Barber & Babes

Välkommen till Barber & Babes!

På Drottninggatan 10 i Uppsala hittar du Barber & Babes. Våra frisörer har stor passion för sitt yrke vi strävar efter att ge dig en spännande frisörupplevelse. När du kliver in i vår salong vill vi att du ska känna känslan av att ha klivit in i en fristad. Där du kan slappna av, vara dig själv och låta oss på Barber & Babes ta hand om dig.

Tjänster: Slingning, skäggtrimning, styling, highlights, extensions, make up och mycket mer.

Varmt välkommen att höra av dig till oss på Barber & Babes!

Läs vad 105 kunder tycker om Barber & Babes 2

2022-05-21 Insamlad av företaget
    Otroligt fint och personligt bemötande. Kunnig och skicklig personal. Jag och sonen jättenöjda!
    2022-05-20 Insamlad av företaget
    De var bra. Fint ställe. Trevligt folk. Kan bli billigare bara
    2022-05-18 Insamlad av företaget
    Klippte en ny frisyr hos Angelica och fick precis vad jag bad om.
    2022-05-18 Insamlad av företaget
    Bra bokningssystem, jättetrevlig lyhörd och kunnig personal.
    2022-05-18 Insamlad av företaget
    Besök hos Ronja för klipp och slingor. Vilket fint mottagande av en superbra frisör. Jättenöjd. Toppbetyg!
    Fantastiskt fint mött
    Hade höga förväntningar som gick lite i kras
    Hårklippning och fransfärgning
    Frisören gjorde vad jag önskade men det blev för kort och stripigt. Önskar hitta en frisör som kan komma med egna åsikter och förslag när man är oviss
    Färgningen syns knappt.
    Hoppades få mer för pengarna
    2022-05-18 Insamlad av företaget
    Niclas är grym på hantverket och mycket trevlig
    2022-05-18 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande vid ankomst samt uppmaning att tvätta och sprita händerna vilket jag uppskattar. Hade bokat en barber skäggklippning hos Niclas för att sätta linjerna samt få lite ordning på mitt vildvuxna skägg. Niclas är som vanligt löjligt trevlig och kommer med bra tips och råd för att man ska nå dit man vill med sitt uuseende. Det märks tydligt att han verkligen brinner för sitt yrke och vill det bästa för sina kunder. Kan inget annat än varmt rekommendera Niclas som barberare!
    2022-05-18 Insamlad av företaget
    Alla är jätte duktiga och super trevliga! Jag rekommenderar barber and babes till alla mina vänner. Varje gång jag har varit där och klippt mig samt färgat håret blir jag lika nöjd varje gång!
    2022-05-18 Insamlad av företaget
    Alltid tillmötesgående. Mycket skickliga. Jag bemöts på bästa sätt även nu när jag har problem med att gå efter en stroke. Salongen har en inbjudande atmosfär.
    2022-05-18 Insamlad av företaget
    Bra och klanderfritt bemötande! Emma levererar alltid ett bra resultat med mitt skägg. Har gått hos henne i mer än 7 år, det säger allt!
  • 2022-05-04 Insamlad av företaget
    Bra service, men det är för dyrt ! !
    Vad roligt att du är nöjd med vår service och tack för din feedback. Varmt välkommen in snart igen! Barber & Babes
    2022-05-04 Insamlad av företaget
    Jag är mycket nöjd med företaget. Det gäller i alla avseenden: bemötande, kunnigheten, resultatet, miljön. Jag har bara positiva omdömen.
    Thord Österberg
    Thord, tack för att du tagit dig tid att skriva om din upplevelse hos oss. Det var ett nöje att få ta del av. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka! Barber & Babes
    2022-05-02 Insamlad av företaget
    Suverän frisör ! Proffesionellt och duktiga.
    Men wow! Tack Tess för att du tog dig tid att dela med dig. Vi hoppas på att snart få välkomna dig tillbaka! Barber & Babes
    2022-05-01 Insamlad av företaget
    Jag har aldrig varit i kontakt med företaget, så jag förstår verkligen inte varför jag blivit utvald.
    Tack Henry för din recension! Vi ser att det blivit ett fel utskick och att du är kund hos vår syster salong Bosses. Vi hoppas att du varit nöjd där och önskar dig varmt välkommen till oss eller Bosses när det är dags för en tid hos frisören igen. Barber & Babes
  • 2022-05-01 Insamlad av företaget
    Jag är återkommande kund hos Bosses. Har alltid varit supernöjd med både deras bemötande och resultat efter klipp & färg. Teamet hos Bosses är vänliga, lyhörda, noggranna och mycket professionella. Dessutom håller de sig ajour med trender och stilar.
    Tack Marianne för att du tog dig tiden att dela en recension! Vi ser att det blivit ett fel utskick och att du är kund hos vår syster salong Bosses som du också nämner. Det är ett nöje att få läsa om din nöjdhet hos våra kollegor och önskar dig varmt välkommen till oss eller Bosses när det är dags för en tid hos frisören igen. Barber & Babes
    2022-05-01 Insamlad av företaget
    Samtliga barberare är bra & sociala. Klippte mig hos Emma tidigare & har sedan hon slutat hoppat runt tills jag stannat med Niklas. Alltid bra, trevligt & professionellt bemötande.
    Vad roligt att du är nöjd hos alla våra barberare och att du trivs hos Niclas! En glädjande nyhet är att Emma finns tillbaka hos oss också. Varmt välkommen åter! Barber & Babes
    2022-05-01 Insamlad av företaget
    Bra sida för bokning av tid med relativ kort framförhållning.
    Bra bemötande och proffsig i utförande, br råd utifrån mitt eget hår.
    Klippning
    Tack för din recension och vad roligt att du nämner vår online bokning. Vi bytte nämligen i slutet av året och uppskattar all feedback. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka och få möjligheten att hjälpa dig med tips och råd för just ditt hår! Barber & Babes
  • 2022-05-01 Insamlad av företaget
    Lyhörd och oerhört duktig! Resultatet blir som alltid fantastiskt. 😊
    Tack Constantina för att du tog dig tid att skriva ner hur din upplevelse hos oss var! Välkommen till oss snart igen! Barber & Babes
    2022-04-30 Insamlad av företaget
    Flexibelt och proffsigt bemötande!
    Tack Therese för en fantastisk läsning. Vi hoppas på att du ska få uppleva det hos oss snart igen! Barber & Babes
    2022-04-29 Insamlad av företaget
    Har varit jättenöjd varje gång jag besökt salongen, jättebra frisör och mycket trevligt bemötande. Det är en härlig stund av vardagsglamour och en möjlighet att skämma bort sig själv. Ni uppfyller verkligen den känslan! Tack!
    Det värmer i hjärtat att få läsa detta. Tack snälla Malin för att du tog dig tiden att skriva ner din upplevelse till oss. Vi hoppas på att snar få möjligheten skämma bort dig igen! Barber & Babes
    2022-04-29 Insamlad av företaget
    Bra kvalité på klippningen, bra service, bra personal!
    Tack snälla Axel. Välkommen åter! Barber & Babes
    2022-04-29 Insamlad av företaget
    Proffesionell och kunnig frisör som lyssnade på kunden. Trevlig dessutom.
    Jag klippte mitt hår.
    Vilken rolig läsning, tack Eva. Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka! Barber & Babes
    2022-04-29 Insamlad av företaget
    Jag blir personligt bemött, frisören har känsla för vilken frisyr som passar och vägleder mig bra.
    Klippte mig och köpte schampo o balsam vid mitt senaste besök
    Vilken rolig läsning! Tack Monica för att du tog dig tiden att dela med dig. Vi hoppas på att snart få välkomna dig tillbaka! Barber & Babes
    2022-04-29 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och väl utfört arbete, men….
    Borde ha ett lojalitetsprogram för oss ”stammisar”.
    Tack för din feedback Crister. Vi uppskattar att du tog dig tiden att dela med dig av din upplevelse hos oss. Välkommen åter! Barber & Babes
    2022-04-29 Insamlad av företaget
    Är stamkund hos Jessica på Bosses Uppsala och är alltid supernöjd både med klippning och färgning!
    Tack för din recension! Vi ser att det blivit ett fel utskick och att du är kund hos vår syster salong. Det glädjer oss att få läsa om din nöjdhet och önskar dig varmt välkommen till oss eller Bosses när det är dags för en tid hos frisören igen. Barber & Babes
    2022-04-29 Insamlad av företaget
    Super som vanligt. Jessica H är en riktig klippa!
    Tack Eva för din recension. Vi ser att det blivit ett felutskick och att du är kund på vår syster salong Bosses där Jessica jobbar. Oavsett så önskar vi dig välkommen hit eller åter till Bosses när det är dags att fixa håret igen. Barber & Babes
    2022-04-29 Insamlad av företaget
    Sjukt bra! Riktigt gött snack medan man klipper sig. Henrik och Niklas är bäst! Och snyggast.
    Vad roligt att du är nöjd hos oss och får en trevlig stund med våra barberare! Barber & Babes
    2022-04-23 Insamlad av företaget
    Jag tycker att det är duktig och supertrevlig personal! Jag får alltid det jag ber om :)
    Vilken roligt läsning Helene, tack för att du tar dig tid att dela din upplevelse hos oss! :) Barber & Babes
    2022-04-16 Insamlad av företaget
    Amazing treatment, it was my first time going here and left super happy with the result
    We´re glad to hear that you´r happy with the result Alicia.
    we´re hopeing to welcome you back soon again!
    2022-04-15 Insamlad av företaget
    Mycket positivt bemött, man blir sedd...
    Samma skickliga frisör år efter år, som är lyhörd och som lever upp till förväntningarna!
    Vilken rolig läsning. Tack Karin för att du tog dig tid att dela ett omdöme. Extra roligt att du är återkommande kund. Vi hoppas på att snart få välkomna dig tillbaka! Barber & Babes
    2022-04-14 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och duktig frisör.
    Mina förväntningar var att bli klippt i en ny frisyr vilket jag också gjorde och är väldigt nöjd.
    Tack för ditt omdöme Per. Fantastisk rolig läsning! Barber & Babes
    2022-04-14 Insamlad av företaget
    De är alltid glada och har bra energi
    Tack för att du delar med dig om din upplevelse hos oss! Barber & Babes
    2022-04-14 Insamlad av företaget
    Proffsigt, trevligt och noggrant!
    Tack Ellen för att du tagit dig tiden att dela din upplevelse hos oss! Barber & Babes
  • Bamse U
    skrev om Barber & Babes
    2022-04-14 Insamlad av företaget
    Alltid trevligt och välkomnande när jag är där. Henrik är otroligt duktig och vet hur kunder sk tas. Kan inte bli bättre.
    Tack för ditt omdöme, vilken fantastik läsning. Varmt välkommen åter! Barber & Babes
    2022-04-12 Insamlad av företaget
    Trevliga, duktiga. Smidigt överlag
    Tack John för ditt omdöme. Välkommen åter! Barber & Babes
  • Annika P
    skrev om Barber & Babes
    2022-04-12 Insamlad av företaget
    Har klippt mig här de senaste 4 gångerna och kommer fortsätta gå hit då det alltid är ett positivt bemötande och inte minst proffsiga frisörer! Fick också produkttips som passade mig perfekt. En mycket nöjd kund!
    Tack för ett fantastiskt omdöme! Vilken otrolig torsdags läsning. Vi ser fram emot att få välkomna dig när det är dags för en ny uppfräschning. Barber & Babes
  • 2022-04-11 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande. Har alltid blivit mycket nöjd med resultatet också. Kommer definitivt fortsätta med att gå dit!
    Tack Marianne för förtroendet om att få fortsätta hjälpa dig med ditt hår! Barber & Babes
    2022-04-11 Insamlad av företaget
    Väldigt bra bemötande, trevlig och kunnig frisör.
    Tack Monika för ditt omdöme. Vilken roligt läsning! Välkommen in till oss snart igen. Barber & Babes
  • 2022-04-11 Insamlad av företaget
    Servicen är professionell och vänlig. Frisören är också fantastisk och ger råd om hårvård.
    Tack för ditt omdöme. Vad roligt att läsa att du upplever professionalitet och god rådgivning. Varmt välkommen åter! Barber & Babes
    2022-04-11 Insamlad av företaget
    Alltid trevligt bemötande och mkt duktig personal. Perfekt resultat.
    Håret är för många en sån viktig del av sitt utseende, det gör oss extra glada att få läsa att du upplever perfekt resultat hos oss. Tack för ditt fina omdöme och varmt välkommen igen! Barber & Babes
    Hej!
    Jag blev trevligt bemött, när jag kom till Baber & Babes för att klippa mig. Henrik klippte mig och jag blev väldigt nöjd som vanligt.
    Mvh Mathias Lindstedt
    Hej Mathias! Vad roligt att läsa att du är nöjd med ditt besök hos oss och Henrik. Tack för att du lämna ett omdöme och varmt välkommen in snart igen! Barber & Babes
    2022-04-10 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande. Man känner sig ompysslad. Nöjd med klippningen också.
    Tack för ditt omdöme. Extra värmande att höra att du även är nöjd med oss och jobbet. Välkommen åter! Barber & Babes
    2022-04-10 Insamlad av företaget
    Trevligt o med kunniga barberare
    Vad roligt att höra. Tack Anna för din feedback! Barber & Babes
  • 2022-04-09 Insamlad av företaget
    Superbarberaren Henrik ger alltid perfekt resultat och är både proffsig och trevlig.
    Underbar läsning! Tack snälla för att du tog dig tid att skriva ett så fint omdöme. Varmt välkommen åter! Barber & Babes
    2022-04-09 Insamlad av företaget
    Proffsigt bemötande och väldigt duktiga. Har varit där flera gånger och alltid nöjd.
    Vad roligt att läsa att du är en återkommande kund och framför allt att du är nöjd. Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Vi ser fram emot att välkomna dig snart igen! Barber & Babes
    2022-04-09 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande och jag är alltid nöjd med resultatet. Michaela är bäst tycker både jag och min flickvän.
    Vad roligt att både du och din flickvän hittat hit! Tack för det finna omdömet och vad roligt och läsa om nöjdheten. Till er båda, varmt välkomna åter! Barber & Babes
    2022-04-09 Insamlad av företaget
    Jag blir alltid super bra bemött när jag redan kommer in i lokalen. Personalen är så trevliga.

Jag förväntade mig att företaget skulle vara bra på det dem gör, vilket jag hade rätt i också då jag blir lika nöjd varje gång.

Jag brukar alltid fixa mitt hår med maskin vilket dom utför helt perfekt på mig. Oavsett priset så blir jag super nöjd efter varje gång jag besöker lokalen samt att personerna är så framåt och pratar, frågar hur ens dag har varit.
    Men wow Gustav! Vilken läsning, tack snälla för ett fantastiskt omdöme. Vi ser fram emot att få välkomna dig snart igen! Barber & Babes
    2022-04-08 Insamlad av företaget
    Skickligt hantverk, trevligt bemötande i stilfull miljö.
    Underbart att få höra. Tack Thomas för att du tagit dig tiden att dela dit omdöme! Barber & Babes
    2022-04-08 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande. Proffsigt utförande av klippning och blindering. Känner mig mycket nöjd.
    Vad roligt att höra att du känner dig nöjd med besöket Irene. Vi hoppas på att snart på välkomna dig igen! Barber & Babes