Reco logotype För företag

Vad söker du?

Reco logotype

Svenska Begravningsbolaget AB

Bra

Begravningsbolaget är en personlig begravnings- & familjejuridisk byrå. Våra begravningsrådgivare och jurister är ödmjuka experter med ett medmänskligt bemötande. Där andra ser vedertagna normer och föråldrade traditioner, ser vi människor och unika livssituationer. Oavsett vem du är och vad du står inför, erbjuder vi dig...

Det här säger kunderna

De senaste omdömena med betyg 4 eller högre

Svärdsjö Begravningsbyrå

Man blir omhände tagen på ett fint vis

Rimbo Begravning & Familjejuridik

Vi blev bemöta med värme och omtanke i vår sorg. Planeringen av begravningen och allt som hör dit var proffesionellt, tydligt och snabbt med bra återkoppling.

Begravningsbyrån Humana

Innovativ lösning och god fokus på mitt behov 🤗

Borlänge Begravning & Familjejuridik

Väldigt duktiga på att få till allt kring våran mors begravning samt mycket bra återkoppling kring frågor vi har haft.

Stockholms Begravningstjänst

Så fin personal. Gjorde begravningen till en minnesvärd högtid. Tack!

Svärdsjö Begravningsbyrå

0.0
100%
Mycket Bra

Detta är Reco:

Oberoende omdömen från riktiga kunder

Vi jobbar hårt för att kontrollera att de som lämnar ett omdöme finns på riktigt och faktiskt har köpt den vara eller tjänst de skriver om. Det sker bland annat genom BankID och noggranna kontroller mot företagens kundregister.

Vi lever som vi lär

Vi tillåter inte att företag erbjuder någon slags betalning i utbyte mot omdömen, och på samma sätt tillåter vi inte oss själva att ta bort negativa omdömen för att ett företag vill eller erbjuder betalning för det. Hos oss går trovärdighet och din tillit alltid först.