Barnmorskegruppen Mama Mia AB

Karlavägen 58, 114 49 Stockholm — Visa karta

3.7 i betyg av av 3 omdömen

Skandinaviens största mödravårdsmottagning med barnmorskor, ultraljudsbarnmorskor och gynekologer. Oavsett om du väntar barn, vill ha preventivmedelsrådgivning, göra en rutinkontroll eller veta mer om klimakteriet. Barnen har också en plats hos oss

Läs vad 3 kunder tycker om Barnmorskegruppen Mama Mia AB

• Nikola T

2013-09-18

Nikola T skrev om Barnmorskegruppen Mama Mia AB
    Har varit med min fru på Mama Mia och bara haft positiva erfarenheter i kontakten med dem. Läs mer
  • 2011-07-29

anna l skrev om Barnmorskegruppen Mama Mia AB
    Hade en barnmorska vid namn Camilla under nästan hela min graviditet. Hon var så underbar och gullig! Kände värme hela tiden och fick så mycket hjälp av alla arbetande där. Camilla erbjöd sig tillochmed att vara med på min förlossning, fick tackkort av henne och en massa mail, vi hade superbra kontakt. rekomenderas varmt. de har så mycket att erbjuda - vårdcentral-mördavård-bvc -psykolog- allt! Läs mer
  • 2011-04-13

Annika D skrev om Barnmorskegruppen Mama Mia AB
    Jag gick till Mama Mia, men blev besviken. Först kunde jag inte ens tala med dem på telefon oavsett hur många gånger jag försökte. När jag äntligen lyckades och kom in i receptionen för mötet med barnmorskan, hälsade ingen mig, ingen frågade mig vad jag behövde. Jag var tvungen att söka och fråga efter barnmorskan och väntade i ett stort rum med så många andra mammor. Jag kunde inte sluta tänka på Ford och vad han menade med standardisering och förenkling att bearbeta högst input per tidsenhet att maximera vinsten. Då barnmorskan brydde sig inte om mig som person, men höll ett föredrag om vad det var att vara mamma (för henne och hennes tre barn). Då hennes IT-system inte fungerade (eller hon kunde inte använda den, jag vet inte), så hon sa att hon kommer att ringa mig senare. Om på en fri marknad kvalitet vinner, måste det här stället gå ner. Läs mer