Sun off / Berglunds Persiennfabrik AB

4.4

5 omdömen om Sun off / Berglunds Persiennfabrik AB

Emelié Irene Ingrid B
Skrev om Sun off / Berglunds Persiennfabrik AB

En i personalen från Berglunds kom och tog mått i vårt hus, då vi skulle ha persienner och rullgardiner i fyra rum. Några veckor senare var alla persienner och rullgardiner klara och installationen av allt gjordes på strax över en timma. Smidigt, pålitligt och professionellt. Nu har det gått nio månader sedan allt sattes upp och vi är fortfarande väldigt nöjda.

Svenska Lamella
4.7/5 i betyg av 732 omdömen 4.7 av 732 omdömen

Fantastisk service, vänlig attityd, snabba svar, mycket proffsigt. Vi är nöjda med deras produkter och servicen och rekommenderar varmt!!

Alexandra P Alexandra P
Ilias K
Skrev om Sun off / Berglunds Persiennfabrik AB

Jag köpte en ny lägenhet i Fruängen 6:a med väldigt många fönster som behövde en persiennlösning. Jag skickade en förfrågan till sex olika företag bl a ett som andra använde sig utav. Det som var viktigt för mig är att det skulle vara ett företag med god historik, egna anställda, snabb leveranstid och bra pris. Berglunds Persiennfabrik hade bästa pris och bästa leveranstid. De kom veckan därefter och installerade allting och de var pålitliga och trevliga hela vägen. Jag kan med gott hjärta rekommendera de till alla.

Anders G
Skrev om Sun off / Berglunds Persiennfabrik AB

Använde företaget när vi satte upp persienner, hade fått en offert på egna mått men en kille från Berglunds kom och kontrollmätte. Blev samma pris som grundofferten, installation gjordes smidigt och är mycket nöjd med resultatet.

Joakim B och Tobias B gillar detta
Stockholm Glas & Solskydd AB
4.8/5 i betyg av 349 omdömen 4.8 av 349 omdömen

Snabbt och proffsigt utfört. Kan rekommendera för persienn reparation

Camilla H Camilla H
Mikael K
Skrev om Sun off / Berglunds Persiennfabrik AB

Vi köpte två rullgardiner för ca 2000 kr st. Allt verkade bra tills det visade sig att fjädrarna i rullgardinerna var av värdelös kvalitét. Detta resulterar i att gardinerna inte rullar upp sig. Den första gardinen fick de komma och byta fjäder på. Nu har även den andra fjädern gett upp.. Jag kommer att ge betyget två. Om det visar sig att de byter till samma typ av fjäder som går sönder igen måste jag nedgradera betyget till en nolla om det är möjligt. Fjädern är väl typ det viktigaste i en rullgardin!?? Utan fungerande fjäder blir den ju värdelös. Suck.

Kristoffer E
Skrev om Sun off / Berglunds Persiennfabrik AB

Berglunds satte upp persienner hemma hos mig och jag tyckte att allt skedde mycket smidigt. De kom först hem en kille och mätte upp allt och vi bokade tid för montering någon vecka senare. Monteringen gick snabbt och allt fungerade som förväntat. Bra och proffsigt!