Bålsta Rörmokeri

Välkommen till Bålsta Rörmokeri!

Upphovsmannen till Bålsta Rörmokeri är Mikael Wranding som efter många år som rörmokare på ett antal välrenommerade rörmokarfirmor valt att starta eget. År 2017 blev det officiellt att Bålsta Rörmokeri skulle hjälpa invånarna i Bålsta med omnejd med allt som involverar rör och vattenläckor.

Målet har alltid varit att bli Bålstas egen lokala rörmokarfirma som riktar sig både till privata men även företagskunder. Du kan ringa Mikael dygnet runt alla dagar om året när dina rör behöver akut hjälp! Varmt välkomna!

Läs vad 243 kunder tycker om Bålsta Rörmokeri 2

2022-09-26 Verifierad kund
    Mycket trevliga! och jobbet dom utförde blev skitsnyggt.
    2022-09-25 Verifierad kund
    Allt trevligt bemötande och proffsig service till ett rimligt pris.
    2022-09-23 Verifierad kund
    Otroligt trevligt bemötande och bra återkoppling.
    Rekommenderar dem verkligen.
    2022-09-20 Verifierad kund
    Mycket kompetent samt bra service. Rekommenderas!
    2022-09-18 Verifierad kund
    Bålsta rörmokeri är våran under entreprenörer
    Kan personligen säga att dom är punktliga och noggranna.
    Lösningar är en del av deras vardag.
    2022-09-14 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Snabb och bra service vid byte av ett gammalt rostigt vattenutkast. "Vid runtomkring arbetet" för att kunna fästa utkastet agerade "killen" självgående på toppensätt.
    2022-09-07 Verifierad kund
    snabb och bra service
    dom kom ut och felsökte djupvattenpump som slutat fungera efter blixtnedslag.
    arbetet blev exakt så bra som jag förväntade mig.
    5av5 toast !!
    2022-09-01 Verifierad kund
    Snabbt och enkelt. Mycket vänlig personal
    2022-09-01 Verifierad kund
    Trevligt, proffsigt och snabbt fixade dom vårt avlopp.
    2022-08-26 Verifierad kund
    Snabb, bra och enkel service. Svarade snabbt, dök upp snabbt och fixade allt bra.
    2022-08-19 Verifierad kund
    Min son tog hand om ärendet. Trodde vattenpumpen gått sönder. Enl rörmokaren slut med vatten i brunnen och förklarade sonen att hälla i mkt vatten vilket vi har gjort.

Jag har hörselnedsättning därav min son ställde upp.
    2022-07-30 Verifierad kund
    Fick min kökskran utbytt, jag är nöjd och belåten 👍
    2022-07-17 Verifierad kund
    Professionellt bemötande. Lydhör, hjälpsam samt snabbt svar och återkoppling. Holder avtal och tider vi har blivit överens om. Person tilldelat jobb kunnig och hjälpsam. Kommer i tid, förklarar, hittar lösningar, vänlig och hade stort tålamod med at förklara centralens funktionalitet och hitta lösningar på delar som var utgått. Vill påstås at K gjorde mer en arbetsbeskrivning kräver. Det lilla extra som her skilllnad. Kände meg väldig trygg som okunnig köpare med råd och service. Tack!
    Jobb rörde läckage i fjärvarme central från leverandör som inte längre finns. Några delar utgått och restade. K jobbade rundt detta och löste problemet.
    (En annan Rörmokkeri hadde varit hos mig i 5 min, stuckit i väg sagt ar delar må beställas, struntat i återkoppling, efter många telefoner utan svar återkopplat at delar är restade och ny central må beställas. Inget svar när jag ifrågasatte lösningen. )
    Hej Elin, tack för att du tagit dig tid och skrivit ditt väldigt fina och förklarande omdöme! Det är så roligt att läsa att vi kunnat hjälpa dig och att du är så nöjd! Nu ska allt vara lagat med din fjärrvärmecentral, men om du får något annat rörproblem framöver så får du mer än gärna höra av dig! Bålsta Rörmokeri
    2022-07-14 Verifierad kund
    Dyrt, men bra kommunikation, snabb tillgänglighet och professionellt utfört.
    Tack Mats för det fina omdömet. Hör gärna av dig framöver ifall du behöver mer hjälp! Bålsta Rörmokeri
    2022-07-10 Verifierad kund
    Engagerade och noggranna. Väldigt bra service!
    Tack för det Bengt! Vi fick trolla lite för att få till det hos dig, men nu är allt enligt boken och det blev bra! Hör gärna av dig framöver när du behöver mer hjälp. Bålsta Rörmokeri
    2022-07-10 Verifierad kund
    Jag fick ett trevligt bemötande och snabb och punktlig hjälp med byte av WC-stol.
    Hade inte varit i kontakt tidigare, så några särskilda förväntningar hade jag inte.
    2022-07-09 Verifierad kund
    Snabba, korrekta, trevliga och proffsiga!
  • Stefan W
    skrev om Bålsta Rörmokeri
    2022-07-09 Verifierad kund
    Har bara bra att säga om denna firma. Svarar när man ringer. Kommer avtalad tid. Proffesionellt bemötande och proffsiga i sin yrkesutövning.
    Tack för det Stefan, det var fina ord! Hoppas att din WC håller ett tag till nu och hör av dig nästa gång du behöver hjälp. Bålsta Rörmokeri
    2022-07-07 Verifierad kund
    Hörde av mig till via mail, fick snabbt svar.
    Kom någon dag efter mailkontakt kolla på varmvattenberadraren och nästa sag bytte ut den. Snabbt, smidigt och enkelt.
    Tack för det Johan, vi vill alltid prioritera dem med de mest akuta behoven. Glädjande att allt gick så smidigt hos dig! Bålsta Rörmokeri
    2022-07-01 Verifierad kund
    Fantastiskt tillmötesgångde vilken tid på dygnet som helst.
    Tack för det Ingegärd! Jag hoppas att ditt sjövatten fungerar som det ska nu, hör av dig annars så löser vi det! Bålsta Rörmokeri
    2022-07-01 Verifierad kund
    trevlig rörmokare som bytte utkastaren
    Tack Arne, hör gärna av dig framöver när du behöver mer hjälp. Bålsta Rörmokeri
    2022-06-27 Verifierad kund
    Bra företag och medarbetare. De håller tider och löser det mesta
    Tack för det Kimmo, ring så kommer vi! Bålsta Rörmokeri
    2022-06-22 Verifierad kund
    Duktiga och kunniga, snabba med kort inställelsetid. Proffs!
    Tack för omdömet Christer! Lätt att vara profs när man får jobba med Norra Europas bästa byggkonsult/snickare! Bålsta Rörmokeri
    2022-06-20 Verifierad kund
    Bra och snabb service, kom samma dag som jag ringde.
    Det är alltid kul att få till en riktigt snabb lösning på ett akut problem. Jag hoppas att allt fungerar som det ska med vattnet nu. Hör gärna av dig framöver ifall du behöver mer hjälp! Bålsta Rörmokeri
    2022-06-14 Verifierad kund
    Väldigt bra service och hjälpsamma med att hitta rätt på den typ av köksblandare jag ville ha.

Kom och bytte blandare utan några problem.

Andra ggr på kort tid jag anlitat Bålsta Rörmokeri och lika snabb och proffsig service båda ggr.
    Tack Linda! Återkommande kunder är alltid roligast. Det kändes bra att vi kunde hjälpa dig att hitta din speciella blandare i tiderna av idag när leveranstiderna kan vara ofattbara.

