Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Skarpnäck Skarpnäcks Gård Berglunds Persiennfabrik AB

Berglunds Persiennfabrik AB

Fraktflygargatan 7, 128 30 Skarpnäck — Visa karta

Kanalvägen 17, 18330, Täby
Account Factory
Andreas M:
Rekommenderar varmt AccountFactory till alla småföretagare! De är otroligt hjälpsamma och har tålamod och förklarar så att man förstår på et...

Läs vad 3 kunder tycker om Berglunds Persiennfabrik AB

• Anders G
    Anders G skrev om Berglunds Persiennfabrik AB
    Använde företaget när vi satte upp persienner, hade fått en offert på egna mått men en kille från Berglunds kom och kontrollmätte. Blev samma pris som grundofferten, installation gjordes smidigt och är mycket nöjd med resultatet.
    Joakim B, Tobias B gillar detta
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Berglunds Persiennfabrik AB
    Vi köpte två rullgardiner för ca 2000 kr st. Allt verkade bra tills det visade sig att fjädrarna i rullgardinerna var av värdelös kvalitét. Detta resulterar i att gardinerna inte rullar upp sig. Den första gardinen fick de komma och byta fjäder på. Nu har även den andra fjädern gett upp.. Jag kommer att ge betyget två. Om det visar sig att de byter till samma typ av fjäder som går sönder igen måste jag nedgradera betyget till en nolla om det är möjligt. Fjädern är väl typ det viktigaste i en rullgardin!?? Utan fungerande fjäder blir den ju värdelös. Suck.
  • Kristoffer E
    Kristoffer E skrev om Berglunds Persiennfabrik AB
    Berglunds satte upp persienner hemma hos mig och jag tyckte att allt skedde mycket smidigt. De kom först hem en kille och mätte upp allt och vi bokade tid för montering någon vecka senare. Monteringen gick snabbt och allt fungerade som förväntat. Bra och proffsigt!

Fraktflygargatan 7, 128 30 Skarpnäck