Bayron Group

Bayron Group

Välkommen till Bayron Group!

Vi är din kompetenta badrumsrenoverare i Enskede med omnejd. Går du i tankar av att renovera badrummet? Med lång erfarenhet och kompetenta medarbetare kan vi ta fram en offert helt skräddarsydd för ditt badrum. Vi garanterar alltid hög kvalitet och snabb service på utförda arbeten.

Vi på Bayron Group kan hjälpa dig installera allt från duschkabin, bubbelbadkar och WC till tvättmaskin, torktumlare, handdukstork och allt du kan tänka dig inom området badrum. Tveka inte att höra av dig till oss för ett förutsättningslöst möte där vi kan planera och ge råd inför din nästa badrumsrenovering. Varmt välkommen!

Läs vad 28 kunder tycker om Bayron Group 2

2021-03-25
    Renovering badrum.
    Ett av få företag som var beredda att göra resan till där mitt hus ligger.
    Trevlig kontakt och bra kommunikation inför arbetet.
    Arbetet utfördes av hantverkare med dålig svenska men resultatet blev mycket bra.
    Det var några missförstånd åt båda hållen på vägen och tog lite längre tid än planerat.
    Men resultatet blev bra efter några små justeringar.
    2021-03-10
    Vi beställde slipning av alla golv i huset. Fick ett väldigt bra bemötande samt att dom höll tider och pris enligt offert. Mycket nöjd!
    2021-02-10
    Pålitligt företag som gör det dem anlitas för plus mycket mer.

/Mauro på Camfes AB
    2021-01-23
    Vi har fått ett mycket bra bemötande och vi har fått en jättefin tvättstuga!
    2021-01-22
    Total renovering av ett lite mindre badrum. Allt har gått snabbt och smidigt och jag har fått bra information om det löpande arbetet så jag har hela tiden känt mig trygg och väl omhändertagen.
  • 2021-01-20
    Vi är extremt nöjda med Yery och Bayron Group för vår totalrenovering. Från offerten till städning, vi uppskattade tydlig och rak kommunikation. Trotts att vi alltid lagt på nya uppgifter och extra arbete, deras teams kämpade hårt och allt blev fixat ordentligt. Vi är jätte glada att de kunde hjälpa oss, sakkunniga, lösningsinriktade och tillmötesgående. Vi stark rekommenderar.. kommer definitivt anlita dem igen.
    Hej Marc Tack för ett bra samarbete! Mvh Yery Bayron Group Bayron Group
    2020-12-17
    De målade om och renoverade badrum. De är proffsiga, snabba och lätta att kommunicera med.
    Arbetslagsledare Yery gör verkligen allt för att man som kund ska känna sig nöjd. Kan varmt rekommendera! 👍🏻
    2020-12-01
    Vi anlitade Bayron för att bygga nya inneväggar och dra el i samband med en flytt, vilket gjorde att vi hade en begränsad tidplan. Bemötandet var mycket trevligt från början, men vi drabbades tyvärr av förseningar i leveransen. Kommunikationen var inte omedelbar, men tydlig och klar. (Som köpare vill man ofta vara informerad innan saker ens hänt. :-)) Trots förseningarna, som inte var kopplade till Bayron direkt, höll företaget tidplanen och kämpade hårt för att hålla vad de lovat! Väggarna blev bra och klara i tid, det var ett bra samarbete. Både arbetsledningen och gänget på plats var trevliga och kompetenta. Vi kommer anlita Bayron igen för våra framtida projekt.
    2020-11-23
    Jery är väldig lätt tillgänglig, ha koll på det händer saker och lätt att kommunicera med. Allt gick stort sett smidigt.

Alla hans anställda som kom gjorde ett utmärkt arbete. Vi är jätte nöjda!

