Berglunds Persiennfabrik AB

4.3 i betyg av av 4 omdömen

Läs vad 4 kunder tycker om Berglunds Persiennfabrik AB

• 2020-06-11

Ilias K skrev om Berglunds Persiennfabrik AB
    Jag köpte en ny lägenhet i Fruängen 6:a med väldigt många fönster som behövde en persiennlösning. Jag skickade en förfrågan till sex olika företag bl a ett som andra använde sig utav. Det som var viktigt för mig är att det skulle vara ett företag med god historik, egna anställda, snabb leveranstid och bra pris. Berglunds Persiennfabrik hade bästa pris och bästa leveranstid. De kom veckan därefter och installerade allting och de var pålitliga och trevliga hela vägen. Jag kan med gott hjärta rekommendera de till alla. Läs mer
  • Anders G

2011-08-24

Anders G skrev om Berglunds Persiennfabrik AB
    Använde företaget när vi satte upp persienner, hade fått en offert på egna mått men en kille från Berglunds kom och kontrollmätte. Blev samma pris som grundofferten, installation gjordes smidigt och är mycket nöjd med resultatet. Läs mer
    Joakim B, Tobias B gillar detta
  • 2009-10-16

Mikael K skrev om Berglunds Persiennfabrik AB
    Vi köpte två rullgardiner för ca 2000 kr st. Allt verkade bra tills det visade sig att fjädrarna i rullgardinerna var av värdelös kvalitét. Detta resulterar i att gardinerna inte rullar upp sig. Den första gardinen fick de komma och byta fjäder på. Nu har även den andra fjädern gett upp.. Jag kommer att ge betyget två. Om det visar sig att de byter till samma typ av fjäder som går sönder igen måste jag nedgradera betyget till en nolla om det är möjligt. Fjädern är väl typ det viktigaste i en rullgardin!?? Utan fungerande fjäder blir den ju värdelös. Suck. Läs mer
  • 2009-08-12

Kristoffer E skrev om Berglunds Persiennfabrik AB
    Berglunds satte upp persienner hemma hos mig och jag tyckte att allt skedde mycket smidigt. De kom först hem en kille och mätte upp allt och vi bokade tid för montering någon vecka senare. Monteringen gick snabbt och allt fungerade som förväntat. Bra och proffsigt! Läs mer

Bästa Övriga företagen nära Berglunds Persiennfabrik AB:

Testföretag AB (9.4km)
Björn W Björn W tycker:
“Ett mycket bra testföretag mås...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte