Alla kategorier Jurist Östergötland Linköping Bertil Wahlbom Juridik AB

Jungfrubergsvägen 25A, 589 31 Linköping — Visa karta

Läs vad 10 kunder tycker om Bertil Wahlbom Juridik AB

• Barbro L
    Barbro L skrev om Bertil Wahlbom Juridik AB
    Enligt min bedömning bristande kompetens. Mesr intresserad av att dra ut på processen i all oändlighet
  • Maria C
    Maria C skrev om Bertil Wahlbom Juridik AB
    Bertil Wahlbom är en hederlig, ansvarsfull man som alltid bemödar sig om att göra ett bra arbete. Hsn håller sig uppdaterad inom sitt område och besitter såvål humor som pedagogisk förmåga. Finns absolut ingen anledning att inte vara nöjd med hans tjänster.
  • Bertil G
    Bertil G skrev om Bertil Wahlbom Juridik AB
    Om uttrycket tillåter så är han trött och oengagerad. I ett bodelningsärende använde han förlegade mallar men ville ha betalt som om man upprättat allt från start.
  • justus k
    justus k skrev om Bertil Wahlbom Juridik AB
    Oroväckande lika kommentarer om Bertil Wahlbom Juridik - en tillfällighet eller? Själv har jag inga vidare bra erfarenheter av denna "jurist". Läs mer på Cint.se
  • justus k
    justus k skrev om Bertil Wahlbom Juridik AB
  • Ingwar J
    Ingwar J skrev om Bertil Wahlbom Juridik AB
    Min familj och jag har 30-årig erfarenhet av sammarbete med Bertil Wahlbom i familje och skattetekniska frågor. Har utifrån detta sammarbete enbart goda erfarenheter. Kan utifrån våra erfarenheter rekomendera honom!
    Maria C gillar detta
  • Janne M
    Janne M skrev om Bertil Wahlbom Juridik AB
    Min erfarenhet av Bertil Wahlbom är mycket god. Han förklarar komplicerade juridiska sammanhang på ett mycket pedagogiskt sätt och tar sig den tid som behövs. Jag upplever att han gör saker så enkelt och rakt fram som det går utan att komplicera till det. Jag kan varmt rekommendera Bertil Wahlbom.
  • Karin L
    Karin L skrev om Bertil Wahlbom Juridik AB
    Min familj har anlitat Bertil Wahlbom i flera familjerättsliga ärenden som rört mig och mina föräldrar. Vi har alla genomgående mycket goda erfarenheter av Bertil Wahlbom. Hans kunskap, trevliga pedagogiska sätt och snabba handläggning har vi satt stort värde på. Jag kan rekommendera Bertil Wahlbom till andra som söker en riktigt bra familjerättsjurist.
  • Gudrun S
    Gudrun S skrev om Bertil Wahlbom Juridik AB
    Min personliga uppfattning om Bertil Wahlbom stämmer överhuvudtaget inte med den negativa recension som Anna B tidigare lämnat. Bertil Wahlbom är en erfaren jurist, kompentent och tillmötesgående. Jag kan varmt rekommendera Bertil Wahlbom.
  • Anna B
    Anna B skrev om Bertil Wahlbom Juridik AB
    Varning för den här "juristen" och hans oseriösa sätt att arbeta,
    Totalt opålitlig

Jungfrubergsvägen 25A, 589 31 Linköping