Alla kategorier Catering Stockholms län Solna Bee'S Asian Catering

Bee'S Asian Catering

Johan Olof Wallins Väg 5, 171 64 Solna — Visa karta

Mannereth "Bee" Cholpitak Ekman driver Bee Asian Catering för att sprida och visa upp thailändska traditioner och matlagning. Bee's personal kommer alla från Thailand och är utbildade både i det thailändska köket och för cateringverkstamhet. De har även undervisat i thailändsk matlagning här i Sverige!

Många av de speciella råvaror som används i maten importeras från Thailand och dess asiatiska grannländer, för att få precis rätt smaker. Thailändska måltider fungerar bäst som buffé, enligt Bee, och de erbjuder 3 standard menyer som sedan går att kombinera på olika sätt.

Kontakta oss när du vill bjuda på autentisk thailändsk mat hemma!

Läs vad 20 kunder tycker om Bee'S Asian Catering

• Lars E
    Lars E skrev om Bee'S Asian Catering
    Allt var jätte bra. Maten supergod och personalen underbar. Vi är supernöjda.
  • Janne K
    Janne K skrev om Bee'S Asian Catering
    Bees är kanske inte bäst på att ta beställningar men det uppväger deras mängd av mat och fina upplägg.
    Att det dessutom är gott är bara ett plus!
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Bee'S Asian Catering
    God mat, stort engagemang från Bee och hennes medarbetare gjorde vår fest superlyckad!
  • Ulrika P
    Ulrika P skrev om Bee'S Asian Catering
    Mycket bra. Bra service och mycket god mat. Alla var supernöjda.
    2016-03-21 Hasse svarar Ulrika P
    Skojigt att höra hoppas vi ses i gen
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Bee'S Asian Catering
    Fantastiskt upplagt och god mat!
    2016-03-21 Hasse svarar Marianne L
    Hej Marianne tack för din rekomendation
    hoppas vi ses i gen
    Hasse / Bee
  • Anneli B
    Anneli B skrev om Bee'S Asian Catering
    Supergod mat, snyggt upplagt, trevlig personal. Alla gäster berömde maten och hur fint de dukat upp den, extra kul med det fina fruktfatet. Rekommenderar dem verkligen!
    2016-02-10 Hasse svarar Anneli B
    Tack Anneli vi är glada att du tycker om vår mat och jobb
  • Karin B
    Karin B skrev om Bee'S Asian Catering
    Gott, vällagat och proffsigt dekorerat!
    2016-03-21 Hasse svarar Karin B
    Hej Karin Tack för din rekommendation
  • Peter A
    Peter A skrev om Bee'S Asian Catering
    Mycket bra Catering till mitt Full Moon Party. Snyggt upplagt och jättegod mat. Skulpterad annanas till fruktfatet👍Alla på festen var supernöjda. Tack grymt bra fixat. Mvh Peter Tyresö
  • Hans H
    Hans H skrev om Bee'S Asian Catering
    Med kort framförhållning fantastisk service, vackert arrangerat och underbart gott! Mkt prisvärt!
  • Josephine H
    Josephine H skrev om Bee'S Asian Catering
    Super! Lätt att kommunicera, inga missförstånd, utomordentligt god mat i riklig mängd, snabbt och vackert uppdukat.
    Rekommenderas!
  • Maria R
    Maria R skrev om Bee'S Asian Catering
    Använd ej denna leverantör!

Hade bokat catering för 20 personer och fått bekräftelse via mail om tid och plats. Ringde 15 min efter avtalad tid för att kolla vad förseningen berodde på. Tyvärr hade restaurangen glömt bort bokningen och kunde ej supporta alls med att leverera någon mat. Väldigt dålig ursäkt och ingen kompensation. Ägaren kändes väldigt oproffisionell!
  • Mia H
    Mia H skrev om Bee'S Asian Catering
    Jag vill ge mina absolut varmaste rekommendationer till Bee's Catering!
    Alla på festen tog om flera gånger av den rikliga vackra och goda buffén, och jag kunde slappna av och helt fokusera på mina gäster med all hjälp och den bästa servicen av Bee's serveringspersonal på min 50-årsfest.

Tack snälla för att ni hjälpte till att göra min kväll precis så lyckad som jag önskade!!
    //Mia Hussner i Bromma
  • Gunilla G
    Gunilla G skrev om Bee'S Asian Catering
    Bee'S Asian catering AB har vi anlitat vid flera tillfällen vid personal sammankomster . Rekomderar dem varmt för mycket bra service och god mat.
    Gunilla Gustafson
    Nockeby Förskolor
  • Birgitta N
    Birgitta N skrev om Bee'S Asian Catering
    Bee's catering har vi utnyttjat vif flera tillfällen, senast vid kalas för ca femtio personer, de yngsta runt 20 och de äldsta över 80. ALLA älskade maten och beundrade devackra uppläggningarna.
    Birgitta Nygren
  • Rosmarie J
    Rosmarie J skrev om Bee'S Asian Catering
    Bees catering serverar storslagen mat även för de mindre sällskapen!
  • Mia G
    Mia G skrev om Bee'S Asian Catering
    fantastiskt god mat och fin uppläggning, bra service. Rekommenderas :-)
  • Usman R
    Usman R skrev om Bee'S Asian Catering
    Underbar mat!
  • Maria Å
    Maria Å skrev om Bee'S Asian Catering
    Representant för Bee:s Asian Cat gillar detta
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Bee'S Asian Catering
    Enormt bra service, bra priser, trevlig personal. Anlitade dem till min mammas 6o-års fest och är benägen att säga att om man ska anlita någon thaicatering i sthlm är det Bees man ska kontakta!! Bra jobbat och tack frö mycket god, fin upplagd mat. Camilla Sundin
    Representant för Bee:s Asian Cat gillar detta
  • Ewa C
    Ewa C skrev om Bee'S Asian Catering
    MYCKET god mat och vackert upplagt. Trevlig personal. Motsvarade helt mina förväntningar
    daniela k, Representant för Bee:s Asian Cat gillar detta

Johan Olof Wallins Väg 5, 171 64 Solna