Alla kategorier Snickare Uppsala Uppsala Båths Fönsterteknik AB

Verkstadsgatan 8, 753 23 Uppsala — Visa karta

Steglitsvägen 55, 19255, SOLLENTUNA
Potentia Bygg
Johan R:
VI fick hjälp av Potentia Bygg att helrenovera undervåningen i vårt radhus. Övergripande gjordes följande: - Stambyte och ny dragning av a...

Läs vad 8 kunder tycker om Båths Fönsterteknik AB

• Inger E
    Inger E skrev om Båths Fönsterteknik AB
    Vi har länge funderat på vad vi ska göra åt våra fönster så vi ringde ett antal fönsterfirmor i Uppsala. Båths Fönsterteknik hade den överlägset bästa servicen. De kom ut till vårt hus, lämnade ett förslag på åtgärd som var både fördelaktigt vad gäller energi och ekonomi. Vi beställde arbetet och de utfördes klanderfritt och på utsatt tid, vi är till 100% nöjda. Kalle & Inger
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Båths Fönsterteknik AB
    Vi lät Båths Fönsterteknik renovera samt montera Renovglas system i vår villa.
    Arbetet utfördes som utlovat och mycket trevliga hantverkare. Fönstrena blev i mitt tycke bättre än förväntan, idag är jag kanon nöjd med att vi valde detta alternativ istället för att byta till nya fönster. Ska bli spännande att se skillnaden på el förbrukningen från i fjol!

/ Fam Hansson!!
  • Karl-Johan B
    Karl-Johan B skrev om Båths Fönsterteknik AB
    Vi anlitade Båths Fönsterteknik för att renovera fönstren på vår villa. Jag måste säga att vi var imponerade hur jobbet utfördes och vi är mycker nöjda.
    Karl-Johan
  • Karl-Johan B
    Karl-Johan B skrev om Båths Fönsterteknik AB
    Vi anlitade Båths Fönsterteknik för att renovera fönstren på vår villa. Jag måste säja att vi var inponerade hur jobbet utfördes och vi är mycker nöjda.
    Karl-Johan
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Båths Fönsterteknik AB
    Båths Fönsterteknik renoverade och isolerade våra fönster. Arbetet gick snabbt och personalen var mycket trevlig och hjälpsam. De får högsta betyg.
    Fredrik
  • Lars P
    Lars P skrev om Båths Fönsterteknik AB
    Hej!
    Vi lät Uppsalaföretaget Båths Fönsterteknik AB isolera våra fönster med en teknik de kallade för Renovglas. Förbättrade fönstrets isolervärde me över 60% och vi är jätte nöjda!
    Monika och Lars
  • Representant för Båths Fönsterte
    Representant för Båths Fönsterte skrev om Båths Fönsterteknik AB
    Vi har över 20 års erfarenhet av fönsterrenovering med 1000-tals mycket goda refferenser. I företaget har vi utvecklat egna produkter, teknik och metoder för att rationellt kunna renovera, värme och ljudisolera fönster. Ni är varmt välkomna att kontakta oss för gratis rådgivning och offert. Per Båth
  • Maggan B
    Maggan B skrev om Båths Fönsterteknik AB
    Lämnar sitt arbete i ett superslarvigt skick, skitigt och med massa färg kvar på fönsterrutorna. Såväl ansvarig arbetsledare som ägaren saknar helt känsla för service - nonchalant och kaxigt bemötande i telefon när man ringer och klagar. Välj någon annan om du vill vara säker på att få ett snyggt och bra arbete gjort av ett företag som faktiskt vill göra ett bra jobb med nöjda kunder även efter det att du har skrivit under avtalet!
    2009-11-24 Representant för Båths Fönsterte svarar Maggan B
    Maggan ringde mig och hade vissa klagomål, vilket jag respekterar. När vi sedan dagen efter, kom för att besiktade hennes fönster, visade det sig att dom såg bra ut förutom en rinning i färgen som vi fixade direkt. Fönstren var dock inte tvättade, men det ingick inte i entreprenaden. Hon ringde till vår arbetsledare som då var på skidsemester med sin familj och kanske inte lät så intresserad. Bostadsrättsföreningen lät sedan besikta alla fönster i föreningen och resultatet var till allas belåtenhet. Det går bra att få brf: ordf referens om ni är intresserade, ring mig 018-121116. Per Båth

Verkstadsgatan 8, 753 23 Uppsala