Jag kommer definitivt boka Bayron igen i framtiden!
    2020-09-05
    Väldigt nöjd med min helrenovering. Proffesionellt och tryggt under hela processen. Snabb respons från företaget så fort jag hade någon fråga. Arbetet slutfördes i tiden enligt ök. Allt perfekt. Kan stark rekommendera dem och såklart att om jag behöver renovera något framöver kommer jag anlita Byron group igen!
    2020-08-28
    Bayron Group slipade alla våra golv på bottenvåningen, målade alla väggar mm invändigt både uppe och nere samt fixade en hel del annat (el, byte av blandare i kök och badrum mm). Vi är väldigt nöjda! Proffsigt bemötande och snyggt utfört. Yery - som ledde arbetet - var mycket lyhörd och serviceminded. Även efter att vi betalat allt återkom de och fixade till småsaker som vi kom på efter hand. Vi är verkligen mycket nöjda!/ Christine och Stefan i Täby
    2020-08-25
    Anlitade Bayron Group för köksrenovering samt byte av ytterdörr och innerdörrar. Vi är jättenöjda, allt flöt på enligt plan. Bayron Group var punktliga och noggranna, och när det dök upp saker längs vägen som behövde åtgärdas (tex flytt av ventilationsaggregat, vilket vi inte hade räknat med) så var det inga problem. De blev färdiga exakt den dagen de hade utlovat . Tydligt specificerad faktura, och de låg bra i pris jämfört med de andra firmorna vi tog in offert från. Vi kommer garanterat anlita Bayron Group igen!
    2020-08-01
    Renoverade 3 rum; nytt tak, golv och fixade väggarna. Allt blev gjort med väldigt bra kvalitet. I tid. Och till överenskommet pris...så jag är väldigt nöjd!

Bayron visade prov på hög yrkesstolthet, hjälpsamhet och lyckades få till riktigt bra lösningar även på de problem/krux som man alltid stöter på längs vägen.
  • 2020-07-12
    Vi anlitade Yery från Bayron Group då vi hade behov av att slipa golv och måla om hela lägenheten. Vår lägenhet är väldigt gammal och under renoveringens gång framkom det saker som lika gärna kunde mörkas. Men Yery tillsammans med sina kollegor var väldigt noggranna och professionella och kontaktade oss kontinuerligt genom hela arbetet så vi kunde ta ställning till hur vi ville ha slutresultatet. Vi vart vart supernöjda och dom var väldigt prisvärda!
    Jag skulle definitivt rekommendera dom!

Hälsningar från,
    Polis Robin och Klara
    Hej Robin och Klara! Tack för ert förtroende och tillit. Det har varit en ära att kunna jobba med er. Mvh Bayron Group! Bayron Group
    2020-05-12
    Effektivt och prisvärt jobb med proffsigt resultat! Vi hittade Bayron Group tack vare en personlig rekommendation av vänner som anlitat samma firma, då behövde hjälp med omfattande grundarbete och målning av vår lägenhet. Killarna som kom jobbade på flitigt, ingen maskning här inte! Vi kände oss även väldigt trygga med chefen Yery som uppvisade stor flexibilitet under hela processen. Vi kommer absolut att rekommendera Bayron för måleriarbete.
    2020-05-10
    Jag anlitade Bayron group för totalrenovering av min lägenhet på 75kvm där allt i hela lägenheten behövdes bytas ut i princip eftersom inget egentligen gjorts i lägenheten sedan sent 70-tal. Arbetet var därför omfattande och jag hade begränsad tid att få det klart samtidigt som jag hade stora krav på såväl kvalité som estetiken.
    Arbetet satte snabbt igång med full fart och stor effektivitet och så fort frågor uppstod gick Yery alltid att få tag på direkt. Personal är samarbetsvilliga och hjälpsamma och man kan lita på deras uppskattad datum för hela arbete.
    Pga rådande situation kring Coronavirus var det många leveransförseningar som jag varit full beredd på skulle skjuta upp inflyttningsdatum avsevärt. Trots det flöt det hela på mycket bra och jag var MYCKET nöjd med såväl tjänstvillighet som kvalité i det utförda arbetet.
    Summa summarum av detta är att Bayron group har mina varmaste rekommendationer till vem som helst som går i renoveringstankar. Bayron group är den mest professionella och pålitliga renoveringsfirma jag någonsin varit i kontakt med och nästa gång jag behöver renovera är det till dem jag ska vända mig direkt!

Hatten av till Yery och hans personal!

