Alla kategorier Begravningsbyrå Dalarna Säter Stockholms Begravningstjänst Säterbygdens Begravningsbyrå

Säterbygdens Begravningsbyrå

Åsgränd 3, 783 30 Säter — Visa karta

Välkommen till Säterbygdens Begravningsbyrå! Vi är din familjeägda byrå i Säterbygden. När du anlitar oss kan du känna dig trygg i att vi som begravningsbyrå värnar om dina känslor, tankar och önskemål. Med vår erfarna personal garanterar vi dig ett trevligt bemötande.

Hos på Säterbygdens Begravningsbyrå kan du anmäla dig till minnesstund, lämna en minnesgåva eller beställa blommor till begravningen. Vi hjälper dig även gärna med minnessidor och dödsannonser.

Välkommen in till oss för ett tryggt bemötande.

Läs vad 18 kunder tycker om Säterbygdens Begravningsbyrå

• Mattias H skrev om Säterbygdens Begravningsbyrå
    Gick smidigt och bra. Hjälpsamma och kunniga. Läs mer
  • Kristina B
    Kristina B skrev om Säterbygdens Begravningsbyrå
    Ett Stort tack till Camilla och Inger som tillsammans gjorde en fin och minnesvärd begravning av min pappa. Läs mer
  • Evalis B skrev om Säterbygdens Begravningsbyrå
    Jag upplevde att vi fick en snabb informativ service i en tuff situation.
    Det enda som blev en lite fel var att vi beställt några få sockerfri dessert / kaka och då önskade vi något bättre än delicatos sortiment. Men vi fick ialla fall delicato. För de som är diabetiker och inte vill höja insulindosen för att äta något med socker så är utbudet väldigt fattigt. Jag hoppas att ni som beställare ställer högre krav på era leverantörer. Annars var allt fantastiskt bra. Läs mer
    2018-08-06 Leif E svarar Evalis B
    Hej Evalis, stort tack för ditt omdöme om oss. Vi är naturligtvis mycket tacksamma för dina synpunkter och har tagit upp det med cateringfirman och vi kommer i fortsättningen även bevaka det så det sköts på rätt sätt. Man skall självklart inte behöva höja insulindos för att kunna äta det som bjuds.
    Vi önskar dig allt gott.
    Ninnie Nilsson och Leif Eriksson
  • Ylva P skrev om Säterbygdens Begravningsbyrå
    Vi behövde en begravning i enkelhet av min far och vi fick det absoluta bästa bemötande , fick all information som vi behövde och ömsint behandlande av allt.
    Ska ha en Urnsättning och det kommer sälerligen bli bra det med. Läs mer
    2018-08-06 Leif E svarar Ylva P
    Hej Ylva,
    vad fint att du kände dig väl mottagen av oss. Vi är så tacksamma över att vi fick hjälpa dig.
    Ninnie Nilsson
  • Ann-Sofie S skrev om Säterbygdens Begravningsbyrå
    Närvarande och kompetenta. Ett mycket fint omhändertagande. Läs mer
    2018-08-02 Leif E svarar Ann-Sofie S
    Hej Ann-Sofi,
    stort tack för ditt omdöme om oss. Vi är oerhört tacksamma för vi fick förtroendet att hjälpa dig.

Ninnie Nilsson/Camilla Lindsköld/Leif Eriksson
  • Anette Ingela Maria B
    Anette Ingela Maria B skrev om Säterbygdens Begravningsbyrå
    Begravning. Fick det jag önskade och bra hjälp. Läs mer
    2018-08-02 Leif E svarar Anette Ingela Maria B
    Stort tack för ditt omdöme om oss. Vi är natruligtvis tacksamma över att vi kunde hjälpa Er på bästa sätt.

• Emma S skrev om Säterbygdens Begravningsbyrå
    Begravning. Fantastiskt bemötande, helt perfekt rakt igenom. Läs mer
    2018-08-02 Leif E svarar Emma S
    Stort tack Emma för dina ord. Vi är tacksamma för att vi fick vara er behjälpliga med det praktiska.
    Hälsningar
  • Anki V skrev om Säterbygdens Begravningsbyrå
    Riktigt bra. Vänliga och hjälpsamma Läs mer
    2018-08-02 Leif E svarar Anki V
    Hej Anki, tack för ditt omdöme om oss, vi är tacksamma för att vi fick hjälpa dig, vi önskar dig allt gott

• Ulla S skrev om Säterbygdens Begravningsbyrå
    Jag är helt nöjd annars skulle jag inte använda mig utav Säterbygdens begravningsbyrå. Läs mer
    2018-08-02 Leif E svarar Ulla S
    Hej Ulla, vi är tacksamma att vi fått förtroendet att hjälpa dig.
  • Lena L skrev om Säterbygdens Begravningsbyrå
    Bra rakt igenom. Lätt att få kontakt. Kändes tryggt när vi alla hade svårt att fokusera. Rekommenderar gärna. Läs mer
    2018-08-02 Leif E svarar Lena L
    Bäste Lena,
    Stort tack för ditt omdöme om oss. Vi är oerhört tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa dig med det praktiska.
    Allt gott.
    Ninnie och Camilla.
  • Lennart W skrev om Säterbygdens Begravningsbyrå
    Bra bemötande för hjälp med begravning. Läs mer
    2018-08-02 Leif E svarar Lennart W
    Hej Lennart, tack för ditt omdöme om oss.
    Ninnie och Camilla
  • Ingrid W
    Ingrid W skrev om Säterbygdens Begravningsbyrå
    Begravninstjänst, bouppteckning ,gravsten mm. Utmärkt omhändertagande, fin begravning, bra service. Läs mer
    2018-08-02 Leif E svarar Ingrid W
    Hej Ingrid, tack för ditt omdöme och vi är oerhört tacksamma.

Varma hälsningar
  • Bo K skrev om Säterbygdens Begravningsbyrå
    Vi har blivit otroligt väl bemötta o omhändertagna. Har inte funnits några som helst problem.
    Vi kan varmt rekommendera Säterbygdens Begravningsbyrå och speciellt Ninnie!
    Från första kontakten.transport från Linköping till Säter,visning, begravning o avslutning.
    Ulla/Britt o Bo Källkvist Läs mer
    2018-08-03 Leif E svarar Bo K
    Bästa Ulla-Britt och Bo, stort tack för era ord och tankar till oss. Vi är så klart tacksamma över ert omdöme om oss.
    Ninnie och Camilla.
  • Bore A skrev om Säterbygdens Begravningsbyrå
    Begravning.All hjälp vi fick genom byrån var mycket bra. Läs mer
    2018-07-31 Leif E svarar Bore A
    Hej Bore, tack så mycket för ditt omdöme, vi är som sagt oerhört tacksamma att vi fick förtroendet av dig och dina anhöriga.
    Varma hälsningar
  • Helena E skrev om Säterbygdens Begravningsbyrå
    Blev mycket väl bemött.
    De tog hand om allt det nödvändiga i vår stora sorg. Läs mer
    2018-07-31 Leif E svarar Helena E
    Hej Helena,
    tack för ditt omdöme om oss och vi är naturligtvis oerhört tacksamma över att vi fick hjälpa dig.
    Med varma hälsningar
    Ninnie och Leif.
  • Marie G skrev om Säterbygdens Begravningsbyrå
    Hjälp med allt vad en begravning innebär och hela vägen fram till bouppteckningen!
    Ett seriöst företag som hjälper och stöttar människor i en svår situation, dom agerar med stor empati och har hjärtat på rätt ställe♥️
    Dom tar sig tid att lyssna och gjorde våran svåra stund till ett ljust minne och avskedet blev personligt, precis som vi önskade.
    Kan varmt rekommmmenderas av oss!
    Fam Grundström🦋 Läs mer
    2018-07-31 Leif E svarar Marie G
    Hej Marie, tack för Ert omdöme om oss. Det betyder mycket för oss att vi fick förtroendet att hjälpa Er med allt. Det är mötet med människorna som vi brinner för. Stort tack än en gång.
  • Pia N skrev om Säterbygdens Begravningsbyrå
    Så trevlig, kunnande och hjälpsamma personal. Mvh Pia Läs mer
    2018-08-03 Leif E svarar Pia N
    Stort tack Pia för ditt omdöme om oss.
    Ninnie och Camilla
  • Linda H skrev om Säterbygdens Begravningsbyrå
    Liten personlig begravningsbyrå. Perfekt för oss. Läs mer
    2018-07-31 Leif E svarar Linda H
    Hej Linda, tack för ditt omdöme. Vi försöker vara den lilla begravningsbyrån med det stora hjärtat. Allt gott.
    Leif Eriksson

Åsgränd 3, 783 30 Säter