Bauhaus Botkyrka
3.1 i betyg av av
16 omdömen
Alltid aktuella och förmånliga - BAUHAUS interneterbjudanden
Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företag16 omdömen om Bauhaus Botkyrka
-
skrev om Bauhaus Botkyrka
Merve var verkligen en underbar och mycket trevlig kassör, hon var verkligen till en stor hjälp, tack var det henne har jag fått ordning och reda på min trädgård!
-
skrev om Bauhaus Botkyrka
Samira var mycket trevlig och snäll med bra bemötande, hjälpte till med massor! Nöjd kund👍
-
skrev om Bauhaus Botkyrka
Idag Söndagen den 2022-01-30 var jag förbi och alla var trevliga och hjälpsamma men stort tack till Ibbe som hjälpte mig med bits och slipmaskin, han hade stort tålamod med alla mina frågor och hjälpte mig med mina köp som om det vore till honom vi handlar, när han var osäker han tog reda på det. Väl när jag kom hem och meckade med grejerna var det mycket bra material jag hade efter hans anvisningar👍👍👍👍👍👍
Det är allt en kund önskar.
Tack Bauhaus Botkyrka , se till och ta hand och hålla fast Ibbe👍 -
skrev om Bauhaus Botkyrka
Jag vill uttrycka min tacksamhet till Şerifes som var välkomnande och omhändertagande i Bauhaus Botkyrka.
-
skrev om Bauhaus Botkyrka
Tack för det trevliga bemötandet Dilan!
-
skrev om Bauhaus Botkyrka
Har sedan tre månader ett obrukbart sovrum efter att mattvätten jag hyrde av Bauhaus inte fungerat utan lämnat fuktskador på min heltäckningsmatta som därför behövde tas bort.
Kommunikationen är hopplös. Jag får samma frågor om och om igen och varje fråga i ärendet tar extremt lång tid. De skriver fel mailadress fast man bokstaverar, skickar en person som bara ställer sig och tittar på mattan och pratar om sin egna soffa där maskinen fungerat (vilket är helt irrelevant då maskinen jag hyrt var trasig), rapporter från deras egna inhyrda företag Jeroc (som dock gjort ett bra jobb!) förkommer i Bauhaus skräppost, Bauhaus försäkringsbolag vägrar ta det och vill att jag kopplar in mitt bolag, vilket en oberoende konsumenttjänst förklarat att jag inte kan krävas göra. Jag tycker det är vansinne att mitt bolag ska behöva hantera detta. Och vad hade hänt om jag inte haft försäkring själv? Det kan Bauhaus inte svara på.
Nu har äntligen mattan tagits bort. Äntligen tänkte jag löser sig detta. Men nej. Nu vägrar Bauhaus gå vidare och beställa den nya mattan! Så nu är det limrester över hela golvet sedan två veckor då mattan togs bort och rummet värre än innan! Inte bra att bo så då min dotter har astma.
Nu ringer kundtjänst och tjatar igen om mitt bolag. Tillslut har jag nu gett upp och kopplar in mitt bolag. Frågar då om Bauhaus kan hantera ärendet snabbt nu? Det kan de inte lova. De har dessutom mage att ifrågasätta mitt användande av maskinen, fastän jag, som vi redan konstaterat, använt den exakt som deras personal bett mig göra. Hade vi inte lämnat den frågan bakom oss för sådär två månader sedan? Försöka skylla på kunden är inte det smartaste draget, särskilt inte när man redan tagit bort mattan och konstaterat att det fanns fuktfläckar under och kunden följt personalens instruktioner i användandet av maskinen. Kanske skulle ni utbilda personalen innan de hyr ut maskinen?
Två till tre veckors leveranstid av nya mattan gör att jag kommer behöva bo så här över hela jul och nyår. Längtar efter att sova i egen säng igen, men vill man det ska man tydligen inte hyra mattvätt av Bauhaus!
Har aldrig varit med om sämre kundbemötande och brukar extremt sällan skriva på sådana här forum men det här känner jag att kunder behöver få reda på. -
skrev om Bauhaus Botkyrka
Säljaren Daniel gav oss exceptionellt bra service. Han hade stora kunskaper och gav många bra råd.
-
skrev om Bauhaus Botkyrka
Gå inte hit, det är det absolut värsta företaget jag varit med om. Kommer aldrig sätta min fot på Bauhaus igen. Kunde jag ge minusbetyg skulle jag göra det.
-
skrev om Bauhaus Botkyrka
Nonchalant och okunnig personal. Tog mig två timmar att köpa ett släp. Jag fick gå över till biltema för att köpa en adapter till släpet för att det inte fanns på lager. Kändes aningen oproffsigt. Sedan lovades det att ägarbytet skulle göras på direkten. Dagen efter kollar jag hos transportstyrelsen och släpet ägs fortfarande av Bauhaus. Efter 45 minuter i telefonkö fick jag prata med en kille som verkar vara kompetent och han hittade mina papper. Dessa papper hade bara arkiverats utan någonsomhelst anteckning om att ägarbyte behöver göras. Killen fixade det till slut. Som en extra örfil hade priset sänkts ytterligare 500:- i pris dagen efter. När det måste bli bra va?
-
skrev om Bauhaus Botkyrka
Personalen är oerfarna och har rekommenderat fel produkt till mig vilket har lett till att jag har förlorat 5100 kr pga de.
Jag var på bauhaus och frågade en av personalen som är expert inom området INNAN KÖP. jag har frågat om lim/ något som passar till att använda för att limma dekor stenen med i vardagsrummet. Ja visst, jag fick en lim som har visat sig vara fog och inte lim. Efter att jag har lagt upp stenen började några stycken ramla och då vände jag mig till bauhaus. Ja det förnekade de inte men ändå sa de att jag borde läsa på förpackningen innan användning och att det är mitt fel. Varför utbildar de inte personalen så att kunden inte förlorar en massa pengar. Är det så de tjänar in alla pengar?? Genom att ljuga för kunder och tvinga kunden att köpa rätt material som kostar så mkt efteråt. Enligt chefen "Samira bauhaus i Botkyrka är det mitt fel. Jag fick pengar tillbaka för fogen jag fick fel, men inte för stenen som har kostat massor. Hon var otrevligt och kändes som att hon inte vill hjälpa. ALDRIG MER BAUHAUS BOTKYRKA. -
skrev om Bauhaus Botkyrka
Kunig och trevlig personal som gör sitt bästa för att tillmötesgå dina önskemål
-
skrev om Bauhaus Botkyrka
Skulle idag lämna tillbaks en helt ny slagborrmaskin med repor. Den är alltså helt ny, men personalen i kundtjänst+verktygsavdelningen (2 personer) förstod inte alls vad problemet var. "Den kommer ändå bli repig snart igen" var svaret jag fick. En annan konstig sak (bland många)är att trots att vi handlar för stora summor varje månad får vi aldrig någon bonus. Märkligt, då det inte krävs mycket för att få denna bonus på t.ex. ICA. En svag tvåa till en butik som tappat mångas förtroende..
-
skrev om Bauhaus Botkyrka
Nonchalant och opålitlig personal! Billigt men inte värt ett besök!
-
skrev om Bauhaus Botkyrka
Man får ju vad man betalar för...Billiga grejjer håller ju sämre än dyra helt enkelt.
-
skrev om Bauhaus Botkyrka
VARNING Gå inte in, fullständigt nonchalant outbildad och omotiverad personal. Oförskämd ledning och allmänt en dyr affär på dekis. Säljer mest skit till dubbelt så höga pris som de säljer samma skit i Tyskland.
-
skrev om Bauhaus Botkyrka
Bauhaus är en sån där affär som har lite av varje och den här butiken brukar vi åka till när det ska handlas saker till hemmet. För gillar man att fixa hemma gillar man även denna butik. Dessutom har de ett stort och bra utbud av blommor och lampor. Här hittar man alltid något och plus för de hyfsade priserna!