Barber & Babes

Omdömen totalt
Snittbetyg
4.7

Om företaget

Välkommen till Barber & Babes! På Drottninggatan 10 i Uppsala hittar du Barber & Babes. Våra frisörer har stor passion för sitt yrke vi strävar efter att ge dig en spännande frisörupplevelse. När du kliver in i vår salong vill vi att du ska känna känslan av att ha klivit in i en fristad. Där du kan slappna av, vara dig själv...

432 omdömen om Barber & Babes

Sedan starten hos Reco 2022

Visar 432 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Ulrika B
Skrev om Barber & Babes

Trevligt bemötande och proffsigt utfört jobb.

Sonja P
Skrev om Barber & Babes

Väldigt trevligt bemötande och utmärkt service. Mycket nöjd med klippningen och nya frisyren.

Acacia H
Skrev om Barber & Babes

Väldigt välkomnande atmosfär och trevlig personal som lyssnar in en och är måna om att man blir nöjd. Jättefint och fräscht utrymme också. 10/10!

Hedda W
Skrev om Barber & Babes

Frisören lyssnade verkligen på vad jag ville ha och var lyhörd när jag beskrev hur mitt hår brukar bete sig så att vi tillsammans uppnådde ett riktigt bra resultat!

Sara F
Skrev om Barber & Babes

Supernöjd med min frisör Celie på Barber & Babes. Salongen känns fräsch och öppen, trevlig atmosfär och jättefint bemötande från alla som jobbar på salongen. Jag har haft otur med mitt löshår och de har löst reklamationen väldigt bra med löpande återkoppling och lyssnat in för att försöka lösa problemet på bästa möjliga sätt.

Evelina J
Skrev om Barber & Babes

Superbra bemötande och blev väldigt nöjd med klippning!

Rut Inger E
Skrev om Barber & Babes

Trevligt bemötande och jag kände mig välkommen. Lugn och avslappnad miljö. Lyhörd frisör som lyssnade in mina önskemål men hade också egna förslag till frisyr. Resultatet blev över förväntan, jag blev så nöjd!

Charlotta C
Skrev om Barber & Babes

Supertrevligt och proffsigt bemötande!

Rebecca H
Skrev om Barber & Babes

Helt underbart. Lyhörd personal som bekräftade hur jag ville ha klippningen. Fick även hårtvätt, fika och massagestol vilket jag inte var beredd på men en stor bonus!

Ellen J
Skrev om Barber & Babes

Erica gör ett jättebra jobb, precis som vanligt. Färgen blev bra, brynen blev bra, och klippningen blev precis så som jag ville ha den.

Luka B
Skrev om Barber & Babes

Bokad för klippning som ny kund. Trevligt bemötande vid ingång, trevlig personal. Frisör var trevlig och utförlig med att kolla hur jag ville ha håret, tog emot mina lite osäkra svar och funderingar väldigt bra. Var också hjälpsam med rekommendationer vid frågor om hårvård. Mysigt ställe, kaffe under besöket var också trevligt. Förslag på behandlingar utan att jag kände mig alltför pressad, vilket är skönt när man har liten budget. Håret blev snyggt och jag tänker återbesöka stället i framtiden.

Alessandra A
Skrev om Barber & Babes

Barber and Babes lever alltid upp till mina förväntningar! Proffsigt, personligt och alltid jättetrevligt. Jag vill inte gå till någon annan salong!

Karin F
Skrev om Barber & Babes

Alltid nöjd med Elin! Trevligt bemötande och proffsig klippning!

Marie B
Skrev om Barber & Babes

Vänligt bemött. Hade inga förväntningar. Min upplevelse var väldigt bra.

Sofia J
Skrev om Barber & Babes

Superfin salong med trevliga/kunniga frisörer och fantastiskt resultat! Är så nöjd 😊

Annika E
Skrev om Barber & Babes

Lyhörd och skicklig frisör! Trevlig och fräsch salong som jag kan rekommendera!

Svar från Barber & Babes

Tack Annika för fina ord och fint omdöme. Det blir vi glada över! Varmt välkommen när det är dags igen och ha en fin vecka :)

Zorica K
Skrev om Barber & Babes

Mycket bra bemötande av Elin samt mycket professionell!

Tack för fint omdöme Zorica! Visst är hon grym vår Elin! Ha en fin vecka

Fredrik N
Skrev om Barber & Babes

Trevlig och kunnig personal, nöjd

Kul att höra Fredrik, tack! Ha en fin dag

Sol-Britt K
Skrev om Barber & Babes

Jag har varit en gång till salongen och besöket var enligt mina förväntningar bra. Jag träffade min tidigare frisörska så jag är mycket nöjd. Har bokat ny tid.

Svar från Barber & Babes

Kul att höra Sol-Britt, tack snälla du för fina ord och fint omdöme. Så kul att du återkommer! Ha en fin vecka :)

Maud T
Skrev om Barber & Babes

Jag är mycket nöjd. Känner mig prioriterad och ompysslad. Min frisör är lyhörd och tolkar mig bra.

Svar från Barber & Babes

Vad glada vi blir över att höra det Maud, tack snälla för fint omdöme. Hoppas du får en härlig dag och välkommen igen när det är dags :)

Karin S
Skrev om Barber & Babes

Bra läge på salongen och trevlig och kunnig personal

Svar från Barber & Babes

Tack Karin för ditt omdöme, så roligt att höra! Varmt välkommen igen när det blir dags!

Clara T
Skrev om Barber & Babes

Angelica är den bästa frisör jag har haft. Hon är mycket skicklig och yrkeskunnig. Jättetrevlig att vara kund hos.

Svar från Barber & Babes

Tack Clara för dina fina ord om vår Angelica, visst är hon grym! Ha en fin dag :)

Mats S
Skrev om Barber & Babes

Trevlig tjej bakom disken och utomordentligt duktig och trevlig frisör.

Svar från Barber & Babes

Tack Mats för ditt fina omdöme, det värmer oss att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss! :)

Rebecca A
Skrev om Barber & Babes

Trevliga och kunniga! Klipper mig där ofta och är alltid nöjd.

Svar från Barber & Babes

Tack Rebecca, vad glada vi blir över att höra att du trivs bra här :) välkommen igen när det är dags!

Pontus H
Skrev om Barber & Babes

Jag tycker om min frisör något otroligt. Bemötande, skicklighet och hur det bara flyter på när jag kommer dit, ingen ansträngning eller dålig känsla innan efter eller om en tid behöver bokas om. Helt fantastiskt!

Svar från Barber & Babes

Wow! Vilka fantastiskt värmande ord Pontus, tack snälla! Vi blir verkligen glada över att höra att du trivs hos oss och så bra hos din frisör. Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen :)

Niklas S
Skrev om Barber & Babes

Blev trevligt bemött av Elin som är duktig på klippning & lätt att prata med. 5/5 :)

Kolbrún J
Skrev om Barber & Babes

Dyrt, men 100% värt det! Jag har varit där för klippning några gånger och jag går alltid ut otroligt nöjd med ett stort leende :D

Mariana R

Trevligt, mysigt och avkopplande

Peter D
Skrev om Barber & Babes

Hej! Jag gjorde en herr klippning/ny frisyr och var supernöjd med bemötande och en bra utförd klippning. Innan klippningen gick vi igenom hur jag ville ha frisyren och resultatet blev verkligen som jag beskrivit, rekommenderas.

Joel S
Skrev om Barber & Babes

Finns en anledning till varför jag åker 6 mil enkel resa för att få skägget klippt. Henrik är bäst! 5/5

Kristina N
Skrev om Barber & Babes

Trevlig personal och rent och fräscht

Moa W
Skrev om Barber & Babes

Jag fick ett väldigt fint bemötande och frisören var väldigt engagerad i att uppfylla mina önskemål

Fiona R
Skrev om Barber & Babes

Kirstin cuts and colours my hair and does a fantastic job every time. She is lots of fun and keeps me laughing throughout my appointment! 100% recommend Barber & Babes and Kirstin.

Marianne A
Skrev om Barber & Babes

bytte lokal o frisör. mkt nöjd med Erika. allt bra, trogen kund

Anna-Lena S
Skrev om Barber & Babes

Alltid trevligt och proffsigt bemötande - och personligt. Det blir bra balans mellan hur jag vill ha det och frisörens kunnande. För mig är det klippning som gäller.

Carina W
Skrev om Barber & Babes

Elin mycket kunnig frisör och trevlig. Man blir väl omhändertagen. Underbar massage under hårtvätten

Julia A
Skrev om Barber & Babes

Stor, fräsch lokal Fantastisk service och en otroligt duktig frisör Jag är jättenöjd och kommer fortsätta att klippa mig där

Johanna B
Skrev om Barber & Babes

Klippte mig. Ville ha en lättskött frisyr som tog fram mina lockar. Blev super! Köpte 4 produkter efter klippningen. Proffsigt!

Anette S
Skrev om Barber & Babes

Det var ett trevligt bemötande av personalen.

Åse P
Skrev om Barber & Babes

Trevligt bemötande Jag hade höga förväntningar och jag blev inte besviken. Jag var där för en klippning och fick en kopp te, medan jag väntade. Trevlig frisör, som lyssnade på hur jag ville ha det och gjorde så också. Hon var alldeles tyst, när hon klippte, tills jag började prata, det är väldigt sympatiskt att lämna kunden ifred och låta denna bestämma huruvida det ska samtalas. Massagefåtöljer i tvättavdelningen gjorde inte saken sämre.

Josef K
Skrev om Barber & Babes

Är alltid lika trevlig att få träffa Niklas och resultatet är alltid topp!

Svar från Barber & Babes

Härligt Josef att du känner så och vi förstår dig, han är magisk vår Niclas! Tack för fint omdöme och välkommen igen när det är dags :)

Lucas H
Skrev om Barber & Babes

Alltid trevligt och bra bemött av både Henrik och Niclas vid varje tid man får. Alldeles klockrena barberare båda två

Svar från Barber & Babes

Kul att höra Lucas! Förstår att du trivs med våra barberare, dom är för härliga och skickliga! Tack snälla för ditt omdöme och ha en fin dag.

Tess V
Skrev om Barber & Babes

Väldigt trevligt mottagande och bra kommunikation. Klippte precis som jag föreställde mig och bjöd även på kaffe. 10/10

Fantastiskt att höra Tess, det värmer verkligen! Tack! Ha en fin dag

Elisabeth E
Skrev om Barber & Babes

Nu har ju Frans flyttat och den nya lokalen är inte alls lika fin som den förra, belysningen vid stolarna var inte heller bra. Men frisörerna är toppen som vanligt!

Svar från Barber & Babes

Tack för ditt omdöme Elisabeth, vi tar till oss din feedback! Du är varmt välkommen tillbaka!

Christina N
Skrev om Barber & Babes

Bra bemötande och fin klippning av ny frisör

Svar från Barber & Babes

Tack för din fina recension Christina! Du är varmt välkommen tillbaka!

Patrik B
Skrev om Barber & Babes

Är jätte nöjd med klippningen, hur jag blivit bemött har varit väldigt bra. Saknar dock det som låg på Torngatan pga bättre parkeringsmöjligheter. Upplever jag att blir svårt att hitta parkering i närheten så kommer jag starkt att överväga en annan salong framöver.

Svar från Barber & Babes

Tack Patrik för fint omdöme. Det glädjer oss att du är nöjd med jobbet. Tråkigt att det inte passar lika bra med läget men vi hoppas på att få se dig igen :) Ha en fin dag!

Lena E
Skrev om Barber & Babes

Fantastiskt bra bemötande och en fantastisk behandling

Svar från Barber & Babes

Tack för din fina recension Lena! Du är så välkommen tillbaka!

Hanna H
Skrev om Barber & Babes

jättebra och är supernöjd som vanligt

Svar från Barber & Babes

Stort tack Hanna! Det värmer oss att höra att du blev nöjd! Välkommen åter!

Sandra S
Skrev om Barber & Babes

Trevligt bemött, frågade om vad jag ville ha, och kollade av att jag blev nöjd. Mycket nöjd med mitt besök.

Svar från Barber & Babes

Tack för din fina recension Sandra! Du är varmt välkommen tillbaka!

Bodil B
Skrev om Barber & Babes

Bästa frisören jobbar där (Elin). Fräscha lokaler och bra med toalett för alla könsidentiteter. 🏳️‍🌈🏳️‍⚧️

Svar från Barber & Babes

Tack så mycket för ditt fina omdöme Bodil! Vi håller med om att Elin är fantastisk! Du är varmt välkommen tillbaka!

Filtrera omdömen