Barahandtag.se

Barahandtag.se

Vi säljer kökshandtag och handtag för köksluckor, skåp och lådor. Brett utbud med bra priser och oslagbar service!

15 omdömen om Barahandtag.se

Maggie P
Skrev om Barahandtag.se

Ett brett sortiment och en mycket snabb leverans gör att jag varmt rekommenderar Barahandtag.se

Karin H
Skrev om Barahandtag.se

Funkar hur bra so helst. Mycket snabb leverans. Rekomenderas till alla.

Rikard S
Skrev om Barahandtag.se

Supersnabb leverans. Är nöjd och åter nöjd med allt!!!!

Lotta S
Skrev om Barahandtag.se

Nya handtagen är nu på plats :-) Bra hemsida, snabb leverans, rätt antal och till ett bra pris = Mycket nöjd kund

Hanna N
Skrev om Barahandtag.se

Leverans dagen efter beställning. Bra packeterat och bra kvalitet på handtagen! Fick också med en extraskruv, vilket uppskattas! Mitt kök blev som nytt!

Tommy S
Skrev om Barahandtag.se

snabb frakt! bra kvalité på grejorna! ingenting att klaga på!

Piotr M
Skrev om Barahandtag.se

Kan bara säga positiva saker om företaget. Snabb leverans, bra kvalité på handtagen och rätt antal skruvar. Det gick även att ändra antal handtag dagen efter beställningen - kanon service

Olle A
Skrev om Barahandtag.se

Snabb leverans dock kom det olikfärgade handtag (både antikbehandlad tenn och oxid ) fast jag beställt bara oxid.hade dock gått mer än trettio dagar så jag kunde inte returnera dom felaktiga handtagen men det får jag ta på mig som inte kollade handtagen när dom kom :(

Andreas G
Skrev om Barahandtag.se

Grymt snabb leverans, beställde på söndagen och hämtade ut godset på tisdag eftermiddag. Lätt och smidigt.

Carina L
Skrev om Barahandtag.se

Har bara positiva saker att säga! Ursnabb leverans, stort sortiment och trevliga priser ;-)! Kommer inom kort köpa fler handtag! Nöjd kund!

Tomas R
Skrev om Barahandtag.se

Vilken otrolig snabbhet! Har renoverat kök och som alltid missar man något. Handtag! Beställde den 29/10 och paketet kom den 30/10. Fantastiskt! Vilken service! Hyggliga priser oxå!

Lennart W
Skrev om Barahandtag.se

Brett sortiment. Lättanvänd web-sida med möjlighet att lätt filtrera olika varianter. Hög kvalité på produkterna och snabb leverans. Mycket prisvärt! Finns knappst mer komplett leverantör av kökshandtag. Kan varmt rekommenderas.

Maria K
Skrev om Barahandtag.se

Jag har bara positivt att säga om er....bemötandet var jätte bra, snabb leverans och bra varor. Förväntningarna var lika bra som jag trodde. Stämningen på topp. Väldigt prisvärt.

marie-louise g
Skrev om Barahandtag.se

mycket snabb leverans och snygga knoppar som motsvarade mina förväntningar.

Malin L
Skrev om Barahandtag.se

Bra och snabb service! Jätte fina handtag och knoppar. Tyvärr var två skavda men företaget skickade nya omgående.