Mvh, Natalija Gnjatovic
  • 2020-04-05
    Jag var väldigt nöjd med hela min renovering som Bayron utförde. Jobbet var att måla väggar, slipa & lacka golv samt riva och bygga om en vägg. Jag bestämde mig för att även riva och göra om golv i hall och kök samt måla stuckaturer och lite annat som inte ingick i den ursprungliga offerten, och de utförde trots det jobbet på utsatt tid.
    Yery hjälpte även till med att köpa material och ge bra råd, svarade alltid snabbt i telefon på frågor.
    Pålitligt och professionellt företag, trevliga killar som gjorde ett noggrant och fint jobb - rekommenderar starkt!
    2019-10-20
    Allt bra utom när fakturan kom. När jag skrev in bg- nummer kom ett namn upp som inte står på fakturan. Hur ska man då veta att man betalar till rätt firma?
    2019-10-06
    Installerade på ett par timmar trädgårdsbelysning vi behövde för en stor fest vi hade hemma den 31 augusti.
    Mycket bra service, arbete och kontakt.
  • 2019-07-01
    I am highly satisfied with service provided by Bayron group. Good were bought by company only

I met company through BraByggare.se

Yes, company lived upto expectations.

Craftsman were skilled and they delivered the job in expected manner.

I am also happy with project co-ordinator 'Yery' . He ensured that customer demands are met and was accessible whenever required.
    2019-06-28
    Vi hade förmånen att välja rätt företag för vår vardagsrumsrenovering, allt gick väldigt smidigt från början till slut. Arbetsledaren, Yery, var väldigt professionell med rak och tydlig kommunikation och dessutom väldigt kunnig om det mesta i byggväg. Under byggets gång visade det sig att även byggarna var väldigt kunninga och arbetade snabbt med mycket bra resultat. Dessutom var de nogranna när det gäller att städa upp efter dagarna slut speciellt under de dammiga faserna av byggprojektet. Genom att Yery nogrannt följde byggets utveckling fanns det hela tiden möjlighet att göra korrigeringar som vi kom på under renoveringen. Ingenting var besvärligt eller omöjligt att göra vilket märktes när upptäckte att vi tänkt fel när det gällde en vägg som senare flyttades utan problem.

Jag vill verkligen rekommendera Bayron Group då slutresultatet blev mycket bra enligt oss själva och dem!
  • 2019-06-11
    Kunnig personal som utförde arbetet i tid och med väldigt bra slutresultat.
  • 2019-06-05
    Jag är nöjd med mitt nya hallgolv.
  • Jens J
    skrev om Bayron Group
    2019-06-05
    Bayron Group är ett seriöst och professionellt företag. Dem renoverade hela min lägenhet. Dem båste ut köket och monterade ett nytt, bytte golv i hela lägenheten samt målade om. Jag är väldigt nöjd med arbetet, väldigt bra utförd! Yery var arbetsledare. Vi hade en bra dialog under hela processen. Yery är lätt att kommunicera med och jag hade fullt förtroende för honom hela tiden. Tack för ett superbra arbete. Jag hör av mig igen om jag ska renovera i framtiden!
  • 2019-06-04
    Jag gjorde en totalrenovering på min lgh 67 kvm. Bra service och lätt att kommunicera med. Tillmötesgående personal. Mycket duktiga hantverkare.
  • 2019-06-03
    Bayron Group har totalrenoverat vårt badrum. De gjorde ett fantastiskt bra jobb, och så här mer än ett år senare är vi precis lika nöjda. Deras offert var tydlig och inget oförutsett hände på vägen. Vi har känt oss mycket trygga med Bayron Group. De är professionella, pålitliga och enormt bra att ha och göra med. Vi kan varmt rekommendera dem för liknande uppdrag.
  • 2019-06-03
    Bra och tydlig kommunikation kring önskemål om utfört arbete. Punktlighet i leverans till överenskommet pris. Lätt att underhand diskutera önskemål om förändringar och få dessa utförda. Tydlig redovisning av alla kostnader. Trevligt bemötande.
  • 2019-06-03
    Jag behövde hjälp med att montera ett IKEA kök.
    Från första början kände jag mig trygg med Bayron group. Yery och killarna var alla mycket kunniga och trevliga.
    De visste verkligen hur man bygger ett kök, det gick fort och jag är så nöjd!
    Jag hade gjort fel med parketten under några stommar, men de löste det och det var inga problem alls.
    Samma sak med den för korta bänkskivan😔, killarna löste även det problemet. Det blev hur fint som helst!
    Om jag i framtiden behöver hjälp med nåt, tvekar jag inte en sekund att anlita Bayron igen. De får mina varmaste rekommendationer.