Lovisa Sehlin

Lovisa Sehlin

Lovisa Sehlin en del av Beautybox

Lovisa Sehlin har studerat vid Academy of Divine Beauty år 2008.

Hon är diplomerad manikyrist, pedikyrist, makeupartist samt utbildad i hårförlängningsteknik. Lovisa har arbetat som konsult för Snow Crystal Sweden samt även medverkat som nagelteknolog vid reklamfotografering för svenska modekedjan H&M och Harvey Nichols,Dubai.

40 omdömen om Lovisa Sehlin

Sedan starten hos Reco 2014
Christina N
Skrev om Lovisa Sehlin en del av Beautybox

Lovisa och BeautyBox levererar alltid bästa service och gör ett fantastiskt bra jobb med naglar, pedikyr, fransar och bryn. Rekommenderas!

Camilla W
Skrev om Lovisa Sehlin en del av Beautybox

Alltid trevlig och gör tjänsten till en personlig, exklusiv och "tjejig" upplevelse. Toppbetyg och är anledningen till att jag återkommer varje månad till henne.

Amanda L
Skrev om Lovisa Sehlin en del av Beautybox

Lovisa har gjort mina naglar nu i drygt ett halvt år. Hon är alltid super trevlig och väldigt proffsigt. Hon är även extremt duktig på vad hon gör. Kan starkt rekommendera henne!

Karolina L
Skrev om Lovisa Sehlin en del av Beautybox

Karolina L Lovisa på beautybox håller väldigt hög nivå, är proffsig och man känner sig alltid väl omhändertagen. Rekommenderas varmt!

Anette S
Skrev om Lovisa Sehlin en del av Beautybox

Lovisa är superduktig och det är alltid trevligt att komma till salongen och få naglarna fixade.

Ann Christine J
Skrev om Lovisa Sehlin en del av Beautybox

Jag har fått permanent lackning utförd av Lovisa Sehlin sedan ett år tillbaka och är väldigt nöjd - både med Lovisa som person och med det utförd arbetet.

Maria S
Skrev om Lovisa Sehlin en del av Beautybox

Perfekt kunnig gjorde Frans och brynfärg har gjort det flera ggr hos Lovisa och även rekommenderat henne till mina vänner!

Daria V
Skrev om Lovisa Sehlin en del av Beautybox

Bästa Lovisa! Har gått och fixat mina naglar (och ibland även bryn) hos henne i ett halvt år nu och har blivit ompysslad på ett professionellt sätt varje gång. Det är ett rent nöje att komma tillbaka på återbesök! :)

Agnes
Skrev om Lovisa Sehlin en del av Beautybox

Jättebra kvalitet på naglarna och grymt bemötande

Annelie T
Skrev om Lovisa Sehlin en del av Beautybox

Bästa service och härlig stämning hos Lovisa