Balance Of Nea

Lindvägen 6, 194 92 Upplands väsby — Visa karta

Nyhet hos mig!
Postural pass träning! Vill du korrigera och koppla ihop din kropp? Detta gör jag med hjälp av mjuka posturala övningar vilka minskar stelheter och olika smärt problematiker.
Träningarna görs i Upplands Väsby hos K4 Naprapati & Träning på tisdagar och torsdagar. För mer info gå in på www.bokadirekt.se där passträningarna även bokas per gång. VÄLKOMMEN TILL EN NY TYP AV TRÄNING :-)

Balance Of Nea låter dig varva ned och ta det lugnt en stund eller kanske behöver Du hjälp med onda/ömma musker?

Massage lindrar vid många tillfällen. Vid stress, träningsvärk eller smärta orsakad av spända muskler eller ansträngda muskelfästen kan en djupgående eller avslappnande massage hjälpa kroppen slappna av ordentligt.

Hos mig kan du välja mellan olika typer av massage och behandlingar för lugnare kropp och sinne. Klassisk Massage, Healing (Reiki) Massage, Lymfmassage, Naturlig Facelift massage. Jag gör även behandlingar som ansiktszonterapi och ekologisk ansiktsbehandling.
Nytt från 2018!
Postural träning enligt Optimum-metoden. En mjukare träning till smärtfrihet!! För mer info se: www.optimum-metoden.se
Jag arbetar även som läkeörtsterapeut med våra svenska läkeörter, som går att finna ute i vår natur.

För dig som är student, långtidssjukskriven eller pensionär finns behandlingar till rabatterat pris. (gäller ej redan rabatterade paket)

Välkommen!

Läs vad 73 kunder tycker om Balance Of Nea

• 2019-12-12

Ingvar W skrev om Balance Of Nea
    Jag kommer inte ihåg vad jag har köpt men det var säkert bra så jag kan rekommendera er till allihopa människor här omkring. Läs mer
  • 2019-12-11

Benny V skrev om Balance Of Nea
    Portugal träning.
    Passade mig utmärkt.
    Mycket nöjd ! Läs mer
  • 2019-12-05

Mona V skrev om Balance Of Nea
    Kan varmt rekommendera Ekologisk ansiktsbehandling hos Carina på Balance of Nea. Intryck och hela upplevelsen var så harmoniskt och rogivande. Bara att kliva innanför dörren och mötas av lyktor, ljus och härlig musik i bakgrunden gjorde att jag kunde koppla av med detsamma. Carinas varma och magiska händer arbetade lugnt och metodiskt så jag tror jag somnade till redan vid rengöringen. Därefter fick jag en härlig peeling. Efter det en underbar massage i ansiktet och dekolletaget. Jag piggnade till när jag fick en helt fantastisk ansiktsmask. Den kändes som en riktig vitaminkick. Efter ytterligare en rengöring masserande Carina in något återfuktande. Len och fräsch som en nyponros åkte jag hem (mot min vilja) Hade gärna stanna kvar ett par timmar till eller varför inte flera dagar:) Tack underbara Carina Läs mer
    2019-12-09 Carina S svarar Mona V
    Tack fina Mona <3 Jag blir så glad över dina fina ord. Så roligt att jag kan ge Dig det lilla extra så vardagen blir skönare och lite lyxigare. Vi ses snart igen. Kram Carina
  • 2019-11-24

Linnea B skrev om Balance Of Nea
    Svensk klassisk massage, 60min.
    Superbra bemötande, fick många bra tips under behandlingen och var verkligen nöjd efteråt! Läs mer
    2019-11-26 Carina S svarar Linnea B
    Tack Linnea för din fina rekommendation. Välkommen tillbaka, mvh Carina

Ingela F skrev om Balance Of Nea
    Fantastiskt bemötande i en lugn och avslappnande miljö. Fick en härlig lymfmassagebehandling med koppling i 90 minuter, otroligt skönt! Läs mer
    2019-11-26 Carina S svarar Ingela F
    Tack Ingela. Roligt att du gillade lymf behandlingen. Vi ses snart igen. Kram Carina

Susann J skrev om Balance Of Nea
    Suverän. Du får fantastisk hjälp !
    Tjänst: Bremer, massage och postural träning. Läs mer
    2019-12-02 Carina S svarar Susann J
    Tack Susann :-) Så roligt att du kände sådan skillnad på både Bemer, massagen och sist men inte minst postural träningen. Kör på med passprogrammet efter din kropps förmåga så ses vi någon tisdag igen. Mvh Carina

Malin S skrev om Balance Of Nea
    Personligt bemötande och utgångspunkt i grundorsak snarare än sympyom. Toppen på alla sätt! Läs mer
    2019-11-22 Carina S svarar Malin S
    Tack för din fina rekommendation Malin! Ja det är viktigt att försöka komma åt orsaken istället för att bara gå på symptomen. Välkommen igen. Med vänlig hälsning Carina

Korina V skrev om Balance Of Nea
    Blev helt amazed i tisdags. Älskade postural! Gick därifrån med knappt någon smärta i ländryggen, vilket jag har dagligen annars. Läs mer
    2019-11-22 Carina S svarar Korina V
    Vad glad jag blir att posturaltränings passet blev så bra för dig :-) Vi ses nästa vecka. Med vänlig hälsning Carina

Therese C skrev om Balance Of Nea
    Jag går på lymfmassage och det är så otroligt skönt och märker stor skillnad på känslan i kroppen och att den kommer igång så fort man har tagit en behandling. Bemötandet är också 10/10, Carina är otroligt ödmjuk och duktig på det hon gör! Läs mer
    2019-11-22 Carina S svarar Therese C
    Så roligt att du hittat lymfmassagen och att den gör så stor skillnad. Tack Therese för din fina rekommendation och så ses vi nästa vecka igen. Kram Carina
  • 2019-09-03

Susanne E skrev om Balance Of Nea
    Underbara produkter, mycket trevlig personal med mängder av kunskap och trevligt bemötande. Jag rekommenderar verkligen Balance of Nea ❤️ Läs mer
    2019-09-12 Carina S svarar Susanne E
    Tack Susanne för din fina rekommendation. Vi ses snart igen <3
    Kram Carina
  • 2019-05-22

Barbro J skrev om Balance Of Nea
    Jag köpte en förpackning med ”koppar” Läs mer
    2019-06-11 Carina S svarar Barbro J
    Ja härligt att Du vill köra kopporna så Du hjälper ditt lymfsystem ännu bättre. Kör på som vi sagt och ha en skön sommar :-) Kram Carina
  • 2019-05-22

Mariette E skrev om Balance Of Nea
    Klassisk massage. Blev väldigt nöjd med behandlingen och bemötandet. Mycket trevlig och proffessionell Läs mer
    2019-06-11 Carina S svarar Mariette E

2019-02-17 Carina S svarar Harriet E
    Roligt att höra Harriet :-) Tack, mvh Carina
  • 2019-02-05

Nils L skrev om Balance Of Nea
    Bra hjälp för ömma muskler. Jag rekommenderar verkligen att gå dit Läs mer
    2019-08-30 Carina S svarar Nils L
    Tack Nils. Vi ses snart igen.
    Med vänlig hälsning, Carina
  • 2018-08-02

Fanny R skrev om Balance Of Nea
    Jag tog en lymfmassage och jag är mer än nöjd med både behandling och bemötande.
    Fin lokal, trevlig massör och väldigt avslappnande :) Läs mer
    2018-08-29 Carina S svarar Fanny R
    Tack Fanny för din fina rekommendation. Vi ses snart igen. Mvh Carina
  • Ingrid J

2018-07-31

Ingrid J skrev om Balance Of Nea
    Massage deluxe och många tips för fortsatt välbefinnande. Överträffade mins förväntningar Läs mer
    2018-08-29 Carina S svarar Ingrid J
    Härligt Ingrid, kul att du gillade min behandling. Ha det så fint till vi ses igen. Kram Carina
  • 2018-06-26

Mari-ann H skrev om Balance Of Nea
    Ett professionellt och lyhört bemötande både vad gäller köp av produkter och köp av tjänster.
    Carina/Balance of Nea levererar mer än jag förväntat mig. Läs mer
    2018-06-26 Carina S svarar Mari-ann H
    Tack Mari-Ann, roligt att jag levererar över dina förväntningar. Tack för ditt förtroende, Kram Carina
  • Sonja A

2018-06-21

Sonja A skrev om Balance Of Nea
    Behandling och hudvård
    Otroligt kunnig, professionell och trevlig!
    Provat en ny behandling, Postural träning, som har hjälpt mig otroligt mycket på kort tid. Så tacksam att få må så mycket bättre. Läs mer
    2018-06-26 Carina S svarar Sonja A
    Jag blir så glad att denna nya träningsmetod hjälpt dig så mycket, trots bara några tränings/behandlingstillfällen. Jag är också otroligt tacksam att jag gått utbildningen till Postural tränare vilket kommer hjälpa många människor med olika problem.
    Tack Sonja, kram Carina
  • 2018-06-20

Ted C skrev om Balance Of Nea
    massage
    mycket bra
    goda
    mycket bra Läs mer
    2018-06-26 Carina S svarar Ted C
    Tack Ted, roligt att du tycker om min klassiska massage. Välkommen snart igen. Mvh Carina
  • 2018-06-20

Kerstin N skrev om Balance Of Nea
    Helkroppsmassage 60 minuter.
    Carina är en helt underbar massör och människa. Snäll, omtänksam, kunnig, skicklig och ständigt på jakt efter mer kunskap inom området. Hon lyssnar och hon blir som en kompis bara efter några gånger hos henne. Rent, snyggt och fräscht i lokalerna. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-06-26 Carina S svarar Kerstin N
    Tack Kerstin för din fina rekommendation. Känns väldigt roligt att du tycker om min händer och mig också naturligtvis. Vi ses snart igen. Kram Carina
  • 2018-02-10

Annelie W skrev om Balance Of Nea
    Mycket nöjd med besöket. Lyxade till det med både en klassiskt massage och därefter en facelift massage. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-03-23 Carina S svarar Annelie W
    Ja Annelie, visst ska man skämma bort sig bland. Det är alla välförtjänta. Tack för din rekommendation. Välkommen igen ? Carina
  • 2018-02-09

Emma H skrev om Balance Of Nea
    Massage från himmelriket! Fantastisk miljö med en fantastisk massör som gjorde underverk på en stressad kropp. Läs mer
    2019-11-06 Carina S svarar Emma H
    Tack Emma. Så roligt att du blev så nöjd. Jag blev väldigt glad över dina fina ord. Välkommen tillbaka Carina
  • Kristina K

2018-02-09

Kristina K skrev om Balance Of Nea
    Jag köpte fem lymfmassagebehandlingar och har nu avnjutit två. Trevligt bemötande och fantastisk massage. Rent och fint behandlingsrum. Mysig och avkopplande miljö.
    Jag är jätteglad över att ha hittat en bra massör i Väsby och rekommenderar Carina å det varmaste. Läs mer
    2018-03-22 Carina S svarar Kristina K
    Så roligt att du gillar mitt handlag. Tack för dina fina ord Kristina. Ses snart igen. Kram Carina
  • Regina T

2018-02-09

Regina T skrev om Balance Of Nea
    Hos Balance of Nea för du hög kvalitet på behandlingarna som utförs. Produkterna som används vid massage är dessutom ekologiska. Bemötandet och servicekänslan är fantastisk! Besök Balance Nea och bli 100 procent nöjd. Läs mer
    2018-03-22 Carina S svarar Regina T
    Tack Regina för den fina rekommendationen. Det är alltid lika kul att träffas. Vi ses snart igen. Kram Carina
  • 2017-11-03

Maria J skrev om Balance Of Nea
    Mycket fin behandling och bra tips och råd till självbehandling! Läs mer
    2017-11-06 Carina S svarar Maria J
    Tack Maria, känns väldigt bra att Du gillade behandlingen. Vi ses snart igen =) Med vänlig hälsning Carina
  • 2017-11-02

Anna F skrev om Balance Of Nea
    Carina på Balance Of Nea är otroligt glad, trevlig, kunnig och proffsig, hon erbjuder alltid det lilla extra I form av tips på övningar för att hantera eventuella muskelspänningar. Läs mer
    2017-11-06 Carina S svarar Anna F
    Det är alltid roligt att kunna hjälpa personer med olika besvär. Ha det fint i de nya lokalerna, Anna och så hoppas jag att jag kommer dit efter nyår. Med vänlig hälsning Carina
  • 2017-11-02

Efwa N skrev om Balance Of Nea
    Ett mycket bra bemötande från start till slut.
    Mina förväntningar på massagen /hela upplevelsen uppfylldes och fick även bra tips med mig.

Kommer att återkomma och även varmt rekommendera till andra! Läs mer
    2017-11-06 Carina S svarar Efwa N
    Efwa, roligt att Dina förväntningar blev som Du tänkte, och jag tackar för att Du ville komma till mig. Vi ses snart igen.
    Med vänlig hälsning Carina
  • 2017-04-19

Anna S skrev om Balance Of Nea
    Jätte trevligt bemötande och bra kunskap om kroppens alla delar.Har fått hjälp med trötta och överansträngd muskler.Har köp klassisk massage.Har gjort att jag orkade jobba vidare.Även peppande och informerande företag. Läs mer
    2017-04-24 Carina S svarar Anna S
    Jag är glad att jag kunnat hjälpa dig så du kunde fortsätta ditt jobb. Effekten har ju också blivit bättre av att du gjort lite "hemläxor" och kommit tillbaka kontinuerligt så din kropp har då svarat bättre på massagen. Vi har ju då gjort ett bra jobb båda två :-)
    Tack Anna för din fina recension. Mvh Carina
  • 2017-04-14

Lena S skrev om Balance Of Nea
    Mycket bra bemötande. Fick klassisk massage och det var mycket bra. Kan varmt rekommendera att gå dit. Läs mer
    2017-04-18 Carina S svarar Lena S
    Tack Lena för din rekommendation, hör av dig när du behöver lite behandling igen. Med vänlig hälsning Carina

Lena R skrev om Balance Of Nea
    Mycket trevligt.bemötande.och skön miljö. Läs mer
    2017-04-12 Carina S svarar Lena R
    Tack Lena för din recension, roligt att du gillar mina tjänster. Välkommen igen när du behöver en skön behandling, mvh Carina

David K skrev om Balance Of Nea
    Massage på jobbet varannan vecka
    Alltid glad och trevlig, det märks att Carina vet vad hon sysslar med.
    Rekommenderas varmt Läs mer
    2017-04-12 Carina S svarar David K
    Tack David för din fina rekommendation. Det är alltid trevligt att träffa er och få ge lite avkoppling och cirkulationsbefrämjande massage. Mvh Carina

Maria E skrev om Balance Of Nea
    bästa upplevelsen, mycket bra produkter Läs mer
    2017-04-12 Carina S svarar Maria E
    Tack Maria, jag blir lika glad varje gång du säger att mina händer är fantastiska men du är också väldigt bra på att slappna av och ta emot massagen också. Kram Carina
  • Niklas P

2017-04-12

Niklas P skrev om Balance Of Nea
    Carina är enormt duktig och kunnig inom hur kroppen fungerar. Allt ifrån muskler till lymfsystem. Hon är grym på massage och ger alltid välkomna råd kring hur man själv kan massera hemma.
    Jag kan verkligen rekommendera henne!
    /Niklas Läs mer
    2017-04-12 Carina S svarar Niklas P
    Tack så mycket för din rekommendation Niklas. Roligt att du gillar mina råd också. Jag försöker få människor att själv kunna öka sin livskvalitet utan större förändringar eller uppoffringar som ger faktiska resultat. Vi ses snart igen. Mvh Carina
  • Anna B

2017-04-12

Anna B skrev om Balance Of Nea
    Ett fantastiskt företag med en lång erfarenhet inom hållbarhet. Produkter och tjänster som idag känns otroligt viktiga. En mycket bra service! Läs mer
    2017-04-12 Carina S svarar Anna B
    Tack Anna för din fina recension. Det känns otroligt bra att kunna erbjuda många olika behandlingar och hjälpa både kropp och knopp. Vi ses och hörs snart igen. Kram Carina

Therese C skrev om Balance Of Nea
    Trevligt bemötande och bra service:) Läs mer
    2017-04-12 Carina S svarar Therese C
    Tack Therese, välkommen igen när du behöver en skön massage eller hjälp med något specifikt problem. Mvh Carina

Eva H skrev om Balance Of Nea
    Balance of nea är personligt , härligt och varmt mottagande . Har bara allt gott att säga 🙏🏻💜 Läs mer
    2017-04-12 Carina S svarar Eva H
    Tack Eva för ditt vänliga omdöme. Mvh Carina

Mikaela H skrev om Balance Of Nea
    Supernöjd med vår företagsmassage! Läs mer
    2017-04-12 Carina S svarar Mikaela H
    Det känns alltid lika trevligt att komma till Er och massera och jag är glad att du är så nöjd. Tack Mikaela, mvh Carina

Hans J skrev om Balance Of Nea
    Proffesionellt både på personligt och yrkesmässigt plan. Olika behandlingar efter behov, jag har gått därifrån med lätt kropp och stillat fritt sinne! Läs mer
    2017-04-11 Carina S svarar Hans J
    Jag är glad att jag kan hjälpa till på många sätt. Massage är ett otroligt bra redskap att ta till vid många olika typer av behov. Tack Hans för din fina recension. Ha det fint, kram Carina
  • 2017-04-10

Ann-britt W skrev om Balance Of Nea
    jag har regelbundet gått och fått massage I 3 år har bara got att saga om företaget. Läs mer
    2017-04-11 Carina S svarar Ann-britt W
    Tack Ann-britt, det är alltid lika trevligt att träffas och regelbundenheten är bra oavsett yrke. Vi ses snart igen. Kram Carina
  • 2017-04-10

Marianne P skrev om Balance Of Nea
    Ett mycket kompetent och trevlig personal/Företag
    Kan sitt jobb, bjuder på sig själv.
    Bra produkter, skön avslappning, mysig miljö
    köpt oljor, rengörig etc. Läs mer
    2017-04-11 Carina S svarar Marianne P
    Tack Marianne för din fina recension. Välkommen snart igen, mvh Carina

Natalie B skrev om Balance Of Nea
    Fantastisk, avkopplande och lugn. Får mycket bra tips och idéer som man själv kan göra i vardagen. Helt och hållet toppen! Rekommenderar starkt!! Läs mer
    2017-04-06 Carina S svarar Natalie B
    Tack så mycket för din fina rekommendation Natalie. Det är så viktigt att vi fungerar så bra det bara går utifrån våra egna förutsättningar i vardagen, så små tips kan göra stor skillnad. Ha det fint så ses vi igen snart. Med vänlig hälsning Carina
  • Minna O

2017-04-05

Minna O skrev om Balance Of Nea
    Fantastiska produkter, extra bra att de är veganska & ekologiska! Högsta betyg! Produkterna har gjort under för min hud. Läs mer
    2017-04-06 Carina S svarar Minna O
    Så roligt att Din hud blivit bättre av mina produkter. Som jag säger, "Less is better and more". Vi ses snart igen. Kram Carina

Susanne S skrev om Balance Of Nea
    Bra bemötande, hade bokat massage. Carina är kunnig och bra på att massera. Läs mer
    2017-04-06 Carina S svarar Susanne S
    Tack Susanne, hör av dig när du behöver lite massage igen. Med vänlig hälsning Carina

Maria N skrev om Balance Of Nea
    Balance of Nea erbjuder sina tjänster till anställda på Siemens där jag jobbar.
    Helkropps massage är tjänsten som jag köper och är jätte nöjd med.
    Carina Smith har en förmåga att få en att må bra genom sin närvarande atityd, trevlig sociala sätt och prfssiga sätt att utföra tjänsten som jag vill ha.

Jag delar ut en 5-a! Läs mer
    2017-04-06 Carina S svarar Maria N
    Tack för Din 5a Maria :-) Som du vet har du lite tid innestående. Vi ses, Med vänlig hälsning Carina

Jeanette P skrev om Balance Of Nea
    Jag har vart gjort ansiktsbehandling samt djupgående massage hos carina och jag har vart jätte nöjd!professionellt bemötande, stor kunskap och bra produkter hit går jag absolut igen! Läs mer
    2017-04-06 Carina S svarar Jeanette P
    Jeanette så roligt att Du blev nöjd med behandlingarna. Du är så välkommen igen. Med vänlig hälsning Carina
  • Yvonne K

2017-04-04

Yvonne K skrev om Balance Of Nea
    Rekommenderar verkligen behandlingar och allt som Balance of Nea erbjuder. Läs mer
    2017-04-06 Carina S svarar Yvonne K
    Tack Yvonne för din rekommendation. Välkommen tillbaka när Du behöver en stund för Dig själv igen. Mvh Carina
  • Regina v

2017-04-04

Regina v skrev om Balance Of Nea
    Väldigt kunnig. Mycket bra på massage. Ger goda råd och tips. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2017-04-06 Carina S svarar Regina v
    Tack Regina för din rekommendation. Du är så välkommen igen när Du känner att Du behöver hjälp med något eller bara en skön massage/behandling. Med vänlig hälsning, Carina
    Regina v gillar detta

Ditte S skrev om Balance Of Nea
    Jag har bara goda erfarenheter av Balance of Nea. Jag har alltid blivit väl bemött och fått mycket bra hjälp med mina spända muskler som drar ihop sig vid stress och kyla. Nämner ofta för mina vänner att de skall vända sig dit de också! Läs mer
    2017-04-03 Carina S svarar Ditte S
    Tack Ditte för att Du delar med dig av dina erfarenheter av mig och Balance Of Nea och väldigt roligt att Du till och med nämner mig för dina vänner., Med vänlig hälsning Carina

Charlotte B skrev om Balance Of Nea
    Carina erbjuder den mest proffsiga massage jag någonsin upplevt. Läs mer
    2017-04-03 Carina S svarar Charlotte B
    Tack Charlotte, jag blir alltid lika glad att Du blir så nöjd. Vi ses snart igen. Med vänlig hälsning Carina

Veronie L skrev om Balance Of Nea
    Bättre bemötande kan man inte få!
    Glad å härlig människa och man får en riktig energiboost :) mycket skratt :)
    Helkroppsmassage som var över förväntan.
    Har man varit där 1 gång, kan man inte låta bli att boka in ytterligare behandlingar <3 Läs mer
    2017-04-03 Carina S svarar Veronie L
    Veronie, jag blir glad av dina fina ord. Tack! Delad glädje = dubbel glädje. Välkommen när Du behöver en boost igen. Kram Carina

Lindvägen 6, 194 92 Upplands väsby