Det är bara att höra av dig nästa gång du behöver hjälp!
    2022-06-13 Verifierad kund
    Dom kom med kort varsel, trevligt bemötande,dom installerade vår nya diskmaskin med ny kökskran och diverse tillbehör. Heder åt dom.
    Tack till dig Ingvar för det fina omdömet. Nu har du ett fullt fungerande kök enligt de senaste reglerna. Återkom gärna om du behöver mer hjälp i framtiden. Bålsta Rörmokeri
  • Gaby F
    skrev om Bålsta Rörmokeri
    2022-06-12 Verifierad kund
    Fick snabbt hjälp. Lätt att kommunicera, gjorde precis det som jag behövde hjälp
    med. Perfekt installation av pumpen.
    Återkommer med säkerhet vid nästa problem.
    Tack Gaby! Jätteroligt att höra att allt vi hjälpt dig med fungerar som det ska. Till och med en liten badtur för att fästa sjövattenslangen för optimal tillförsel till pumpen. Det är bara att höra av dig framöver så hjälper vi dig eller leder dig till hjälp vad det än är. Bålsta Rörmokeri
    2022-06-12 Verifierad kund
    Byte av varmvattenberedare blev gjort snabbt, snyggt och till rimligt pris.
    Tack för omdömet Stefan, hör gärna av dig igen! Bålsta Rörmokeri
    2022-06-01 Verifierad kund
    Snabba att göra ett reparationsjobb och vi blev mycket nöjda med det
    Tack för det Margareta! Jag hoppas ni är nöjd med de nya badrumsmöblerna. Bålsta Rörmokeri
    2022-05-24 Verifierad kund
    Snabbt svar. Bra bemötande och duktig rörmokare var hos mig för installation av ny varmvattenberedare och att ”plugga igen” en rörförgrening.
    Det jag kan ge som feedback är att jag bokade jobbet 2 månader i förväg. Veckan innan planerat besök ringde jag och kollade läget. Allt var ok inför jobbet, man visste om beredaren. Ändå fanns den inte vid teknikerns besök på morgonen, det var problem med att ”få fram den”. Varpå han åkte iväg för att köpa ut den. Och tiden för det fakturerades.
    Hej Lena, tack för omdömet och berömmet för våran rörmokare!

Tyvärr så är det stor brist på allt rörmaterial och så även varmvattenberedare. När jag beställde hem den veckan innan så var den slut hos alla grossister, men dem sa att den skulle komma innan arbetet hemma hos dig. Så blev inte fallet, utan vi fick meddelande om att den till slut fanns morgonen vi skulle till dig.

Olyckligt, men i rådande tider med materialbrist så går det inte alltid som planerat dessvärre, det glädjer mig i vart fall att du är nöjd med arbetet!
    2022-05-24 Verifierad kund
    Snabbt utförande, god kommunikation.
    Tack för det Helen, nu hoppas vi att avloppstoppet inte kommer tillbaka efter våran rensning. Hör av dig isådanafall så får vi filma rören. Bålsta Rörmokeri
    .....................................................
    Tack för omdömet Erik, hör gärna av dig igen! Bålsta Rörmokeri
    2022-05-23 Verifierad kund
    Snabb hjälp då tvättställsblandaren gått sönder och vattnet rann. Mycket trevligt bemötande och proffsigt utfört arbete.Väldigt serviceinriktade.
    Vi är så nöjda!
    Tack för det fina omdömet, vi kommer gärna tillbaka och hjälper er framöver! Bålsta Rörmokeri
    2022-05-23 Verifierad kund
    Bra kommunikation, trevliga, bra utförande, och väldigt snabba 😀
    Tack för det Ferhat, det gick väldigt bra hos dig! Nu kommer ni få riktigt bra värme till vintern. Bålsta Rörmokeri
    2022-05-22 Verifierad kund
    Schyssta, snabba och prydligt utfört. Rekommenderas!
    Tack för det Elenore! Nu har ni ordentligt med vatten inför sommarsäsongen, tänk på att inte dra åt dem för hårt bara. Dem ska läcka någon sekund eller två när man stänger av dem. Bålsta Rörmokeri
    2022-05-13 Verifierad kund
    Snabbt svar på förfrågan, ett trevligt bemötande och väl genomfört jobb.
    Hej Victor. Jag hoppas ni tycker att det blev bättre med förflyttning av era tvättmaskiner mm. Tack för omdömet för övrigt, ni får gärna höra av er framöver! Bålsta Rörmokeri
    2022-05-08 Verifierad kund
    Trevlig personal och snabbt utfört jobb.
    Kul att höra Peter, nu är alla vattenmätare i ordning hos dig. Bålsta Rörmokeri
    2022-04-30 Verifierad kund
    Kunniga i det vi har behövt hjälp med och bra service
    Tack Carin, hör gärna av dig framöver ifall du behöver mer rörhjälp. Bålsta Rörmokeri
    2022-04-23 Verifierad kund
    Snabba på att svara och smidiga att ha och göra med. Rekommenderas.
    Tack för det Peter. Det blev ett smidigt vattenmätarkonsolbyte hos dig. Hör av dig framöver ifall du behöver mer hjälp. Bålsta Rörmokeri
    2022-04-22 Verifierad kund
    Snabba och sakliga.👍🏻👍🏻👍🏻
    Tack för det Josef. Jag hoppas värmepannan fortsatt fungerar bra nu sedan vi var där. Bålsta Rörmokeri
    2022-04-20 Verifierad kund
    Snabbt och bra, noggrant utfört jobb samt mycket trevlig rörmokare.
    Tack för det omdömet Stefan, jag ska meddela det till Joel! Hoppas allt fungerar bra framöver med den nya WCn, annars är det bara att höra av dig. Bålsta Rörmokeri
    2022-04-15 Verifierad kund
    Vi messade. Vi fick en tid. Tiden hölls. Jobbet gjordes. Fiket lever. Tack!!
    När Kafé 44 kallar, kommer Bålsta Rörmokeri! Det är sen gammalt. Bålsta Rörmokeri
    2022-04-15 Verifierad kund
    Anlitat dom för att byta radiatorer och ta bort radiatorrör. Dom är trevliga och duktiga.
    Tack för det Daniel, du får gärna höra av dig framöver ifall du behöver mer hjälp! Bålsta Rörmokeri
    2022-04-13 Verifierad kund
    Trevligt och bra bemötande när de bytte vår vattenmätare.
    Tack för det Thomas, det gick smidigt och blev bra. Bålsta Rörmokeri
    2022-04-11 Verifierad kund
    Snabba och pålitliga, jag kommer definitivt att anlita dem igen om behovet uppstår.
    Tack Lars, det är bara att ringa. Jag hoppas allt fungerar bra med nya duschsystemet. Bålsta Rörmokeri
    2022-04-10 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och servise effektiva och snabba
    Tack Per, det fungerade väldigt bra hemma hos er! Hör av dig om du behöver mer hjälp. Bålsta Rörmokeri
    2022-04-10 Verifierad kund
    Snabba, trevliga och enkla att ha att göra med! Bra utförda jobb! TACK!
    Härligt att höra, hör gärna av er när ni behöver mer utfört i föreningen! Bålsta Rörmokeri
    2022-04-04 Verifierad kund
    Perfekt, trevlig killle. Bra service
    Det är bara att ringa igen när du behöver hjälp Kent och jag ska hälsa Joel dina vänliga ord. Bålsta Rörmokeri
    2022-04-04 Verifierad kund
    Effektiva, serviceminded och duktiga på sitt jobb, jag rekommenderar dem.
    Tack Lars, hoppas allt fungerar bra nu med blandaren. Hör gärna av dig framöver! Bålsta Rörmokeri
    2022-04-01 Verifierad kund
    Ett väldigt bra och seriöst företag som är otroligt serviceinriktade!
    Otroligt trevlig personal/montörer som gör det bästa för kunden.

Inte dom billigaste och heller absolut inte dom dyraste men man får verkligen valuta för pengarna.

Jag har haft med Bålsta VVS och göra i ett ex antal år och det kommer jag också fortsätta att ha framöver.
    Vad roligt att höra Kristoffer, och framför allt att våran kontakt etablerats igen! Verkligen fina ord, och vi känner samma sak. Vi hoppas verkligen att vi får chansen att hjälpa dig mer framöver. Bålsta Rörmokeri