Fusion

Fusion

www.fusionuppsala.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Fusion! På Drottninggatan 10 i Uppsala hittar du Fusion. En sammanslagning av våra tidiga salonger Barber and Babes och Frans hår och stil. Vi som jobbar här har stort driv i vårt yrke, vi strävar efter att ge dig en härlig frisörupplevelse i en skön atmosfär. Hos oss kan du få: Klippning, Färg och Slingor,...

457 omdömen om Fusion

Anna Å
Skrev om Fusion

Min som fick en klippning hos barberarna. Han blev väldigt nöjd med resultatet och jag fick en trevlig stund över en kaffe i en mysig och varm miljö. Superproffsigt bemötande och väl utförd klippning. Vi kommer tillbaka.

Hanna F
Skrev om Fusion

Hela upplevelsen känns väldigt professionell och lyxig. Felicia är en extremt kunnig och duktig frisör. Känner mig alltid i säkra händer och har alltid blivit så nöjd!

Jukka H
Skrev om Fusion

Trevlig och bra frisör (Niklas). Lite krångligt bokningssystem.

Berit H
Skrev om Fusion

Mycket vänliga och tillmötesgående. Jag fick håret precis som jag önskade det.. Kommetr att boka in en ny tid framöver.

Peter B
Skrev om Fusion

Bokade ett besök hos Henrik för klippning och putsning av skägg. Det var första gången jag bokade tid hos Fusion Jag blev mycket väl omhändertagen med ett fint proffsigt bemötande av Henrik, i en miljö med fina och fräscha lokaler Blev verkligen jättenöjd med resultatet! Henrik är ett riktigt proffs! Kan verkligen rekommendera ett besök på Fusion. Hit kommer jag garanterat gå så fort jag behöver klippning/rakning i framtiden.

Lina G
Skrev om Fusion

Underbar klippning och färgning av bryn!

Benjamin L

Erica är kunnig och trevligt, lyhörd och noggrann. Förstår ens behov och gör det lilla extra. Mycket nöjd!

Janna Å
Skrev om Fusion

Allt var toppen! Mycket nöjd som alltid!

Sofia K
Skrev om Fusion

Bra bemötande och fräscha lokaler.

Maj W
Skrev om Fusion

Jättebra , trevlig frisör ,Elin, och jag är så nöjd med klippningen och fint bemötande

Thomas A
Skrev om Fusion

Mer än att bara gå till frisören; detta är en upplevelse! Vacker och gemytlig lokal som påminner om franska burlesque-salonger, med gott kaffe och choklad. Gick dit för att fixa både skägg och hår och fick ett mycket bra resultat av Henrik, en riktigt skicklig barberare som jag definitivt kommer återkomma till flera gånger i framtiden. Tack för en fenomenal tjänst!

Åsa J
Skrev om Fusion

Otroligt trevlig och servicedminded personal. Härliga och lite lyxiga lokaler. Så nöjd med klippningen. Hit kommer jag gå fler gånger :-)

Josefine N

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️.

Anders K
Skrev om Barber & Babes

Toppen barberare, och man känner sig alltid så Välkommen när man kommer dit

Heidi P
Skrev om Barber & Babes

Bästa frisören i Uppsala! Kristen och Erika har gjort jätte fina klippningar på mig.

Anna L
Skrev om Barber & Babes

Trevlig och kunnig personal! Duktiga på både färgning och klippning.

Johan L
Skrev om Barber & Babes

Trevligt bemötande och jag blev mkt nöjd med klippningen

Pelle C
Skrev om Barber & Babes

Niklas o Henrik e asgrymma...mycke kompetenta barberare...duktiga på att ta hand om klienten jag hade med mig...

Hans W
Skrev om Barber & Babes

Bra bemötande och skicklig personal! Rekommenderras!

Bethany H
Skrev om Barber & Babes

I've gone twice and both times have been great! I have thick, wavy hair that can be hard to cut, but Celie always takes the time to ask me what I want makes sure it's exactly how I like it. She does such a great job. I highly recommend, especially for those who have thick or hard to cut hair.

Elisabeth L
Skrev om Barber & Babes

Alltid trevligt bemötande och bra genomförd hårbehandling. Priset är i överkant men då "min frisör" är både duktig och trevlig fortsätter jag klippa mig hos er, trots att det känns dyrt.

Danne R
Skrev om Barber & Babes

Trevligt å gemytligt ställe. Toppen ställe helt enkelt

Svar från Barber & Babes

Härligt att höra Danne, det glädjer oss verkligen!

Anna-Karin E
Skrev om Barber & Babes

Bra service, trevligt personal, bra bemötande. Jättenöjd med min nya frisyr. Hade inga förväntningar men blev positiv av hela mötet. En trevlig start på min fredag.❤️❤️

Svar från Barber & Babes

Vad fantastiskt att höra Anna-Karin att vi kunde bidra till den fina känslan på din fredag! Tack för ditt härliga omdöme. Ha en fin dag!

Anne K
Skrev om Barber & Babes

Flexibla, lyhörda, kunniga frisörer för både kvinnor o män.

Svar från Barber & Babes

Tack snälla Anne, det värmer oss att höra!

Viktoria N
Skrev om Barber & Babes

Mycket trevligt bemötande, valde en så kallad klassisk klippning och blev supernöjd. Har varit där några gånger nu och alltid lika nöjd efteråt. Plus i kanten att få sitta i massagestolen under tvättning och bli ompysslad. Supernöjd!

Svar från Barber & Babes

Tack snälla Viktoria för dina fina ord! Vi blir så glada över att höra att du trivs hos oss och är nöjd med resultaten :) Ha en fin vecka!

Ulrika B
Skrev om Barber & Babes

Trevligt bemötande och proffsigt utfört jobb.

Svar från Barber & Babes

Tack Ulrika för ditt fina omdöme, vad glada vi blir över att höra det :)

Sonja P
Skrev om Barber & Babes

Väldigt trevligt bemötande och utmärkt service. Mycket nöjd med klippningen och nya frisyren.

Svar från Barber & Babes

Så roligt att höra Sonja, tack snälla för ditt fina omdöme! :)

Acacia H
Skrev om Barber & Babes

Väldigt välkomnande atmosfär och trevlig personal som lyssnar in en och är måna om att man blir nöjd. Jättefint och fräscht utrymme också. 10/10!

Svar från Barber & Babes

Vad glada vi blir över ditt fina omdöme Acacia, tack snälla! Och varmt välkommen igen när det är dags :)

Hedda W
Skrev om Barber & Babes

Frisören lyssnade verkligen på vad jag ville ha och var lyhörd när jag beskrev hur mitt hår brukar bete sig så att vi tillsammans uppnådde ett riktigt bra resultat!

Svar från Barber & Babes

Fantastiskt att höra Hedda, vad glada vi blir! Tack för ditt omdöme!

Sara F
Skrev om Barber & Babes

Supernöjd med min frisör Celie på Barber & Babes. Salongen känns fräsch och öppen, trevlig atmosfär och jättefint bemötande från alla som jobbar på salongen. Jag har haft otur med mitt löshår och de har löst reklamationen väldigt bra med löpande återkoppling och lyssnat in för att försöka lösa problemet på bästa möjliga sätt.

Svar från Barber & Babes

Visst är hon toppen vår Celie! Tack snälla du för ditt omdöme, det glädjer oss att höra att du trivs här och med din frisör. Varmt välkommen igen när det är dags :)

Evelina J
Skrev om Barber & Babes

Superbra bemötande och blev väldigt nöjd med klippning!

Svar från Barber & Babes

Kul att höra Evelina, tack snälla för ditt omdöme!

Rut Inger E
Skrev om Barber & Babes

Trevligt bemötande och jag kände mig välkommen. Lugn och avslappnad miljö. Lyhörd frisör som lyssnade in mina önskemål men hade också egna förslag till frisyr. Resultatet blev över förväntan, jag blev så nöjd!

Svar från Barber & Babes

Vad roligt att höra att du trivs hos oss och känner dig nöjd med resultatet Rut Inger, tack snälla för dina fina ord! Ha en härlig vecka

Charlotta C
Skrev om Barber & Babes

Supertrevligt och proffsigt bemötande!

Svar från Barber & Babes

Tack Charlotta, vad glada vi blir över att höra det!

Rebecca H
Skrev om Barber & Babes

Helt underbart. Lyhörd personal som bekräftade hur jag ville ha klippningen. Fick även hårtvätt, fika och massagestol vilket jag inte var beredd på men en stor bonus!

Svar från Barber & Babes

Så glädjande för oss att höra Rebecca att du är så nöjd med ditt besök! Tack för ditt härliga omdöme. Ha en fin vecka!

Ellen J
Skrev om Barber & Babes

Erica gör ett jättebra jobb, precis som vanligt. Färgen blev bra, brynen blev bra, och klippningen blev precis så som jag ville ha den.

Svar från Barber & Babes

Tack för ditt fina omdöme Ellen, visst är Erica en riktig stjärna! Ha en fin vecka

Luka B
Skrev om Barber & Babes

Bokad för klippning som ny kund. Trevligt bemötande vid ingång, trevlig personal. Frisör var trevlig och utförlig med att kolla hur jag ville ha håret, tog emot mina lite osäkra svar och funderingar väldigt bra. Var också hjälpsam med rekommendationer vid frågor om hårvård. Mysigt ställe, kaffe under besöket var också trevligt. Förslag på behandlingar utan att jag kände mig alltför pressad, vilket är skönt när man har liten budget. Håret blev snyggt och jag tänker återbesöka stället i framtiden.

Svar från Barber & Babes

Vad glada vi blir över att höra det Luka! Tack för dina fina ord och varmt välkommen igen när det är dags :)

Alessandra A
Skrev om Barber & Babes

Barber and Babes lever alltid upp till mina förväntningar! Proffsigt, personligt och alltid jättetrevligt. Jag vill inte gå till någon annan salong!

Svar från Barber & Babes

Vilka härliga och värmande ord Alessandra, tusen tack! Ha en fin vecka :)

Karin F
Skrev om Barber & Babes

Alltid nöjd med Elin! Trevligt bemötande och proffsig klippning!

Svar från Barber & Babes

Visst är hon fantastisk vår Elin! Tack Karin för ditt omdöme! Ha en fin dag!

Marie B
Skrev om Barber & Babes

Vänligt bemött. Hade inga förväntningar. Min upplevelse var väldigt bra.

Svar från Barber & Babes

Vad roligt att höra Marie, tack för att du tog dig tiden att ge oss ditt fina omdöme och välkommen åter :)

Sofia J
Skrev om Barber & Babes

Superfin salong med trevliga/kunniga frisörer och fantastiskt resultat! Är så nöjd 😊

Svar från Barber & Babes

Tack Sofia för ditt fina omdöme, det värmer oss att höra! Välkommen igen när det behövs :)

Annika E
Skrev om Barber & Babes

Lyhörd och skicklig frisör! Trevlig och fräsch salong som jag kan rekommendera!

Svar från Barber & Babes

Tack Annika för fina ord och fint omdöme. Det blir vi glada över! Varmt välkommen när det är dags igen och ha en fin vecka :)

Zorica K
Skrev om Barber & Babes

Mycket bra bemötande av Elin samt mycket professionell!

Tack för fint omdöme Zorica! Visst är hon grym vår Elin! Ha en fin vecka

Fredrik N
Skrev om Barber & Babes

Trevlig och kunnig personal, nöjd

Kul att höra Fredrik, tack! Ha en fin dag

Sol-Britt K
Skrev om Barber & Babes

Jag har varit en gång till salongen och besöket var enligt mina förväntningar bra. Jag träffade min tidigare frisörska så jag är mycket nöjd. Har bokat ny tid.

Svar från Barber & Babes

Kul att höra Sol-Britt, tack snälla du för fina ord och fint omdöme. Så kul att du återkommer! Ha en fin vecka :)

Maud T
Skrev om Barber & Babes

Jag är mycket nöjd. Känner mig prioriterad och ompysslad. Min frisör är lyhörd och tolkar mig bra.

Svar från Barber & Babes

Vad glada vi blir över att höra det Maud, tack snälla för fint omdöme. Hoppas du får en härlig dag och välkommen igen när det är dags :)

Karin S
Skrev om Barber & Babes

Bra läge på salongen och trevlig och kunnig personal

Svar från Barber & Babes

Tack Karin för ditt omdöme, så roligt att höra! Varmt välkommen igen när det blir dags!

Clara T
Skrev om Barber & Babes

Angelica är den bästa frisör jag har haft. Hon är mycket skicklig och yrkeskunnig. Jättetrevlig att vara kund hos.

Svar från Barber & Babes

Tack Clara för dina fina ord om vår Angelica, visst är hon grym! Ha en fin dag :)

Mats S
Skrev om Barber & Babes

Trevlig tjej bakom disken och utomordentligt duktig och trevlig frisör.

Svar från Barber & Babes

Tack Mats för ditt fina omdöme, det värmer oss att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss! :)

Rebecca A
Skrev om Barber & Babes

Trevliga och kunniga! Klipper mig där ofta och är alltid nöjd.

Svar från Barber & Babes

Tack Rebecca, vad glada vi blir över att höra att du trivs bra här :) välkommen igen när det är dags!

Pontus H
Skrev om Barber & Babes

Jag tycker om min frisör något otroligt. Bemötande, skicklighet och hur det bara flyter på när jag kommer dit, ingen ansträngning eller dålig känsla innan efter eller om en tid behöver bokas om. Helt fantastiskt!

Svar från Barber & Babes

Wow! Vilka fantastiskt värmande ord Pontus, tack snälla! Vi blir verkligen glada över att höra att du trivs hos oss och så bra hos din frisör. Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen :)