Alla kategorier Byggvaruhus Kalmar Kalmar BAUHAUS & Co

Bilbyggarvägen 5, 393 56 Kalmar — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om BAUHAUS & Co

• Kristina O
    Kristina O skrev om BAUHAUS & Co
    Har besökt denna jätte 3 gånger och aldrig mer. Samtliga gånger har jag blivit riktigt dåligt bemött. Jag jobbar själv inom handels och vet hur ett kundbemötande ska vara. Jag är ingen krävande kund utan jag är alltid trevlig och har förståelse för säljarens kunskaper. Men de tittar inte ens åt en, ena gången fick jag en lång suck och hånskrattande, efter att hållt på i 30 minuter och försöka reda till ett fel som de hade gjort. Jag var helt passiv utan väntade bara på att beställningen skulle rättas till. Andra gången stod jag och väntade på att en säljare på badrum skulle bli klar i cirka 40 minuter, han var den enda som arbetade där så jag stod där och väntade. Han tittade inte ens åt mitt håll och när han var klar sa att nu stänger vi butiken om 15 minuter så kom åter imorgon!! Jag hade bara två korta frågor som jag inte hann att ställa!! Tredje gången frågade jag en i personalen om hon visste var en lampa fanns och då sa hon bara att jag skulle fortsätta leta. VA!? Inte hämta någon annan ur personalen eller kanske kolla upp var saker och ting finns.

Jag bojkottar hädanefter Bauhaus Kalmar, då de har otrevlig personal, är underbemannade och inte har något kundfokus.

/Före detta kund
  • Oren Z
    Oren Z skrev om BAUHAUS & Co
    Jag vet inte var jag ska börja... personalen är trevlig men totalt okunnig. De är för unga och oerfarna, och så är de för få i antal. Badrumsartiklarna håller L-Å-G kvalitet. Omständiga när det gäller att få in delar av någoning som måste bytas, allt måste beställas i paket. Att få någon att prata med om råd tar en evighet. Det var ett helvete att handla där och jag hoppas att någonting nytt kommer till Kalmar mycket snart...

Bilbyggarvägen 5, 393 56 Kalmar