Maite Gonzalez

Maite Gonzalez

Maite Gonzalez en del av Beautybox

Maite Gonzalez har studerat vid Academy of Divine Beauty år 2008. Hon är diplomerad nagelteknolog. Maite har också medverkat som nagelteknolog vid reklamfotografering för svenska modekedjan H&M och Swarovski.

34 omdömen om Maite Gonzalez

Sedan starten hos Reco 2014
Hanna S
Skrev om Maite Gonzalez en del av Beautybox

Söders, Stockholms - Sveriges bästa nagelsalong!

Hedda L
Skrev om Maite Gonzalez en del av Beautybox

Trevligt och proffsigt, jag har gått till Beautybox i flera år för fina fötter och händer.

My H
Skrev om Maite Gonzalez en del av Beautybox

Alltid lika trevligtoch lyxigt att komma till Maite. Sist gick jag däifrån med både fina fingrar och tår. Maite är alltid glad och trevlig, service i världsklass.

Susanne H
Skrev om Maite Gonzalez en del av Beautybox

Proffsigt, fantastiskt bemötande och en mycket härlig atmosfär som bidrar till avkoppling under tiden kunden blir omhändertagen på allra bästa sätt och vis, jag siktar på att bli stammis

Ann Christine J
Skrev om Maite Gonzalez en del av Beautybox

Jag har fått permanent lackning utförd av Maite Gonzalez sedan ett år tillbaka och är väldigt nöjd med både Maite som person och med det utförda arbetet.

Eva B
Skrev om Maite Gonzalez en del av Beautybox

Maite har hjälp mig att få jättefina naglar som jag är väldigt stolt över. Jag känner mig alltid väl omhändertagen. Toppen!

Camilla H
Skrev om Maite Gonzalez en del av Beautybox

Kan gladeligen rekommendera Maite Gonzales på Beautybox! Otroligt snygga, tunna och hållbara naglar, ser helt äkta ut! Trevligt bemötande, avkopplande miljö och här finns allt möjligt inom skönhetsvård!

Sussane S
Skrev om Maite Gonzalez en del av Beautybox

Ett par underbara tjejer med energi till kundens högsta belåtelse!!

Lena R
Skrev om Maite Gonzalez en del av Beautybox

Väldig profissionel vård för Någlar. Maten som arbetar där är mycket trevlig och tillmötesgående i kontakten. Rekommenderar den salong till alla

Cajsa J
Skrev om Maite Gonzalez en del av Beautybox

Var hos Maite tidigare idag och fick mina naglar fixade, jag blev jätte nöjd och kommer absolut att återkomma. Maite var trevlig, lugn och noggrann vilket jag uppskattade, priset var helt överkomligt.

NOEL H gillar detta