Barakat Bygg El & Vvs

Geometrivägen 3, 141 75 Kungens kurva — Visa karta

Välkommen till Barakat Bygg El & Vvs!

Vi är en professionell byggfirma som levererar de bästa lösningarna till i Uppsala och Stockholm. Vi tar oss ann uppdrag inom kategorierna köksrenovering, golv, el, vvs badrumsrenovering samt totalentreprenad.

Hos oss på Barakat Bygg El & Vvs är du i trygga händer hos kunniga certifierade hantverkare. Vårt mål är att alltid överträffa din förväntan.

Innan påbörjat uppdrag av köks- eller badrumsrenovering skickar vi 3D-ritningar för att du ska kunna se hur renoveringen kommer att bli i slutändan. Besök gärna vår hemsida för att se tidigare renoveringar och byggen eller be om en offert direkt här ovanför.

Läs vad 18 kunder tycker om Barakat Bygg El & Vvs

• Git Ragnhild C

2020-09-10

Git Ragnhild C skrev om Barakat Bygg El & Vvs
    De hjälpte mig med nytt badrum. Sänkte taket och helrenoverade! Så proffsigt och fint! Tillmötesgående och har egna förslag och gör ett så bra jobb! Ett superföretag om du vill ha något gjort och även proffsigt utfört! Nu ska de hjälpa mig med två lägenheter till! Ett företag att lita på! Läs mer
    2020-09-14 Bogdan C svarar Git Ragnhild C
    Tack så mycket.

Bara att höra av dig om du har andra jobb som behövs göras.
  • 2020-07-23

SIAMAK S skrev om Barakat Bygg El & Vvs
    Jag fick hjälp av Barakat Bygg för att renovera en liten badrum. Arbetet genomfördes riktig bra, noggrann, och med kvalitet. De är punktliga och hela renoveringen tog ca 3 veckor som var planerat. De skulle jag absolut rekommendera och själv skulle anlita dom igen i framtiden. Läs mer
    2020-07-23 Barakat Bygg El & Vvs svarar SIAMAK S
    Tack så mycket för de orden. Bara att höra av dig om du vill göra andra arbeten.
  • YVONNE W

2020-06-29

YVONNE W skrev om Barakat Bygg El & Vvs
    Fick hjälp med att renovera mitt lilla badrum och allt gick väldigt bra ändå till slutet tyvärr. Delade upp betalningen på två delar och litade på att dom skulle komma och fixa några småsaker som var kvar efter att sista delsumman betalats. Efter 6 veckor har fortfarande det inte fixats. Golvvärmen har dessutom slutat fungera sedan 3 veckor och har bett dom skicka en elektriker för att hjälpa mig men det har inte hänt något. Har ledsnat på att vänta och löser resterande på annat sätt. Tråkigt avslut på ett i övrigt jättebra utfört jobb. Läs mer
    2020-07-11 Barakat Bygg El & Vvs svarar YVONNE W
    Tack för din bedömning. Hoppas att allt funkar som det ska nu? Antar att alla inte är så tekniskt lagda, inte helt enkelt med golvvärme givare som ska användas.
  • 2020-06-20

Anders N skrev om Barakat Bygg El & Vvs
    Smidigt samarbete och jättebra resultat när min dusch renoverades Läs mer
    2020-06-22 Barakat Bygg El & Vvs svarar Anders N
    Tack så mycket. Bara att höra av dig om du vill ha hjälp med något annat.
  • 2020-06-17

Birgitta M skrev om Barakat Bygg El & Vvs
    Badrummet blev mycket bra. Tidsplanen höll. Vi blev jättenöjda Läs mer
    2020-06-17 Barakat Bygg El & Vvs svarar Birgitta M
    Tack så mycket. Bara att höra av dig om du har andra jobb som behövs göras.
  • Peter H

