Bayron Group

Lövängsvägen 4, 194 45 Upplands väsby — Visa karta

Välkommen till Bayron Group!

Vi är din kompetenta badrumsrenoverare i Enskede med omnejd. Går du i tankar av att renovera badrummet? Med lång erfarenhet och kompetenta medarbetare kan vi ta fram en offert helt skräddarsydd för ditt badrum. Vi garanterar alltid hög kvalitet och snabb service på utförda arbeten.

Vi på Bayron Group kan hjälpa dig installera allt från duschkabin, bubbelbadkar och WC till tvättmaskin, torktumlare, handdukstork och allt du kan tänka dig inom området badrum. Tveka inte att höra av dig till oss för ett förutsättningslöst möte där vi kan planera och ge råd inför din nästa badrumsrenovering. Varmt välkommen!

Läs vad 10 kunder tycker om Bayron Group

• 2019-10-06

Consuelo N skrev om Bayron Group
    Installerade på ett par timmar trädgårdsbelysning vi behövde för en stor fest vi hade hemma den 31 augusti.
    Mycket bra service, arbete och kontakt. Läs mer
  • 2019-07-01

Vinay S skrev om Bayron Group
    I am highly satisfied with service provided by Bayron group. Good were bought by company only

I met company through BraByggare.se

Yes, company lived upto expectations.

Craftsman were skilled and they delivered the job in expected manner.

I am also happy with project co-ordinator 'Yery' . He ensured that customer demands are met and was accessible whenever required. Läs mer
  • 2019-06-28

KURT B skrev om Bayron Group
    Vi hade förmånen att välja rätt företag för vår vardagsrumsrenovering, allt gick väldigt smidigt från början till slut. Arbetsledaren, Yery, var väldigt professionell med rak och tydlig kommunikation och dessutom väldigt kunnig om det mesta i byggväg. Under byggets gång visade det sig att även byggarna var väldigt kunninga och arbetade snabbt med mycket bra resultat. Dessutom var de nogranna när det gäller att städa upp efter dagarna slut speciellt under de dammiga faserna av byggprojektet. Genom att Yery nogrannt följde byggets utveckling fanns det hela tiden möjlighet att göra korrigeringar som vi kom på under renoveringen. Ingenting var besvärligt eller omöjligt att göra vilket märktes när upptäckte att vi tänkt fel när det gällde en vägg som senare flyttades utan problem.

Jag vill verkligen rekommendera Bayron Group då slutresultatet blev mycket bra enligt oss själva och dem! Läs mer
  • 2019-06-11

John Matias U skrev om Bayron Group
    Kunnig personal som utförde arbetet i tid och med väldigt bra slutresultat. Läs mer
  • 2019-06-05

Johan J skrev om Bayron Group
    Jag är nöjd med mitt nya hallgolv. Läs mer
  • Jens J

2019-06-05

Jens J skrev om Bayron Group
    Bayron Group är ett seriöst och professionellt företag. Dem renoverade hela min lägenhet. Dem båste ut köket och monterade ett nytt, bytte golv i hela lägenheten samt målade om. Jag är väldigt nöjd med arbetet, väldigt bra utförd! Yery var arbetsledare. Vi hade en bra dialog under hela processen. Yery är lätt att kommunicera med och jag hade fullt förtroende för honom hela tiden. Tack för ett superbra arbete. Jag hör av mig igen om jag ska renovera i framtiden! Läs mer
  • 2019-06-04

Behiya A skrev om Bayron Group
    Jag gjorde en totalrenovering på min lgh 67 kvm. Bra service och lätt att kommunicera med. Tillmötesgående personal. Mycket duktiga hantverkare. Läs mer

Maria B skrev om Bayron Group
    Bayron Group har totalrenoverat vårt badrum. De gjorde ett fantastiskt bra jobb, och så här mer än ett år senare är vi precis lika nöjda. Deras offert var tydlig och inget oförutsett hände på vägen. Vi har känt oss mycket trygga med Bayron Group. De är professionella, pålitliga och enormt bra att ha och göra med. Vi kan varmt rekommendera dem för liknande uppdrag. Läs mer

Jesper S skrev om Bayron Group
    Bra och tydlig kommunikation kring önskemål om utfört arbete. Punktlighet i leverans till överenskommet pris. Lätt att underhand diskutera önskemål om förändringar och få dessa utförda. Tydlig redovisning av alla kostnader. Trevligt bemötande. Läs mer

Riika H skrev om Bayron Group
    Jag behövde hjälp med att montera ett IKEA kök.
    Från första början kände jag mig trygg med Bayron group. Yery och killarna var alla mycket kunniga och trevliga.
    De visste verkligen hur man bygger ett kök, det gick fort och jag är så nöjd!
    Jag hade gjort fel med parketten under några stommar, men de löste det och det var inga problem alls.
    Samma sak med den för korta bänkskivan😔, killarna löste även det problemet. Det blev hur fint som helst!
    Om jag i framtiden behöver hjälp med nåt, tvekar jag inte en sekund att anlita Bayron igen. De får mina varmaste rekommendationer. Läs mer

Lövängsvägen 4, 194 45 Upplands väsby