Bålsta Rörmokeri

Välkommen till Bålsta Rörmokeri!

Upphovsmannen till Bålsta Rörmokeri är Mikael Wranding som efter många år som rörmokare på ett antal välrenommerade rörmokarfirmor valt att starta eget. År 2017 blev det officiellt att Bålsta Rörmokeri skulle hjälpa invånarna i Bålsta med omnejd med allt som involverar rör och vattenläckor.

Målet har alltid varit att bli Bålstas egen lokala rörmokarfirma som riktar sig både till privata men även företagskunder. Du kan ringa Mikael dygnet runt alla dagar om året när dina rör behöver akut hjälp! Varmt välkomna!

Läs vad 142 kunder tycker om Bålsta Rörmokeri 2

2021-09-15
    Fick hjälp med installation av ny duschblandare, rörarbeten samt konsultation. Mycket nöjd! Rekommenderas verkligen. /Daniel
  • Bo L
    2021-09-15
    Snabbt och kostnadseffektivt - mycket professionellt.
    2021-09-10
    Positiv telefonkontakt. Bra info via sms och mail.
    Snabb och bra montering av duschblandare.
    2021-09-07
    Dem drog nytt vatten och avlopp till tvättstuga, samt lite extra smått och gott. Väldigt Trevliga, duktiga och lätta att ha att göra med. Rekommenderas
    2021-09-07
    Bra och snabbt byte av rör under diskbänk.
    2021-09-02
    Rörmontören ute gjorde ett riktigt bra jobb. Dock hade han fått dålig/bristfällig information från företagsledningen innan, vilket gjorde att det tog ett tag innan han kunde komma igång, saknade grejer som borde varit med etc.
    2021-08-25
    Bra service samt väl utfört arbete
    Till ett bra pris
    Tack för det Sven, hör av dig framöver ifall du behöver mer hjälp. Bålsta Rörmokeri
    2021-08-25
    Bra och trevligt bemötande samt gott utfört jobb.
    Tack Hanna! Glädjande att ni hört av även för fortsatt arbete hos er. Bålsta Rörmokeri
    2021-08-20
    Jag är jättenöjd med allt, trevlig och vid de skyfall som varit efter har vi inte längre översvämning i källaren.

Tack så jätte mycket
    Tack för det jättefina omdömet och väldigt roligt att höra att du är så nöjd! Jag hoppas allt gick bra med gjutningen också, men med tanke på dina ord så måste det gått bra. Ha en bra dag! Bålsta Rörmokeri
    2021-07-25
    Ett bra, trevligt och roligt företag. Kommer att anlita dom igen.
    Lätta att kontakta och håller vad dom lovar.
    Byte av vattenmätare konsol.
    Tack Ingrid för din recension. Nu är allt i ordning och enligt reglerna för kommunens byte av vattenmätare. Ha en fortsatt borta sommar! Bålsta Rörmokeri
    2021-07-25
    Alltid snabba på att hjälpa, hittar alltid en lösning även om tiden är knapp. Kunniga. Trevliga. Har haft att göra med Bålsta Rörmokeri flera gånger och aldrig blivit besviken.
    Det är alltid en glädje att få hjälpa dig och din familj Johan, trevligare kunder får man leta efter!

Superkul att höra att ni är nöjd med allt det vi hjälpt er med under åren och vi står gärna redo att hjälpa dig framöver. T om väldigt snart när vi byter värmepump hos dig om en månad. Ha en riktigt bra fortsatt sommar!
    Trevligt bemötande!
    Vi önskade snabb hjälp då kranen läckte, upptäckte av en slump problem med flödet i rören till bergvärmen som vi ska få hjälp med detta om några veckor. Kommer absolut rekommendera detta företag till andra som stöter på liknande problem.
    Tack Angelica för din recension! Som du skriver så kunde vi upptäcka ett fel med eran bergvärmepump som vi åtgärdar åt er, innan det går över till haveri. Det är alltid roligt att kunna upptäcka fel som inte kunden sätt och hjälpa till innan det blir väldigt kostsamt. Ha en fortsatt trevlig sommar! Bålsta Rörmokeri
    2021-07-14
    Alltid lika trevliga och utför ett gediget arbete. De har alla hög yrkesstolthet och tänker både på estetik och funktion vilket för oss som kund varit a och o!
    Tack Aurora för att du tog dig tid och gav oss en recension! Det är alltid lika roligt när vi får åka till er och utföra något jobb, stort som smått! Bålsta Rörmokeri
    2021-07-04
    Dom gjorde ett bra jobb.Hade med sig alla saker och gjorde arbetet på bra tid.
    Tack för det Liselott. När vi får foton skickade till oss så har vi stor chans att få med oss det som behövs. Jag hoppas allt gick bra med kommunens vattenmätarbyte! Bålsta Rörmokeri
    2021-06-25
    Snabb, artig, proffsig. Nöjd med jobben.
    Tack för det John! Ring så kommer vi. Bålsta Rörmokeri
    2021-06-25
    Trevligt och snabbt bemötande.
    Priserna är väldigt höga, trotts rotavdrag.
    Hej Bertil, roligt att höra att du är nöjd med arbetet med säkerhetsventilen. Hör gärna av dig framöver ifall du behöver mer hjälp. Bålsta Rörmokeri
    2021-06-24
    Mycket proffsig bemötande och reaktiva
    Tack för det Victor, hoppas allt funkar bra med duschen nu. Annars är det bara att du hör av dig så löser vi det. Bålsta Rörmokeri
    2021-06-21
    Duktiga, glada och kunniga rörgubbar!
    Tack för det Christer! Hoppas gubbarna blev nöjda med sina nya kök. Bålsta Rörmokeri
  • Anne E
    2021-06-19
    Snabb respons på förfrågan, trevligt bemötande och bra utfört jobb!
    Tack för det Anne, hoppas allt funkar bra med blandaren! Bålsta Rörmokeri
    2021-06-06
    Superduktiga, snabba, vi är så nöjda!!
    Tack för det Emelie! Det ska verkligen bli kul att se hur eran pool blir när allt är klart. Bålsta Rörmokeri
    2021-05-21
    Snabba, proffsiga o trevliga!
    Tack för det Monica! Jag hoppas allt löser sig med den avgräda markslangen. Bålsta Rörmokeri
    2021-05-06
    Grymt bra, snabba och riktigt bra service! Super nöjd
    Tack för det Peter, hör av dig sen om du behöver hjälp med blandaren så kommer vi på studs. Bålsta Rörmokeri
    2021-04-29
    Lagade en läcka i en avlopps stam i en mindre bostadsrättförening. Vi blev mycket bra bemötta, och arbete genomfördes lugnt och strukturerat med god kvalité.
    Tack för det omdömet Anna! Roligt att vi kunde hjälpa er med allt ifrån rör, relining, snickeri och målning. Ni får gärna höra av er framöver ifall ni behöver mer hjälp. Bålsta Rörmokeri
    2021-04-27
    Bokades genom Radaarko.
    Byte av utkastare på fastigheten.
    Mycket trevlig och kunnig person som kom
    och arbetet genomfördes snabbt.
    Jag är mycket nöjd med Bålsta Rörmokeri.
    Det var roligt att höra, hör av dig om du behöver mer hjälp framöver. Bålsta Rörmokeri
    2021-04-25
    Jag hade 3 problem som jag fick snabbt och kostnadseffektivt utfört av duktiga och trevliga rörmokare
    Tack för omdömet Ola, hör gärna av dig ifall du behöver mer hjälp framöver. Bålsta Rörmokeri
    2021-04-24
    Trevliga, hjälpsamma och mitt problem löstes snabbt.
    Tack Carin för ditt omdöme, ring om problemet återkommer med tvättmaskinsavloppet så fixar vi till det. Bålsta Rörmokeri
  • Peter H
    2021-04-16
    Fick hjälp med att fixa anslutning på illa sittande rör. Bålsta rörmokeri var väldigt tillmötesgående och kreativa i att hitta lösningar på problemet och kunde komma med kort varsel.

De hjälpte även till med lite enklare installation av ballofix och det gick snabbt, smidigt och blev bra.
    Tack Peter, roligt att höra att du är nöjd med den lösning vi presenterade för dig! Bålsta Rörmokeri
    2021-04-13
    Byte av omkastarkolv. Bra och snabb service.
    Det här var ett klassiskt serviceärende, vårat kärnarbete. Tack för omdömet Marja och återkom gärna om du behöver mer hjälp. Bålsta Rörmokeri
    2021-04-12
    Reparation av värmepump/beredare.
    Snabb och proffsigt bemötande och arbete.
    Ja vi lyckades få fart igen på dina gamla maskiner, kul! Tack för omdömet. Bålsta Rörmokeri
    2021-03-24
    Bra och snabb service. Håller vad de lovar.
    Varmvattenberedare.
    Tack för det Henrik, och Henrik var även så nöjd med oss så han har ringt dit oss igen för mer arbete efter att hans omdöme här skrevs. Kul med återkommande kunder! Bålsta Rörmokeri
    2021-03-22
    Snabb bra service. Gick fortare än förväntat.
    Hej Cilla, ja ibland går det fortare än man beräknat. Tack för visat förtroende! Bålsta Rörmokeri
    2021-03-14
    Löste bytet av vår bergvärmepump smidigt och snabbt. Snyggt installerat, syntes knappt att de varit här och jobbat när de var klara, allt städat och ordnat. Vi är riktigt nöjda med Micke och hans killar som varit här och jobbat. Stort tack! hälsning, Charlie Bergmark, Vilunda i Bålsta.
    Tack för det Charlie och det blev en väldigt lyckad installation, men förutsättningarna var även optimala för det! Tack för visat förtroende och jag hoppas ni kan sova bättre om nätterna nu utan en gammal värmepump som låter och är en brandfara. Hör av er framöver! Bålsta Rörmokeri
    2021-03-01
    Akut hjälp då vattenutkast frusit sönder.
    Snabb och professionell hjälp!
    Tack för omdömet Susanne, ring gärna framöver. Bålsta Rörmokeri
    2021-03-01
    Snabb och bra service, kom upp i tid, bra pris etc. Rekommenderas!
    Tack för det fina omdömet Brian. Jag hoppas att ni är nöjda med badrummet och att ni ringer oss framöver ifall ni behöver mer hjälp! Bålsta Rörmokeri
    2021-02-22
    Avloppsrensning o koll av element
    Proffsigt o snabbt genomför jobb
    Tack för omdömet Adele! Hör av dig framöver om du behöver mer rörarbeten gjorda. Bålsta Rörmokeri
  • Joakim M
    2021-02-21
    Reparation av luftvärmepump som hade gett upp. Upplevde dom som måna om kunden då dom föreslog det billigare alternativet att reparera i stället för att sälja nytt vilket uppskattades. Dessutom var dom trevliga och kunniga. Kan varmt rekommendera dom.
    Det här var ett roligt ärende, då Joakim ringde dit oss för att byta värmepump. Vi gjorde bedömningen att detta går att laga och vårat råd till Joakim var att kostnaden för reparationen var mer prisvärt än byte, även med ålder på värmepumpen inräknad. Joakim tog vårat råd och en lyckad reparation blev av. Bålsta Rörmokeri
    2021-02-19
    Snabb och bra service! Stort tack för hjälpen med installation av vår nya tvättmaskin på vårt lilla Hundcenter!
    Tack Sara och jag hoppas att vi får hjälpa dig fler gånger. Eller så kanske jag ber dig om hjälp då det är mycket prat på döttrarna om att vi ska skaffa en hund…. :) Bålsta Rörmokeri
  • Annelie N
    2021-02-15
    Mycket nöjd med arbetet, bra kommunikation och snabb återkoppling.Istället för att behöva byta ut hela elementet blev vi upplysta om att det eventuellt räckte med att byta ut termostaten, och så blev det.
    Glädjande att ni känner er nöjda, ibland kan problem vara mindre än man kan befara som i det här fallet. Vi vill alltid ha kundens intressen i första rummet! Bålsta Rörmokeri
    2021-02-15
    Engagerade och professionella rörmokare som löste uppgifterna på tid och enligt budget. Alltid trevligt bemötande och svar i telefon när något behövde besvaras.
    Tack för dem orden och att du känner dig nöjd med vårat arbete! Var inte rädd för att höra av dig igen. Bålsta Rörmokeri
    2021-02-12
    Väldigt trevlig å skicklig rörmokare. Anlitar såklart dom igen.
    Tack för det Anders, kul att få hjälpa dig! Bålsta Rörmokeri
    2021-02-08
    Behövde någon som kunde laga ett värmerör klockan 11 på en söndag och Bålsta Rör ställde upp och fixade biffen på en föredömligt sätt!
    Glädjande att vi kunde hjälpa er och att allt gick bra! Bålsta Rörmokeri
    2021-01-29
    Bra, snabbt, trevligt, smidigt och prisvärt
    2021-01-28
    Bålsta rörmokeri har snabbt service och super trevlig personal. Vi blev väl bemötta och kommer kontakta Bålsta rörmokeri i framtiden för att få hjälp. Det känns tryggt och säkert att ha ett bra företag i sin närhet som snabbt hittar felet och åtgärdar direkt på plats.
    Vi är mycket nöjda med Bålsta rörmokeri och rekommenderar verkligen detta företag och personalen för andra kunder.
    Tack Cecilia för den fina recensionen! Vi hjälper dig gärna framöver, hör av dig! Bålsta Rörmokeri
    2021-01-16
    Kundorienterad, jag behövde snabb hjälp och fick det samma dag. Mycket bra
  • Markus F
    2021-01-11
    Professionellt utfört arbete och trevligt bemötande, rekommenderars varmt!
    2021-01-06
    Inkoppling av vattenfelsbrytare.
    Bra bemötande och bra tidshållning när arbetet utfördes.
    Väl utfört arbete av trevlig personal.
    Jag är nöjd kund och skulle gärna rekomendera andra att anlita Bålsta Rörmokeri.
    2020-12-09
    Snabba, trevliga och kunniga! Vi är jättenöjda.
    Tack för det omdömet Ylva! Hör av er framöver ifall värmepumpen fortsätter strula. Bålsta Rörmokeri
    2020-11-27
    Bålsta Rörmokeri är som man skulle önska att alla hantverkare var.

Lätt att kommunicera med
    Tydlig offert
    Snabba svar
    Utmärkt arbete
    Tack för de fina orden Johan, vi hjälper dig gärna framöver! Bålsta Rörmokeri
    2020-11-27
    Snabb respons på fråga, förstod direkt vad vi var ute efter. Initialt möte gick på några minuter och jobbet utfördes dagen efter. Utmärkt resultat, grundigt och rejält utfört utan slarv.
    Hej Linus, glädjande att du känner dig nöjd och vi hjälper dig gärna framöver! Bålsta Rörmokeri
    2020-11-25
    Installation kommod, tvättställ och blandare samt reparation av köksblandare, proffsigt och snabbt utfört.
    Hej Andreas, tack för orden. Hör av dig när du tänkt klart om hur du tänker dig din varmvattenlösning så hjälper vi dig att utföra den. Bålsta Rörmokeri