2020-06-16

Peter H skrev om Barakat Bygg El & Vvs
    Jag bad Barakat renovera mitt badrum.
    Jag fick träffa Barakat och gå igenom hur jag hade tänkt renovering av badrummet och på det sättet lärde vi känna varandra.
    Vi gick igenom ritningen på hur det ska se och fick en tidplan på renoveringen.
    Tidsplanen hölls utan problem.
    Extra glad blev jag, brf/ grannar att det inte samlades renoverings rester på gräsmattan utanför utan allt togs bort när dagen var slut.
    Ska jag göra nått annat så ska jag höra med Barakat om dom kan hjälpa mig. Fick stort förtroende för dom Läs mer
    2020-06-19 Barakat Bygg El & Vvs svarar Peter H
    Tack Peter. Trevligt att du vart nöjd. Bara att höra av dig om du eller någon vän har något på gång.
  • DARIO FLAVIO EZEQUIEL S

2020-04-07

DARIO FLAVIO EZEQUIEL S skrev om Barakat Bygg El & Vvs
    Totalrenovering av badrum i lägenhet från 70-talet. De hjälpt mig med idéer på vad som kunde göras och var väldigt lyhörda för min egna vision över hur resultat skulle bli och vilka faktorer som var viktiga för mig.

Flexibla med startdatum och arbete blev klart i rätt tid. Lätta att få kontakt med och ta kontakt med en själv om något oväntat skett eller om något min beskrivning saknades eller var tvetydig.

Gick från ett sunkigt badrum med målad tapet och endast en lampa till helkaklat med spottar längst hela taket och golvvärme.

Kan inte bli mer nöjd än vad jag är! Jag rekommenderar verkligen Barakat Bygg El & Vvs !!!! Läs mer
    2020-04-07 Barakat Bygg El & Vvs svarar DARIO FLAVIO EZEQUIEL S
    Tack så mycket för de orden. Hoppas att vi kan hjälpa till med något annat en annan gång.
    Barakat Bygg El & Vvs, Bogdan C gillar detta
  • 2020-04-02

Sofia N skrev om Barakat Bygg El & Vvs
    Vi anlitade Barakat Bygg för omläggning golv i källare + renovering av badrum. Tre olika personer var inblandade från Barakat Bygg. Dels Dan som vi förde dialog kring offerten med, Bogdan som var arbetsledare och Tavaj som är hantverkare.
    Det blev väldigt rörigt för Bogdan som ändå någonstans är ansvarig dök sällan upp och var väldigt svår att föra en dialog med. När han inte gjorde sig förstådd så upprepade han sig men höjde rösten istället. Tavaj pratade varken svenska eller engelska så det var svårt att föra någon dialog med honom. Alltså kunde vi inte prata med hantverkaren och heller inte hans arbetsledare då denne var väldigt svår att ha att göra med.
    Det ska absolut sägas att Tavaj gjorde ett jättefint jobb i badrummet och med golvet. Han är en duktig plattsättare och var väldigt trevlig.
    Vi är nöjda med resultatet av renoveringen (förutom eldragningen men det var nog ingen elektriker som har gjort det jobbet…) men det tog extremt mycket energi från oss att gå i mål med detta då det skar sig rejält mellan Bogdan och oss. Vi skulle anlita Tavaj som hantverkare igen men inte under ledning av Bogdan. Läs mer
    2020-04-02 Barakat Bygg El & Vvs svarar Sofia N
    Tack för omdömet och att ni var nöjda med resultatet. Vi får bättra oss med det övriga, och hoppas att alla parter blir nöjda med allt. När det blir ändringar och tillkommande arbeten som ska kosta mindre(eller gratis) så vill inte många hantverkare jobb.
    Vi arbetar alltid för att kunden ska vara nöjd med slutresultatet.
  • 2020-02-29

Rola R skrev om Barakat Bygg El & Vvs
    Killarna utförde ett bra hantverk i mitt källarbadrum. Höll det rent och snyggt omkring sig.
    Lätta att kommunicera med .

Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-02-29 Barakat Bygg El & Vvs svarar Rola R
    Tack så mycket. Hoppas att vi kan köra nästa jobb snart.
  • Sarah J

2019-11-14

Sarah J skrev om Barakat Bygg El & Vvs
    Tack till Barakat bygg och hantverkaren N
    För ett exceptionellt bra arbete med våra två badrum. Bra kommunikation och samarbete och ljusa idéer. Speciellt tack till Bogdan som måste ha skickat sin bästa hantverkare till oss. Med vänlig hälsning, Andreas, Sarah i segeltorp Läs mer
    2019-11-14 Barakat Bygg El & Vvs svarar Sarah J
    Tack så mycket för ett fint samarbete, hör gärna av er om ni vill ha hjälp med något annat.
  • 2019-10-21

Katrin M skrev om Barakat Bygg El & Vvs
    Renovering av gästtoa, där all el, vvs var förberett. Jag var själv inte närvarande under arbetets gång, och en hel del problem med kommunikationen uppstod därför.. när jag kom hem efter ett par veckor hade största delen av arbetet stått stilla. Efter att Bogdan Chantiev kom och kollade och organiserade färdigställandet av arbetet blev arbeter perfekt, kreativt och snabbt färdigt.
    Det var ett sant nöje att ha med Bogdan Chantiev att göra,, altitar mycket gärna honom igen.
    Katrin Maandi

Även hans två unga medhjälpare var duktiga och kommunicerade väl trots språkförbistringen Läs mer
    2019-10-21 Barakat Bygg El & Vvs svarar Katrin M
    Tack så mycket. Vi hjälper dig gärna igen. Mvh Barakat Bygg
  • 2019-10-16

Hanna K skrev om Barakat Bygg El & Vvs
    Duschrummet blev klart i tid och blev fint! Läs mer
    2019-11-14 Barakat Bygg El & Vvs svarar Hanna K
    Tack så mycket för de orden, bara att höra av er om ni vill ha hjälp med något annat.
  • 2019-10-08

Naalamiley G skrev om Barakat Bygg El & Vvs
    Väl utfört arbete och trevligt bemötande. Läs mer
    2019-10-11 Barakat Bygg El & Vvs svarar Naalamiley G
    Tack så mycket. Hoppas på mer samarbete framöver.
  • Peter E

2019-10-05

Peter E skrev om Barakat Bygg El & Vvs
    Badrumsrenovering. Bra bemötande. Duktiga hantverkare.
    Renoveringen blev bra och höll budget. Läs mer
    2019-10-06 Barakat Bygg El & Vvs svarar Peter E
    Tack så mycket. Hoppas att ni är nöjda och att vi kan hjälpa er fler gånger.
    Barakat bygg
  • 2019-10-05

linda f skrev om Barakat Bygg El & Vvs
    Noggrant utfört arbete utav vårt badrum. Läs mer
    2019-10-06 Barakat Bygg El & Vvs svarar linda f
    Tackar för svaret och rekommendationen.
    Barakat bygg
  • 2019-10-05

Maria V skrev om Barakat Bygg El & Vvs
    Totalrenoverade ett litet badrum. Supernöjd. Trevliga duktiga hantverkare som kom när de skulle o städade efter sig osv. Badrummet blev klart i tid o de höll överenskommet pris. Läs mer
    2019-10-06 Barakat Bygg El & Vvs svarar Maria V
    Tackar för rekommendationen, och hoppas på mer samarbete.
    Barakat Bygg
  • 2019-10-03

Emmelie J skrev om Barakat Bygg El & Vvs
    Vi beställde badrum och hall renovering. Resultatet blev över förväntan. De är mycket noggranna och jobbar på ett smart sätt. De är också väldigt trevliga, särskilt snälla med barn, kändes som våra barn fick nya kompisar, de spelade fotboll mm. Inga problem när vi fick fakturan. Tillmötesgående och svarar alltid i telefon. Läs mer
    2019-10-06 Barakat Bygg El & Vvs svarar Emmelie J
    Tack så mycket för de orden. Hoppas vi kan samarbeta mer framöver, och kicka mer boll.
    Barakat Bygg
  • 2019-06-17

Maria V skrev om Barakat Bygg El & Vvs
    Supernöjd med vår badrumsrenovering! Blev klara före utsatt tid, höll sig till offerten o löste t.o.m problem som uppstod utan att ändra överenskommet pris. Noggrant o snyggt utfört arbete av trevliga hantverkare som städade efter sig varje dag.
    Kommer boka dem igen om jag behöver i framtiden Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte