Begravningskonsulterna AB

2.7

3 omdömen om Begravningskonsulterna AB

Marjo K
Skrev om Begravningskonsulterna AB

Ingen bra upplevelse via telefonen när vi gick igenom min brors och pappas kistor vi skulle ha, Då han hörde hur mycket min bror vägde han började gapskratta men bad om ursäkt, men det kändes när ens anhöriga var i sorg.. Mannen verka inte ha den omtanken om andra mäniskor hur man bemöter sörjande riktigt, Däremot var det inte något fel på själva begravningen, men detta bemötande jag fick, hoppas jag ingen behöver få. Mvh Marjo Kaapeli.

Fondkistan Kandema
4.7/5 i betyg av 50 omdömen 4.7 av 50 omdömen
Badge2020

* Begravning med musik * jag blev mycket bra bemött * Fondkistan överträffade mina förväntningar. Gav bra information, klarade sena mu

Lena Marita Cecilia A
Skrev om Begravningskonsulterna AB

Fantastisk service! Utfört tre begravningar för min familj på olika platser i Sverige! Vi är mer än nöjda! Alltid tillmötesgående och vänliga och måna om att kunderna skall vara nöjda. Rekommenderas !

Joakim S
Skrev om Begravningskonsulterna AB

Riktigt otrevlig, onyanserad och obehaglig i professionella kontakter. Jag vågar inte tänka mig hur det är att vara kund till dem och kommer aldrig att nyttja det här företagets tjänster. Den dagen jag dör, om någon nyttjar det här företaget för min begravning, så kommer jag tillbaka och spökar för all framtid!

Nynäshamns Begravningsbyrå
4.7/5 i betyg av 7 omdömen 4.7 av 7 omdömen

Bra service. Kompetenta personer. Allt var som vi har beställt. Trevliga personer