nea till framtida kunder.
    2017-03-27 Carina S svarar Helena P
    Tack Helena för din fina rekommendation. Det är alltid trevligt att träffa er och få ge lite avkoppling och cirkulationsbefrämjande massage. Personalen mår så mycket bättre av denna typ av friskvård. Mvh Carina
  • Håkan G
    Håkan G skrev om Balance Of Nea
    Bra. Gillar när massören tar i.
    Familjärt. Var hemma i Carinas villa. Hon höll på med att bygga eget hus för verksamheten.
    Snabba tider vid bokning.
    2017-03-27 Carina S svarar Håkan G
    Tack Håkan för din fina recension. Huset är klart så välkommen tillbaka när Du behöver en stunds klassisk massage igen. Mvh Carina
  • Christina W
    Christina W skrev om Balance Of Nea
    Väldigt bra bemött.Proffsigt Jag har fått hjälp med min rygg och nacke. Fått mycket bra råd samt blivit rekommenderad hjälpmedel
    2017-03-27 Carina S svarar Christina W
    Tack Christina för din fina recension. Skönt att din rygg och nacke inte stör så mycket längre. Det betyder att Du använt råden väl och att Du tar hand om Dig själv bra. Välkommen tillbaka när Du behöver en stund för Dig själv igen eller behöver hjälp med något. Mvh Carina
  • Anna-lena A
    Anna-lena A skrev om Balance Of Nea
    Alltid ett trevligt bemötande. Flexibelt med tider. Prisvärt. Stor variation av behandlingar.
    2017-03-27 Carina S svarar Anna-lena A
    Tack Anna-Lena för din fina recension. Välkommen tillbaka när Du känner behov av en skön behandling igen. Mvh Carina
  • Susanne C
    Susanne C skrev om Balance Of Nea
    Jätteduktig på sitt arbete, bra intuition och känsla. Rekommenderar alla att gå dit, helade mig totalt med 2 behandlingar.
    2017-03-27 Carina S svarar Susanne C
    Tack Susanne för din fina rekommendation. Roligt att effekten blev så bra på kort tid. Ha det fint och välkommen igen. Mvh Carina
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Balance Of Nea
    Fantastiskt bra , noggran och bra kunskap inom området. Avslappnad känsla direkt vilket skapar harmoni från början. Rekommenderas starkt
    2017-03-27 Carina S svarar Andreas K
    Tack Andreas för din fina rekommendation. Välkommen tillbaka när Du behöver en stund för Dig själv igen. Mvh Carina

Lindvägen 6, 194 92 Upplands väsby