bambinoposters.com

3.7

12 omdömen om bambinoposters.com

Victor S
Skrev om bambinoposters.com

Allt gick smidigt och jag va supernöjd! Snabb leverans

Marianne L
Skrev om bambinoposters.com

Beställde en affisch den 30/7 har inte fått den än den skulle vara till ett dop p den 14/8 besviken

Matilda W
Skrev om bambinoposters.com

har efter 3.5 vecka inte fått tavlorna jag beställt..3stycken! betalt men dom dyker inte upp

Sylvia A
Skrev om bambinoposters.com

Beställde en poster den 8/11 och har inte fått den än!! Så jag kan inte uttala mig om Bambinoposter!! 🤔😒

Alexs L
Skrev om bambinoposters.com

Prövade köpa en poster, såg ingen konfirmation så prövade igen, stod inget om att de inte funkade, verkade som allt gick bra, blev orolig o mejlade så det inte skulle bli dubbelt av samma, fick aldrig svar, fick aldrig konfirmation eller orderbekräftelse via mejl, vet ej om det gick igenom eller ej vid detta tillfälle överhuvetaget så har inte mycket att gå på, dock har det gått en halv vecka sen jag mejlade o som sagt fick aldrig svar.

Victor Peach S
Skrev om bambinoposters.com

Köpte en sketch med guld illustration och marmorbakgrund den var verkligen superfin!! :) Supersnabb leverans och grym kundservice i Chatten. Rekommenderas!

Sofia C
Skrev om bambinoposters.com

Beställde en poster. Den kom fort men var skadad i frakten. Tog kontakt med Bambino som vad om bilder och sedan skickade mig en ny direkt. Jättenöjd med både produkt och service!

Victor Peach S gillar detta
Miranda N
Skrev om bambinoposters.com

Köpte en skala födelsetavla som var superfin, snabb leverans och bra service.

Marte A
Skrev om bambinoposters.com

Beställde en personlig poster av mitt barn. Det var lite tekniskt strul på sidan. Men via mail fick jag väldig bra hjälp av bambino posters. Och frakten gick ekstremt fort! Jag är jättenöjd med både köp, service och poster!

Alexandra E

Väldigt bra. Snabb leverans, bra och trevlig kundtjänst. Fin produkt

Victor Peach S gillar detta
Fanny B
Skrev om bambinoposters.com

Personlig födelseposter. Fick vänta i 2 veckor, men de var för att postern innan försvann efter vägen. Skrev till kundservice och blev bra bemött. Dom fixade fram en poster på 2 dagar. Väldigt fin poster när den väl kom fram. Superbra kundservice. 👍🏼

Emil T
Skrev om bambinoposters.com

Bra bra bra bra bra bra bra bra