Alla kategorier Begravningsbyrå Stockholms län Stockholm Östermalm Stockholms Begravningstjänst

Stockholms Begravningstjänst

Engelbrektsgatan 41, 114 32 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Stockholms Begravningstjänst - Vi är din Begravningsbyrå i Stockholm. Med över 20 års erfarenhet kan vi stå till tjänst med blommor, kistor & urnor samt även juridik i form av bouppteckning. Vi har begravningar från 5995 kr.

Våra ledord är kvalitet, professionalism, service och omtanke. Vi vill att dina val ska styra hela begravningen. Hos oss på Stockholms Begravningstjänst möts du av välutbildad och engagerad personal som har förståelse för vad du och dina anhöriga går igenom. Varmt välkommen att höra av dig till oss.

Läs vad 14 kunder tycker om Stockholms Begravningstjänst

• Ingela I
    Ingela I skrev om Stockholms Begravningstjänst
    Stort tack till Leif och Heli på stockholms begravningstjänst för suveränt bemötande. Proffsiga och empatiska samt ytterst hjälpsamma i en svår tid. Läs mer
  • Birgitta E
    Birgitta E skrev om Stockholms Begravningstjänst
    100% empati. Jättenöjd. Rekommenderar dem varmt. Läs mer
  • Mia S
    Mia S skrev om Stockholms Begravningstjänst
    Vi fick fint stöd runt alla detaljer vid begravningen av min styvfar, stort som smått. Allt kunde vi diskutera med begravningsfirman och vi fick rediga svar på allt. Vi upplevde stor omtanke och empati under vår svåra sorg.
    Jag rekommenderar Stockholms begravningstjänst till alla. Läs mer
  • Lena L
    Lena L skrev om Stockholms Begravningstjänst
    Jag anlitade begravningsbyrån efter rekommendation och har inte ångrat det. Bemötandet och arbetet med begravningen har varit mycket bra, både före och under begravningen. Allt har gått väldigt smidigt och jag har fått svar på mina frågor omgående.
    Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Lennart B
    Lennart B skrev om Stockholms Begravningstjänst
    Begravning. Enkel och värdig. Företaget uppfyllde de förväntningar vi hade. Läs mer
    2018-08-06 Leif E svarar Lennart B
    Stort tack Lennart för ditt omdöme om oss.
    Hälsningar
    Leif Eriksson och Heli Ekberg
  • Ingrid G
    Ingrid G skrev om Stockholms Begravningstjänst
    Planering och genomförande av begravningsgudstjänst, minnesstund, bouppteckning, Slutstäd. Utmärkt bemötande i alla situationer. Utmärkt information. Tidsplanering etc. Läs mer
    2018-08-06 Leif E svarar Ingrid G
    Stort tack Ingrid för ditt omdöme om oss.
  • Charlotte C
    Charlotte C skrev om Stockholms Begravningstjänst
    Personlig bemötande med respekt. Tjänstvillig och behjälplig på alla sätt. Läs mer
    2018-08-03 Leif E svarar Charlotte C
    Bäste Charlotte, ett stort och varmt tack för ditt omdöme om oss. Jag är oerhört tacksam för Ert förtroden till mig att jag fick bistå Er med den begravningen.
  • Stein B
    Stein B skrev om Stockholms Begravningstjänst
    Jag kontaktade företaget Stockholms begravningstjänst för min brors begravning. Jag har sedan tidigare det största förtroende för Leif Eriksson och jag kan verkligen rekommendera dem Läs mer
    2018-08-03 Leif E svarar Stein B
    Bäste Stein,
    stort tack för ditt förtroende. Det betyder mycket för mig att veta att du har gav mig detta.

Allt gott.

• Jeanette v
    Jeanette v skrev om Stockholms Begravningstjänst
    En begravning med kista ,vi blev bra bemött. Företaget levde upp till våra förväntningar trevlig personal bra återkoppling . Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om Stockholms Begravningstjänst
    Trevligt och hänsynsfullt bemötande hela tiden. Snabba återkopplingar. Vi fick precis den begravning vi önskade och jag har fått ett fint minne trots den svåra stunden. Stort tack Läs mer
    2018-08-03 Leif E svarar Anna H
    Anna, stort tack för ditt omdöme om oss. Vi är så klart tacksamma för dina ord och din upplevelse. Allt gott
    Leif och Heli
  • Roger G
    Roger G skrev om Stockholms Begravningstjänst
    Begravning. ( Kista, urna, blommor , begravningsplats och begravningslokal samt musik)
    Bra bemötande av kunnig personal.
    Svårt att i en sådan situation tala om förväntningar.
    Men mitt slutintrycket var att det ordnades en fin begravning i enlighet med mina önskningar. Läs mer
    2018-08-01 Leif E svarar Roger G
    Bäste Roger.
    Stort tack för ditt omdöme om oss. Vi är oerhört tacksamma att vi fick förtroendet att bistå dig med allt det praktiska.
  • Michelle H
    Michelle H skrev om Stockholms Begravningstjänst
    Bästa begravningsbyrån som går att hitta. Har rekommenderat dom till alla som kommer nångång behöva hjälp. Leif och Harriet är bara bäst under sådana omständigheter. Tack tack tack

Michelle Hollahan Läs mer
    2018-08-01 Leif E svarar Michelle H
    Hej Michelle,
    Jag blir rörd av dina ord och är oerhört tacksam att vi fick hjälpa Dig med det här. Jag önskar dig allt gott i livet och Harriet hälsar till dig.
    Med varma hälsningar
    Leif Eriksson och Harriet Linder Sporron
  • Erik S
    Erik S skrev om Stockholms Begravningstjänst
    Kan varmt rekommendera Stockholms Begravningstjänt. Både Leif och Heli är varma, omtänksamma och samtidigt tydliga och sakkunniga. Precis vad man behöver i en svår livssituation. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-07-31 Leif E svarar Erik S
    Bäste Erik, stort tack för ditt omdöme om oss. Vi är naturligtvis oerhört tacksamma för att vi har fått bistå dig.
    Med varma hälsningar
    Leif Eriksson och Heli Ekberg.
  • Elisabeth N
    Elisabeth N skrev om Stockholms Begravningstjänst
    Näjd med allt. Kista, urna, blommor, catering, beställning kompletteting sten.

Mycket bra bemötande Läs mer
    2018-07-30 Leif E svarar Elisabeth N
    Hej Elisabeth, stort tack för ditt utlåtande. Och vi är tacksamma över att vi fått förtroendet att hjälpa dig. Allt gott.
    Med vänliga hälsningar

Engelbrektsgatan 41, 114 32 Stockholm