Grundläggande psykoterapiutbildning med kognitiv inriktning KBT

Grundläggande psykoterapiutbildning med kognitiv inriktning KBT

8 omdömen om Grundläggande psykoterapiutbildning med kognitiv inriktning KBT

Sedan starten hos Reco 2016
Esa P
Skrev om Grundläggande psykoterapiutbildning med kognitiv inriktning KBT en del av Bergströms Kunskapsföretag

Utbildningen var bra, likaså utbildarna. Lokalen däremot, var inte så bra. Men det fungerade, det är det viktigaste.

Robert V

Handledaren Mirja var fantastisk. En stor nackdel som drar ned mitt omdöme var att gruppen var för stor. Vi fick inte så mycket handledning som vi borde ha då gruppen var nästan dubbel så stor. Robert Vrebac Leg. psykoterapeut och psykolog

Madelene M

Hej! Jag köpte den ovan nämnda utbildningen och kan säga att den var helt fantastisk. Mirija en super duktig terapeut som har gåvan att lära ut. Att gå den och att gå i egen terapi är det mest välgörande jag gjort för skälen, någonsin. Tyvärr så stupade jag på målsnöret med ett heltidsarbete som socionom ( med ledighet vid lektionstillfällena) och det som var värst, otur med mina tre övningskandidater som bedömdes alldeles för svåra efter introduktionen med filmning tester och bedömning osv...jättesynd men fick inget...

Rebecca S

Jag gick KBT steg 1 men den fantastiska läraren Mirja Svartengren som med sin breda erfarenhet och kunskap gör utbildningen fantastisk. Det jag skulle önska mer av var lite mer nyuppdaterade dokument som vi fick utdelat, men det är väl också det enda. Mirja ÄR Bergströms för mig. Intygets utseende skulle också kunna uppdateras!

Maria H

Bra struktur o omfattande innehåll. Mycket bra handledning i eget arbete med klienter.

Gun-marie E

Bemötandet var alltid gott, både från Bergströms och våra lärare. Jag fick mina förväntningar uppfyllda men det fanns väl ett och annat att reflektera över. Att vara kund hos Bergström har i det stora hela varit till belåtenhet och kan rekommenderas. Utbildningen har lett till att jag idag använder min terapeutroll i mitt befintliga yrke med samma arbetsgivare som tidigare.

Eva N

Bra bemötande!! Mera grundläggande KBT hade varit bra.

Camilla K

Bra grundutbildning men borde ha tillgång till ngt modernare lokaler och teknik.