bambinoposters.com

4.1 i betyg av av 9 omdömen

Läs vad 9 kunder tycker om bambinoposters.com

• 2020-11-27

Sylvia A skrev om bambinoposters.com
    Beställde en poster den 8/11 och har inte fått den än!!
    Så jag kan inte uttala mig om Bambinoposter!! 🤔😒 Läs mer
  • 2020-11-16

Alexs L skrev om bambinoposters.com
    Prövade köpa en poster, såg ingen konfirmation så prövade igen, stod inget om att de inte funkade, verkade som allt gick bra, blev orolig o mejlade så det inte skulle bli dubbelt av samma, fick aldrig svar, fick aldrig konfirmation eller orderbekräftelse via mejl, vet ej om det gick igenom eller ej vid detta tillfälle överhuvetaget så har inte mycket att gå på, dock har det gått en halv vecka sen jag mejlade o som sagt fick aldrig svar. Läs mer
  • 2019-11-06

Victor Peach S skrev om bambinoposters.com
    Köpte en sketch med guld illustration och marmorbakgrund den var verkligen superfin!! :) Supersnabb leverans och grym kundservice i Chatten. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-10-26

Sofia C skrev om bambinoposters.com
    Beställde en poster. Den kom fort men var skadad i frakten. Tog kontakt med Bambino som vad om bilder och sedan skickade mig en ny direkt. Jättenöjd med både produkt och service! Läs mer
    Victor Peach S gillar detta
  • 2019-10-21

Miranda N skrev om bambinoposters.com
    Köpte en skala födelsetavla som var superfin, snabb leverans och bra service. Läs mer
  • 2019-10-14

Marte A skrev om bambinoposters.com
    Beställde en personlig poster av mitt barn. Det var lite tekniskt strul på sidan. Men via mail fick jag väldig bra hjälp av bambino posters. Och frakten gick ekstremt fort! Jag är jättenöjd med både köp, service och poster! Läs mer
  • 2019-10-07

Alexandra E skrev om bambinoposters.com
    Väldigt bra. Snabb leverans, bra och trevlig kundtjänst. Fin produkt Läs mer
    Victor Peach S gillar detta
  • 2019-09-26

Fanny B skrev om bambinoposters.com
    Personlig födelseposter. Fick vänta i 2 veckor, men de var för att postern innan försvann efter vägen. Skrev till kundservice och blev bra bemött. Dom fixade fram en poster på 2 dagar.
    Väldigt fin poster när den väl kom fram.
    Superbra kundservice. 👍🏼 Läs mer
  • 2019-09-11

Emil T skrev om bambinoposters.com
    Bra bra bra bra bra bra bra bra Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte