Alla kategorier Vårdcentral Stockholms län Tyresö Barn och Ungdomspsykiater Björn Sahlin AB

Barn och Ungdomspsykiater Björn Sahlin AB

Ekängsgränd 1, 135 62 Tyresö — Visa karta

Bysistorget 4, 11821, Stockholm
Människans Resurser AB
Ingemar E:
Jag köpte en MMvågs apparat som jag senare fick erbjudande att byta in och få en Triomed för halva priset.Det var en bra affär,jag har haft ...

Läs vad 2 kunder tycker om Barn och Ungdomspsykiater Björn Sahlin AB

• Lina A
    Lina A skrev om Barn och Ungdomspsykiater Björn Sahlin AB
    Hej, min son på 14 år har nyligen varit intagen på Lövsta Skolhem i ca sex veckor. Han träffade där på Björn Sahlin i sin roll som läkare/psykolog. Björn berättade då för min son att han visste precis vad han var för en typ, han hade minsann träffat så många killar i samma situation tidigare och han kunde inte förstå att han skulle få åka hem till sina föräldrar igen. Han visste minsann hur det skulle gå för min son här i livet, för det hade han sett så många gånger förr. Till en annan kille på hemmet hade han sagt att han var "dum i huvudet". Som tur är har jag min son hemma nu och han slipper träffa Björn Sahlin fler gånger, men stackars de barn som behöver vara kvar och lyssna på sånt här strunt. Inte konstigt om dom får dåligt självförtroende och mår dåligt. Väldigt osmaklig psykiatri, tycker jag . Men när googlat Björn Sahlin så märker jag ju att han är mer intresserad av gammal litteratur än de ungdomar han behandlar. Det är väl antagligen det han tjänar pengar på, men på sin väg till pengar tycker jag han ska sluta trycka mer ungdomar som redan mår tillräckligt dåligt.

Mvh Lina Areskoug
  • Charlotte W
    Charlotte W skrev om Barn och Ungdomspsykiater Björn Sahlin AB
    En fantastisk psykiater och människa. Vi fick ett stort förtroende för honom redan vid första mötet. Tack för att det finns professionella humanister.

Ekängsgränd 1, 135 62 Tyresö