Alla kategorier Rörmokare Uppsala Håbo Bålsta Rörmokeri

Bålsta Rörmokeri

Galoppvägen 4, 746 39 Bålsta — Visa karta

Välkommen till Bålsta Rörmokeri!

Upphovsmannen till Bålsta Rörmokeri är Mikael Wranding som efter många år som rörmokare på ett antal välrenommerade rörmokarfirmor valt att starta eget. År 2017 blev det officiellt att Bålsta Rörmokeri skulle hjälpa invånarna i Bålsta med omnejd med allt som involverar rör och vattenläckor.

Målet har alltid varit att bli Bålstas egen lokala rörmokarfirma som riktar sig både till privata men även företagskunder. Du kan ringa Mikael dygnet runt alla dagar om året när dina rör behöver akut hjälp! Varmt välkomna!
Öppet just nu
Mån-Sön: 00:00-23:50

Läs vad 25 kunder tycker om Bålsta Rörmokeri

• 2019-05-01

Kjell F skrev om Bålsta Rörmokeri
    installering av nya rör i tvättstuga och renovering av badrum.

Mycket trevlig kille som var lättillgänglig när hjälp behövdes och gjorde ett proffsigt jobb samt gav goda råd angående installationerna . Läs mer
  • 2019-04-19

Anita Birgitta S skrev om Bålsta Rörmokeri
    Ett fint jobb installation av en ny blandare.och en trevlig representant för firman.

Bertil Svensson Läs mer
  • 2019-04-17

Svante H skrev om Bålsta Rörmokeri
    Proffsig, snabb, trevlig. Bra kundbemötande! Läs mer
  • Omid S

2019-04-17

Omid S skrev om Bålsta Rörmokeri
    Jag anlitade bålsta rörmokeri för att installera nya rör hemma. Dem är väldigt proffsiga, snabba, och tar välhand om kunden. Jag kan starkt rekommendera bålsta rörmokeri. Läs mer
  • 2019-04-17

Toni D skrev om Bålsta Rörmokeri
    Micke är grymt social och kompetent. Kommer definitivt använda Bålsta Rörmokeri i framtiden Läs mer
  • 2019-04-16

Yvonne R skrev om Bålsta Rörmokeri
    Mycket proffsig med superbra bemötande. Rekommenderas!' Läs mer
  • Katarina M

2019-04-16

Katarina M skrev om Bålsta Rörmokeri
    Jag rekommenderar Bålsta Rörmokeri! Enkelt och smidigt att få kontakt. Nöjd med arbetet. Läs mer
  • Anna W

Anna W skrev om Bålsta Rörmokeri
    Har anlitat Bålsta rörmokeri vid flera tillfällen & kommer att kontakta firman ytterligare om jag behöver sådana tjänster 👍🏻 Läs mer
  • Kerstin S

Kerstin S skrev om Bålsta Rörmokeri
    Byte av vattenledningar och kranar i duschen. Blev väl bemött och fick upplysning om annat som var i behov av byte och fick även det åtgärdad. Har nyttjat firman tidigare och hade klart för mig vad de kan och förväntade mig att det inte skulle bli problem, vilket det heller inte blev. Båda personerna jag hade kontakt med höll måttet väl. Läs mer

Johan W skrev om Bålsta Rörmokeri
    Bålsta Rörmokeri hjälpte oss med vår bergvärmepump och framförallt vattenrör, cirkulatorer mm.

Mycket trevligt bemötande, bra kompetens och snabb hjälp när det krisande (även på helgen och per telefon när support behövdes).

Överlag är vi väldigt nöjda med Bålsta Rörmokeri och vi kommer ta hjälp av dom igen. Läs mer
  • Bo L

Bo L skrev om Bålsta Rörmokeri
    Byte av radiatorventiler i hela huset. Snabbt, effektivt och med stor professionalism. Dessutom till överkomlivt pris. Mycket nöjd. Läs mer
  • Maud P

Maud P skrev om Bålsta Rörmokeri
    Jag köpte en ny wc-stol med installation. Jag fick ett mycket trevligt bemötande, snabbt och snyggt utfört arbete och bra service när jag hade synpunkter på själva produkten. Mycket nöjd! Läs mer

Thomas B skrev om Bålsta Rörmokeri
    Utbyte av värmepump.
    Bra och trevligt bemötande av företagets anställda,
    Företaget levde upp till mina förväntningar.
    Vi kan starkt rekommendera Bålsta rörmokeri till andra. Läs mer

Stefan Ö skrev om Bålsta Rörmokeri
    Snabbt, trevligt bemötande, rekommenderas. Läs mer
  • Sten-Åke W

Sten-Åke W skrev om Bålsta Rörmokeri
    Byte av toalettstol och i övrigt kontroll av befintliga kopplingar till övriga maskiner i hushållet.

Mycket trevligt bemötande. Professionell yrkesman. Arbetade snabbt och säkert. Kom i tid.

Har rekommenderat firman till mina bekanta.

Christin Läs mer

Mikael S skrev om Bålsta Rörmokeri
    Behövde hjälp med installation av avlopp och kran i kök, byte av toalettstol, installation av diskmaskin samt tvätt maskin och avlopp och kran till tvättstuga.

Bålsta Rörmokeri svarar alltid i telefon, är alltid i tid (och kan dom inte det, hör dom av sig i god tid innan), gör exakt det man önskar utan att man behöver ge djupare förklaringar, har ett mycket trevligt bemötande, mycket välspecificerade fakturor (ner till enskild bult vilket gör att du som kund ser exakt vad du betalat för) och dom försöker alltid lösa eventuella problem längs vägen. Vi fick en läckande toalett och några timmar senare var den urkopplad och röret pluggat. Det kallar jag service. Att dom sen har humana priser är också ett plus.

Är jag nöjd? Ja, mycket.
    Skulle jag anlita dom igen? Absolut. Har några kommande jobb för dom.
    Skulle du rekommendera dom: Utan tvekan. Läs mer
  • Marianne R

Marianne R skrev om Bålsta Rörmokeri
    Lätt att kontakta, svarar i telefon eller ringer upp/smsar
    Inga överraskningar på fakturan, man vet vad man betalar för.
    Korrekt och bra utförda jobb. Läs mer

Lena H skrev om Bålsta Rörmokeri
    Mycket bra bemött och arbetet blev gjort inom tiden det var utlovat. Läs mer

Tomas J skrev om Bålsta Rörmokeri
    Bytte ut en defekt värmekabel mellan pumphus o fastighet. Funkade kanon, kom på avsatt tid, gjorde jobbet. Trevlig. Läs mer
  • Birgitta D

Birgitta D skrev om Bålsta Rörmokeri
    Proffsigt, snabbt och smidigt utförda jobb med säkert handlag och till vettigt pris! Läs mer

Thomas H skrev om Bålsta Rörmokeri
    Duktiga och noggranna.
    Snabba svar på frågor.
    Gav flera bra alternativ och lösningsförslag.

Vettiga priser! Läs mer

Patrik B skrev om Bålsta Rörmokeri
    Fixade element till öv på nybyggt hus. Trevligt och kunnigt bemötande! Läs mer
  • John S

John S skrev om Bålsta Rörmokeri
    Proffsigt bemötande och personlig service. Väldigt nöjd och kommer garanterat att anlita Bålsta Rörmokeri igen när jag behöver hjälp. Läs mer

Anders W skrev om Bålsta Rörmokeri
    Allt bra. Snabb service till bra pris. Läs mer
  • Jenny L

Jenny L skrev om Bålsta Rörmokeri
    Håller vad de lovar. Professionellt arbete till rätt pris. Läs mer

Galoppvägen 4, 746 39 Bålsta