Vallentuna Begravningstjänst

Snittbetyg
4.8
Ring 08-511 703 05 Dela

Om företaget

Vallentuna Begravningstjänst hjälper dig med allt som rör begravning. Vi har skapat personliga begravningar i över 30 år och vi formar vårt uppdrag helt utifrån dina önskemål. Välkommen till en varm och omtänksam begravningsbyrå! Vårt kontor finns på Tellusvägen i Vallentuna.

11 omdömen om Vallentuna Begravningstjänst

Sedan starten hos Reco 2018

Visar 11 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Torbjörn B

Monica S
Skrev om Vallentuna Begravningstjänst

Blev bemött bra Silvia var mycket trevlig och kunnig på det hon gör.Vi hade inte så mycket förväntningar men Silvia styrde upp det bra. Det som vi fick är vi mycket nöjda blev och blev väldigt glad över boken som sammanfattade hela begravningen.Kan nu sitta i lugn och ro och titta i den..Mvh Monica Stehn

Cecilia L
Skrev om Vallentuna Begravningstjänst

Tråkigt att säga att man är stamkund hos en begravningsbyrå, men efter att de har hjälpt oss vid tre begravningar så får nog så sägas vara fallet. Jag upplever de som prisvärda, lättillgängliga och professionella.

Svar från Vallentuna Begravningstjänst

Hej Cecilia, tack för att du återkommer till oss. Vi är tacksamma att vi får förtroendet att hjälpa dig. Allt gott Erik Eriksson VD och grundare. 010-146 33 00

Kent A
Skrev om Vallentuna Begravningstjänst

Jag har beställt svepning , kistläggning , transport och kremering . Tydlig offert. Trevligt bemötande.

Kenneth L
Skrev om Vallentuna Begravningstjänst

Begravning av min fru. Jag blev bemött med empati och förståelse. Jag är mycket nöjd.

Helene M
Skrev om Vallentuna Begravningstjänst

Kan varmt rekommendera Leif & begravningsbyrån. Personligt & varmt bemötande. Det där lilla extra erbjöds i vår sorgliga situation med vår avlidna mor som skulle transporteras 30 mil. Fick ett sms om att hon var på väg att hämtas och bekräftelse när hon anlänt. Vår oro byttes mot trygghet när vi visste att hon var på plats i V-tuna igen. Leif hjälpte oss att få tillbaka Transportkostnaden som ersätts av försäkringsbolaget vilket vi inte hade en susning om. Tack för ert engagemang och proffessionalitet!

Thomas F
Skrev om Vallentuna Begravningstjänst

Begravning av vår mamma. Väldigt trevligt bemötande, förväntningar var att vår mamma skulle få en fin begravning.Skala ett till tio blir tio. Med vänlig hälsning, Thomas.

Eva H

Begravning,blommor,bra personal

Svar från Vallentuna Begravningstjänst

Hej Eva, stort tack för ditt omdöme om oss. Vi är tacksamma för ditt förtroende. Hälsningar Leif Eriksson och Heli Ekberg

Marie-Louise L
Skrev om Vallentuna Begravningstjänst

Begravning av min far. Vid det bokade mötet blev vi vänligt bemötta. Kunde ringa och fråga vid senare tillfälle, fick bra service. Hade inga direkta förväntningar men allt sköttes på ett bra sätt.

Svar från Vallentuna Begravningstjänst

Hej Marie-Louise. Tack för ditt omdöme om oss. Vi är naturligtvis tacksamma för att vi fick förtroendet att bistå dig i det praktiska. Allt gott Leif Eriksson

Farzaneh R
Skrev om Vallentuna Begravningstjänst

Leif hjälpte oss m pappas begravning , han e så duktig på d han gör , täncker på allt , han e bäst 👌

Hej, Vi är så glada och tacksamma för att vi fick hjälpa Er. Allt gott Leif

Ingela W
Skrev om Vallentuna Begravningstjänst

Begravning, väldigt värdigt, de var väldigt proffsiga, de levde upp till mina förväntningar med råge! Bästa stället för ett värdigt avslut ❤️

Svar från Vallentuna Begravningstjänst

Hej Ingela, Stort tack för ditt omdöme om oss. Vi försöker leva upp till människors förväntan på oss. Och vi är oerhört tacksamma att vi gjord det för dig. Vi önskar dig allt gott i framtiden. Med vänliga hälsningar Leif Eriksson och Heli Ekberg

Filtrera omdömen