Båths Fönsterteknik AB

4.1

8 omdömen om Båths Fönsterteknik AB

Inger E
Skrev om Båths Fönsterteknik AB

Vi har länge funderat på vad vi ska göra åt våra fönster så vi ringde ett antal fönsterfirmor i Uppsala. Båths Fönsterteknik hade den överlägset bästa servicen. De kom ut till vårt hus, lämnade ett förslag på åtgärd som var både fördelaktigt vad gäller energi och ekonomi. Vi beställde arbetet och de utfördes klanderfritt och på utsatt tid, vi är till 100% nöjda. Kalle & Inger

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Jonas H
Skrev om Båths Fönsterteknik AB

Vi lät Båths Fönsterteknik renovera samt montera Renovglas system i vår villa. Arbetet utfördes som utlovat och mycket trevliga hantverkare. Fönstrena blev i mitt tycke bättre än förväntan, idag är jag kanon nöjd med att vi valde detta alternativ istället för att byta till nya fönster. Ska bli spännande att se skillnaden på el förbrukningen från i fjol! / Fam Hansson!!

Karl-Johan B
Skrev om Båths Fönsterteknik AB

Vi anlitade Båths Fönsterteknik för att renovera fönstren på vår villa. Jag måste säga att vi var imponerade hur jobbet utfördes och vi är mycker nöjda. Karl-Johan

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Karl-Johan B
Skrev om Båths Fönsterteknik AB

Vi anlitade Båths Fönsterteknik för att renovera fönstren på vår villa. Jag måste säja att vi var inponerade hur jobbet utfördes och vi är mycker nöjda. Karl-Johan

Fredrik P
Skrev om Båths Fönsterteknik AB

Båths Fönsterteknik renoverade och isolerade våra fönster. Arbetet gick snabbt och personalen var mycket trevlig och hjälpsam. De får högsta betyg. Fredrik

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Lars P
Skrev om Båths Fönsterteknik AB

Hej! Vi lät Uppsalaföretaget Båths Fönsterteknik AB isolera våra fönster med en teknik de kallade för Renovglas. Förbättrade fönstrets isolervärde me över 60% och vi är jätte nöjda! Monika och Lars

Representant för Båths Fönsterte
Skrev om Båths Fönsterteknik AB

Vi har över 20 års erfarenhet av fönsterrenovering med 1000-tals mycket goda refferenser. I företaget har vi utvecklat egna produkter, teknik och metoder för att rationellt kunna renovera, värme och ljudisolera fönster. Ni är varmt välkomna att kontakta oss för gratis rådgivning och offert. Per Båth

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen
BadgeFourYears

Anna-carin B Anna-carin B
Maggan B
Skrev om Båths Fönsterteknik AB

Lämnar sitt arbete i ett superslarvigt skick, skitigt och med massa färg kvar på fönsterrutorna. Såväl ansvarig arbetsledare som ägaren saknar helt känsla för service - nonchalant och kaxigt bemötande i telefon när man ringer och klagar. Välj någon annan om du vill vara säker på att få ett snyggt och bra arbete gjort av ett företag som faktiskt vill göra ett bra jobb med nöjda kunder även efter det att du har skrivit under avtalet!